Jaquote:Op maandag 24 november 2014 07:00 schreef DJMO het volgende:
voor wijzigingen dm/pm graag!
is dit dan het topic waar helio en lt hun baby krijgen??
done!quote:Op maandag 24 november 2014 07:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja![]()
Bij mij mag in de OP dat het een jongetje wordt
Dat is bijna 5 centimeter! En als je dat afrondt, wordt het 10quote:Op maandag 24 november 2014 08:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
4 cm, ik herhaal, 4 cm
Helio kom je ook?
Dat is een goed begin van de dag!quote:Op maandag 24 november 2014 08:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
4 cm, ik herhaal, 4 cm
Helio kom je ook?
quote:Op maandag 24 november 2014 08:05 schreef LadyTagliatelle het volgende:
4 cm, ik herhaal, 4 cm
Helio kom je ook?
Ik was er altijd wel blij meequote:Op maandag 24 november 2014 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Iemand hier ervaring met de positiemode van BonPrix?
Ik heb er een trui besteld, maar ik heb altijd alleen maar miskopen online, dus ik ben zo bang dat ik nu weer een grote fout heb begaan![]()
[ afbeelding ]
http://www.bonprix.nl/pro(...)ftrood-957228/#image
ik was zo verbaasd echtquote:Op maandag 24 november 2014 09:56 schreef Radyhyn het volgende:
Mellie 17 weken
Crump 37 weken en melktitties
Vlindur leuke trui, hopelijk istie naar wens en anders gewoon retour toch?
Kris veel plezier bij de vk
Yeah!!quote:Op maandag 24 november 2014 09:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Gebroken vliezen en. Rugweeen. Ik word mama!!
Zet em op!quote:Op maandag 24 november 2014 10:01 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Hoera voor de wissels![]()
Nu gaat de telefoon weg.
Rugweeenquote:Op maandag 24 november 2014 09:58 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Gebroken vliezen en. Rugweeen. Ik word mama!!
12.5.quote:Op maandag 24 november 2014 10:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
for real? Hoe? Hoever ben jij zwanger?
en misschien heeft ie gewoon een mega piemel. Nu al..quote:Op maandag 24 november 2014 10:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nubben.![]()
ze is erg zeker van dr zaak. ik ben benieuwd!
Precies. een vleeslul. die altijd omhoog wijst.quote:Op maandag 24 november 2014 10:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en misschien heeft ie gewoon een mega piemel. Nu al..
Ik ben ook heel benieuwd. Ben je echt zo nieuwsgierig dat je niet kan wachten joh?quote:Op maandag 24 november 2014 10:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nubben.![]()
Maar durf je daar dan ook echt al vanuit te gaan? Als in: kleertjes kopen ofzo?quote:Op maandag 24 november 2014 10:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nubben.![]()
Wooow da's vroeg, ik zou er daarna nog niet zeker van zijn. Ik had mijn geslachtsbepaling met 15.1 en soms heb ik nog steeds mijn twijfelsquote:
ik wacht even af hoe stellig zij is vanavond. ze is erg ervaren iig. en vanaf deze termijn geeft de nub een zekerheid van 90%.quote:Op maandag 24 november 2014 10:32 schreef twist02 het volgende:
LT zet 'm op, je meisje komt eraan!
Helio ga je een datumtweeling doen?
Crump 37 weken!
[..]
Maar durf je daar dan ook echt al vanuit te gaan? Als in: kleertjes kopen ofzo?
Ben benieuwd!quote:Op maandag 24 november 2014 10:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
ik wacht even af hoe stellig zij is vanavond. ze is erg ervaren iig. en vanaf deze termijn geeft de nub een zekerheid van 90%.
Natuurlijk kan ik niet wachten, vlindur
als ik het kán weten, wíl ik het weten. en ik wil aan het kamertje beginnen. en dekentjes gaan haken.
Ik snap jequote:Op maandag 24 november 2014 10:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
ik wacht even af hoe stellig zij is vanavond. ze is erg ervaren iig. en vanaf deze termijn geeft de nub een zekerheid van 90%.
Natuurlijk kan ik niet wachten, vlindur
als ik het kán weten, wíl ik het weten. en ik wil aan het kamertje beginnen. en dekentjes gaan haken.
Een drieling!quote:Op maandag 24 november 2014 11:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Verdorie.. Ik kan nauwelijks mijn buik nog inhouden, dat worden nog ingewikkelde weken qua kleding
Hoe ver ben jij? Ik ben nu 6w6 of 7w, afhankelijk of ik een cyclus van 27 of 28 dagen reken.quote:Op maandag 24 november 2014 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Een drieling!
Wij lopen gelijk volgens mij. Hier nog helemaal niets te zien.
Twee lijken me tof maar ook zooo heftig.quote:Op maandag 24 november 2014 11:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij? Ik ben nu 6w6 of 7w, afhankelijk of ik een cyclus van 27 of 28 dagen reken.
Haha, drie, dat zou wat zijn! De vorige keer dacht ze wel dat het was begonnen als tweeling, er waren twee vruchtzakjes (?), maar een van de twee was leeg. Nouja, het zou me niet eens verbazen geloof ik. Maar de buik komt van op-de-hobbel-darmen lijkt mij. Die zijn daar wel vrij gevoelig voor.
Jaaaahhh gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Deel datumtweeling present! Vannacht is onze lieve dochter L. geboren. Ze is prachtig en ligt lekker bij me te drinken. Ben zo verliefd.Verdere stats volgen nog wel, eerst genieten.
Hup LadyT!
Yeah gefeliciteerd Helio!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Deel datumtweeling present! Vannacht is onze lieve dochter L. geboren. Ze is prachtig en ligt lekker bij me te drinken. Ben zo verliefd.Verdere stats volgen nog wel, eerst genieten.
Hup LadyT!
quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Hup LadyT!
Geniet ervan Helio!!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Hup LadyT!
Jaaaa! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef Heliotrope het volgende:
Hup LadyT!
Jan en Geert beiden ingeleid, Jan met de vacuum gehaald omdat het te lang duurde, Geert is met (gepast) geweld uit me getrokken omdat hij vastzat met z'n schouder. Jan was 2770 gram, Geert 3180 (en had een knoop in de navelstreng gezwommen). Bij m'n oudste werd een knip gezet, zij was 3250 gram. Veel zwaarder dan dat kan ik dus gewoon echt niet door m'n bekken persen en moet het een ks wordenquote:Op maandag 24 november 2014 12:53 schreef Zoë23 het volgende:
DJMOvoor de halve sticker
Waren je bevallingen zo moeizaam? Heb je ze destijds ook in t bevallingsverhalen topic geschreven?
Ik las vandaag pas dat E.mma een sterrenkijker wastijdens de bevalling helemaal niet meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |