In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die jaquote:Op zondag 23 november 2014 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Die goal tegen Atletico (?), dat schot.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:00 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig speelt Oranje hun volgende wedstrijd in maart dus kunnen we er nog ruim 4 maanden over dit onderwerp praten
quote:Op zondag 23 november 2014 23:07 schreef Evertjan het volgende:
ik ga nu ook geld storten omdat Louis dat wilt
Die eerste is nog wel te doen......quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Morgen o.a. met Bert van Hondwijk en Pierre Hotdog.
Hahaha zo heten ze helemaal niet gekkiequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Morgen o.a. met Bert van Hondwijk en Pierre Hotdog.
quote:Op zondag 23 november 2014 23:07 schreef Evertjan het volgende:
ik ga nu ook geld storten omdat Louis dat wilt
De analyse van Arno Vermeulengod over de verdediging van Ajax willen missenquote:
Ik heb geen chinees besteldquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arno Vermeulen.................. pffffffX1000
WOP WOP WOPquote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
De analyse van Arno Vermeulengod over de verdediging van Ajax willen missen
Assassin's Creedquote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit in de achtergrond aan hebben staan terwijl je Assassin's Creed speelt, niks mis mee.
Dan kan je beter het geluid aan laten staan.quote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit in de achtergrond aan hebben staan terwijl je Assassin's Creed speelt, niks mis mee.
Leuk!quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn review voor Assassin's Creed
johannes_vermeer
Illmatic gespot. Mooie UI heb je daar.quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
Bedankt, nogmaals. Het heeft geholpen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik je wel weghalen uit mijn ondertitel, als je dat zo graag wilt.
Leeuwgod
Graag gedaanquote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt, nogmaals. Het heeft geholpen.
Uiteraard. Schwalbe van Twente.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes_vermeer en GGMM vonden dit geen rood.
Ik geef trouwens niks om gamen (behalve haxball en isketch uiteraard), dus hopelijk gaat je volgende review weer over een film.quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
Oh sorry, ik zal er rekening mee houden.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef trouwens niks om gamen (behalve haxball en isketch uiteraard), dus hopelijk gaat je volgende review weer over een film.
Bedankt, ik beschouw je als mijn filmmaatjequote:Op zondag 30 november 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal er rekening mee houden.
Verdedigers zijn dus geen goede voetballers?quote:
verdedigers zijn meestal geen goede voetballers iddquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Verdedigers zijn dus geen goede voetballers?
Hm, ik zou eerder zeggen dat slechte verdedigers geen sliding kunnen maken, zou dat niet zo snel koppelen aan de algehele kwaliteiten van een voetballerquote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
verdedigers zijn meestal geen goede voetballers idd
Ik zou eerder zeggen dat een echt goede verdediger nauwelijks slidings nodig heeft.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik zou eerder zeggen dat slechte verdedigers geen sliding kunnen maken, zou dat niet zo snel koppelen aan de algehele kwaliteiten van een voetballer
Chery speelde vooral voor Chery.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou op man
Chery werd uitgekotst!
Maar als het echt nodig is, dan kan die hem wel goed toepassen. Een sliding is altijd een 'laatste' redmiddelquote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat een echt goede verdediger nauwelijks slidings nodig heeft.
Walgelijk ventje!quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chery speelde vooral voor Chery.
Precies.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar als het echt nodig is, dan kan die hem wel goed toepassen. Een sliding is altijd een 'laatste' redmiddel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |