quote:Op maandag 24 november 2014 00:24 schreef Varg89 het volgende:
lekker wijf, je zwager is zo gek nog niet.
En dat is ze. Ik geloof alleen niet dat zij degene is die met hem praat. Waarschijnlijk een of d'andere kerel uit Nigeria of zoquote:Op maandag 24 november 2014 00:24 schreef Varg89 het volgende:
lekker wijf, je zwager is zo gek nog niet.
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...quote:Op maandag 24 november 2014 00:26 schreef Peter het volgende:
Alles op huwelijkse voorwaarden, niets op haar naam kopen en zorg dat ze zelf d;r reis (mee-)betaalt...
Daar begint het al mee. En dan heeft ze het geld, zogenaamd de reis geboekt. Heeft ze het geld toch ineens gebruikt voor een familie-noodgeval en vraagt ze om nog meer.. En ze komt nooit naar NL..quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...
Dat weet ik, dat weet jij maar mijn zwager is er heilig van overtuigd dat ze echt overkomt.quote:Op maandag 24 november 2014 00:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar begint het al mee. En dan heeft ze het geld, zogenaamd de reis geboekt. Heeft ze het geld toch ineens gebruikt voor een familie-noodgeval en vraagt ze om nog meer.. En ze komt nooit naar NL..
Kun je ook voor naar de wallen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stel dat het legit is heb je wel ff een lekker wijf gescoord voor goedkoop
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?quote:
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.quote:Op maandag 24 november 2014 00:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te kijken op scammers.ru maar vooralsnog zie ik geen foto's van haar.
[..]
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?
Inderdaad... Maar goed, als hij dan toch geld overmaakt dan is het zijn eigen stomme schuld uiteindelijk. Meer dan wat geld verliezen zal hem niet overkomen maar zijn ego enzo..quote:Op maandag 24 november 2014 00:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Seven, hier moet je een FOK!-log van bijhouden. Dit kan echt heel geestig worden.
Die Russin heeft zogenaamd nergens geld voor. Ook niet voor een webcam zodat hij haar kan zien? Nee? Dan wordt het niks en wordt ie uitgekleed. Maar wel 5000 km. verderop.
Jaaaaaaaa, gezellig naar Rusland om de vrouw van je dromen te ontmoeten. Serieus, als ze niet eens facebook of webcam heeft dan boek je toch geen ticket naar Rusland? Maar OK. Waarom heb jij Grijze Wolf in je ava? Even wat anders.quote:Op maandag 24 november 2014 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.
Boeie? Ga je toch lekker een weekje op vakantie, hij is toch vrijgezel. Gewoon lekker ballsdeepquote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Seven. het volgende:
Jaaaaaaaa, gezellig naar Rusland om de vrouw van je dromen te ontmoeten. Serieus, als ze niet eens facebook of webcam heeft dan boek je toch geen ticket naar Rusland?
Mensen zeiden dat ik lid was daarvan dus ik moest wel.quote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Seven. het volgende:
Maar OK. Waarom heb jij Grijze Wolf in je ava? Even wat anders.
Facebook van die vriendin? Ez money, G.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin van me is twee keer zo gescamd, man man man.
Ik neem aan dat hij platzak is en zich hiervoor in de schulden zal steken.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Je klacht is neem ik aan dat je zwager die zo rond de 50 zal zijn moet sparen voor een vliegticket?
Ze heeft geen FB en hou op die trapt werkelijk overal in.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Facebook van die vriendin? Ez money, G.
Serieus?quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin van me is twee keer zo gescamd, man man man.
Een wat account?quote:Op maandag 24 november 2014 00:45 schreef Romanus het volgende:
Kijk of ze een vkontakte account heeft
quote:Op maandag 24 november 2014 00:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze heeft geen FB en hou op die trapt werkelijk overal in.
Ja, die zit nou in de schuldhulpverlening met meer dan 20k schuld.quote:
Zijn ego daar zou ik me niet druk om maken. Als hij haar als nieuwe hobby ziet waar hij een hoop geld in wil steken dan moet ie de consequenties maar nemen. Want er zal een hoop geld richting Rusland gaan. En het kan héél lang duren voordat hij door heeft dat hij opgelicht wordt.quote:Op maandag 24 november 2014 00:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad... Maar goed, als hij dan toch geld overmaakt dan is het zijn eigen stomme schuld uiteindelijk. Meer dan wat geld verliezen zal hem niet overkomen maar zijn ego enzo..
quote:Op maandag 24 november 2014 00:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn ego daar zou ik me niet druk om maken. Als hij haar als nieuwe hobby ziet waar hij een hoop geld in wil steken dan moet ie de consequenties maar nemen. Want er zal een hoop geld richting Rusland Nigeria gaan. En het kan héél lang duren voordat hij door heeft dat hij opgelicht wordt.
Godverdomme man... dat is wel intriest..quote:Op maandag 24 november 2014 00:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, die zit nou in de schuldhulpverlening met meer dan 20k schuld.Is best triest, iedereen denkt nu dat ze kk dom is (is zo ook wel 'n beetje natuurlijk
) maar dat is niet zo, ze kan slecht alleen zijn en wil perse 'n man, tsja...
Het is een verslaving eigenlijk. Niet kunnen stoppen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Godverdomme man... dat is wel intriest..
Ze wil op 4 december overkomen voor een maandje.quote:Op maandag 24 november 2014 00:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn ego daar zou ik me niet druk om maken. Als hij haar als nieuwe hobby ziet waar hij een hoop geld in wil steken dan moet ie de consequenties maar nemen. Want er zal een hoop geld richting Rusland gaan. En het kan héél lang duren voordat hij door heeft dat hij opgelicht wordt.
Ik begrijp dat je zwager niet voor rede vatbaar is. Anders had ie 20 euro kunnen sturen voor een webcam (of hoeveel kosten die dingen). Dan had ie snel geweten of ze het écht was.quote:Op maandag 24 november 2014 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze wil op 4 december overkomen voor een maandje.
Dus eerst tickets, paar honderd aftikken. Zul je net zien dat er problemen zijn met haar visum, nog een paar honderd. En dan moet ze op het laatste nippertje naar het ziekenhuis, weer geld aftikken.
En ik denk dat er van spaargeld geen sprake kan zijn dus alles betalen van de creditcard.
ik weet niet hoe het zit met een visum van Rusland naar hier aanvragen, maar andersom duurt dat bijna een maand geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2014 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze wil op 4 december overkomen voor een maandje.
Dus eerst tickets, paar honderd aftikken. Zul je net zien dat er problemen zijn met haar visum, nog een paar honderd. En dan moet ze op het laatste nippertje naar het ziekenhuis, weer geld aftikken.
En ik denk dat er van spaargeld geen sprake kan zijn dus alles betalen van de creditcard.
Ik hoop dat hier iemand zit die weet hoe je die foto's kunt herleiden naar de bron en ik hoop die foto's ook tegen te komen op een schandpaal-website voor Russische scamsnollen maar tot dusver heb ik weinig succes.quote:Op maandag 24 november 2014 00:53 schreef Mubassie het volgende:
Miljaar dat mensen hier nog intrappen![]()
TS kun je hem echt niet op andere gedachten brengen?
Is er geen enkele manier dat zij kan bewijzen dat het echt is?
Keep us updated
Heb ze ook al gespiegeld door google en tineye gehaald zonder succes.Maar ze ziet er niet echt uit alsof ze niet aan ¤20 voor een webcam zou kunnen komen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:56 schreef Seven. het volgende:
Ik hoop dat hier iemand zit die weet hoe je die foto's kunt herleiden naar de bron en ik hoop die foto's ook tegen te komen op een schandpaal-website voor Russische scamsnollen maar tot dusver heb ik weinig succes.
Online maar ik weet niet welke site, zal proberen uit te vogelen maar mijn zwager is niet gek natuurlijk. Hij wil denk ik de zeepbel niet zien barsten en uit angst voor commentaar deelt hij zo weinig mogelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 01:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe hebben ze elkaar leren kennen? Via een site? Dan kun je ook zelf haar benaderen onder een nep-account en kijken of ze erop ingaat.
Ze gaat natuurlijk geen foto's van haar zwerversoutfit posten.quote:Op maandag 24 november 2014 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb ze ook al gespiegeld door google en tineye gehaald zonder succes.Maar ze ziet er niet echt uit alsof ze niet aan ¤20 voor een webcam zou kunnen komen.
Dit is wel 1 op 1 uit oplichten voor dummies gekopieerd jaquote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |