Maar als het echt nodig is, dan kan die hem wel goed toepassen. Een sliding is altijd een 'laatste' redmiddelquote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat een echt goede verdediger nauwelijks slidings nodig heeft.
Walgelijk ventje!quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chery speelde vooral voor Chery.
Precies.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar als het echt nodig is, dan kan die hem wel goed toepassen. Een sliding is altijd een 'laatste' redmiddel
Liverpoolquote:Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Toornstra kan nog een stap hoger aan.
Misschien leuk om daarna naar Fenerbahce te gaan.quote:
Fenerbahcequote:
Ik misschien hem niet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien jullie Ronald Waterreus ook zo?
Ik mis Hugo Borstquote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschienquote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik misschien hem ja.quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de meest bereden spoorwegennetwerk ter wereld.quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef Evertjan het volgende:
wat is dit voor land dat we geen extra treinen in kunnen plannen
Misschien niet.quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen* ?quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |