quote:Op maandag 24 november 2014 00:24 schreef Varg89 het volgende:
lekker wijf, je zwager is zo gek nog niet.
En dat is ze. Ik geloof alleen niet dat zij degene is die met hem praat. Waarschijnlijk een of d'andere kerel uit Nigeria of zoquote:Op maandag 24 november 2014 00:24 schreef Varg89 het volgende:
lekker wijf, je zwager is zo gek nog niet.
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...quote:Op maandag 24 november 2014 00:26 schreef Peter het volgende:
Alles op huwelijkse voorwaarden, niets op haar naam kopen en zorg dat ze zelf d;r reis (mee-)betaalt...
Daar begint het al mee. En dan heeft ze het geld, zogenaamd de reis geboekt. Heeft ze het geld toch ineens gebruikt voor een familie-noodgeval en vraagt ze om nog meer.. En ze komt nooit naar NL..quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...
Dat weet ik, dat weet jij maar mijn zwager is er heilig van overtuigd dat ze echt overkomt.quote:Op maandag 24 november 2014 00:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar begint het al mee. En dan heeft ze het geld, zogenaamd de reis geboekt. Heeft ze het geld toch ineens gebruikt voor een familie-noodgeval en vraagt ze om nog meer.. En ze komt nooit naar NL..
Kun je ook voor naar de wallen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stel dat het legit is heb je wel ff een lekker wijf gescoord voor goedkoop
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?quote:
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.quote:Op maandag 24 november 2014 00:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te kijken op scammers.ru maar vooralsnog zie ik geen foto's van haar.
[..]
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?
Inderdaad... Maar goed, als hij dan toch geld overmaakt dan is het zijn eigen stomme schuld uiteindelijk. Meer dan wat geld verliezen zal hem niet overkomen maar zijn ego enzo..quote:Op maandag 24 november 2014 00:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Seven, hier moet je een FOK!-log van bijhouden. Dit kan echt heel geestig worden.
Die Russin heeft zogenaamd nergens geld voor. Ook niet voor een webcam zodat hij haar kan zien? Nee? Dan wordt het niks en wordt ie uitgekleed. Maar wel 5000 km. verderop.
Jaaaaaaaa, gezellig naar Rusland om de vrouw van je dromen te ontmoeten. Serieus, als ze niet eens facebook of webcam heeft dan boek je toch geen ticket naar Rusland? Maar OK. Waarom heb jij Grijze Wolf in je ava? Even wat anders.quote:Op maandag 24 november 2014 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.
Boeie? Ga je toch lekker een weekje op vakantie, hij is toch vrijgezel. Gewoon lekker ballsdeepquote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Seven. het volgende:
Jaaaaaaaa, gezellig naar Rusland om de vrouw van je dromen te ontmoeten. Serieus, als ze niet eens facebook of webcam heeft dan boek je toch geen ticket naar Rusland?
Mensen zeiden dat ik lid was daarvan dus ik moest wel.quote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Seven. het volgende:
Maar OK. Waarom heb jij Grijze Wolf in je ava? Even wat anders.
Facebook van die vriendin? Ez money, G.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin van me is twee keer zo gescamd, man man man.
Ik neem aan dat hij platzak is en zich hiervoor in de schulden zal steken.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Je klacht is neem ik aan dat je zwager die zo rond de 50 zal zijn moet sparen voor een vliegticket?
Ze heeft geen FB en hou op die trapt werkelijk overal in.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Facebook van die vriendin? Ez money, G.
Serieus?quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Een wat account?quote:Op maandag 24 november 2014 00:45 schreef Romanus het volgende:
Kijk of ze een vkontakte account heeft
quote:Op maandag 24 november 2014 00:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze heeft geen FB en hou op die trapt werkelijk overal in.
Ja, die zit nou in de schuldhulpverlening met meer dan 20k schuld.quote:
Zijn ego daar zou ik me niet druk om maken. Als hij haar als nieuwe hobby ziet waar hij een hoop geld in wil steken dan moet ie de consequenties maar nemen. Want er zal een hoop geld richting Rusland gaan. En het kan héél lang duren voordat hij door heeft dat hij opgelicht wordt.quote:Op maandag 24 november 2014 00:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Inderdaad... Maar goed, als hij dan toch geld overmaakt dan is het zijn eigen stomme schuld uiteindelijk. Meer dan wat geld verliezen zal hem niet overkomen maar zijn ego enzo..
quote:Op maandag 24 november 2014 00:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn ego daar zou ik me niet druk om maken. Als hij haar als nieuwe hobby ziet waar hij een hoop geld in wil steken dan moet ie de consequenties maar nemen. Want er zal een hoop geld richting Rusland Nigeria gaan. En het kan héél lang duren voordat hij door heeft dat hij opgelicht wordt.
Godverdomme man... dat is wel intriest..quote:Op maandag 24 november 2014 00:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, die zit nou in de schuldhulpverlening met meer dan 20k schuld.Is best triest, iedereen denkt nu dat ze kk dom is (is zo ook wel 'n beetje natuurlijk
) maar dat is niet zo, ze kan slecht alleen zijn en wil perse 'n man, tsja...
Het is een verslaving eigenlijk. Niet kunnen stoppen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Godverdomme man... dat is wel intriest..
Ze wil op 4 december overkomen voor een maandje.quote:Op maandag 24 november 2014 00:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn ego daar zou ik me niet druk om maken. Als hij haar als nieuwe hobby ziet waar hij een hoop geld in wil steken dan moet ie de consequenties maar nemen. Want er zal een hoop geld richting Rusland gaan. En het kan héél lang duren voordat hij door heeft dat hij opgelicht wordt.
Ik begrijp dat je zwager niet voor rede vatbaar is. Anders had ie 20 euro kunnen sturen voor een webcam (of hoeveel kosten die dingen). Dan had ie snel geweten of ze het écht was.quote:Op maandag 24 november 2014 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze wil op 4 december overkomen voor een maandje.
Dus eerst tickets, paar honderd aftikken. Zul je net zien dat er problemen zijn met haar visum, nog een paar honderd. En dan moet ze op het laatste nippertje naar het ziekenhuis, weer geld aftikken.
En ik denk dat er van spaargeld geen sprake kan zijn dus alles betalen van de creditcard.
ik weet niet hoe het zit met een visum van Rusland naar hier aanvragen, maar andersom duurt dat bijna een maand geloof ik.quote:Op maandag 24 november 2014 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze wil op 4 december overkomen voor een maandje.
Dus eerst tickets, paar honderd aftikken. Zul je net zien dat er problemen zijn met haar visum, nog een paar honderd. En dan moet ze op het laatste nippertje naar het ziekenhuis, weer geld aftikken.
En ik denk dat er van spaargeld geen sprake kan zijn dus alles betalen van de creditcard.
Ik hoop dat hier iemand zit die weet hoe je die foto's kunt herleiden naar de bron en ik hoop die foto's ook tegen te komen op een schandpaal-website voor Russische scamsnollen maar tot dusver heb ik weinig succes.quote:Op maandag 24 november 2014 00:53 schreef Mubassie het volgende:
Miljaar dat mensen hier nog intrappen![]()
TS kun je hem echt niet op andere gedachten brengen?
Is er geen enkele manier dat zij kan bewijzen dat het echt is?
Keep us updated
Heb ze ook al gespiegeld door google en tineye gehaald zonder succes.Maar ze ziet er niet echt uit alsof ze niet aan ¤20 voor een webcam zou kunnen komen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:56 schreef Seven. het volgende:
Ik hoop dat hier iemand zit die weet hoe je die foto's kunt herleiden naar de bron en ik hoop die foto's ook tegen te komen op een schandpaal-website voor Russische scamsnollen maar tot dusver heb ik weinig succes.
Online maar ik weet niet welke site, zal proberen uit te vogelen maar mijn zwager is niet gek natuurlijk. Hij wil denk ik de zeepbel niet zien barsten en uit angst voor commentaar deelt hij zo weinig mogelijk.quote:Op maandag 24 november 2014 01:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe hebben ze elkaar leren kennen? Via een site? Dan kun je ook zelf haar benaderen onder een nep-account en kijken of ze erop ingaat.
Ze gaat natuurlijk geen foto's van haar zwerversoutfit posten.quote:Op maandag 24 november 2014 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb ze ook al gespiegeld door google en tineye gehaald zonder succes.Maar ze ziet er niet echt uit alsof ze niet aan ¤20 voor een webcam zou kunnen komen.
Dit is wel 1 op 1 uit oplichten voor dummies gekopieerd jaquote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...
Mja, vertel dat maar aan iemand die net de liefde van zijn leven gevonden denkt te hebbenquote:Op maandag 24 november 2014 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is wel 1 op 1 uit oplichten voor dummies gekopieerd ja
Twee keer ook echtquote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 00:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Seven, hier moet je een FOK!-log van bijhouden. Dit kan echt heel geestig worden.
Die Russin heeft zogenaamd nergens geld voor. Ook niet voor een webcam zodat hij haar kan zien? Nee? Dan wordt het niks en wordt ie uitgekleed. Maar wel 5000 km. verderop.
Dat hij trouwens "geld bij elkaar moet sprokkelen" vind ik ook raar, hij heeft geen +- 300 euro op een rekening staat?quote:Op maandag 24 november 2014 01:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, vertel dat maar aan iemand die net de liefde van zijn leven gevonden denkt te hebben
quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Dit is trouwens ook een fijne site om op te zoeken.quote:Op maandag 24 november 2014 00:40 schreef Seven. het volgende:
Ik gok omdat het geen ex-zwager is, maar de broer van TS haar partner, dus haar zwager.quote:Op maandag 24 november 2014 01:25 schreef mega-worstje het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk zo buitengewoon veel contact met je ex zwager
Zoek de foto's eens terug via picture.google.com?quote:Op maandag 24 november 2014 00:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?
quote:Op maandag 24 november 2014 00:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, die zit nou in de schuldhulpverlening met meer dan 20k schuld.Is best triest, iedereen denkt nu dat ze kk dom is (is zo ook wel 'n beetje natuurlijk
) maar dat is niet zo, ze kan slecht alleen zijn en wil perse 'n man, tsja...
Net buiten beeld ligt een hele stapel velletjes met 'I love you Henk' en 'I love you Willem'.quote:Op maandag 24 november 2014 07:55 schreef pvdplanet het volgende:
Het bordje met je naam erop. Waar heb ik dat eerder gezien?
[ afbeelding ]
Hej, Willems trappen hier niet in..quote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Net buiten beeld ligt een hele stapel velletjes met 'I love you Henk' en 'I love you Willem'.
Bron: http://pc-en-internet.inf(...)email-en-dating.htmlquote:Dating scammer 'Russische Dames'
Er zijn een tal van dating websites waar Russische vrouwen zichzelf aanbieden als huwelijkscandidaat. Deze mooie blonde dames zijn in het echt vaak scammers uit Rusland of zelfs West Afrika..
Hoe gaan ze te werk?
Het begint allemaal heel onschuldig met het schrijven van wat liefdesbrieven/emails. Na een tijdje of soms gelijk al zijn ze helemaal verliefd op je en zorgen ervoor dat jij dat ook op hun wordt. Vervolgens beginnen ze met het vragen van geld voor verschillende doeleinden. Allereerst willen ze je heel graag komen opzoeken en vragen daarvoor een vergoeding voor een vliegticket en visa. Ze willen graag Engelse les volgen om zo beter met jou te kunnen communiceren. Ze kan haar internet niet meer betalen en heeft daarvoor centjes nodig of haar moeder/oma/zus is ernstig ziek en heeft dringend medicijnen nodig.
Op het moment dat je geld naar haar opstuurt en ze dit in onvangst heeft genomen verdwijnt ze vrijwel onmiddelijk.
De man/vrouw achter de scammers
Een soortgelijke organisatie wordt veelal geleid door mannen die mensen inhuren om dating profielen op het internet te plaatsen en een correspondentie te beginnen met een 'slachtoffer'. De fotos die worden gebruikt voor de profielen zijn vaak van Russische modellen of van de gewone 'girl next door'. Een meisje wat letterlijk van de straat is geplukt en voor een klein bedrag een foto reportage van haar zelf laat maken. Ook worden er soms dames ingehuurd die voor een klein salaris al dan niet een commissie de werkzaamheden uitvoeren.
Een dergelijke scammer is te herkennen aan
Een professionele foto
Een beroep als Model
Ze reageren vaak uit zichzelf op een oproepje, ook al is er +20 jaar leeftijdsverschil.
Het niet beantwoorden van persoonlijke vragen en deze gewoon negeren (met als reden; een nare jeugd of ervaringen in het verleden). Er wordt vaak sowieso niet gereageerd op een email van jou kant, ze heeft vaak een standaard email die ze verstuurd over haar bezigheden in het dagelijks leven.
Zij zegt dat het 'lot' of God jullie samen heeft gebracht.
Ze heeft geld nodig voor Engelse les om zo beter met jou te kunnen communiceren.
Ze geeft een 'fake' adres op. (dit is vaak erg simpel na te gaan)
Als je er op staat om zelf een afspraakje met haar te maken is dit vaak in de hoofstad ipv haar woonplaats.
Een beetje held kan een lekker wijf in zijn eigen land regelen ipv zo'n stinkende golddigger hoer uit rusland.quote:Op maandag 24 november 2014 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stel dat het legit is heb je wel ff een lekker wijf gescoord voor goedkoop
Heeft geen nut, zulke mensen leven in enorme ontkenning.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 14:21 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hej, Willems trappen hier niet in..
Er is niets mis met een golddiggende 'hoer' uit het oosten. Dit zijn vaak lekkere wijven en zolang ze goed kunnen schoonmaken, zie ik niet in waarom dit slechter is dan een Nederlandse vrouw (die kosten ook handenvol met geld)quote:Op maandag 24 november 2014 16:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een beetje held kan een lekker wijf in zijn eigen land regelen ipv zo'n stinkende golddigger hoer uit rusland.
Flikker toch op. Pure zwakte als je zo'n wijf moet importeren. Dat wil zeggen dat je niet in je eigen markt kan slagen.quote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is niets mis met een golddiggende 'hoer' uit het oosten. Dit zijn vaak lekkere wijven en zolang ze goed kunnen schoonmaken, zie ik niet in waarom dit slechter is dan een Nederlandse vrouw (die kosten ook handenvol met geld)
Ach, en dan nog, als je gelukkig bent met iets uit een 'andere markt', waarom ben je dan zwak?quote:Op maandag 24 november 2014 17:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Flikker toch op. Pure zwakte als je zo'n wijf moet importeren. Dat wil zeggen dat je niet in je eigen markt kan slagen.
1 keer door mijquote:Op maandag 24 november 2014 17:30 schreef igi0n het volgende:
Op http://www.delphifaq.com/cgi-bin/faq_pictest.pl kan je kijken of er op die site een foto van haar staat. Toen ik die 2e foto van haar erin gooide kwam er uit dat die niet op de site stond maar wel 2x al eerder gescanned was (misschien door fokkers?)
Nouja het is in elk geval beter dan je hele leven maagd blijven, ok je hebt een punt.quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ach, en dan nog, als je gelukkig bent met iets uit een 'andere markt', waarom ben je dan zwak?
De ex-man van jouw zus dus.quote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef Seven. het volgende:
Mijn zwager en zijn vrouw zijn een paar maanden geleden uit elkaar gegaan...
Dit dus, het leven bestaat uit risico's. Tenzij je een kleinburger bestaan wil in je dorp/stad.quote:Op maandag 24 november 2014 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.
quote:Op maandag 24 november 2014 17:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Flikker toch op. Pure zwakte als je zo'n wijf moet importeren. Dat wil zeggen dat je niet in je eigen markt kan slagen.
Ook gekeken op VKontakte en odnoklassniki? Dat zijn dé social media in Ruslandquote:Op maandag 24 november 2014 00:31 schreef Seven. het volgende:
Ze heeft overigens geen facebook dus op echtheid controleren wordt zo wel lastig.
Die gast is 40+ en een jan modaaltjequote:Op maandag 24 november 2014 16:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een beetje held kan een lekker wijf in zijn eigen land regelen ipv zo'n stinkende golddigger hoer uit rusland.
Ligt eraan waar in Rusland. En dan nog, echt rijk ben je dan niet.quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die gast is 40+ en een jan modaaltje
in Rusland ben je dan rijk
Kan je beter een 23 jarige golddigger regelen, als je er moe van raakt neem je dan een nieuwe
Dat boeit niet, als ze moeilijk gaat doen stop je haar in je kelder.quote:Op maandag 24 november 2014 22:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in Rusland. En dan nog, echt rijk ben je dan niet.
Jij wel.quote:Op maandag 24 november 2014 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat boeit niet, als ze moeilijk gaat doen stop je haar in je kelder.
Ik ga haar e-mail adres proberen te achterhalen maar weinig kans, kan moeilijk mijn zwager vragen om haar e-mail zonder dat hij achterdochtig wordt. Hij ontwijkt nu al alle lastige vragen met het argument dat 'het hem niks niks kan bommen wat de hele wereld denkt'.quote:Op maandag 24 november 2014 15:31 schreef Jonmen het volgende:
'volg topic'
[..]
Bron: http://pc-en-internet.inf(...)email-en-dating.html
Hint: zoek het emailadres van de 'dame' in kwestie.
Als je dit hebt, probeer het zelf eens. 'Verleid' haar en als ze juist hetzelfde verhaaltje ophoest als bij je zwager dan kan je alle mails afprinten en aan hem laten zien.
Ik heb alleen d'r naam en leeftijd, zelfs geen achternaam.quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook gekeken op VKontakte en odnoklassniki? Dat zijn dé social media in Rusland
Plaats ik een linkje onder de foto's die hij van haar postquote:Op maandag 24 november 2014 21:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is duidelijk een scam genoeg documentaires te vinden op Youtube die deze manier van oplichting belichten.
Heel erg lullig, vind het echt altijd zielig voor die mensen, hoe dom het ook is, maar het ziet er een beetje uit als een verloren zaak. Misschien even alle feiten op een rij zetten op papier, met alle standaard trucjes en zo die ook in dit topic staan en dat aan hem geven? Dan kan hij er zelf voor kiezen om het te lezen. De kans bestaat dat hij jullie niet meer wil zien, maar die kans is nog groter wanneer je het hem in zijn gezicht vertelt.quote:Op maandag 24 november 2014 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ga haar e-mail adres proberen te achterhalen maar weinig kans, kan moeilijk mijn zwager vragen om haar e-mail zonder dat hij achterdochtig wordt. Hij ontwijkt nu al alle lastige vragen met het argument dat 'het hem niks niks kan bommen wat de hele wereld denkt'.
Ik speel alles door aan mijn vriend, die weet van dit topic en wat hij ermee doet laat ik aan hem over. Als ze langskomt, is ze trouwens meer dan welkom. Zelfs al is dat geheel op zijn kosten. Maar zover komt het hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Heel erg lullig, vind het echt altijd zielig voor die mensen, hoe dom het ook is, maar het ziet er een beetje uit als een verloren zaak. Misschien even alle feiten op een rij zetten op papier, met alle standaard trucjes en zo die ook in dit topic staan en dat aan hem geven? Dan kan hij er zelf voor kiezen om het te lezen. De kans bestaat dat hij jullie niet meer wil zien, maar die kans is nog groter wanneer je het hem in zijn gezicht vertelt.
Uiteindelijk is het wel een volwassen persoon. Als hij niet naar je wilt luisteren, dan moet je dat toch maar accepteren. Zijn probleem namelijk. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 24 november 2014 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Plaats ik een linkje onder de foto's die hij van haar post. Probleem is, het is wel mijn partner zijn broer dus kan ook weer niet als een enorme lompe boer dergelijke filmpjes posten, dat gedeelte laat ik aan mijn vriend over.
Daar lijkt me wel heeel wat meer voor nodig als hij hier nog intrapt.quote:Op maandag 24 november 2014 22:34 schreef Seven. het volgende:
vragen om haar e-mail zonder dat hij achterdochtig wordt
Want?quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kun je wel lachen maar in Engeland kan hij zo'n vrouw echt niet scoren.
Hij loopt dan wel zijn leuter achterna maar zwakzinnig is hij nou ook weer niet. Als wij om het e-mail adres vragen, dan weet hij ook dat we dat doen om dieper te graven. Dingen als photoshop gaan helaas wel zijn verbeelding te boven. :xquote:Op maandag 24 november 2014 23:05 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Daar lijkt me wel heeel wat meer voor nodig als hij hier nog intrapt.
Maar daar ging het toch niet om? ik reageer op iemand die zei dat als je een vrouw gaat importeren, dat je dan niet iemand kan krijgen in je eigen omgeving/plaats/land.quote:
Op ieder potje past een deksel. Maar VER buiten je league lukt alleen in het oosten. Of je moet echt een geweldige kerel zijn met leuke kleren, leuke humor, goed karakter en uitstekende baan. Leuke kleren heeft mijn zwager wel (hoewel, ik vind Superdry een merk voor pubers), maar al die andere dngen ontbreken eraan. Een 6 of 7 qua uiterlijk kunnen mannen best compenseren als de rest een 9 of 10 is.quote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar daar ging het toch niet om? ik reageer op iemand die zei dat als je een vrouw gaat importeren, dat je dan niet iemand kan krijgen in je eigen omgeving/plaats/land.
Dat is natuurlijk onzin.
Hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op maandag 24 november 2014 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op ieder potje past een deksel. Maar VER buiten je league lukt alleen in het oosten. Of je moet echt een geweldige kerel zijn met leuke kleren, leuke humor, goed karakter en uitstekende baan. Leuke kleren heeft mijn zwager wel (hoewel, ik vind Superdry een merk voor pubers), maar al die andere dngen ontbreken eraan. Een 6 of 7 qua uiterlijk kunnen mannen best compenseren als de rest een 9 of 10 is.
En wat is daar op tegen dan. Het is toch alleen maar fijn dat jullie begaan zijn met hem, als hij zo zeker is van zijn zaak zal er echt niets verkeerds over dat meisje te vinden zijn op internet.quote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef Seven. het volgende:
Als wij om het e-mail adres vragen, dan weet hij ook dat we dat doen om dieper te graven.
Dit. Zelfvertrouwen doet 'n hoop, dan kun je echt ver "buiten je league" gaan zoals TS het noemt. Geldt voor mannen & vrouwen.quote:
Hij liegt nu al tegen mijn schoonvader dat ze al langs is geweestquote:Op maandag 24 november 2014 23:38 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En wat is daar op tegen dan. Het is toch alleen maar fijn dat jullie begaan zijn met hem, als hij zo zeker is van zijn zaak zal er echt niets verkeerds over dat meisje te vinden zijn op internet.
Als hij al die info voor zichzelf houdt is er alleen maar meer reden om te gaan twijfelen over haar echtheid.
Goed punt.quote:Op maandag 24 november 2014 23:48 schreef chroestjov het volgende:
Wie ben jij om hun liefde te dwarsbomen TS.
Mijn vriend wil zijn broer de vernedering besparen. Dat is het probleem.quote:Op maandag 24 november 2014 23:55 schreef theunderdog het volgende:
Maar wat is nu precies het probleem eigenlijk?
En dat terwijl je nog niet eens weet of het een vernedering gaat zijn. Heel leuk hoor al die mensen die je zwager afdoen als achterlijk en dingen roepen als "dat je hier nog intrapt haha"..quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn vriend wil zijn broer de vernedering besparen. Dat is het probleem.
Omdat die kans 0,0001 procent is? Als het dan iemand is die het al niet breed heeft kan hij er voor de rest van zijn leven last van hebben als het uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog niet eens weet of het een vernedering gaat zijn. Heel leuk hoor al die mensen die je zwager afdoen als achterlijk en dingen roepen als "dat je hier nog intrapt haha"..
Maar het leven bestaat nu eenmaal uit risico,s. Voor hetzelfde geld is het wel echt, en haalt hij de liefde van zijn leven uit Rusland. Waarom gun je hem het risico niet?
Bron?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:06 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Omdat die kans 0,0001 procent is? Als het dan iemand is die het al niet breed heeft kan hij er voor de rest van zijn leven last van hebben als het uit de hand loopt.
je begrijpt best wat ik bedoel. Ik heb nog nooit een verhaal gehoord van iemand die een 20 jaar jonger mooi meisje uit het oostblok heeft ontmoet via internet, terwijl die vent niet heel erg mooi of rijk is en dat het goed afliep.quote:
Er zijn behoorlijk veel mensen die dat is gelukt, al ben ik sportief genoeg om te erkennen dat het dan vaak om rijke mannen ging.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
je begrijpt best wat ik bedoel. Ik heb nog nooit een verhaal gehoord van iemand die een 20 jaar jonger mooi meisje uit het oostblok heeft ontmoet via internet, terwijl die vent niet heel erg mooi of rijk is en dat het goed afliep.
In Rusland ook alleen maar omdat hij geld of een ontsnappingsmogelijkheid is.quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kun je wel lachen maar in Engeland kan hij zo'n vrouw echt niet scoren.
Van mij mag hij dat risico best nemen hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog niet eens weet of het een vernedering gaat zijn. Heel leuk hoor al die mensen die je zwager afdoen als achterlijk en dingen roepen als "dat je hier nog intrapt haha"..
Maar het leven bestaat nu eenmaal uit risico,s. Voor hetzelfde geld is het wel echt, en haalt hij de liefde van zijn leven uit Rusland. Waarom gun je hem het risico niet?
Je ziet ook zo vaak verhalen van dat ze via een rijke vent een westers land binnen komen, en zodra ze de kans krijgen toch overstappen op een vent die niet 20 jaar ouder is, omdat ze dan toch kunnen blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Rusland ook alleen maar omdat hij geld of een ontsnappingsmogelijkheid is.
Weet hij zelf ook dat je op "onderzoek" uit bent?quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat risico best nemen hoor.
En ik mag best op onderzoek uitgaan. Dat heeft niks met gunnen te maken. Anders zou ik haar niet met open armen verwelkomen.
Als het inderdaad een Russische vrouw betreft, en geen Nigeriaan. En in sommige gevallen zal er zelfs sprake zijn van liefde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Rusland ook alleen maar omdat hij geld of een ontsnappingsmogelijkheid is.
Wie is hij? Mijn zwager? Zou kunnen, hij weet wel dat mijn vriend het niet vertrouwt en ik heb geen direct contact met hem.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet hij zelf ook dat je op "onderzoek" uit bent?
Je bent dus stiekem op onderzoek uit, beetje zoals het pubermeisje stiekem kijkt naar de sms berichtjes van haar vriend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie is hij? Mijn zwager? Zou kunnen, hij weet wel dat mijn vriend het niet vertrouwt en ik heb geen direct contact met hem.
Als jij dat zo wenst te interpreteren, dan moet je dat zelf weten. Ik zie geen noodzaak om iemand op de hoogte te stellen waar ik geen direct contact mee heb maar als mijn vriend dit topic door wil sturen bijvoorbeeld dan heb ik daar geen moeite mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent dus stiekem op onderzoek uit, beetje zoals het pubermeisje stiekem kijkt naar de sms berichtjes van haar vriend.
Tja, als dat je happy maakt.
inspector gadgetquote:Op dinsdag 25 november 2014 00:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als jij dat zo wenst te interpreteren, dan moet je dat zelf weten. Ik zie geen noodzaak om iemand op de hoogte te stellen waar ik geen direct contact mee heb maar als mijn vriend dit topic door wil sturen bijvoorbeeld dan heb ik daar geen moeite mee.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 00:28 schreef Seven. het volgende:
maar als mijn vriend dit topic door wil sturen bijvoorbeeld dan heb ik daar geen moeite mee.
Moet hij eerst Nederlands leren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:24 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nee? Jij denkt dat het de familierelaties ten goede komt als hij leest dat je hem een lelijke, zwakzinnige, goedgelovige dombo noemt op het internet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |