Oei, klinkt niet goed. Ebola?quote:Op maandag 24 november 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had ik laatst ook
virus jonguh
Ben er toen twee keer achter elkaar ingeweest geloof ik. Geweldig.quote:Op maandag 24 november 2014 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
It'sssssssss a smaallll worlddddd affffterrrr alllllllll
It'ssssss a smaalllll worldd affffterrr alllllllllll
It'ssss a smaalll world affterrrrr allll
It's a small worrlddd after alllllllllllllllllllllll
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er toen twee keer achter elkaar ingeweest geloof ik. Geweldig.
Lekkere stoute meidquote:Op maandag 24 november 2014 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt[ afbeelding ]
Oh, ja, ik had het meer over foto's, maar dat had ik er even bij moeten zetten.quote:Op maandag 24 november 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn veel PVV stemmers, dus je bent niet de enige.
quote:Op maandag 24 november 2014 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, ik had het meer over foto's, maar dat had ik er even bij moeten zetten.
Jammer wel, heel veel slechte foto's.quote:
Komt goed johquote:Op maandag 24 november 2014 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer wel, heel veel slechte foto's.Ik moet nog heel veel leren / oefenen.
Zal binnenkort wel even wat op flickr gooien.
ik kon niet wakker wordenquote:
Mijn moeder maakte me wakker omdat de buurvrouw van mijn oma belde dat ze onwel wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Je bent zelf een flickrquote:Op maandag 24 november 2014 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer wel, heel veel slechte foto's.Ik moet nog heel veel leren / oefenen.
Zal binnenkort wel even wat op flickr gooien.
quote:
Hiquote:
hoewel sommige muziek wel echt bagger was, was de gehele dag wel geweldigquote:
Huilenquote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben over een week jarig, jaar is echt snel gegaan
Leuke sfeer en mensen?quote:Op maandag 24 november 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoewel sommige muziek wel echt bagger was, was de gehele dag wel geweldig
maar ja, aangezien ik helemaal midden vooraan stond bij madball vond ik het sowieso wel geslaagd
19?quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
ja, maar ook heel aparte/dronken figurenquote:
Leuke (matige) grap xdquote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ook heel aparte/dronken figuren
1 zatte vent van 1 de 40 kwam bij ons staan, vertellen over zn eigen bedrijf en dat geld hem niks boeit. gooit zn telefoon op de grond en begint er op te stampen.
niet eens een grap. hij beweerde dat hij een bedrijf had met 50 man in dienst. maar liep wel rond met een smiley als horloge op zn arm getattoeerd.quote:
Leuke matige grap niet kennenquote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet eens een grap. hij beweerde dat hij een bedrijf had met 50 man in dienst. maar liep wel rond met een smiley als horloge op zn arm getattoeerd.
maar ja, hij gaf me wel gratis bier.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet eens een grap. hij beweerde dat hij een bedrijf had met 50 man in dienst. maar liep wel rond met een smiley als horloge op zn arm getattoeerd.
Woah, idd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Oui ouiquote:
Oh, da's mijn baas.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brabanders, gekke menschensquote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ook heel aparte/dronken figuren
1 zatte vent van 1 de 40 kwam bij ons staan, vertellen over zn eigen bedrijf en dat geld hem niks boeit. gooit zn telefoon op de grond en begint er op te stampen.
1 zatte vrouw helemaal boos op een vriend van me dat hij een beetje bier op haar knoeide, vervolgens staat ze de hele tijd achter ons gebaren te maken dat ze wil neuken.
dat soort mensen
Is hier nog iets van gekomenquote:Op woensdag 14 november 2012 07:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is correct. Onze wraak zal zoet zijn volgende Koninginnedag.
nice. zullen gezellige bedrijfsfeestjes zijnquote:
klopt. maar ook veel mensen van buiten brabant.quote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brabanders, gekke menschens
Je moest eens weten.quote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice. zullen gezellige bedrijfsfeestjes zijn
vervelende beesten zijn dat tochquote:Op maandag 24 november 2014 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Steenmarters hebben mijn bougiekabels aangevreten![]()
geen idee, ik kan niks luisteren hierquote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef KitKatChunky het volgende:
wie heeft er meer van dit soort nummers voor mij:
Uhquote:
Jij voelt je sexy als je danst in een wachtkamer, hmmkay?quote:Op maandag 24 november 2014 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wachtkamer muziek, wees gerust.
Ik dans altijd sexy in wachtkamers.quote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij voelt je sexy als je danst in een wachtkamer, hmmkay?
medicinale coke gehad?quote:
Ik voel me altijd sexy.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte me wakker omdat de buurvrouw van mijn oma belde dat ze onwel was
Ik als de motherfucker met mn ma naar mn oma gereden, gelukkig viel alles mee
Maar ik ben wel eens chiller wakker gewordenik moest werken en ik had er geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik had mijn zusje wakker gemaakt dat was wel grappig want die is 's ochtends niet te genieten
quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef KitKatChunky het volgende:
wie heeft er meer van dit soort nummers voor mij:
Huehuequote:Op maandag 24 november 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet een naambordje op de deur plakken, dat scheelt een hoop zoeken.
Nooit gedaan, vond dat stomquote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger, toen Zwab nog een Zwabje was een naambordje gemaakt op m'n kamerdeur, hangt er nog steeds.
Vond het leuker om het bordje te maken dan dat ik het noodzakelijk vond om een bordje op m'n deur te hebben hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nooit gedaan, vond dat stom
quote:Op maandag 24 november 2014 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond het leuker om het bordje te maken dan dat ik het noodzakelijk vond om een bordje op m'n deur te hebben hoor.
Maar zo gaat dat met alles hier. "Nodig? Nee. Maar ik wilde het maken dus dat heb ik gedaan."
Is het ook. Ik zoek ook altijd een excuus om iets te maken ipv het te kopen. "Hmm, een bed dat je koopt heeft geen wielen."quote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dat is wel tof, dingen maken
quote:Op maandag 24 november 2014 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het ook. Ik zoek ook altijd een excuus om iets te maken ipv het te kopen. "Hmm, een bed dat je koopt heeft geen wielen."
Mijn bed heeft nu twee wielen en twee poten zodat ik het voor m'n TV kan rollen. Score!
Yes. De indeling van m'n kamer is zo dat het niet handig is om m'n bed permanent voor m'n tv te zetten, laat staan iets van een bank of zo. En een bureaustoel is ook niet altijd even leuk.quote:
Heb je een grote kamer?quote:Op maandag 24 november 2014 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. De indeling van m'n kamer is zo dat het niet handig is om m'n bed permanent voor m'n tv te zetten, laat staan iets van een bank of zo. En een bureaustoel is ook niet altijd even leuk.
Het klinkt meer lui dan dat het is.
4x3,50, maar de deur en balkondeur zitten op een onhandige plek. Bij m'n vader thuis is dat.quote:
Lekker over nagedacht altijdquote:Op maandag 24 november 2014 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
4x3,50, maar de deur en balkondeur zitten op een onhandige plek. Bij m'n vader thuis is dat.
Het is een zolderkamer (jaja, I know, stereotype gespot) en oorspronkelijk zat er alleen een schakelaar in de muur en een enkel lichtpunt. Toen heeft mijn opa er wat tussenmuurtjes en stopcontacten (tweequote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lekker over nagedacht altijd
Haha baasquote:Op maandag 24 november 2014 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het ook. Ik zoek ook altijd een excuus om iets te maken ipv het te kopen. "Hmm, een bed dat je koopt heeft geen wielen."
Mijn bed heeft nu twee wielen en twee poten zodat ik het voor m'n TV kan rollen. Score!
Herinner me er aan dat je nooit mijn onderhandelaar wordt als ik gegijzeld ben.quote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef DrNick het volgende:
* DrNick naar winkel gaat voor Mutti
* DrNick kamer opruimt
* DrNick eten maakt
* DrNick afruimt en afwast enzo
* DrNick afwasmachine uitruimt
* DrNick aan mutti vraagt of ik met de auto mag
* mutti "Neen"
quote:Op maandag 24 november 2014 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat je nooit mijn onderhandelaar wordt als ik gegijzeld ben.
"Hier is 450k losgeld"
... ok
"Laat je nu Zwabber vrij?"
Dat vraag je nu pas?
Goede tip welquote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
Geef anders eens een keer de auto afgetankt terug als je bent wezen rijden. Moet je eens kijken hoe snel je hem weer mag lenen.
Eens wel. Ik reed altijd de tank volledig leegquote:Op maandag 24 november 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
Geef anders eens een keer de auto afgetankt terug als je bent wezen rijden. Moet je eens kijken hoe snel je hem weer mag lenen.
Ohhhhhhhh, dan valt dat nog te begrijpen. Ik heb hier bij m'n zus op een rare hoogte een stopcontact. Maar ja het is eigenlijk geen kamer te noemen, het is zo kleinquote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een zolderkamer (jaja, I know, stereotype gespot) en oorspronkelijk zat er alleen een schakelaar in de muur en een enkel lichtpunt. Toen heeft mijn opa er wat tussenmuurtjes en stopcontacten (twee) ingebouwd, maar om alles een beetje passend te krijgen zitten nu de kamerdeur en balkondeur een beetje onhandig. Soit.
Het zit al langer zo dan dat ik leef. Het was vroeger de werkkamer van mijn vader maar toen hij de trap niet meer op kon lopen is zijn werkkamer een verdieping naar beneden verhuisd en ging mijn slaapkamer naar de zolder.
Mijn muttiquote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh van mijn ouders mag ik altijd de auto lenen![]()
Er zit in mijn slaapkamer bij de deur op anderhalve meter een enkel punt, samen met de lichtschakelaar. En op iets minder dan een meter hoog zit een stukje verder op die muur een dubbel stopcontact. Dat is het. Verder heb ik maar zelf stopcontacten aangelegd, want de oude zitten beiden boven m'n bed. Onhandig. Tenzij ik een keer m'n laptop aan de stroom wil hangen als ik op m'n bed zit.quote:Op maandag 24 november 2014 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, dan valt dat nog te begrijpen. Ik heb hier bij m'n zus op een rare hoogte een stopcontact. Maar ja het is eigenlijk geen kamer te noemen, het is zo klein
Mijn stopcontacten zitten op een hoogte van 30 cm ofzo?quote:Op maandag 24 november 2014 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit in mijn slaapkamer bij de deur op anderhalve meter een enkel punt, samen met de lichtschakelaar. En op iets minder dan een meter hoog zit een stukje verder op die muur een dubbel stopcontact. Dat is het. Verder heb ik maar zelf stopcontacten aangelegd, want de oude zitten beiden boven m'n bed. Onhandig. Tenzij ik een keer m'n laptop aan de stroom wil hangen als ik op m'n bed zit.
20 cm hierquote:Op maandag 24 november 2014 19:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn stopcontacten zitten op een hoogte van 30 cm ofzo?
Kut is datquote:
Als het misschien op een goede locatie zit jaquote:
Onder mijn bureau en onder mijn bedquote:Op maandag 24 november 2014 19:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het misschien op een goede locatie zit ja
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Onder mijn bureau en onder mijn bed
Leven gekregen?quote:
Wie zegt dat mijn avond goed is?quote:
Nee fok is veel leukerquote:
Ik heb ook best een soort van leven, maar post nog wel af en toequote:
Stuur een DM, misschien lurkt iequote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb ook best een soort van leven, maar post nog wel af en toeNiet helemaal niet meer zeg maar. Ik maak me zorgen
quote:Op maandag 24 november 2014 19:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn avond goed is?
Vroegah zaten alle stopcontacten op een meter ongeveer, in het oude flatje waar m'n moeder in woont zitten ze zelfs tussen de 1,50 / 1,70 in ergens. Daar heb ik ook welgeteld 1 stopcontact in m'n kamer, bij de deur.quote:Op maandag 24 november 2014 19:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn stopcontacten zitten op een hoogte van 30 cm ofzo?
I is met een hoofdletter Geoquote:
In het plafond, of heb je een hoog plafond?quote:Op maandag 24 november 2014 19:20 schreef DrNick het volgende:
Ik heb ook een wandcontactdoos op 2,5 meter.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroegah zaten alle stopcontacten op een meter ongeveer, in het oude flatje waar m'n moeder in woont zitten ze zelfs tussen de 1,50 / 1,70 in ergens. Daar heb ik ook welgeteld 1 stopcontact in m'n kamer, bij de deur.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I is met een hoofdletter Geo
Hier welquote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dus een banaan in je broek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet verdrietig'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Nou ja, in de woonkamer zitten twee stopcontacten op een meter, en twee op anderhalf. In het huis bij m'n vader zit alles op een meter op wat speciale gevallen na.quote:
Wat?quote:Op maandag 24 november 2014 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, in de woonkamer zitten twee stopcontacten op een meter, en twee op anderhalf. In het huis bij m'n vader zit alles op een meter op wat speciale gevallen na.
Onhandig, yes. Toen heb ik een verlaagd plafond in m'n kamer gemaakt, en wat verdeeldozen er achter geschroefd. Nu kan ik op iedere plek in m'n kamer stroom hebben via het zwevende plafond.
Je ziet ze vliegen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag echt een zwevend plafond voor me
quote:
Als ik ergens stroom nodig heb dan prik ik het achter m'n plafond in en laat het via de muur naar beneden lopen.quote:
Het hangt in het midden van m'n kamer, een centimeter of 20 van het echte plafond af. 2 meter-en-iets bij 2 meter-en-iets.quote:Op maandag 24 november 2014 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zag echt een zwevend plafond voor me
Mooiquote:Op maandag 24 november 2014 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
Hier is m'n naambordje trouwens, liep er net langs.
[ afbeelding ]
Ik was toen 13 of zo? Gewoon een oud stukje triplex bekladderd.
Aan de bovenkant van de dakkapelquote:Op maandag 24 november 2014 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het plafond, of heb je een hoog plafond?
quote:Op maandag 24 november 2014 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb even een stoepkrijtje naast de Mona Lisa leggen en de credit claimen.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb even een stoepkrijtje naast de Mona Lisa leggen en de credit claimen.
ABO custom css masterracequote:Op maandag 24 november 2014 20:02 schreef Amarantha het volgende:
Pff nog anderhalf week tot die lelijke piet & sint icoontjes weg zijn
Broro, geen snapchat vandaag?quote:
Ditquote:
Wow dan heb je echt zoveel geluk gehadquote:Een vrouw heeft in Australië een val van liefst 70 meter overleefd van een klif. Ook de twaalf uur die ze moest wachten op hulp wist ze vol te houden.
Nee ff geen zin inquote:Op maandag 24 november 2014 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Broro, geen snapchat vandaag?
quote:Het echtpaar Jenkinson was onderweg naar Oxford en logeerde een nacht in het Broadway Hotel in Blackpool. Het verblijf beviel hen echter niet en op de recensiesite Tripadvisor omschreven ze het hotel als een "rot en stinkend krot".
Vervolgens werd 100 pond (125 euro) van de creditcard van de gasten afgeschreven, dat een standaardprocedure zou zijn van het hotel in het geval van een negatieve recensie.
Hoeft niet per sequote:
Eerste DM was al n halfuur geleden.quote:Op maandag 24 november 2014 20:07 schreef Ro-ald het volgende:
d4v1d is zo´n persoon die boos gaat worden als iemand niet binnen 5 minuten reageert.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eerste DM was al n halfuur geleden.
Daarna volgden er nog 7,
[..]
Daarna volgden er nog 7,
[..]
Daarna volgden er nog 7,
Ben jij die autist van undatables?quote:Op maandag 24 november 2014 20:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daarna volgden er nog 7,
quote:Op maandag 24 november 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij die autist van undatables?
quote:Op maandag 24 november 2014 20:13 schreef LittleBrownie het volgende:
De zoveelste ruzie weer met mn zus en d'r vriend
Slaan ook nergens opquote:
Geef eens een voorbeeld danquote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Slaan ook nergens opIk lach me altijd suf en dat weten zij ook
Morgen CL?quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
"Ja je wilt altijd voetbal kijken"
Pocky rip-off gespot.quote:Op maandag 24 november 2014 20:16 schreef Amarantha het volgende:
Weetje wat best lekker is? (Maar wel duur)
[ afbeelding ]
Nee, d'r vriend wilt sowieso kijken als Porto speelt. Maar hij volgt ook spaanse en andere voetbalquote:Op maandag 24 november 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen CL?![]()
Heb je geen tv op je kamer?
Omg ik ga eens bij de toko hier tegenover kijken van de weekquote:
Wat lopen ze dan te zeikenquote:Op maandag 24 november 2014 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, d'r vriend wilt sowieso kijken als Porto speelt. Maar hij volgt ook spaanse en andere voetbal
Je kende het niet?quote:Op maandag 24 november 2014 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ik ga eens bij de toko hier tegenover kijken van de week
Ze heeft een hekel aan voetbalquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan voetbal![]()
"Je hebt geen goedemorgen gezegd vandaag"
![]()
![]()
![]()
Waarom staat er een tekst bovenop?quote:
Geen ideequote:Op maandag 24 november 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom staat er een tekst bovenop?
Hmm, dit is hem net niet. Een extra laag tekst overlappend met de eerste twee zou beter zijn.quote:
Exactlyquote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, dit is hem net niet. Een extra laag tekst overlappend met de eerste twee zou beter zijn.
Wat? Mikado? Want Pocky ook, het is hier alleen wat lastiger te vinden.quote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Die Mikado staat ook gewoon op de wiki van Pocky! Maar die hebben ze in vet chille smaken. Aardbei enz
Ik ben lekker jaquote:
Mokka? Mehquote:Op maandag 24 november 2014 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel chill:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 20:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die kleine schijnen ook lekker te zijn
Die je in 1 hap op kan? Die zijn niet echt lekker.quote:Op maandag 24 november 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor. maar ik heb ze dat horen zeggen in de wandelgangen
Dat is niet goed hoorquote:Op maandag 24 november 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Finally na 20 minuten start PS op.
Meestal start het ook binnen 30 sec op, geen idee waarom ie zit te kutten vandaagquote:
quote:
Is er ook een "Pleur op met al je kut ditjesdatjes-dag dag" ?quote:Op maandag 24 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Het is vandaag Nationale verander je wachtwoorden dag.
neequote:Op maandag 24 november 2014 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is er ook een "Pleur op met al je kut ditjesdatjes-dag dag" ?
Ik heb wel goede nekspierenquote:
Ik heb ook een mini meisje op mn schoolquote:Op maandag 24 november 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Liep van de week in de stad, toen zag ik iemand die was pas klein, daar was LB denk ik een reus bij![]()
Was bij mij wel IPH.
ik stoot soms mijn hoofd in de bus of trein of zo omdat ik lang benquote:Op maandag 24 november 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel goede nekspieren
Doe normaal gekquote:
Rubenquote:
quote:
quote:
DrNick 2.0quote:
Hoelang ben jij dan?quote:Op maandag 24 november 2014 21:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik stoot soms mijn hoofd in de bus of trein of zo omdat ik lang ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |