Nou dat is ook toevallig dat vond ik zelf ook al.quote:Op zondag 23 november 2014 17:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha! De derde keer dat je hem maakt vandaag is ie inderdaad het leukst
Vytasquote:Op zondag 23 november 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie veroorzaakte de pingel? Hoop niet Reijnen of Rusnák, want ik heb al genoeg ellende door die eigen goal van Sinkgraven
*grapquote:Op zondag 23 november 2014 17:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA GOEIE GAAAAAAAAAARPPPPPP
Speelt over het algemeen verrassend goed bij SCC.quote:Op zondag 23 november 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
Reijnen kon er bij AZ al geen kanjer van.
Hoerekakquote:Op zondag 23 november 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, nu wel Reijnen
Drizzt_Dourden
Ik vind het serieus knap van je dat je nog elke wedstrijd kijkt.quote:Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ligt het baltempo bij de Eredivisiewedstrijden toch droevig laag.
Ha.quote:
Wie wel?quote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik Utrecht een warm hart toedraag.
één van de weinigen dan, als je in een stad als Utrecht de Galgenwaard al niet vol krijgt dan is het slecht gesteld met je achterban.quote:
Co zou de Galgenwaard toch weer vol krijgen?quote:Op zondag 23 november 2014 17:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
één van de weinigen dan, als je in een stad als Utrecht de Galgenwaard al niet vol krijgt dan is het slecht gesteld met je achterban.
Hoop dat ze binnenkort weer eens een concert organiseren daar.quote:Op zondag 23 november 2014 17:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Co zou de Galgenwaard toch weer vol krijgen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |