Oei, klinkt niet goed. Ebola?quote:Op maandag 24 november 2014 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had ik laatst ook
virus jonguh
Ben er toen twee keer achter elkaar ingeweest geloof ik. Geweldig.quote:Op maandag 24 november 2014 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
It'sssssssss a smaallll worlddddd affffterrrr alllllllll
It'ssssss a smaalllll worldd affffterrr alllllllllll
It'ssss a smaalll world affterrrrr allll
It's a small worrlddd after alllllllllllllllllllllll
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben er toen twee keer achter elkaar ingeweest geloof ik. Geweldig.
Lekkere stoute meidquote:Op maandag 24 november 2014 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt[ afbeelding ]
Oh, ja, ik had het meer over foto's, maar dat had ik er even bij moeten zetten.quote:Op maandag 24 november 2014 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn veel PVV stemmers, dus je bent niet de enige.
quote:Op maandag 24 november 2014 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, ik had het meer over foto's, maar dat had ik er even bij moeten zetten.
Jammer wel, heel veel slechte foto's.quote:
Komt goed johquote:Op maandag 24 november 2014 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer wel, heel veel slechte foto's.Ik moet nog heel veel leren / oefenen.
Zal binnenkort wel even wat op flickr gooien.
ik kon niet wakker wordenquote:
Mijn moeder maakte me wakker omdat de buurvrouw van mijn oma belde dat ze onwel wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Je bent zelf een flickrquote:Op maandag 24 november 2014 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer wel, heel veel slechte foto's.Ik moet nog heel veel leren / oefenen.
Zal binnenkort wel even wat op flickr gooien.
quote:
Hiquote:
hoewel sommige muziek wel echt bagger was, was de gehele dag wel geweldigquote:
Huilenquote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben over een week jarig, jaar is echt snel gegaan
Leuke sfeer en mensen?quote:Op maandag 24 november 2014 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoewel sommige muziek wel echt bagger was, was de gehele dag wel geweldig
maar ja, aangezien ik helemaal midden vooraan stond bij madball vond ik het sowieso wel geslaagd
19?quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
ja, maar ook heel aparte/dronken figurenquote:
Leuke (matige) grap xdquote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ook heel aparte/dronken figuren
1 zatte vent van 1 de 40 kwam bij ons staan, vertellen over zn eigen bedrijf en dat geld hem niks boeit. gooit zn telefoon op de grond en begint er op te stampen.
niet eens een grap. hij beweerde dat hij een bedrijf had met 50 man in dienst. maar liep wel rond met een smiley als horloge op zn arm getattoeerd.quote:
Leuke matige grap niet kennenquote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet eens een grap. hij beweerde dat hij een bedrijf had met 50 man in dienst. maar liep wel rond met een smiley als horloge op zn arm getattoeerd.
maar ja, hij gaf me wel gratis bier.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet eens een grap. hij beweerde dat hij een bedrijf had met 50 man in dienst. maar liep wel rond met een smiley als horloge op zn arm getattoeerd.
Woah, idd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Oui ouiquote:
Oh, da's mijn baas.quote:Op maandag 24 november 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brabanders, gekke menschensquote:Op maandag 24 november 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ook heel aparte/dronken figuren
1 zatte vent van 1 de 40 kwam bij ons staan, vertellen over zn eigen bedrijf en dat geld hem niks boeit. gooit zn telefoon op de grond en begint er op te stampen.
1 zatte vrouw helemaal boos op een vriend van me dat hij een beetje bier op haar knoeide, vervolgens staat ze de hele tijd achter ons gebaren te maken dat ze wil neuken.
dat soort mensen
Is hier nog iets van gekomenquote:Op woensdag 14 november 2012 07:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is correct. Onze wraak zal zoet zijn volgende Koninginnedag.
nice. zullen gezellige bedrijfsfeestjes zijnquote:
klopt. maar ook veel mensen van buiten brabant.quote:Op maandag 24 november 2014 13:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Brabanders, gekke menschens
Je moest eens weten.quote:Op maandag 24 november 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice. zullen gezellige bedrijfsfeestjes zijn
vervelende beesten zijn dat tochquote:Op maandag 24 november 2014 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Steenmarters hebben mijn bougiekabels aangevreten![]()
geen idee, ik kan niks luisteren hierquote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef KitKatChunky het volgende:
wie heeft er meer van dit soort nummers voor mij:
Uhquote:
Jij voelt je sexy als je danst in een wachtkamer, hmmkay?quote:Op maandag 24 november 2014 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wachtkamer muziek, wees gerust.
Ik dans altijd sexy in wachtkamers.quote:Op maandag 24 november 2014 14:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jij voelt je sexy als je danst in een wachtkamer, hmmkay?
medicinale coke gehad?quote:
Ik voel me altijd sexy.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte me wakker omdat de buurvrouw van mijn oma belde dat ze onwel was
Ik als de motherfucker met mn ma naar mn oma gereden, gelukkig viel alles mee
Maar ik ben wel eens chiller wakker gewordenik moest werken en ik had er geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik had mijn zusje wakker gemaakt dat was wel grappig want die is 's ochtends niet te genieten
quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef KitKatChunky het volgende:
wie heeft er meer van dit soort nummers voor mij:
Huehuequote:Op maandag 24 november 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moet een naambordje op de deur plakken, dat scheelt een hoop zoeken.
Nooit gedaan, vond dat stomquote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb vroeger, toen Zwab nog een Zwabje was een naambordje gemaakt op m'n kamerdeur, hangt er nog steeds.
Vond het leuker om het bordje te maken dan dat ik het noodzakelijk vond om een bordje op m'n deur te hebben hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nooit gedaan, vond dat stom
quote:Op maandag 24 november 2014 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond het leuker om het bordje te maken dan dat ik het noodzakelijk vond om een bordje op m'n deur te hebben hoor.
Maar zo gaat dat met alles hier. "Nodig? Nee. Maar ik wilde het maken dus dat heb ik gedaan."
Is het ook. Ik zoek ook altijd een excuus om iets te maken ipv het te kopen. "Hmm, een bed dat je koopt heeft geen wielen."quote:Op maandag 24 november 2014 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]dat is wel tof, dingen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |