SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 24-11-2014 11:12:24 ]F means you're fucked![]()
OKquote:Op maandag 24 november 2014 09:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
70-80 minuten. Altijd aan te passen, indien nodig
En Meijendel is wel >>>>>>> Clingendaelmoet alleen de 25km niet in de weg lopen.
Ik moet op vrijdagavond 12 km lopen, maar heb een etentje. Nu zou ik het leuk vinden om te gaan kijken in Meijendel en kan ik dat natuurlijk goed combineren met een duurloopje
Alleen het tijdstip schrikt me nog een beetje af.
Ik denk dat we qua tempo prima samen zouden kunnen lopen![]()
![]()
Vind ik leuk! Mooie voorbereiding op de Bruggenloopquote:Op maandag 24 november 2014 09:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
OKIk moet op vrijdagavond 12 km lopen, maar heb een etentje. Nu zou ik het leuk vinden om te gaan kijken in Meijendel en kan ik dat natuurlijk goed combineren met een duurloopje
Alleen het tijdstip schrikt me nog een beetje af.
Ik denk dat we qua tempo prima samen zouden kunnen lopen
En qua tijdstip: het is wel vroeg jawil ongeveer 8:45 wel vertrekken, zodat we zeker op tijd terug zijn voor de finish.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Buh. Ik zie nu in mijn agenda dat ik ook tegen het middaguur in Rotterdam moet zijn. Mmmmm......quote:Op maandag 24 november 2014 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vind ik leuk! Mooie voorbereiding op de Bruggenloop
En qua tijdstip: het is wel vroeg jawil ongeveer 8:45 wel vertrekken, zodat we zeker op tijd terug zijn voor de finish.
Ik zou als ik jou was dan toch maar even onafhankelijk van mij je plannetjes uitzetten. Dat wordt te krap.![]()
Die 'Wie loopt waar en wanneer' is niet goed om te lang naar te kijken
Zit alweer te denken om eind december mee te doen met de 5 km bij een Kerstloop hier in de buurt
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor het eerst mn wekker gezet om te gaan lopen, was flink koud en mistig maar wel lekker gelopen (6x400p400). Besloten dat ik er straks op uit ga om een hardloopjack te scoren.![]()
Jammerquote:Op maandag 24 november 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Buh. Ik zie nu in mijn agenda dat ik ook tegen het middaguur in Rotterdam moet zijn. Mmmmm......
Ik zou als ik jou was dan toch maar even onafhankelijk van mij je plannetjes uitzetten. Dat wordt te krap.maar begrijpelijk.
Dat rondje samen hardlopen moet er toch eens van gaan komen he
Vanavond intervallen3 x (200-400-600-200), dus hopelijk op de baan...
Helaas nog niet in m'n nieuwe Nike Dri-Fit tight, want die moet nog uit Spanje komen
Intervallenquote:Op maandag 24 november 2014 10:33 schreef Yuki het volgende:
Vanavond intervallen 3 x (200-400-600-200), dus hopelijk op de baan...![]()
Al ga ik niet los, want de komende 3 weken heb ik wedstrijden.
@YUR, mag ik bij de meeuwen makrelen?![]()
Dat wordt wel even puzzelen & terugschroeven qua tempo's voor de duinstrand en Bruggenloop denk ik.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Je moet ook helemaal niet los gaan bij die intervallenquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Intervallen![]()
Dat wordt wel even puzzelen & terugschroeven qua tempo's voor de duinstrand en Bruggenloop denk ik.![]()
Je bent toegevoegd!F means you're fucked![]()
Dat is wel lastig af en toequote:Op maandag 24 november 2014 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet los gaan bij die intervallen![]()
Je bent toegevoegd!vorige week gingen de 30 secondes naar de <4:40 niet bepaald het beoogte 10km tempo. Maar het loopt wel erg lekker, zo achter een snelle aan draven.
thnxTrek eens aan mijn vinger?
Ik zal ook echt niet ontkennen dat het lastig isquote:Op maandag 24 november 2014 11:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is wel lastig af en toevorige week gingen de 30 secondes naar de <4:40 niet bepaald het beoogte 10km tempo. Maar het loopt wel erg lekker, zo achter een snelle aan draven.
thnx
F means you're fucked![]()
Ik ga ook niet los. Ik probeer het tempo van mijn 5km PR vast te houden. Dan ga ik ook eens niet te hard met een intervaltrainingquote:Op maandag 24 november 2014 11:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Intervallen![]()
Dat wordt wel even puzzelen & terugschroeven qua tempo's voor de duinstrand en Bruggenloop denk ik.
Wij hebben 6x600p100 vanavond. Dus ben benieuwd. Als het lekker gaat, wil ik weer eens kijken of dat vier keer in de week trainen een beetje wil lukken. Misschien dat ik eens bij Running Junkies ga kijken woensdagZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga vanavond plasma geven, zou minder effecten moeten geven dan gewoon bloed maar toch maar niet sporten vanavond, of alleen even yoga. Ik voel trouwens helemaal niets van de 22k gisteren, dat is wel weer positief.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Intervallen moeten makkelijk gaan. Uitleven doen we bij wedstrijden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Intervallen mogelijk best af en toe een beetje moeite kosten, vind ik.quote:Op maandag 24 november 2014 12:14 schreef Murmeli het volgende:
Intervallen moeten makkelijk gaan. Uitleven doen we bij wedstrijden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
+1.quote:Op maandag 24 november 2014 12:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Intervallen mogelijk best af en toe een beetje moeite kosten, vind ik.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga eigenlijk ook best los soms tijdens intervallenMaar dan nog ligt het wel dichtbij mijn max 5 km tempo, en dat is best OK, vind ik
![]()
![]()
Het hangt er toch ook maar net van af wat voor intervallen en hoeveelJe moet ze altijd zó doen dat je echt niet harder kan, maar ze wel vlak kunt houden tot het eind.
Tenzij je op hartslag op souplesse loopt, dan loop je ze gewoon precies zo hard als ze moeten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daarom zei ik dus dat ze makkelijk moeten gaan. En soms een beetje knallen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hangt er toch ook maar net van af wat voor intervallen en hoeveelJe moet ze altijd zó doen dat je echt niet harder kan, maar ze wel vlak kunt houden tot het eind.
Tenzij je op hartslag op souplesse loopt, dan loop je ze gewoon precies zo hard als ze moeten.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben ik niet met je eens. Je kunt best verschillende soorten intervallen lopen. Je hoeft niet altijd zo te lopen dat je niet meer harder kan. Ook intervallen kun je afwisselen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Tenzij je op hartslag op souplesse loopt, dan loop je ze gewoon precies zo hard als ze moeten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja maar dat zeg ik toch ook? Dan doe je ze op een bepaalde hartslag of op souplesse.quote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Je kunt best verschillende soorten intervallen lopen. Je hoeft niet altijd zo te lopen dat je niet meer harder kan. Ook intervallen kun je afwisselen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er leiden meerdere wegen naar Rome en welke weg het lekkerste is, dat is persoonsafhankelijk. Tot zover het diplomatieke antwoord.
Intensieve intervallen kunnen bij overmatig veel uitvoeren er wel voor zorgen dat je anaerobe drempel omlaag gaat, i.p.v. omhoog.![]()
Dit. Vrij naar Maxima: dé intervaltraining, bestaat nietquote:Op maandag 24 november 2014 12:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Je kunt best verschillende soorten intervallen lopen. Je hoeft niet altijd zo te lopen dat je niet meer harder kan. Ook intervallen kun je afwisselen.
Sommige intervaltrainingen zijn heel intensief en belastend bedoeld: hoge tempo's, korte rust, zodat je flink kan verzuren. Doodgaan dus.
Andere intervallentrainingen zijn juist meer gericht op souplesse: relatief ontspannen, maar toch met redelijk hoog tempo. Maar met veel rust zodat je goed kunt herstellen.
Het ene is niet beter dan het andere. Het is maar net wat je met je training wil bereiken![]()
O, maar dat noem ik dan eerder tempotraining. Ja, ik weet niet of dat de juiste benaming is maar het werkt voor mij.![]()
Dit.quote:
Intervallen loop ik tussen 4:45 en 5:00, ver boven mijn 5km wedstrijdtempo dus (5:32).'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 12:34 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dit. Vrij naar Maxima: dé intervaltraining, bestaat niet
Sommige intervaltrainingen zijn heel intensief en belastend bedoeld: hoge tempo's, korte rust, zodat je flink kan verzuren. Doodgaan dus.
Andere intervallentrainingen zijn juist meer gericht op souplesse: relatief ontspannen, maar toch met redelijk hoog tempo. Maar met veel rust zodat je goed kunt herstellen.
Het ene is niet beter dan het andere. Het is maar net wat je met je training wil bereiken![]()
![]()
![]()
Pff, had gisteren toch best wel last van zaterdag. Zere heup, stijve benen en algehele brakheid. Ik voel nu pas een beetje de "normale" spierpijn.
Morgen maar eens voorzichtig een herstelloopje doen en dan woensdag stevig de touwen in en wat minder lopen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Maar hoelang zijn die intervallen dan? Mijn echt snelle intervallen houden wel op bij 200 m.quote:Op maandag 24 november 2014 12:58 schreef trolley het volgende:
[..]
Dit.
Intervallen loop ik tussen 4:45 en 5:00, ver boven mijn 5km wedstrijdtempo dus (5:32).![]()
Ik deed donderdag 10x400m op 3.30-3.45, 5k tempo is 4.30 (oke, misschien inmiddels wel iets sneller?). Dat was wel met 400m heel rustig joggen tussendoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar hoelang zijn die intervallen dan? Mijn echt snelle intervallen houden wel op bij 200 m.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:!
Training van vorige week ging moeiteloos en heerlijk! Maar nu last van een soort benauwdheid door -denk ik- verkoudheid, dus even een tijdelijke pauze. Kan niet eens gewoon zitten op een stoel zonder benauwd te zijn dusja
Gisteren wel een toffe docu gezien met Yur, Desert Runners. Aanrader!![]()
Dat komt wellicht overeen met jouw 3 km-tempo?quote:Op maandag 24 november 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik deed donderdag 10x400m op 3.30-3.45, 5k tempo is 4.30 (oke, misschien inmiddels wel iets sneller?). Dat was wel met 400m heel rustig joggen tussendoor.![]()
Hmm tot nu toe heb ik nog nooit een km sneller dan 4.06 of zo gedaan, maar wie weet als ik me heel fel en fit voel en achter een groepje aan kan hobbelenquote:Op maandag 24 november 2014 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat komt wellicht overeen met jouw 3 km-tempo?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je liep die 400tjes in 1:24 tot 1:30? Zo snel loop ik die ookquote:Op maandag 24 november 2014 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik deed donderdag 10x400m op 3.30-3.45, 5k tempo is 4.30 (oke, misschien inmiddels wel iets sneller?). Dat was wel met 400m heel rustig joggen tussendoor.![]()
![]()
Ik ben nog nooit doodgegaan tijdens een training. Hoeft van mij ook niet, anders kan ik nooit meer zeggen dat ik lui ben
Oh wacht dan heb ik me misrekend, 1.32 tot 1.37. Tussen 3.50 en 4.02 dusquote:Op maandag 24 november 2014 13:11 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je liep die 400tjes in 1:24 tot 1:30? Zo snel loop ik die ook![]()
Wel gek, want ik zag wel elke keer 3.42-3.45 als lap pace op mijn horloge staan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik loop ze meestal in 1:50 - 1:55. (5km PR 25:55)quote:Op maandag 24 november 2014 13:11 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
GPS is eigenlijk best vervelend op van die korte intervallen, zeker op de baan. Mijn geeft in de bocht ook altijd ineens 20 sec langzamer aan dan ervoor en erna.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik doe intervallen van 400p200.quote:Op maandag 24 november 2014 13:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar hoelang zijn die intervallen dan? Mijn echt snelle intervallen houden wel op bij 200 m.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Nu we het erover hebben, ik moet weer eens een lekkere lange 6x8' D3 doen of zoDat vind ik dan wel weer zware/niet zo leuke trainingen, maar wel nuttig..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tja GPS is op zulke korte afstanden (en dan ook nog eens op een baan), geloof ik niet optimaal.quote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh wacht dan heb ik me misrekend, 1.32 tot 1.37. Tussen 3.50 en 4.02 dus![]()
Wel gek, want ik zag wel elke keer 3.42-3.45 als lap pace op mijn horloge staan?
Onze baan is 10 meter te kort![]()
![]()
Hoe weet je dat jullie baan te kort is? Op een baan moet je sowieso handmatig laps klokken en niet op basis van gps.quote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Tja GPS is op zulke korte afstanden (en dan ook nog eens op een baan), geloof ik niet optimaal.
Onze baan is 10 meter te kort![]()
Oeps *volgens mijn GPS* vergeten ertussen te zettenquote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe weet je dat jullie baan te kort is? Op een baan moet je sowieso handmatig laps klokken en niet op basis van gps.
Ik klok inderdaad daarom altijd handmatig![]()
Mijne zijn allemaal 410, 420 of 430 meter volgens GPS. Maar wij moesten ook af en toe wat mensen inhalen dus kan nog best kloppen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een GPS zal meestal kortere afstanden meten. Zoom eens in op de data en je zult zien dat het aantal meetpunten niet voldoende is om netjes een bocht te volgen. I.p.v. zie je een hoekige bocht.quote:Op maandag 24 november 2014 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijne zijn allemaal 410, 420 of 430 meter volgens GPS. Maar wij moesten ook af en toe wat mensen inhalen dus kan nog best kloppen.
Doe je niks aan. Wees blij dat een baan niet uit haarspeldbochten bestaat, want die missen GPS-apparaten.
Nu kan die opgelost worden door meerdere malen per seconde de plaats te laten bepalen, maar ik vraag me af of dat mogelijk is (afgezien van wat het met de accu zal doen).![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een GPS zal meestal kortere afstanden meten. Zoom eens in op de data en je zult zien dat het aantal meetpunten niet voldoende is om netjes een bocht te volgen. I.p.v. zie je een hoekige bocht.
Doe je niks aan. Wees blij dat een baan niet uit haarspeldbochten bestaat, want die missen GPS-apparaten.
Nu kan die opgelost worden door meerdere malen per seconde de plaats te laten bepalen, maar ik vraag me af of dat mogelijk is (afgezien van wat het met de accu zal doen).
Haha, volgens Google maps ben ik gewoon over gebouwen en alles heen gecrosst, moet je nagaan wat een snellerd ik ben!
Maar op openstreetmaps zie je de baan wel een beetje, al lukt het niet om verder in te zoomen dan dit. Al lijkt het niet echt afgesneden te zijn. Je hebt zeker gelijk dat GPS niet nauwkeurig is met bochten en korte stukken, maar waarom zou het per se korter zijn en niet evenvaak korter als langer?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is vanwege de bochten.quote:Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
maar waarom zou het per se korter zijn en niet evenvaak korter als langer?
Stel je hebt een punt A en een punt B in een bocht. Als je die volgens een rechte lijn verbindt, dan is die rechte lijn korter dan wanneer je ze volgens een gekromde lijn (precies de bocht volgend) met elkaar verbindt.![]()
Humor, lijkt wel een tekening van mn dochterquote:Op maandag 24 november 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Haha, volgens Google maps ben ik gewoon over gebouwen en alles heen gecrosst, moet je nagaan wat een snellerd ik ben!
Maar op openstreetmaps zie je de baan wel een beetje, al lukt het niet om verder in te zoomen dan dit. Al lijkt het niet echt afgesneden te zijn. Je hebt zeker gelijk dat GPS niet nauwkeurig is met bochten en korte stukken, maar waarom zou het per se korter zijn en niet evenvaak korter als langer?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mmm dat is minder. Maar pak je zo weer opquote:Op maandag 24 november 2014 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]!
Training van vorige week ging moeiteloos en heerlijk! Maar nu last van een soort benauwdheid door -denk ik- verkoudheid, dus even een tijdelijke pauze. Kan niet eens gewoon zitten op een stoel zonder benauwd te zijn dusja
Gisteren wel een toffe docu gezien met Yur, Desert Runners. Aanrader!![]()
Hier is meneer na zijn 20 minuten 5 km compleet in de keelpijn/snotterellende gestort.
Desert Runners. Ik heb het genoteerd![]()
![]()
Ik hoorde het van Yur gisteren, 20 min 5 km!quote:Op maandag 24 november 2014 13:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mmm dat is minder. Maar pak je zo weer op![]()
Hier is meneer na zijn 20 minuten 5 km compleet in de keelpijn/snotterellende gestort.
Desert Runners. Ik heb het genoteerd![]()
Echt superknap!
![]()
Oh ja okequote:Op maandag 24 november 2014 13:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Stel je hebt een punt A en een punt B in een bocht. Als je die volgens een rechte lijn verbindt, dan is die rechte lijn korter dan wanneer je ze volgens een gekromde lijn (precies de bocht volgend) met elkaar verbindt.
Ik gok dat de mijne tussen de 2.00 en 2.10 moeten. Maar ik moet het ff goed uitpluizenquote:Op maandag 24 november 2014 13:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik loop 400'tjes rond 2:00. Tenminste, dat wil mijn schema.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lees jij vaker dingen die er niet staan?quote:
Trek eens aan mijn vinger?
Misschien denk ik verkeerd, maar is dat niet 2 min voor 400m?quote:
In mijn loopgroepje lopen we meestal intervallen op tijd (dus X minuten lopen, Y minuten pauze, enzovoorts), en dan loop ik de snelle stukken ergens tussen de 4:00/km en 4:30/km. Niet dat ik vaak meeloop met ze... sinds april geen intervallen meer gedaan![]()
![]()
Ja, dat bedoelde ik, 2 min/400mquote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Misschien denk ik verkeerd, maar is dat niet 2 min voor 400m?
In mijn loopgroepje lopen we meestal intervallen op tijd (dus X minuten lopen, Y minuten pauze, enzovoorts), en dan loop ik de snelle stukken ergens tussen de 4:00/km en 4:30/km. Niet dat ik vaak meeloop met ze... sinds april geen intervallen meer gedaan
Haha jij intervalhater...barbaar
Lieve popjes,
Ik ben eindelijk, na hard werken en nog heel veel harder zeiken, klaar met mijn scriptie. De definitieve versie is ingeleverd. En ik heb al een week niet hardgelopen. Morgen ga ik weer, beloofd. 200p200, 100p100, 110p110, 120p120, 130p130, 140p140, 150p150, 160p160, 170p170, 180p180, 190p190, 200.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
Lieve popjes,
Ik ben eindelijk, na hard werken en nog heel veel harder zeiken, klaar met mijn scriptie. De definitieve versie is ingeleverd. En ik heb al een week niet hardgelopen. Morgen ga ik weer, beloofd. 200p200, 100p100, 110p110, 120p120, 130p130, 140p140, 150p150, 160p160, 170p170, 180p180, 190p190, 200.![]()
Hoe lang moet je nu op de uitslag wachten?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Bijna goed, tussen 2:05 en 2:11 per 400 m.quote:Op maandag 24 november 2014 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik gok dat de mijne tussen de 2.00 en 2.10 moeten. Maar ik moet het ff goed uitpluizen![]()
Gefeliciteerd, goed gedaan!quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
Lieve popjes,
Ik ben eindelijk, na hard werken en nog heel veel harder zeiken, klaar met mijn scriptie. De definitieve versie is ingeleverd.
Nu wordt het nog knap lastig om een ander excuus te bedenken om niet te lopen.![]()
Max 10 werkdagen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
Hoe lang moet je nu op de uitslag wachten?Ik ben nog steeds niet afgestudeerdquote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, goed gedaan!
Nu wordt het nog knap lastig om een ander excuus te bedenken om niet te lopen.En straks hopelijk een baan. En verhuizen naar Den Haag. Daarna wordt het lastig, inderdaad.
![]()
Hoera!!quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
Lieve popjes,
Ik ben eindelijk, na hard werken en nog heel veel harder zeiken, klaar met mijn scriptie. De definitieve versie is ingeleverd. En ik heb al een week niet hardgelopen. Morgen ga ik weer, beloofd. 200p200, 100p100, 110p110, 120p120, 130p130, 140p140, 150p150, 160p160, 170p170, 180p180, 190p190, 200.
Wat een ingewikkelde training, ik raak al in de war als ik op 50m strepen moet gaan letten op de baanquote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
Lieve popjes,
Ik ben eindelijk, na hard werken en nog heel veel harder zeiken, klaar met mijn scriptie. De definitieve versie is ingeleverd. En ik heb al een week niet hardgelopen. Morgen ga ik weer, beloofd. 200p200, 100p100, 110p110, 120p120, 130p130, 140p140, 150p150, 160p160, 170p170, 180p180, 190p190, 200.Moet je nog je hersens aanlaten ook nu je klaar bent met je scriptie..
De trainer zet op elke 10m een hoedje neer. En ik volg Jan gewoon, zoals altijdquote:Op maandag 24 november 2014 16:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat een ingewikkelde training, ik raak al in de war als ik op 50m strepen moet gaan letten op de baanMoet je nog je hersens aanlaten ook nu je klaar bent met je scriptie..
![]()
![]()
Lieve Hats,quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
Lieve popjes,
Ik ben eindelijk, na hard werken en nog heel veel harder zeiken, klaar met mijn scriptie. De definitieve versie is ingeleverd. En ik heb al een week niet hardgelopen. Morgen ga ik weer, beloofd. 200p200, 100p100, 110p110, 120p120, 130p130, 140p140, 150p150, 160p160, 170p170, 180p180, 190p190, 200.
Van harte!En nu lekker knallen op die baan! (oeh, die is dubbelzinnig
)
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 november 2014 15:38 schreef hatsaflats het volgende:
Lieve popjes,
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Werd vandaag weer geconfronteerd met het feit dat ik een ochtendloper benWat gaat dat 's middags altijd moeizaam! In ieder geval na een werkdag, in het weekend gaat het alweer een stuk makkelijker. Toch maar eens kijken of ik voor mijn werk kan gaan lopen.
Dat is even schrikken, ik krijg net een e-mail dat de 920XT verzonden is. Nu is het dilemma: ga ik het aandurven om 'm te gebruiken tijdens de Meijendelloop (i.v.m. mogelijke bugs die er nog in zitten)?![]()
Je hebt 2 armen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is even schrikken, ik krijg net een e-mail dat de 920XT verzonden is. Nu is het dilemma: ga ik het aandurven om 'm te gebruiken tijdens de Meijendelloop (i.v.m. mogelijke bugs die er nog in zitten)?![]()
Dag 4/41 ging verrassend soepel na 2 relatief pittige dagen. Het ging zelfs zo soepel dat zelfs ik moeite had met afremmen
#YOLOquote:Op maandag 24 november 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is even schrikken, ik krijg net een e-mail dat de 920XT verzonden is. Nu is het dilemma: ga ik het aandurven om 'm te gebruiken tijdens de Meijendelloop (i.v.m. mogelijke bugs die er nog in zitten)?Trek eens aan mijn vinger?
Gefeliciteerd hats!
Ik had tot vanochtend ook al 6 dagen niet gelopen. Soms best lekker even niets. Maar kon ook niet meer wachten, dus maar weer een lekker rondje gelopen. 15km, begon redelijk zwaar, maar ging steeds soepeler. Heerlijk weer ook, zonnetje erbij. Al was het in het bos soms best koud aan mn armen.![]()
Bedankt voor alle suggesties!
BTW, Quoi, jouw meneer heeft wel beestachtig snel gelopen. Hij is pakweg 1,5 Corniel en misschien wel 2 Jero_nimo, dus relatief gezien is hij misschien wel de beste van allemaal.![]()
Echt, jij bent altijd veel te bang voor ongemakken. Moet je je niet zo druk om maken. De meeste dingen die op de markt gebracht worden zijn prima. Meestal is dat bij Garmin ook zo. Jij fixeert echter altijd al je aandacht op de klaagberichten op fora.quote:Op maandag 24 november 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is even schrikken, ik krijg net een e-mail dat de 920XT verzonden is. Nu is het dilemma: ga ik het aandurven om 'm te gebruiken tijdens de Meijendelloop (i.v.m. mogelijke bugs die er nog in zitten)?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zonder horloge is het ook volstrekt onmogelijk om te lopen natuurlijk.It has to mean something
Haha, nou nou nou. Ik heb best veel vertrouwen in de 920XT. Dat ik dat niet heb in de 220/620/Fenix2, daar heb ik voldoende redenen voor. Over de 920XT heb ik nog geen klachten gelezen over de accuracy, mijnsinziens het belangrijkste aspect. Je hebt gelijk dat de klagers oververtegenwoordigd zijn op het internet, maar bij de 620 was het zelfs voor internetbegrippen ver bovengemiddeld veel stront.quote:Op maandag 24 november 2014 17:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt, jij bent altijd veel te bang voor ongemakken. Moet je je niet zo druk om maken. De meeste dingen die op de markt gebracht worden zijn prima. Meestal is dat bij Garmin ook zo. Jij fixeert echter altijd al je aandacht op de klaagberichten op fora.
Maar het klopt wel dat ik langdurig wik en weeg alvorens ik een grote uitgave doe. Dit horloge is 499 euro, dan wil ik een werkend horloge. Ik wil weinig risico nemen. Voor mijn doen heb ik dit keer snel besteld.
Ik snap dat je je daaraan kunt ergeren, maar dat zal niet voor het laatst zijn.![]()
FEIT.quote:Op maandag 24 november 2014 17:39 schreef Cynic het volgende:
Zonder horloge is het ook volstrekt onmogelijk om te lopen natuurlijk.![]()
In principe is een wedstrijd de beste test, je tijd wordt toch al bijgehouden en de afstand is gemeten.quote:Op maandag 24 november 2014 17:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Haha, nou nou nou. Ik heb best veel vertrouwen in de 920XT. Dat ik dat niet heb in de 220/620/Fenix2, daar heb ik voldoende redenen voor. Over de 920XT heb ik nog geen klachten gelezen over de accuracy, mijnsinziens het belangrijkste aspect. Je hebt gelijk dat de klagers oververtegenwoordigd zijn op het internet, maar bij de 620 was het zelfs voor internetbegrippen ver bovengemiddeld veel stront.
Maar het klopt wel dat ik langdurig wik en weeg alvorens ik een grote uitgave doe. Dit horloge is 499 euro, dan wil ik een werkend horloge. Ik wil weinig risico nemen. Voor mijn doen heb ik dit keer snel besteld.
Ik snap dat je je daaraan kunt ergeren, maar dat zal niet voor het laatst zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En als het fout gaat, kan je volgend jaar precies dezelfde route nog een keer lopen.quote:Op maandag 24 november 2014 17:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In principe is een wedstrijd de beste test, je tijd wordt toch al bijgehouden en de afstand is gemeten.![]()
Niet als het gaat zoals bij ons loopje gisteren waar bij de helft van de mensen start en/of finish tijden niet goed waren gegistreerd door het systeem...quote:Op maandag 24 november 2014 17:51 schreef La_Tramposa het volgende:
je tijd wordt toch al bijgehoudenDat valt soms ook wel tegen. En bij trails al helemaal. Hoewel je dan toch niet aan PRs denkt, dus dan is het sowieso alweer iets minder relevant.quote:en de afstand is gemeten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hatsa, congratz nog een keer
Zwab: ws is hij dan ruim voor zaterdag binnen en kan je een 3 km testrondje doen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bijna goed gegokt dusquote:Op maandag 24 november 2014 16:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bijna goed, tussen 2:05 en 2:11 per 400 m.
Prima tempo!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Shit, jij bent hartstikke snel en ik liep 1:26 op de 400, veel te snel dus. Maar dat was 1 keer, want ik ging dood. Als ik meer rondjes moest lopen zou ik, hopelijk, 2:00 lopen. Ik moet echt leren doseren.quote:Op maandag 24 november 2014 13:11 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Probeer er eens 10 achter elkaar, dan zie je het vanzelfquote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, jij bent hartstikke snel en ik liep 1:26 op de 400, veel te snel dus. Maar dat was 1 keer, want ik ging dood. Als ik meer rondjes moest lopen zou ik, hopelijk, 2:00 lopen. Ik moet echt leren doseren.2.00 lijkt me erg langzaam voor jou, maar het hangt zoals al eerder gezegd van het doel van de training af.
Ik loop die 400tjes dan in 5 tot 10km tempo. Met 400 meter herstel daartussen is dat dan een extensieve training. Misschien zou het voor jou als intensieve training ook kunnen, maar dan moet het niet bij 1 ronde blijven natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, jij bent hartstikke snel en ik liep 1:26 op de 400, veel te snel dus. Maar dat was 1 keer, want ik ging dood. Als ik meer rondjes moest lopen zou ik, hopelijk, 2:00 lopen. Ik moet echt leren doseren.![]()
Loop je ze op een atletiekbaan? Want dat is makkelijk om tijdens het lopen goed je tempo te leren bepalen/aanpasen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 24-11-2014 19:46:53 ]![]()
http://www.lindanieuws.nl(...)t-droom-op-te-geven/
apart verhaal, hardloopster met MS. Ik heb zelf het filmpje nog niet gekeken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat loop jij op 5 en 10 km dan?quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, jij bent hartstikke snel en ik liep 1:26 op de 400, veel te snel dus. Maar dat was 1 keer, want ik ging dood. Als ik meer rondjes moest lopen zou ik, hopelijk, 2:00 lopen. Ik moet echt leren doseren.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Morgen zou hij binnen moeten zijn en donderdag ga ik ermee trainen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:03 schreef Murmeli het volgende:
Hatsa, congratz nog een keer
Zwab: ws is hij dan ruim voor zaterdag binnen en kan je een 3 km testrondje doen.![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Morgen zou hij binnen moeten zijn en donderdag ga ik ermee trainen.
Iemand had het pas over een atletiekbaan dichtbij Science Park in A'dam. Heb ik goed begrepen dat iedereen daar op kan? En zo ja, is dat die bij de Jaap Eedenbaan in de buurt?
Ik heb een langdurige opdracht daar, en het zou leuk zijn om daar dan regelmatig een baantraining mee te pakkenJa man, 'tegen alle natuurwetten in' is het gewoon een snellerd. Of is het gewoon niet zo'n zeikerd, denk ik weleensquote:Op maandag 24 november 2014 17:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Bedankt voor alle suggesties!
BTW, Quoi, jouw meneer heeft wel beestachtig snel gelopen. Hij is pakweg 1,5 Corniel en misschien wel 2 Jero_nimo, dus relatief gezien is hij misschien wel de beste van allemaal.
Gefeliciteerd met je bijna-nieuwe-horloge![]()
![]()
Volgens mij is ie van het kaliber nietmiepenmaarlopenquote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef Quoi het volgende:
Iemand had het pas over een atletiekbaan dichtbij Science Park in A'dam. Heb ik goed begrepen dat iedereen daar op kan? En zo ja, is dat die bij de Jaap Eedenbaan in de buurt?
Ik heb een langdurige opdracht daar, en het zou leuk zijn om daar dan regelmatig een baantraining mee te pakken
[..]
Ja man, 'tegen alle natuurwetten in' is het gewoon een snellerd. Of is het gewoon niet zo'n zeikerd, denk ik weleens
Gefeliciteerd met je bijna-nieuwe-horlogeF means you're fucked![]()
En niet alleen op het gebied van lopenquote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij is ie van het kaliber nietmiepenmaarlopenGewoon: niet miepen. Goede match zijn wij, want ik compenseer dat weer netjes
![]()
![]()
Fijn lekker 6x600p200 gelopen op de baan. Daarvoor planken en meuk en loopscholing-dingesen. En met 4 graden was het ineens best koud! Maar het ging erg lekker weer. Blij mee.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Topcomboquote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
En niet alleen op het gebied van lopenGewoon: niet miepen. Goede match zijn wij, want ik compenseer dat weer netjes
Vanmiddag een hardloopjack gekocht, bij Perry was het 2e artikel 50% korting, leek me een mooie gelegenheid om een tight te proberen.![]()
Hihihi....quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
En niet alleen op het gebied van lopenGewoon: niet miepen. Goede match zijn wij, want ik compenseer dat weer netjes
Herkenbaar
Geen idee. Oja soms als ik zin heb om te klagen. Maar verder ben ik tijdens en na het lopen de best mogelijke versie van mezelfquote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom zou je miepen als je kan lopen dan?
Ik ben aan het miepen omdat ik me best wel niet lekker en duizelig voelde bij het terugfietsen na het plasma geven. Dat zou niet moeten gebeuren
Goede reden, want dan kan je dus misschien niet lopen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben aan het miepen omdat ik me best wel niet lekker en duizelig voelde bij het terugfietsen na het plasma geven. Dat zou niet moeten gebeurenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
O gosh. Je wou nog gaan sporten, toch? Of joga-en?quote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben aan het miepen omdat ik me best wel niet lekker en duizelig voelde bij het terugfietsen na het plasma geven. Dat zou niet moeten gebeuren![]()
Nee vanavond sowieso maar even niet. Misschien nog wat core of yoga zoquote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goede reden, want dan kan je dus misschien niet lopen.![]()
Maar wel vreemd, ze zeggen de hele tijd dat je alleen maar vocht kwijt bent (en heb een glas water en kop thee gedronken toen ik aan die machine lag) dus niets zou moeten voelen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Koud!!!
Intervallen was leuk en veel te snel. Ach ja.
Wel redelijk stabiel
Jij loopt je intervallen altijd te snel of niet?quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef Yuki het volgende:
Koud!!!
Intervallen was leuk en veel te snel. Ach ja.
Wel redelijk stabielZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Das best vreemd ja.quote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee vanavond sowieso maar even niet. Misschien nog wat core of yoga zo![]()
Maar wel vreemd, ze zeggen de hele tijd dat je alleen maar vocht kwijt bent (en heb een glas water en kop thee gedronken toen ik aan die machine lag) dus niets zou moeten voelen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waar herken ik dat toch van?quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
![]()
Vandaag voor het eerst sinds de 7^^ gelopen, 200, 400, 800, 800 met 200 meter rust. Rustig aan gedaan, maar dat was vandaag ook de bedoeling.
Blog van morgen gaat over niet miepen maar lopen trouwens.![]()
![]()
Sporten wordt op de dag van plasmadonatie sowieso afgeraden.
Mijn startnummer voor de Linschotenloop is al binnen. In een tijdloze envelop: Linschotenloop "zaterdag voor kerst" en zonder brief of wat dan ook. Gewoon een startnummer in een envelop![]()
![]()
Lage bloeddruk kan erna voorkomen, of misschien te hoge retoursnelheid? Vinden sommigen niet prettig.quote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben aan het miepen omdat ik me best wel niet lekker en duizelig voelde bij het terugfietsen na het plasma geven. Dat zou niet moeten gebeuren![]()
DCR met zijn jaarlijkse winter gadget recommendations: http://www.dcrainmaker.co(...)recommendations.html
TL;DR:
Beste high-end hardloophorloge: de 620, mid-range: Polar M400, Budget: TomTom Runner.![]()
Afgelopen dinsdag ging het dikke ruk na mijn LDLvan zondag. Hopelijk gaat het morgen wat beter na de LDL van zaterdag. Fingers crossedJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat eerste denk ik, toen ik wat zoute pinda's had genomen thuis ging het snel weer beter. Enfin, net een hele rustige fijne yoga gedaan, en hopelijk morgen zonder fitheid verlies lekker lopen!quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Lage bloeddruk kan erna voorkomen, of misschien te hoge retoursnelheid? Vinden sommigen niet prettig.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mag deze in de OP?
1
2[b]18 januari 2014 - [url=http://www.vondelparkloop.nl/]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] RobertoCarlos - 6,5 kmTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Heeft er iemand tips voor een (gecertificeerde) 5km loop in de Randstad begin 2015. Wil mn eerste officiële PR gaan neerzetten onder de 25 minuten.![]()
De halve marathon van Kopenhagen wordt waarschijnlijk van 20 naar 13 september verplaatst. Dan heb ik eindelijk een goed excuus om eens niet thuis te zijn op mijn verjaardag.
![]()
Twiskemolenloop in Landsmeer, 1 februari.quote:Op maandag 24 november 2014 23:24 schreef RunnerAdd het volgende:
Heeft er iemand tips voor een (gecertificeerde) 5km loop in de Randstad begin 2015. Wil mn eerste officiële PR gaan neerzetten onder de 25 minuten.
Op de hardloopkalender van dutchrunners.nl kan je zoeken naar gecertificeerde wedstrijden, maar dan moet je nog wel even doorklikken naar het zoekresultaat, om te zien of er een meetlatje bij de gewenste afstand staat. En ik zal alvast verklappen: de meeste 5km's zijn niet gecertificeerd. De Twiskemolenloop is de enige die ik kon vinden.![]()
Langzaam? 2 min per 400 meter is 5 min per km, terwijl ik op wedstrijdtempo net op ongeveer 5:40 zit (10,4 km/h).quote:Op maandag 24 november 2014 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Probeer er eens 10 achter elkaar, dan zie je het vanzelf2.00 lijkt me erg langzaam voor jou, maar het hangt zoals al eerder gezegd van het doel van de training af.
Murmeli, mijn 5 en 10km tempo zijn waarschijnlijk gelijk. Alles boven 400 meter is al te ver om te knallen, want ik moet eerst 3km dieselen voor ik eindelijk lekker loop. En ik heb al heel lang geen 5k loopjes meer gedaan. Mijn snelste 10 liep ik in 57:nogiets, in mei. Ik denk dat ik nu iets sneller ben. Volgens mij doe ik gewoon alles op HM-tempo. Harder houd ik niet lang vol.![]()
Mr B. ik loop in principe alleen op de weg. Dat ene baanrondje was gewoon een geintje na onze fartlek.![]()
Huh....ik heb een inschrijvingsbevestigingsmail van 't Is voor Niks met de mededeling dat ik ben ingeschreven voor de trimloop, en dat ik me moet afmelden als ik onverhoopt niet mee kan doen. Ik stond ergens onderaan de wachtlijst (>100 voor mij op de lijst).![]()
En informatie over het startnummer wordt een week voor de loop verstuurd.
Ik vind het erg tof, maar ik ben nog steeds erg moe van de verkoudheid.En ik had er niet meer op gerekend! Oef, wordt een zware dag.
Is het parcours helemaal onverhard?![]()
Jezus, wat een kuttreinplanning.![]()
Of ik ben om 10:40 in Geldrop, wat te laat is. Of ik ben er om 9:40, wat best vroeg is. Plus 20 minuten op station Eindhoven. Ik zou bijna een auto willen kopen.
Lief dagboek, ik ga nu slapen.
Sorry voor mijn gezeur.![]()
Nietmiepenmaarlopen!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:59 schreef wyccie het volgende:
Huh....ik heb een inschrijvingsbevestigingsmail van 't Is voor Niks met de mededeling dat ik ben ingeschreven voor de trimloop, en dat ik me moet afmelden als ik onverhoopt niet mee kan doen. Ik stond ergens onderaan de wachtlijst (>100 voor mij op de lijst).![]()
Ik vind het erg tof, maar ik ben nog steeds erg moe van de verkoudheid.En ik had er niet meer op gerekend! Oef, wordt een zware dag.
Is het parcours helemaal onverhard?
Woeh! Als 5.40 jouw HM tempo is
Als je iets sneller op de 10 bent dan 57 (ik ga dan ff uit van 55) zijn 400-jes van 2 min of iets meer prima te doen als t goed is.
Wel apart dat je (voor je gevoel?) geen verschil hebt tussen 5-10-hm tempo. Ik denk wel dat je op 5 en 10 harder kan, maar het is niet echt comfortabel. Vooral de 5 is dan volop doodgaan. Ik gok wel dat je die kan lopen in max 26 min hoor.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:59 schreef wyccie het volgende:
Is het parcours helemaal onverhard?ik stond ook 155 op de wachtlijst, maar geen mail.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet altijd, maar ik vind het wel lastig om mezelf te remmen ja. Ik word, zeker bij korte intervallen zoals gisteren op de baan, nog wel eens meegesleurd in het tempo van een ander.quote:Op maandag 24 november 2014 21:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij loopt je intervallen altijd te snel of niet?
Op de baan loop je sowieso al gauw harder dan je denkt. Daarnaast mag ik van de trainer best sneller lopen, als ik het maar wel alle intervallen volhoud. En dat lukte.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Misschien ben je gewoon sneller dan je denkt/dan de trainer denkt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik vind het wel lastig om mezelf te remmen ja. Ik word, zeker bij korte intervallen zoals gisteren op de baan, nog wel eens meegesleurd in het tempo van een ander.
Op de baan loop je sowieso al gauw harder dan je denkt. Daarnaast mag ik van de trainer best sneller lopen, als ik het maar wel alle intervallen volhoud. En dat lukte.
Je was ik je kamikazeperiode toch ook supersnel? Tijd voor nieuwe PR's dus
Dankje ik ga eens kijken, doordat ik hier heel vaak hoor over 5km loopjes van 4.8 km enzo was ik daar al bang voor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:02 schreef pijll het volgende:
[..]
Twiskemolenloop in Landsmeer, 1 februari.
Op de hardloopkalender van dutchrunners.nl kan je zoeken naar gecertificeerde wedstrijden, maar dan moet je nog wel even doorklikken naar het zoekresultaat, om te zien of er een meetlatje bij de gewenste afstand staat. En ik zal alvast verklappen: de meeste 5km's zijn niet gecertificeerd. De Twiskemolenloop is de enige die ik kon vinden.![]()
Ik hoop dat ik zaterdag niet veel hoef te zwemmenquote:Op dinsdag 25 november 2014 06:53 schreef wyccie het volgende:
Vier op een rij.
Het wordt zondag niet heel erg warm.
[ afbeelding ].
![]()
moet randstad perse? Anders parelloopquote:Op maandag 24 november 2014 23:24 schreef RunnerAdd het volgende:
Heeft er iemand tips voor een (gecertificeerde) 5km loop in de Randstad begin 2015. Wil mn eerste officiële PR gaan neerzetten onder de 25 minuten.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
zo 14-12-14 Spijkenisse-SPARK Marathon Spijkenisse Z-Hquote:Op maandag 24 november 2014 23:24 schreef RunnerAdd het volgende:
Heeft er iemand tips voor een (gecertificeerde) 5km loop in de Randstad begin 2015. Wil mn eerste officiële PR gaan neerzetten onder de 25 minuten.
Organisatie is aangesloten bij de Atletiekunie
Het parcours is gecertificeerd
zo 21-12-14 Kerstloop Barendrecht Z-H
zo 01-03-15 20 van Alphen Alphen Aan Den Rijn Z-H
Atletiekunieleden krijgen korting op voorinschrijving
zo 08-03-15 CPC Loop Den Haag Den Haag Z-H
za 28-03-15 Arcade Halve Marathon Naaldwijk Z-H
zo 29-03-15 Dwars door Dordt Dordrecht Z-H
zo 01-02-15 Twiskemolenloop Landsmeer N-H
zo 08-02-15 39e Groet uit Schoorl Run Schoorl N-H
zo 01-03-15 Twiskemolenloop Landsmeer N-H
zo 15-03-15 Voorjaarsloop Heerhugowaard N-H
zo 22-03-15 Brettenloop Amsterdam N-H
zo 22-03-15 Hollandia's Dijkenloop Hoorn N-H
Het parcours is gecertificeerd![]()
Jeetje, mag je pr's tegenwoordig alleen nog op gecertificeerde parkoersen lopen? Rebel die ik ben, doe ik daar lekker niet aan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het liefst rij ik niet het halve land door voor een 5km loopje (woon in Rotterdam).quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet randstad perse? Anders parelloopDankje! Alleen zijn is bij veel van deze loopjes alleen de 10 / HM gecertificeerd en de 5 km niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:26 schreef GotC het volgende:
[..]
zo 14-12-14 Spijkenisse-SPARK Marathon Spijkenisse Z-H
zo 21-12-14 Kerstloop Barendrecht Z-H
zo 01-03-15 20 van Alphen Alphen Aan Den Rijn Z-H
Atletiekunieleden krijgen korting op voorinschrijving
zo 08-03-15 CPC Loop Den Haag Den Haag Z-H
za 28-03-15 Arcade Halve Marathon Naaldwijk Z-H
zo 29-03-15 Dwars door Dordt Dordrecht Z-H
zo 01-02-15 Twiskemolenloop Landsmeer N-H
zo 08-02-15 39e Groet uit Schoorl Run Schoorl N-H
zo 01-03-15 Twiskemolenloop Landsmeer N-H
zo 15-03-15 Voorjaarsloop Heerhugowaard N-H
zo 22-03-15 Brettenloop Amsterdam N-H
zo 22-03-15 Hollandia's Dijkenloop Hoorn N-H
Het parcours is gecertificeerd![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:38 schreef mosselmossel het volgende:
Jeetje, mag je pr's tegenwoordig alleen nog op gecertificeerde parkoersen lopen? Rebel die ik ben, doe ik daar lekker niet aan.Als het teveel moeite is laat ik het ook varen, maar als ik dan toch een loopje aan het uitzoeken ben kies ik het liefst wel een gecertificeerde.quote:![]()
Want andere organisaties kunnen geen 5km uitmeten? Genoeg organisaties die hun geld liever aan betere dingen besteden dan een KNAU-certificering en ook gewoon hun route exact 5km weten te maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:45 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
[..]
Als het teveel moeite is laat ik het ook varen, maar als ik dan toch een loopje aan het uitzoeken ben kies ik het liefst wel een gecertificeerde.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een PR telt als jij vindt dat hij telt.
Certificering geeft de grootste kans op lang genoeg parcours. Maar op afstandmeten checken of hier vragen geeft vaak ook duidelijkheid.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als ik de posts hier moet geloven zitten organisaties er redelijk vaak naast.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want andere organisaties kunnen geen 5km uitmeten? Genoeg organisaties die hun geld liever aan betere dingen besteden dan een KNAU-certificering en ook gewoon hun route exact 5km weten te maken.![]()
Maar je zegt juist dat je nog geen hoge snelheid hebt voor kortere wedstrijden. Dat kun je trainen door intensieve intervallen. Op 10x400m 45 sec per rondje langzamer gaan dan je topsnelheid lijkt me echt te langzaam. Als ik nog 45sec sneller kon was ik geloof ik wereldkampioen :p ik denk dat jij prima 1.45 tien keer kan lopen met 400m rust. Ik ben zelf ook meer een diesel, maar door een uitgebreide warming up en de intervallen steeds iets sneller te lopen gedurende de training is dat prima te doen. Maar goed, als je nu voor 30km aan hey trainen bent is dit verhaal wat overbodigquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Langzaam? 2 min per 400 meter is 5 min per km, terwijl ik op wedstrijdtempo net op ongeveer 5:40 zit (10,4 km/h).
Murmeli, mijn 5 en 10km tempo zijn waarschijnlijk gelijk. Alles boven 400 meter is al te ver om te knallen, want ik moet eerst 3km dieselen voor ik eindelijk lekker loop. En ik heb al heel lang geen 5k loopjes meer gedaan. Mijn snelste 10 liep ik in 57:nogiets, in mei. Ik denk dat ik nu iets sneller ben. Volgens mij doe ik gewoon alles op HM-tempo. Harder houd ik niet lang vol.![]()
Mr B. ik loop in principe alleen op de weg. Dat ene baanrondje was gewoon een geintje na onze fartlek.
Of je gps..quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:49 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Als ik de posts hier moet geloven zitten organisaties er redelijk vaak naast.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Komt vooral doordat mensen hier autistisch naar afstanden kijken. En het boeit echt geen flikker of een 5km-parkoers 50 meter te kort of te lang is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:49 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Als ik de posts hier moet geloven zitten organisaties er redelijk vaak naast.en ditquote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Energie Team Ontbijtloop 3 januari 2015quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:39 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Het liefst rij ik niet het halve land door voor een 5km loopje (woon in Rotterdam).
[..]
Dankje! Alleen zijn is bij veel van deze loopjes alleen de 10 / HM gecertificeerd en de 5 km niet.
In Barendrecht<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
dat is t vooral volgens mijquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik loop nog geen 25'er op de 5kmquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon sneller dan je denkt/dan de trainer denkt.
Je was ik je kamikazeperiode toch ook supersnel? Tijd voor nieuwe PR's dusMaar m'n officieuze PR staat op 27'laag.
Ah well. In 2015 ga ik écht aan snelheid werken. Voor die PR's.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die 25'er komt vanzelfquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop nog geen 25'er op de 5kmMaar m'n officieuze PR staat op 27'laag.
Ah well. In 2015 ga ik écht aan snelheid werken. Voor die PR's.
Leuk, 2015 wordt dus een mooi jaar! Ben benieuwd wat er voor PRs gaan sneuvelen!
Ik heb dit jaar als PR jaar. Volgend jaar ga ik aan uithoudingsvermogen werken. En trailen.
Dus hopelijk vooral een HM PR lopen. En veel trails dus
Boeit jou geen flikker..quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komt vooral doordat mensen hier autistisch naar afstanden kijken. En het boeit echt geen flikker of een 5km-parkoers 50 meter te kort of te lang is.
[..]
en dit
Als hij de ene keer 50 te lang is en de andere keer 50 te kort scheelt t al 30s.
Voor jou niet boeiend voor mij wel.![]()
Loop je dan ook de perfecte lijn voor die 5km en weet je wat die is? Je komt toch altijd wel wat meters tekort of loopt er wat teveel door binnen- en buitenbochten.Ja doei.![]()
Maar die 50m kun je ook al extra maken als je een keer of twee de buitenbocht moet nemen? Het parcours uitmeten garandeert ook niet dat iedere deelnemer precies 5km zal lopen. Een beetje onnauwkeurigheid moet je gewoon voor lief nemen, anders moet je 5km op de baan gaan lopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:06 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Boeit jou geen flikker..
Als hij de ene keer 50 te lang is en de andere keer 50 te kort scheelt t al 30s.
Voor jou niet boeiend voor mij wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een zelfs als je op de baan steeds in baan 2 loopt, loop je al 60 meter te ver.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die 50m kun je ook al extra maken als je een keer of twee de buitenbocht moet nemen? Het parcours uitmeten garandeert ook niet dat iedere deelnemer precies 5km zal lopen. Een beetje onnauwkeurigheid moet je gewoon voor lief nemen, anders moet je 5km op de baan gaan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nja, zal nog eens een lijst met mogelijkheden posten hey.
En als de meeste 5km wedstrijden niet gecertificeerd zijn...: je hebt er maar 1 nodig.![]()
Ik vraag me nog wel af waarom het zo boeiend voor je is dan. Loop je al op zo'n niveau en consistent dat het om PR verbeteringen van 1 of 2 seconden gaat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:06 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Boeit jou geen flikker..
Voor jou niet boeiend voor mij wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik loop alleen maar ongecertificeerde loopjes waarvan iedereen altijd klaagt dat ze 10% te kort zijn. Moet toch, als wetvanpijlnegeerder, aan mijn PBs komen.Ja doei.![]()
+1quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, whatever floats your boat!
Ik ga op zoek naar een lange rechte weg van 5km![]()
![]()
Ook niet gecertificeerd door de Atletiekunie dus telt niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:34 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
+1
Ik ga op zoek naar een lange rechte weg van 5km![]()
Als een afstand klopt, dan wordt er niet over geklaagd, dus dan hoor je er niets over. Er zijn voldoende niet-gecertificeerde loopjes die toch kloppen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:49 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Als ik de posts hier moet geloven zitten organisaties er redelijk vaak naast.
Om een willekeurig voorbeeld te noemen: de 5 van de CPC is niet gecertificeerd. Toch vertrouw ik er echt wel op dat die organisatie een kloppende 5 kan uitzetten.
Dus ik zou die eis van certificering laten varen, en gewoon een leuk loopje uitzoeken. En dan even kijken wat de gelopen afstand vorig jaar was. Wanneer wil je precies lopen, en wat voor wedstrijd? Er is voldoende keus in de omgeving van Rotterdam.Door een andere lijn kan je nooit meters tekort komen. Bij certificering wordt altijd over de kortst mogelijke afstand gemeten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Loop je dan ook de perfecte lijn voor die 5km en weet je wat die is? Je komt toch altijd wel wat meters tekort of loopt er wat teveel door binnen- en buitenbochten.![]()
Nee dat zeker nog niet, integendeel. Mn streven is nog minimaal 5min sneller te worden op de 5km.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vraag me nog wel af waarom het zo boeiend voor je is dan. Loop je al op zo'n niveau en consistent dat het om PR verbeteringen van 1 of 2 seconden gaat?
Ik loop niet veel evenementen en degene die ik doe wil ik dan als eikpunten hebben, dan wil ik gewoon niet na 4,8km al klaar zijn.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook niet gecertificeerd door de Atletiekunie dus telt niet.![]()
Intervallen gingen lekker, trainer vond dat we aan het sprinten waren met 55's op 200 meter. Vond van niet maar gezien het programma toch maar een andere haas gekozen die steady 60 per 200 liep. Op korte afstanden kan ik altijd wel veel snelheid maken, en de TomTom zei zelfs (nieuwe feature!!) dat het herstel goed was tussen de intervallen.Trek eens aan mijn vinger?
Dan loop je toch nog gewoon een stuk door na de finish.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:45 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik loop niet veel evenementen en degene die ik doe wil ik dan als eikpunten hebben, dan wil ik gewoon niet na 4,8km al klaar zijn.![]()
Of gewoon een (halve) marathon gaan lopenDan ben je echt wel blij dat je klaar bent, en kan het je aan je reet roesten of je 100m teveel of te weinig gelopen hebt
Ik vind 200 meter op 5 kilometer eigenlijk best wel meevallen. Ik heb een keer een 10 EM van 21 kilometer gelopen.
![]()
7,67m per rondje per baan dat je te ver naar buiten loopt, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een zelfs als je op de baan steeds in baan 2 loopt, loop je al 60 meter te ver.
Waarbij op een baan trouwens de kortste route 20 a 30cm van de rand af wordt gemeten...![]()
Bron: http://www.livestrong.com(...)track-for-each-lane/NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik tel zelfs trainingsloopjes als PR.
Dubbel "l"quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop alleen maar ongecertificeerde loopjes waarvan iedereen altijd klaagt dat ze 10% te kort zijn. Moet toch, als wetvanpijlnegeerder, aan mijn PBs komen.
Als het me uitkomt negeer ik die wet ook.
Mijn niet pijll-proof PR's zijn te goed om niet mee te tellen
Het lijkt hier wel een grote SMkelder.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:14 schreef Quoi het volgende:
Mensen, wat een boeiende discussies weerJa doei.![]()
Wie is er vastgebonden?quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een grote SMkelder.
Mag ik slaan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie is er vastgebonden?
Mag ik slaan?
![]()
![]()
Dat was niet de afspraak! Ik zou slaan. Niet perse jou.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hallo! Niet mijn schuld! Ik wilde gewoon iemand anders slaan. Dat hij nou weer reageert....quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
FB / Sint en Piet smiley...quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk pietje of sint als je post?Ja doei.![]()
Nou nou, er werd maar liefst 7 (zeven!!) minuten niet gepostquote:
Dank. Volgens mij is het antwoord: randomquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
FB / Sint en Piet smiley...![]()
![]()
en hopen dat je erna niet nog 5 of 7 hoeft :pquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Gewoon meedoen met de Ekiden!Dan hopen dat je de 5k mag lopen
Flexibiliteitquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
en hopen dat je erna niet nog 5 of 7 hoeft :p![]()
![]()
Dat maakt voor het eerst gelopen PR niet meer uit tochquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
en hopen dat je erna niet nog 5 of 7 hoeft :p
Die blijft wel staan ja, zou alleen mezelf slopen als ik erna nog eens mochtquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat maakt voor het eerst gelopen PR niet meer uit tochTrek eens aan mijn vinger?
Niet zoquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou nou, er werd maar liefst 7 (zeven!!) minuten niet gepostdoen
Daar kwam ik een seconde te kort voor een PR! Dat heeft te maken met dat keerpunt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Gewoon meedoen met de Ekiden!Dan hopen dat je de 5k mag lopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja hè? Altijd twijfelen welke aanpak: of snel en scherp om de pion heen, of constant blijven lopen en een ruimer bochtje maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Daar kwam ik een seconde te kort voor een PR! Dat heeft te maken met dat keerpunt.![]()
-- sorry, long wall of text incoming; tl;dr onderaan --
Hoi, ik ben vrij newb op het forum, maar wil me hier toch even melden en voorstellen. Dit is het 2e jaar dat ik mezelf hardloper noem, maar tot ca. 6 weken geleden was ik er simpelweg niet serieus genoeg mee bezig. In juli heb ik na een slechte voorbereiding (veel te weinig getraind) mijn eerste HM gelopen (Lauwersoog-Ulrum) in 2:11.
Ik was erg teleurgesteld in mezelf en heb daarna ca 2 maanden niet getraind (dom dom).
Rond deze tijd zijn er ook een aantal dingen gebeurd in mijn leven, waardoor er een paar kwartjes tegelijk gingen vallen. Waaronder dat ik hardlopen toch echt wel tof vind, of zelfs nodig heb. Ik heb mijn leven best drastisch omgegooid en ben gezonder gaan leven. Ik drink geen alcohol meer (ik dronk elke dag wel wat) en samen met mijn vrouw maken we gezondere maaltijden ipv al dat afhaal/bezorgvoedsel. Bij een gelegenheid een keer lekker uit eten moet kunnen; het is geen religie. Maar de knop is echt om.
Ik was qua lopen toe aan een nieuwe 'stip op de horzion' zodat ik de fouten goed kon maken van de voorbereiding voor de halve. Daarom is de eerstvolgende wedstrijd die ik ga lopen de marathon van Rotterdam!
Mijn Doel: ergens rond de 4:15 - 4:20 zou fantastisch zijn! In mijn achterhoofd hoop ik meer, maar dat gaan de komende maanden wel uitwijzen.
Overigens, als er wedstrijden in de buurt zijn die wel in mijn schema passen, ga ik dat zeker oppakken. Nog een keer een halve doen als voorbereiding kan vast geen kwaad.
Ik loop nu 3x per week en doe 2x in de week aan spinning (ik heb thuis een spinningfiets). Dit ook omdat ik in mijn (korte) loopverleden en (lange) volleybalverleden veel knie-gerelateerde blessures heb gehad en nu erg bang ben geworden voor de belasting van >3x per week lopen.
Mijn schema:
- dinsdags halflange duurloop, langzamer dan LDL; z2 zeg maar.
- woensdags spinning met intervallen, dus vaak wat korter, max 45min.
- donderdags tempowerk/intervallen/racepace/piramide; kortste loop van de week
- zaterdags LDL (zit inmiddels weer op 16k)
- zondags cardio-spinning (tussen de 60 en 90 minuten meestal)
Ik ben verbaasd over hoe snel ik door deze regelmaat nu stappen maak in mijn conditie, afstand en tempo. Dat zal natuurlijk gaan afvlakken, maar dit geeft nu een enorme kick.
Ik ben er deze keer qua training dus op tijd bij en zal geen trainingsdag skippen, zodat ik voorbereid aan de start kan verschijnen. 12 april wordt daarom ook mijn race.
Zo, dat is eerst wel genoeg; AMA wat mij betreft
---
tl;dr: hoi, ik ben nieuw en loop ook!![]()
Ik heb geloof ik tijdens de Ekiden op dat punt iemand heel erg afgesnedenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè? Altijd twijfelen welke aanpak: of snel en scherp om de pion heen, of constant blijven lopen en een ruimer bochtje maken.Echt alles voor die 1 á 2 seconden winst
![]()
![]()
Hoi, welkom en succes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef TheSwan het volgende:
Hoi, ik ben vrij newb op het forum, maar wil me hier toch even melden en voorstellen. Dit is het 2e jaar dat ik mezelf hardloper noem, maar tot ca. 6 weken geleden was ik er simpelweg niet serieus genoeg mee bezig. In juli heb ik na een slechte voorbereiding (veel te weinig getraind) mijn eerste HM gelopen (Lauwersoog-Ulrum) in 2:11.
Ik was erg teleurgesteld in mezelf en heb daarna ca 2 maanden niet getraind (dom dom).
Rond deze tijd zijn er ook een aantal dingen gebeurd in mijn leven, waardoor er een paar kwartjes tegelijk gingen vallen. Waaronder dat ik hardlopen toch echt wel tof vind, of zelfs nodig heb. Ik heb mijn leven best drastisch omgegooid en ben gezonder gaan leven. Ik drink geen alcohol meer (ik dronk elke dag wel wat) en samen met mijn vrouw maken we gezondere maaltijden ipv al dat afhaal/bezorgvoedsel. Bij een gelegenheid een keer lekker uit eten moet kunnen; het is geen religie. Maar de knop is echt om.
Ik was qua lopen toe aan een nieuwe 'stip op de horzion' zodat ik de fouten goed kon maken van de voorbereiding voor de halve. Daarom is de eerstvolgende wedstrijd die ik ga lopen de marathon van Rotterdam!
Mijn Doel: ergens rond de 4:15 - 4:20 zou fantastisch zijn! In mijn achterhoofd hoop ik meer, maar dat gaan de komende maanden wel uitwijzen.
Overigens, als er wedstrijden in de buurt zijn die wel in mijn schema passen, ga ik dat zeker oppakken. Nog een keer een halve doen als voorbereiding kan vast geen kwaad.
Ik loop nu 3x per week en doe 2x in de week aan spinning (ik heb thuis een spinningfiets). Dit ook omdat ik in mijn (korte) loopverleden en (lange) volleybalverleden veel knie-gerelateerde blessures heb gehad en nu erg bang ben geworden voor de belasting van >3x per week lopen.
Mijn schema:
Ik ben verbaasd over hoe snel ik door deze regelmaat nu stappen maak in mijn conditie, afstand en tempo. Dat zal natuurlijk gaan afvlakken, maar dit geeft nu een enorme kick.
Ik ben er deze keer qua training dus op tijd bij en zal geen trainingsdag skippen, zodat ik voorbereid aan de start kan verschijnen. 12 april wordt daarom ook mijn race.
---
tl;dr: hoi, ik ben nieuw en loop ook!
Het lijkt me erg leuk om je te gaan volgen in de aanloop naar de marathon. Het hele proces naar het evenement toe is zo leuk en grensverleggend, over welke afstand het dan ook gaat.
Ik heb een klein kriebeltje bij de snelheid van je opbouw. Het feit dat je tot 6 weken geleden nooit zoveel trainde, je over de HM ontevreden was, en nu weer instapt en direct door wilt naar een marathon...Maar álles kan natuurlijk
Er worden hier regelmatig grenzen en wetmatigheden verlegd en verworpen.
![]()
Leuk, lekker serieus bezig! Wat was je tijd op de (verklote) HM als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef TheSwan het volgende:
Mijn schema:
---
Het hardlopen afwisselen met fietsen lijkt me erg verstandig als je van jezelf weet dat je blessuregevoelig bent. Er zijn in de winter best veel 21/25/30km loopjes die je kunt doen als voorbereiding op je marathon, zeker nuttig! In de openingspost bij WLWW kun je die terugvinden..
En houdt ons op de hoogte! SuccesIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hee dankjewel! In de aanloop naar de halve heb ik wel een keer of drie 20k+ gelopen. Ik dacht alleen dat ik er daarmee wel zou zijn. Maar ik miste de regelmaat en kms/week aan het einde van mijn schema toen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef Quoi het volgende:
Hoi, welkom en succes!
Het lijkt me erg leuk om je te gaan volgen in de aanloop naar de marathon. Het hele proces naar het evenement toe is zo leuk en grensverleggend, over welke afstand het dan ook gaat.
Ik heb een klein kriebeltje bij de snelheid van je opbouw. Het feit dat je tot 6 weken geleden nooit zoveel trainde, je over de HM ontevreden was, en nu weer instapt en direct door wilt naar een marathon...Maar álles kan natuurlijk
Er worden hier regelmatig grenzen en wetmatigheden verlegd en verworpen.
Ik heb nu juist het idee heel conservatief bezig te zijn. Ik ben ook niet een totaal ongetraind persoon he. 5 weken geleden begonnen met 5k/5k/8k als trainingen in de week. De duurloop gaat 1 mijl (1,6k) per week omhoog; dat moet ook wel als ik aan het einde in ieder geval een keer 35k gelopen wil hebben en nog wil taperen. Dus afgelopen zaterdag 14,4k; deze week 16k.
Is dat te ambitieus? Tempo's en hartslagen liggen met name op de dinsdagen heel erg laag, maar op zaterdag doe ik eigenlijk ook totaal niet gek?![]()
Verklote HM was ongeveer 2 uur en 11 minuten, terwijl ik als een malle rond had geroepen dat <2 uur wel een makkie zou worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk, lekker serieus bezig! Wat was je tijd op de (verklote) HM als ik vragen mag?
Het hardlopen afwisselen met fietsen lijkt me erg verstandig als je van jezelf weet dat je blessuregevoelig bent. Er zijn in de winter best veel 21/25/30km loopjes die je kunt doen als voorbereiding op je marathon, zeker nuttig! In de openingspost bij WLWW kun je die terugvinden..
En houdt ons op de hoogte! Succes
Thanks voor de tip uit de openingspost. Zal er zeker naar kijken!
Moet nog een beetje 'inkomen' met wie jullie allemaal zijn hoor. En wat jullie doelen zijn, maar daar rol ik hopelijk vanzelf wel een beetje in![]()
![]()
Het gaat bij het opbouwen van een marathon vaker fout bij de belastbaarheid van je pezen en gewrichten dan qua conditie; hartslag is dus niet echt een goede graadmeter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:56 schreef TheSwan het volgende:
heb nu juist het idee heel conservatief bezig te zijn. Ik ben ook niet een totaal ongetraind persoon he. 5 weken geleden begonnen met 5k/5k/8k als trainingen in de week. De duurloop gaat 1 mijl (1,6k) per week omhoog; dat moet ook wel als ik aan het einde in ieder geval een keer 35k gelopen wil hebben en nog wil taperen. Dus afgelopen zaterdag 14,4k; deze week 16k.
Ik zou bij de LDLs zelf aanraden om niet in één lijn door te bouwen naar 35, maar elke keer 2 stappen vooruit en één stap terug te doen, zodat je goed herstelt voordat je weer doorbouwt.
Dus bijv: 14 16 12 18 20 14 22 25 18 22 27 18 25 30 17 35 - taperen
Als voorbeeldje, ik heb niet geteld hoeveel weken het waren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor je snelle reacties. Sorry dat ik e.e.a. wat simpeler heb opgeschreven dan het is. Ik zou beter moeten weten en nauwkeuriger moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Het gaat bij het opbouwen van een marathon vaker fout bij de belastbaarheid van je pezen en gewrichten dan qua conditie; hartslag is dus niet echt een goede graadmeter.
Ik zou zelf aanraden om niet in één lijn door te bouwen naar 35, maar elke keer 2 stappen vooruit en één stap terug te doen, zodat je goed herstelt voordat je weer doorbouwt.
Dus bijv: 14 16 12 18 20 14 22 25 18 22 27 18 25 30 17 35 - taperen
Als voorbeeldje, ik heb niet geteld hoeveel weken het waren.
Ik gebruik het volgende schema als leidraad, omdat hierin ook ruimte is voor mijn fietsen (crosstraining): http://www.halhigdon.com/(...)n-3-training-program
Ik wijzig op dit moment eigenlijk alleen af en toe de donderdagen; dan doe ik bijvoorbeeld een paar keer 100m strides erin, of maak ik er een intervaltraining van. De andere 2 dagen voelen erg rustig en langzaam, vandaar dat ik mezelf dit op de donderdag 'gun'.
Dit schema doet inderdaad ongeveer wat je zegt qua duurloop met elke 3e week een 'herstelweek'.![]()
Alleen al het gegeven dat sympathieke kerels als YUR, mossel en Swets keer op keer geagiteerd reageren op de steeds terugkerende PR-discussie bewijst alleen maar keer op keer dat ook zij dondersgoed diep van binnen weten dat die Wet van Pijll héél stiekem domweg klopt.
Maar iedereen heeft het volste recht om zichzelf voor de gek te houden (mensen die nog niet afgehaakt zijn met lezen zuchten nu heel diep en moeten niet interniksen op het werk). Maar ik tel je niet-pijllproof PR in ieder geval nooit en dat zit natuurlijk enorm dwars. Begrijpelijk, maar het leven is nu eenmaal in alle opzichten strak gedefinieerd. Niet alleen voor autisten als ik. Het spijt me zeer, maar toch ook weer helemaal niet.
Loop gerust een PR op de vijf die 100 meter te kort is met een dalingspercentage van 20%. Neem alvast mijn volkomen onoprechte complimenten in ontvangst. Ik zal net als iedereen zeggen dat je zelf moet weten wat je telt en niet telt.
O boy, die nachtdiensten raad ik niemand aan. Ik hou echt van iedereen hier, ondanks dat verreweg de meesten sneller zijn dan ik. Mijn punt is natuurlijk dat die Wet van Pijll de verschillen nog enigszins in toom houdt. Want ik hou mezelf weer graag voor de gek dat ik die verschillen voordat ik nog meer aftakel ooit kan verkleinen.![]()
Ik tel mijn PR van de Eindhoven Airport Run ook niet hoor. Die 23.22 werd gelopen op een parkoers van 4850 meter en dat scheelt best een hoop tov de beloofde 5000 meter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Alleen al het gegeven dat sympathieke kerels als YUR, mossel en Swets keer op keer geagiteerd reageren op de steeds terugkerende PR-discussie bewijst alleen maar keer op keer dat ook zij dondersgoed diep van binnen weten dat die Wet van Pijll héél stiekem domweg klopt.
Maar iedereen heeft het volste recht om zichzelf voor de gek te houden (mensen die nog niet afgehaakt zijn met lezen zuchten nu heel diep en moeten niet interniksen op het werk). Maar ik tel je niet-pijllproof PR in ieder geval nooit en dat zit natuurlijk enorm dwars. Begrijpelijk, maar het leven is nu eenmaal in alle opzichten strak gedefinieerd. Niet alleen voor autisten als ik. Het spijt me zeer, maar toch ook weer helemaal niet.
Loop gerust een PR op de vijf die 100 meter te kort is met een dalingspercentage van 20%. Neem alvast mijn volkomen onoprechte complimenten in ontvangst. Ik zal net als iedereen zeggen dat je zelf moet weten wat je telt en niet telt.
O boy, die nachtdiensten raad ik niemand aan. Ik hou echt van iedereen hier, ondanks dat verreweg de meesten sneller zijn dan ik. Mijn punt is natuurlijk dat die Wet van Pijll de verschillen nog enigszins in toom houdt. Want ik hou mezelf weer graag voor de gek dat ik die verschillen voordat ik nog meer aftakel ooit kan verkleinen.
Zodoende ben ik dus nog steeds behept met een pr van 26.25, gelopen tijdens de Ekiden in 2012. Ja jongens, het kan verkeren.
edit: nog een gratis kopje thee en een extra wamr dekentje voor op de bank voor Zwabbert die het maar zwaar heeft met z'n nachtdiensten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja hallo mossel, wat moet ik hier nou mee. Jij gebruikt de wvp dus wel, maar ook weer niet. Dit trek ik niet tussen nachtdiensten door en ook niet daarbuiten. Ik overweeg nu om jouw PR van 23:22 wel te tellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik tel mijn PR van de Eindhoven Airport Run ook niet hoor. Die 23.22 werd gelopen op een parkoers van 4850 meter en dat scheelt best een hoop tov de beloofde 5000 meter![]()
Mijn PR's op de 5, 10 en 15 zijn nu gelukkig allemaal pijllproof. Een pak van mijn hart. Ooit maar weer een keer een gecertificeerde HM en een M lopen, dan heb ik alle mooie wegafstanden wel gehad. Mijlen zijn voor Engelsen enzo.![]()
Hoi en welkom!quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef TheSwan het volgende:
Mijn schema:
---
Allereerst: prestaties zijn natuurlijk persoonlijk, en trots/teleurstelling hangt af van je verwachtingen, maar ik vind 2:11 op je eerste HM niet verkeerd!
Daarnaast kriebelt het bij mij ook wat, als ik kijk naar de belasting in je schema. Zeker het spinnen op de dagen na je LDL's... Spinnen is ook erg belastend voor je benen en dan is 60-90min wel heel pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Quoi ook zegt: "alles kan!" Als je maar naar je lichaam luistert
Hoi en welkom!quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef TheSwan het volgende:
---
Ik vind het een gewaagd plan om zo snel na een niet goed gelukte HM gelijk richting marathon te gaan. Zelf zou ik dan eerst een paar HM's doen om die afstand goed onder de knie te hebben.
Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen ambities/doelstellingen/beweegredenen e.d. dus veel succes met je voorbereiding. Ben benieuwd hoe het je afgaat![]()
![]()
Ga werken of geef me gelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:40 schreef Murmeli het volgende:
Zwabber, lekkere zeiksnor die je bent![]()
Je had ook daarvoor iets sneller kunnen lopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:18 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Daar kwam ik een seconde te kort voor een PR! Dat heeft te maken met dat keerpunt..
![]()
Mijn PR op de 5 is ook gelopen met keerpunt. Maar dat loopje was niet gecertificeerd, dus eigenlijk heb ik geen PR. Nu móet ik wel meedoen aan de Ekiden
Bedankt allemaal voor het warme welkom! Echt top!
Maar ik begin me nu toch wel een beetje ongemakkelijk te voelen... Of eigenlijk zorgen te maken!
Ik ben altijd bang voor mijn knieën, maar nu ben ik de schenen mogelijk ook aan het overbelasten?
Is iedereen die een marathon besluit te lopen en dit ook doet dan een medisch wonder? Ik vond 25 weken trainingstijd best als veel klinken. Zeker met het stukje basis dat ik overgehouden had: circa 500km dit jaar totdat ik met dit plan begon.
Een HM gelopen, 2 maanden niks en dan beginnen met bouwen bij 8-9k klonk niet als overdreven?
Spinning: ja, op de woensdagen ben ik fanatiek; op de zondagen (dus die 60min+) zie ik het als best relaxte cardio. Lage weerstand en hoge rotatiesnelheid. Voor mijn gevoel juist om lekker los te blijven na de LDL van zaterdag.
Ik wil niet eigenwijs overkomen hoor; het gaat alleen zo lekker nu! Komt misschien stiekem ook wel dat ik wat doorgeslagen ben nu de 'knop' om is... Zal ik zuiniger gaan doen met spinning? Of bijvoorbeeld in de herstelweken (elke 3e week) het spinnen gewoon laten?
Ik weet dat ik zelf geen 'medisch wonder' ben en veel blessures heb gehad... Ben dus best alert op pijntjes/stijfheden. Of ben ik dan al te laat?![]()
Het kan altijd goed gaan en je bent zeker niet de enige die dit doet. Maar de meeste posters in dit forum zien een 'leven als hardloper' voor zich en die kiezen dus liever de voorzichtige weg. Veel mensen die redelijk vanuit het niets in 3-6 maanden voor een marathon trainen, stoppen daarna met hardlopen, soms door een blessure of soms gewoon doordat ze het mentaal zat zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:50 schreef TheSwan het volgende:
Maar ik begin me nu toch wel een beetje ongemakkelijk te voelen... Of eigenlijk zorgen te maken!
Ik ben altijd bang voor mijn knieën, maar nu ben ik de schenen mogelijk ook aan het overbelasten?
Is iedereen die een marathon besluit te lopen en dit ook doet dan een medisch wonder? Ik vond 25 weken trainingstijd best als veel klinken. Zeker met het stukje basis dat ik overgehouden had: circa 500km dit jaar totdat ik met dit plan begon.
Een HM gelopen, 2 maanden niks en dan beginnen met bouwen bij 8-9k klonk niet als overdreven?
Spinning: ja, op de woensdagen ben ik fanatiek; op de zondagen (dus die 60min+) zie ik het als best relaxte cardio. Lage weerstand en hoge rotatiesnelheid. Voor mijn gevoel juist om lekker los te blijven na de LDL van zaterdag.
Ik wil niet eigenwijs overkomen hoor; het gaat alleen zo lekker nu! Komt misschien stiekem ook wel dat ik wat doorgeslagen ben nu de 'knop' om is... Zal ik zuiniger gaan doen met spinning? Of bijvoorbeeld in de herstelweken (elke 3e week) het spinnen gewoon laten?
Ik weet dat ik zelf geen 'medisch wonder' ben en veel blessures heb gehad... Ben dus best alert op pijntjes/stijfheden. Of ben ik dan al te laat?
Ik denk niet dat iemand van ons kan zeggen wat voor jou het beste gaat werken, maar het is wel goed om je er bewust van te zijn dat je veel van je lichaam vraagt.
Bij marathontraining voelen de training 90% van de tijd 'te rustig' of 'gemakkelijk', en als je toch teveel doet en jezelf kapot maakt, merk je het pas als het te laat is. Dus let er gewoon op en raadpleeg altijd op tijd een deskundige. Je kunt ook altijd hier terecht met vragen, maar ons goedbedoeld advies is natuurlijk nooit zo specialistisch als wanneer je naar een sportarts of fysio gaat.
In principe ziet je schema er prima uit, alleen is het, als je hardlopen echt serieus wilt gaan doen voor langere tijd, misschien verstandig om eerst een paar halve te lopen zoals al gezegd werd.
Of je laat je streeftijd los voor Rotterdam, en ziet het halen van de eindstreep daar als enige doel, vanuit waar je voort gaat bouwen. Men zegt vaak dat je op de M 2x je tijd van je halve + 10% moet rekenen, dus voor 4.15 moet je toch al minstens een 1.55 op de HM in de benen hebben.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
* Nanook24 sluit zich weer aan bij de Evy lopers.
Na een maand waarin er heel veel gebeurd is en waarvan in nog steeds niet helemaal hersteld ben heb ik vandaag Evy maar weer eens uit de kast getrokken. Dat ik nog niet helemaal hersteld ben werd pijnlijk duidelijk. De intervallen kostten weer net zo veel moeite als de allereerste keer dat ik met Evy liep maar ik loop weer en dat is voor nu even het belangrijkste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zou de spinning ff alleen op relaxed tempo doen, dus als losfietsen van je spieren zeg maar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:50 schreef TheSwan het volgende:
Ik weet dat ik zelf geen 'medisch wonder' ben en veel blessures heb gehad... Ben dus best alert op pijntjes/stijfheden. Of ben ik dan al te laat?
Qua stip op de horizon: ik zou kiezen voor eerst weer een hm, en daarna beslissen over een M. Kan alsnog zijn dat de M in april dan lukt.
En inderdaad goed op jezelf letten. Ik denk niet dat het onmogelijk is, maar het kan link worden als je niet op tijd gas terug neemt als er iets gaat dwarszitten/stuk gaatSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb ziiiiin om te lopen. En aangezien ik in mijn freewheeltijd zit mag ik lekker zelf weten wat ik ga doen. Donderdag ga ik waarschijnlijk wel weer met de AV mee trainen en dat wordt bits, dus heel zwaar moet het vandaag ook niet zijn.
3x10 min D3?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef Nanook24 het volgende:
Na een maand waarin er heel veel gebeurd is en waarvan in nog steeds niet helemaal hersteld ben heb ik vandaag Evy maar weer eens uit de kast getrokken. Dat ik nog niet helemaal hersteld ben werd pijnlijk duidelijk. De intervallen kostten weer net zo veel moeite als de allereerste keer dat ik met Evy liep maar ik loop weer en dat is voor nu even het belangrijkste.Goed bezig weer, succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Nanook24 sluit zich weer aan bij de Evy lopers.Welcome Back
TheSwanwelkom ook
OT; hier heb ik pijnmaar voornamelijk tussen de oren nadat een clubgenoot zei dat hij redelijk teleurgesteld was in mijn LVML tijd
Wel fijn om weer even met de beentjes op de grond gezet te worden. Dankjewel daarvoor!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Het kan altijd goed gaan en je bent zeker niet de enige die dit doet. Maar de meeste posters in dit forum zien een 'leven als hardloper' voor zich en die kiezen dus liever de voorzichtige weg. Veel mensen die redelijk vanuit het niets in 3-6 maanden voor een marathon trainen, stoppen daarna met hardlopen, soms door een blessure of soms gewoon doordat ze het mentaal zat zijn.
Ik denk niet dat iemand van ons kan zeggen wat voor jou het beste gaat werken, maar het is wel goed om je er bewust van te zijn dat je veel van je lichaam vraagt.
Bij marathontraining voelen de training 90% van de tijd 'te rustig' of 'gemakkelijk', en als je toch teveel doet en jezelf kapot maakt, merk je het pas als het te laat is. Dus let er gewoon op en raadpleeg altijd op tijd een deskundige. Je kunt ook altijd hier terecht met vragen, maar ons goedbedoeld advies is natuurlijk nooit zo specialistisch als wanneer je naar een sportarts of fysio gaat.
In principe ziet je schema er prima uit, alleen is het, als je hardlopen echt serieus wilt gaan doen voor langere tijd, misschien verstandig om eerst een paar halve te lopen zoals al gezegd werd.
Of je laat je streeftijd los voor Rotterdam, en ziet het halen van de eindstreep daar als enige doel, vanuit waar je voort gaat bouwen. Men zegt vaak dat je op de M 2x je tijd van je halve + 10% moet rekenen, dus voor 4.15 moet je toch al minstens een 1.55 op de HM in de benen hebben.
En dat je de tijd neemt voor deze uitgebreide antwoorden.
Het gevoel is echter van mij: en dat gevoel zegt dat ik een marathon ga lopen. En dat gaat Rotterdam 2015 worden. En ik zal er klaar voor zijn. Het bijstellen van mijn doel van 4:15-4:20 naar 'uitlopen' heb ik eigenlijk niet eens moeite mee. Misschien is dat voor nu wel de beste tip die ik kan krijgen.
Maar ik ga hem wel lopen.
Ik realiseer me dat ik nu heel eigenwijs klink. En ik weet dat heel blijven de hoogste prio heeft. Jij en Murmeli doen me wel beseffen dat het misschien totaal niet 'sustainable' is wat ik nu doe. Zelfs als het nu misschien nog wel goed voelt. Maar hoe gaat het straks als de wekelijkse km's ook opbouwen?
Ik zal het in de gaten houden. Realiseer me wel een beetje dat vooral het zondagspinnen misschien wat overdreven is. (okay, okay, misschien is 4x per week sporten ook genoeg)
Dit besef telt hopelijk ook al voor wat.
Vanavond 8k hersteltempo.Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in!
@Nanook, jij ook succes! Je kunt het!![]()
Als je dan 4x per week gaat trainen, kan je je trainings- en hersteldagen misschien nog iets anders plannenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Wel fijn om weer even met de beentjes op de grond gezet te worden. Dankjewel daarvoor!
Het gevoel is echter van mij: en dat gevoel zegt dat ik een marathon ga lopen. En dat gaat Rotterdam 2015 worden. En ik zal er klaar voor zijn. Het bijstellen van mijn doel van 4:15-4:20 naar 'uitlopen' heb ik eigenlijk niet eens moeite mee. Misschien is dat voor nu wel de beste tip die ik kan krijgen.
Ik realiseer me dat ik nu heel eigenwijs klink. En ik weet dat heel blijven de hoogste prio heeft. Jij en Murmeli doen me wel beseffen dat het misschien totaal niet 'sustainable' is wat ik nu doe. Zelfs als het nu misschien nog wel goed voelt. Maar hoe gaat het straks als de wekelijkse km's ook opbouwen?
Ik zal het in de gaten houden. Realiseer me wel een beetje dat vooral het zondagspinnen misschien wat overdreven is. (okay, okay, misschien is 4x per week sporten ook genoeg)
@Nanook, jij ook succes! Je kunt het!
Maandag - woensdag - donderdag - zaterdag trainen bijvoorbeeld.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er zijn maar weinig in dit topic die zich niet door precies dit gevoel hebben laten leiden in het begin.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef TheSwan het volgende:
Een betere motivatie om deze clubgenoot tijdens de Duinstrandloop helemaal het snot voor de ogen te lopen, kan ik me haast niet indenkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:13 schreef CaLeX het volgende:
OT; hier heb ik pijnmaar voornamelijk tussen de oren nadat een clubgenoot zei dat hij redelijk teleurgesteld was in mijn LVML tijd
![]()
het was toch niet YUR he?![]()
Nee Yur heb ik nog niet gespot jou trouwens ook nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:23 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een betere motivatie om deze clubgenoot tijdens de Duinstrandloop helemaal het snot voor de ogen te lopen, kan ik me haast niet indenken![]()
het was toch niet YUR he?
En zondag wordt het alleen mijn tijd van volgend jaar verbeteren. Hopelijk van 52:00 in 2013 naar <48:30, mag de komende weekenden ook nog de bruggenloop en meeuwen makrelen dus wil het ook niet te gek maken.Trek eens aan mijn vinger?
O nee, wilde even snel tussen wat werk door weten of ik nog wat gemist had hier, zit ik nu enorm in de stress of dat de parcoursen waar ik mijn beoogde PR's gelopen heb, wel pijllproof zijnquote:
Je klinkt als mij, ongeveer in mei dit jaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Wel fijn om weer even met de beentjes op de grond gezet te worden. Dankjewel daarvoor!
Het kan goed gaan hoor, maar dat deed het bij mij niet.
Na een geblesseerd gelopen HM met daarna een onvrijwillige periode van weinig lopen leef ik gewoon weer hoor
Maar voortaan toch liever geen blessures, ik word daar geen leuk mens van.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben sowieso geen leuk mens, dus ik kan prima geblesseerd raken![]()
Hier sowieso even geen motivatie voor PR's enzo. Eerst weer lekker lopen en er plezier in hebben, en dan kijken of ik weer een beetje tempo kan maken. En dat komt waarschijnlijk pas na de HM in Schoorl, waar ik hoogstwaarschijnlijk weer geen plezier aan beleef.![]()
Ik heb de PR's en doelen als een HM binnen een half jaar lopen ook even vooruit geschoven.
Nog steeds herstellende en weer lekker op oude conditie komen, belangrijker is genieten en pijnvrij kunnen lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, das waarquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben sowieso geen leuk mens, dus ik kan prima geblesseerd raken![]()
Hier sowieso even geen motivatie voor PR's enzo. Eerst weer lekker lopen en er plezier in hebben, en dan kijken of ik weer een beetje tempo kan maken. En dat komt waarschijnlijk pas na de HM in Schoorl, waar ik hoogstwaarschijnlijk weer geen plezier aan beleef.
Aan de andere kant: als je geblesseerd raakt word je misschien nog stommer
Pffff!
Jij en Zwabber zouden een leuk setje zijn. Als jullie beiden single waren dan.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik hou me duidelijk niet aan de Wet van Pijll, dus ik tel mijn PR op de 10K van gisteren gewoonF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
een HM binnen een half jaar lopenDat is joggen
Wat was je tijd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:47 schreef YUR het volgende:
Ik hou me duidelijk niet aan de Wet van Pijll, dus ik tel mijn PR op de 10K van gisteren gewoonSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
8 km?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef YUR het volgende:
[..]
35m20. Maar het was nét wat korter dan 10 kilometer.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Yes! Hij is eindelijk sneller dan ik op de 10k!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:50 schreef YUR het volgende:
[..]
35m20. Maar het was nét wat korter dan 10 kilometer.
Zucht. Zie je, dat is het resultaat als je je normen laat varen.quote:
En daarom houd ik tegenwoordig 10% marge aan. Er moet minstens 11km op mijn Suuunto staan, dan ben ik er pas zeker van dat ik echt 10km heb gelopen.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
6,2 mijl is 10 kilometer.
Ik denk dat je wel bij de NASA aan de slag kan!
Net als dat je voor de zekerheid een extra u typt?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef pijll het volgende:
[..]
Zucht. Zie je, dat is het resultaat als je je normen laat varen.
En daarom houd ik tegenwoordig 10% marge aan. Er moet minstens 11km op mijn Suuunto staan, dan ben ik er pas zeker van dat ik echt 10km heb gelopen.
11 km op jouw suunto is 11,5 km.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef pijll het volgende:
[..]
En daarom houd ik tegenwoordig 10% marge aan. Er moet minstens 11km op mijn Suuunto staan, dan ben ik er pas zeker van dat ik echt 10km heb gelopen.
Die suunto past goed bij zijn baasje. Streng tot en met!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
http://www.runnersworld.c(...)OT_20141125_36138207quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Misschien een nuttig stukje (Onder Fitness Takes Time)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Net als dat je voor de zekerheid een extra u typt?
*proest* ze keken vreemd op hier.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die Ambit3 van jou heeft toch een goede GPS-accuracy?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:56 schreef pijll het volgende:
[..]
En daarom houd ik tegenwoordig 10% marge aan. Er moet minstens 11km op mijn Suuunto staan, dan ben ik er pas zeker van dat ik echt 10km heb gelopen.![]()
Buiten wel, maar de zonnenpanelen op het puntdak zorgen voor wat storingquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die Ambit3 van jou heeft toch een goede GPS-accuracy?Trek eens aan mijn vinger?
GPS is dan ook niet gemaakt om binnen te gebruiken...quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Buiten wel, maar de zonnenpanelen op het puntdak zorgen voor wat storing
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, zeker een nuttig stukje. Ik lees vrij veel artikelen rond hardlopen; dit is iets wat altijd terugkomt. Zeker qua blessurepreventie, maar in brede zin ook voor je performance.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)OT_20141125_36138207
Misschien een nuttig stukje (Onder Fitness Takes Time)
Het is voor mij op dit moment gewoon nog even moeilijk om het allemaal te behappen.
Zo kwam ik me enthousiast voorstellen en dacht ik het allemaal wel even goed te doen. En zo kom je erachter dat het misschien toch wat veel van het goede is. En enthousiasme zorgt dan -initieel- ook wel even voor koppigheid.
Dat ga ik niet op 1 middag bijsturen. Dat moet de komende weken gaan blijken als ik het in praktijk kan brengen. Ik hoop dat ik het goede doe. En ja, ik zal daarin zeker wat gaan minderen met het spinnen en me focussen op voldoende herstel zodat ik kan blijven lopen![]()
![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Ja, zeker een nuttig stukje. Ik lees vrij veel artikelen rond hardlopen; dit is iets wat altijd terugkomt. Zeker qua blessurepreventie, maar in brede zin ook voor je performance.
Het is voor mij op dit moment gewoon nog even moeilijk om het allemaal te behappen.
Zo kwam ik me enthousiast voorstellen en dacht ik het allemaal wel even goed te doen. En zo kom je erachter dat het misschien toch wat veel van het goede is. En enthousiasme zorgt dan -initieel- ook wel even voor koppigheid.
Dat ga ik niet op 1 middag bijsturen. Dat moet de komende weken gaan blijken als ik het in praktijk kan brengen. Ik hoop dat ik het goede doe. En ja, ik zal daarin zeker wat gaan minderen met het spinnen en me focussen op voldoende herstel zodat ik kan blijven lopen
En houd je enthousiasme vast! Ik vind het leuk om te lezen iigSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik niet! Bah, enthousiasmequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Succes!!
En houd je enthousiasme vast! Ik vind het leuk om te lezen iig
Ik wil ook weer lopen.![]()
Ik vind dat spinnen, zeker als je het als cardiotraining doet, niet echt schokkend hoor. Ik fietste ook best nog wel wat naast mijn marathon training.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Ja, zeker een nuttig stukje. Ik lees vrij veel artikelen rond hardlopen; dit is iets wat altijd terugkomt. Zeker qua blessurepreventie, maar in brede zin ook voor je performance.
Dat ga ik niet op 1 middag bijsturen. Dat moet de komende weken gaan blijken als ik het in praktijk kan brengen. Ik hoop dat ik het goede doe. En ja, ik zal daarin zeker wat gaan minderen met het spinnen en me focussen op voldoende herstel zodat ik kan blijven lopen
je zal alleen verder naar het einde toe, zeg zo begin februari, wel 4 keer per week gaan lopen en daar zou ik dan spinning voor laten vervallen. Maar voor nu, neem aan dat je nu nog niet elke week een HM loopt in je duurlopen, kan het weinig kwaad en voegt het alleen maar toe aan je conditie. Als je maar genoeg uren slaapt en rust pakt.![]()
Het ligt er ook een beetje aan wat je doel is voor de marathon. Ik denk dat als je alleen voor uitlopen gaat dat je best wat vrijheden in kunt bouwen. Het gaat een ander verhaal worden als je in april sub 3 wilt lopen.![]()
Het ziet er uit als een ambitieus plan TheSwan, maar ik hoop zeker voor je dat het lukt. Lijkt me interessant om je voortgang te volgen.
Was vanmiddag nog even bij de Intersport. Daar nog even gekeken of ik iets van een longsleeve kon vinden, maar simpele longsleeve kostte daar gewoon 35 euro.![]()
Omdat ik me niet zo briljant voelde mocht ik van mezelf even aan m'n blog/website werken.
Facelift, bucketlist (staat nog lang niet alles in) en events calendar toegevoegd. En straks nog even een fysio-post schrijven.
http://www.runeatsleeprepeat.co.ukJa doei.![]()
Ik zie patatjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat ik me niet zo briljant voelde mocht ik van mezelf even aan m'n blog/website werken.
Facelift, bucketlist (staat nog lang niet alles in) en events calendar toegevoegd. En straks nog even een fysio-post schrijven.
http://www.runeatsleeprepeat.co.uk(op een hamburger, dat doen die Britten dan weer
)
![]()
Leuk blog, moblo!
Verder heb ik mijn 920XT binnen
Niet dat ik tijd heb om er mee te spelen, want ik moet zo weer mijn mandje in, maar dat geeft niet. Het voelt zoals het is als kind op Sinterklaasavond. Je hebt dan net een paar leuke cadeautjes gekregen, maar het is al zo laat dat je al naar bed moet. En dan de volgende dag wakker worden om er eindelijk mee te kunnen spelen.
Ik voel me weer jong.![]()
Het is overigens wel te doen hoor om zo snel je eerste marathon te lopen. Ik ken iemand die binnen een jaar nadat hij begonnen was een stuk of 7 halve- en een hele marathon had gelopen. Hij was wel al een zeer fervent sporter maar toch. Het is niet veel mensen gegeven. De marathon liep hij overigens niet sub 4.
[ Bericht 3% gewijzigd door Devv op 25-11-2014 17:02:28 (hihi) ]![]()
Ik ken ook iemand die na 3 maanden al zijn eerste marathon liep. Inclusief astma en sigaretten. Maar dat moet je gewoon niet willen.![]()
Dankje!quote:Hij was voornamelijk voor de wedstrijdverslagen van clubwedstrijden etc, krijg er ook altijd leuke reacties op opde club (helaas niet in de vorm van comments, maar mensen die naar me toe komen en zeggen "TOF! Ik zat er al op te wachten, altijd lekker leuk wakker worden met 'n kop koffie
"), dus wilde kijken of ik 't wat uit kan breiden/aanpassen naar m'n doelen om de hele wereld over te rennen, later als ik groot ben
![]()
Ja doei.![]()
Perrysport heeft nu wel een pre-winter sale. Misschien dat het daar nu wat goedkoper isquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Voccar het volgende:
Het ziet er uit als een ambitieus plan TheSwan, maar ik hoop zeker voor je dat het lukt. Lijkt me interessant om je voortgang te volgen.
Was vanmiddag nog even bij de Intersport. Daar nog even gekeken of ik iets van een longsleeve kon vinden, maar simpele longsleeve kostte daar gewoon 35 euro.
Hihi zwab, leuk van je speeltje!
Mo: leuk fysioverslag. Ik hoop dat je snel weer heel bentSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zag hem zondag nog live! Maar heb het niet gevraagd.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als ik een beetje in de buurt zou zitten van een wereldrecord (of vooruit, Nederlands record) dan zou ik me vast heel druk maken of mijn loopjes wel tellen, maar vooralsnog hoef ik me daar gelukkig nog geen zorgen om te maken.
It has to mean something
Na een maand waarin er heel veel gebeurd is en waarvan in nog steeds niet helemaal hersteld ben heb ik vandaag Evy maar weer eens uit de kast getrokken. Dat ik nog niet helemaal hersteld ben werd pijnlijk duidelijk. De intervallen kostten weer net zo veel moeite als de allereerste keer dat ik met Evy liep maar ik loop weer en dat is voor nu even het belangrijkste.Welkom bij de Evy club!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag 5/41, een extra kort rondje ivm de komende langere dagen. Lekker rustig aan gedaan, netjes op mijn beurten gewacht bij de verkeerslichten enzo. Hoewel de benen wat strammer waren dan gisteren, was het best OK
Ik hoop 't ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:58 schreef Murmeli het volgende:
Hihi zwab, leuk van je speeltje!
Mo: leuk fysioverslag. Ik hoop dat je snel weer heel bentBaal wel dat ik wat dingen moet laten schieten die al lang op 't programma stonden (zoals m'n Marcothon), maargoeoeoeoeoed, heb nog wat jaartjes!!
Ja doei.![]()
Misschien een stomme vraag, maar als je vandaag steeds alles eruit gooit en misselijk bent, en dat morgen niet meer is, dan kun je toch gewoon gaan lopen?Today is life -
Dale Carnegie![]()
decathlon?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Voccar het volgende:
Was vanmiddag nog even bij de Intersport. Daar nog even gekeken of ik iets van een longsleeve kon vinden, maar simpele longsleeve kostte daar gewoon 35 euro.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zolang je genoeg vloeistof weer aangevuld hebt, waarom ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef Ynske het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar als je vandaag steeds alles eruit gooit en misselijk bent, en dat morgen niet meer is, dan kun je toch gewoon gaan lopen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Enorme frustratieloop (niet enorm qua afstand, wel qua frustratie). Vrouwlief moest bij de dierenarts wat papieren regelen voor haar tripje naar Chili volgend weekend, dus ik wilde me daar laten afzetten en dan terug rennen (3km ongeveer). Met hond, maar totaal niet nagedacht welke van de 3 ik mee zou nemen. Werd Bella en dat was natuurlijk helemaal fout. Als ik met Bella ga rennen, wandel ik met haar aan de lijn naar mijn "atletiekbaan" achter ons huis en daar gaat ze los, waarna ze ook letterlijk los gaatMaar 3km aan de lijn, dat werkt dus niet. Werd enorm chagrijnig van het constant moeten corrigeren, kon mijn armen niet normaal bewegen vanwege het gesjor aan de riem, mijn hartslag liep al veel te snel veel te hoog op door de heuveltjes/gebrek aan conditie en ik had totaal geen zin meer.
Verder gewandeld tot vrouwlief terugkwam en stopte, Bella de auto in, toen kon ik nog even doorlopen maar de zin was weg en mijn conditie geloof ik ook. Hartslag tot boven de 180, belachelijk. Knoop wel doorgehakt dat ik die 10km over 3 weken niet ga doen en gewoon weer ergens halverwege het 0-5km instap, om eerst de conditie weer een beetje op pijl te krijgen.
Was het dan allemaal kut vandaag? Nee, het weer was prachtig, de retama (soort brem) stond in bloei en ik had mijn mobieltje mee voor wat snapshots om jullie weer even de ogen uit te steken
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Daar loop ik naastquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
mooi. Jammer van dat asfalt wel.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bellaquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:36 schreef flipsen het volgende:
Enorme frustratieloop (niet enorm qua afstand, wel qua frustratie). Vrouwlief moest bij de dierenarts wat papieren regelen voor haar tripje naar Chili volgend weekend, dus ik wilde me daar laten afzetten en dan terug rennen (3km ongeveer). Met hond, maar totaal niet nagedacht welke van de 3 ik mee zou nemen. Werd Bella en dat was natuurlijk helemaal fout. Als ik met Bella ga rennen, wandel ik met haar aan de lijn naar mijn "atletiekbaan" achter ons huis en daar gaat ze los, waarna ze ook letterlijk los gaatMaar 3km aan de lijn, dat werkt dus niet. Werd enorm chagrijnig van het constant moeten corrigeren, kon mijn armen niet normaal bewegen vanwege het gesjor aan de riem, mijn hartslag liep al veel te snel veel te hoog op door de heuveltjes/gebrek aan conditie en ik had totaal geen zin meer.
Verder gewandeld tot vrouwlief terugkwam en stopte, Bella de auto in, toen kon ik nog even doorlopen maar de zin was weg en mijn conditie geloof ik ook. Hartslag tot boven de 180, belachelijk. Knoop wel doorgehakt dat ik die 10km over 3 weken niet ga doen en gewoon weer ergens halverwege het 0-5km instap, om eerst de conditie weer een beetje op pijl te krijgen.
Was het dan allemaal kut vandaag? Nee, het weer was prachtig, de retama (soort brem) stond in bloei en ik had mijn mobieltje mee voor wat snapshots om jullie weer even de ogen uit te steken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Laat je niet kisten hé? Die 10 km komt er echt wel.![]()
Alle 3 dan maar? Links Bella, midden Tarka (border collie "red merle") en rechts Pincho.quote:
Startnummer voor Ameland vandaag per post gekregen![]()
![]()
Nu komt het dichtbij
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Me2!!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:52 schreef trolley het volgende:
Startnummer voor Ameland vandaag per post gekregen![]()
![]()
Nu komt het dichtbijSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
mooie hondjes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Alle 3 dan maar? Links Bella, midden Tarka (border collie "red merle") en rechts Pincho.
[ afbeelding ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Perrysport heeft nu wel een pre-winter sale. Misschien dat het daar nu wat goedkoper isBedankt voor de tips. Zie daar wel wat leuks tussen staan voor een mooie prijs.quote:![]()
2350quote:
Miepmiep!! Zoeffff!
* Murmeli gaat niet weer een 54-er lopen, de week na de bruggenloop
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
2350
Miepmiep!! Zoeffff!
* Murmeli gaat niet weer een 54-er lopen, de week na de bruggenloopF means you're fucked![]()
water blijft gelukkig wel binnenquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zolang je genoeg vloeistof weer aangevuld hebt, waarom ook niet.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Niet alleen vocht. Je verliest ook mineralen en dat maakt je niet beter.quote:
Ik zou een dagje overslaan en donderdag gaan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Parcours is trouwens deel verhard, deels onverhard. Vroeg aanwezig zijn is no problemo, je hebt er een fijne, verwarmde zaal waar je ff bij kunt komen, startnummer ophalen, eten, drinken, poepen, plassenquote:Op dinsdag 25 november 2014 01:10 schreef wyccie het volgende:
Jezus, wat een kuttreinplanning.![]()
Of ik ben om 10:40 in Geldrop, wat te laat is. Of ik ben er om 9:40, wat best vroeg is. Plus 20 minuten op station Eindhoven. Ik zou bijna een auto willen kopen.
Lief dagboek, ik ga nu slapen.
Sorry voor mijn gezeur.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb het denk ik gemist, maarquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik niet! Bah, enthousiasme
Ik wil ook weer lopen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je komt ook naar de Stevensloopquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, als jij er niet over schrijft, doe ik het wel.quote:Yep! Weet alleen nog niet of ik de 5 of 10 ga lopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je komt ook naar de Stevensloop
Forum Opties Forumhop: Hop naar: