Nou dat is ook toevallig dat vond ik zelf ook al.quote:Op zondag 23 november 2014 17:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha! De derde keer dat je hem maakt vandaag is ie inderdaad het leukst
Vytasquote:Op zondag 23 november 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie veroorzaakte de pingel? Hoop niet Reijnen of Rusnák, want ik heb al genoeg ellende door die eigen goal van Sinkgraven
*grapquote:Op zondag 23 november 2014 17:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA GOEIE GAAAAAAAAAARPPPPPP
Speelt over het algemeen verrassend goed bij SCC.quote:Op zondag 23 november 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
Reijnen kon er bij AZ al geen kanjer van.
Hoerekakquote:Op zondag 23 november 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, nu wel Reijnen
Drizzt_Dourden
Ik vind het serieus knap van je dat je nog elke wedstrijd kijkt.quote:Op zondag 23 november 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ligt het baltempo bij de Eredivisiewedstrijden toch droevig laag.
Ha.quote:
Wie wel?quote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik Utrecht een warm hart toedraag.
één van de weinigen dan, als je in een stad als Utrecht de Galgenwaard al niet vol krijgt dan is het slecht gesteld met je achterban.quote:
Co zou de Galgenwaard toch weer vol krijgen?quote:Op zondag 23 november 2014 17:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
één van de weinigen dan, als je in een stad als Utrecht de Galgenwaard al niet vol krijgt dan is het slecht gesteld met je achterban.
Hoop dat ze binnenkort weer eens een concert organiseren daar.quote:Op zondag 23 november 2014 17:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Co zou de Galgenwaard toch weer vol krijgen?
quote:
Waarom?quote:
Ben je in je tweede jeugd geraakt nu je je blauw mist?quote:
Ik inmiddels niet meer. Cambuur draait matig dus hij ook.quote:Op zondag 23 november 2014 18:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel mensen hebben die in de manager.
Rusnak en Matic gaan er uit. Verder ben ik vrij tevreden.quote:Op zondag 23 november 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik inmiddels niet meer. Cambuur draait matig dus hij ook.
Armenteros en Kramer
Precies mijn 2 psv-keuzes raken geblesseerdquote:Op zondag 23 november 2014 18:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rusnak en Matic gaan er uit. Verder ben ik vrij tevreden.
Daarom sta jij dan ook ergens onderin.quote:Op zondag 23 november 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Precies mijn 2 psv-keuzes raken geblesseerd.
Watquote:Op zondag 23 november 2014 18:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom sta jij dan ook ergens onderin.
lulquote:Op zondag 23 november 2014 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw plaats op de fok manager ranking.
volgende week gaat ado vernederd worden, en hard.quote:Op zondag 23 november 2014 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
TR gemacht, die zal maandag dan wel worden gelezen.
Ik kijk in spanning naar mijn tv wat Cambuur met het balbezit doet.quote:Op zondag 23 november 2014 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
Utrecht - Cambuur leeft wel hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar heb jij het over johquote:Op zondag 23 november 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien wat hij weet op welke manier.
Aids vervangen door aids is nog steeds aids.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Brandts gooit ook maar constant zijn opstelling om. Kweek je lekker vertrouwen mee.
Heujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |