quote:Op maandag 24 november 2014 00:24 schreef Varg89 het volgende:
lekker wijf, je zwager is zo gek nog niet.
En dat is ze. Ik geloof alleen niet dat zij degene is die met hem praat. Waarschijnlijk een of d'andere kerel uit Nigeria of zoquote:Op maandag 24 november 2014 00:24 schreef Varg89 het volgende:
lekker wijf, je zwager is zo gek nog niet.
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...quote:Op maandag 24 november 2014 00:26 schreef Peter het volgende:
Alles op huwelijkse voorwaarden, niets op haar naam kopen en zorg dat ze zelf d;r reis (mee-)betaalt...
Daar begint het al mee. En dan heeft ze het geld, zogenaamd de reis geboekt. Heeft ze het geld toch ineens gebruikt voor een familie-noodgeval en vraagt ze om nog meer.. En ze komt nooit naar NL..quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij wil d'r reis betalen want zij heeft geen geld daarvoor...
Dat weet ik, dat weet jij maar mijn zwager is er heilig van overtuigd dat ze echt overkomt.quote:Op maandag 24 november 2014 00:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar begint het al mee. En dan heeft ze het geld, zogenaamd de reis geboekt. Heeft ze het geld toch ineens gebruikt voor een familie-noodgeval en vraagt ze om nog meer.. En ze komt nooit naar NL..
Kun je ook voor naar de wallen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Stel dat het legit is heb je wel ff een lekker wijf gescoord voor goedkoop
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?quote:
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.quote:Op maandag 24 november 2014 00:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zit te kijken op scammers.ru maar vooralsnog zie ik geen foto's van haar.
[..]
Zou jij haar ticket betalen zonder haar ooit op cam gezien te hebben?
Inderdaad... Maar goed, als hij dan toch geld overmaakt dan is het zijn eigen stomme schuld uiteindelijk. Meer dan wat geld verliezen zal hem niet overkomen maar zijn ego enzo..quote:Op maandag 24 november 2014 00:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Seven, hier moet je een FOK!-log van bijhouden. Dit kan echt heel geestig worden.
Die Russin heeft zogenaamd nergens geld voor. Ook niet voor een webcam zodat hij haar kan zien? Nee? Dan wordt het niks en wordt ie uitgekleed. Maar wel 5000 km. verderop.
Jaaaaaaaa, gezellig naar Rusland om de vrouw van je dromen te ontmoeten. Serieus, als ze niet eens facebook of webcam heeft dan boek je toch geen ticket naar Rusland? Maar OK. Waarom heb jij Grijze Wolf in je ava? Even wat anders.quote:Op maandag 24 november 2014 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter zelf naar Rusland gaan, mocht ze fake te zijn lopen er nog genoeg lekkere wijven rond in Rusland.
Boeie? Ga je toch lekker een weekje op vakantie, hij is toch vrijgezel. Gewoon lekker ballsdeepquote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Seven. het volgende:
Jaaaaaaaa, gezellig naar Rusland om de vrouw van je dromen te ontmoeten. Serieus, als ze niet eens facebook of webcam heeft dan boek je toch geen ticket naar Rusland?
Mensen zeiden dat ik lid was daarvan dus ik moest wel.quote:Op maandag 24 november 2014 00:43 schreef Seven. het volgende:
Maar OK. Waarom heb jij Grijze Wolf in je ava? Even wat anders.
Facebook van die vriendin? Ez money, G.quote:Op maandag 24 november 2014 00:44 schreef BlueMage het volgende:
Vriendin van me is twee keer zo gescamd, man man man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |