abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2014 @ 20:28:13 #276
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146936144
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

logisch, geen enkele vrouw wil met een zuiplap als Kimi samen leven :P
vertel dat aan Brennie :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146936175
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

_O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146938174
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:18 schreef nils7 het volgende:
Toch nog een mooie seizoensfinale... had bijna Massa weer gewonnen als Lewis WK wordt :P
Was dat een record geweest? 2x de laatste race van het seizoen winnen terwijl dezelfde andere coureur WC wordt? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_146938232
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2014 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Wat is deze? }:| :')
pi_146938246
We zijn niet getrouwd overigens. :@
pi_146939561
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

moderne Stevie Wonder :@

[ afbeelding ]
Hij heeft een vorm van hersenverlamming.
  zondag 23 november 2014 @ 22:07:21 #283
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146940114
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Hij heeft een vorm van hersenverlamming.
ik dacht misvormde spieren in zijn been?

Maar goed, ik wou dan ook geen grap maken over zijn aandoening (wat dat dan ook mag zijn) maar ik vind hem op die foto gewoon heel erg lijken op Stevie Wonder. Die lach icm met die bril voornamelijk.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146940588
Super dat Hamilton kampioen is geworden. Ik heb alleen het begin gezien omdat het toch weer vrij saai vond. Ik weet niet hoe de rest van race was.
Er zijn meer races die ik niet heb gekeken de formule1 boeit mij niet meer de spannig is weg. Het hele seizoen was saai. Ik denk dat ik volgend jaar ook weinig zal kijken.
De FIA moet echt de formule1 veranderen om de fans weer terug te halen ik denk dat veel f1 fans zo ook over denken.
pi_146942810
Persoonlijk ben ik van mening dat mensen die afhaken als een seizoen niet echt spannend is (of gevonden wordt door diegene) niet eens fans zijn.

We hebben jarenlang Schumacher gehad en onlangs nog Vettels dominantie, Jaartje waarin de BrawnGP nagenoeg onverslaanbaar was etc.

Dat maakt het toch niet minder spannend? Ik bedoel het kampioenschap is pas in de laatste race beslist. Veel spannender dan dat wordt het niet. :)
pi_146943168
Ik heb een heel seizoen gezien waarin de 2 kanshebbers voor het kampioenschap gelijkwaardig aan elkaar en met gelijkwaardige auto;s met elkaar knokten voor de prijs.

En de andere zaken zijn vrij lastig. Inhalen met DRS is kunstmatig, maar vaak is het steeds spannend of iemand erlangs komt. Zonder DRS krijgen we weer een Trulli-Train, maar dan met Kvyat ofzo.

Banden zijn zwak en downforce laag, waardoor het niet mogelijk is rondenlang dicht achter elkaar te racen. Maar doe betere banden terug en we stoppen helemaal niet meer, zoals Rosberg deed in Rusland.

Het geluid, dus we moeten maar terug naar motoren van 10 jaar geleden. (De 2.4 V8 is uit 2005 alweer)
.
pi_146943545
Maar belangrijker, komen er nog beelden van de afterparty? Enige wat ooit naar buiten kwam was Schumacher, dronken met een dikke havana en een shirt van een ander team aan. Er zou toen een koelkast uit het raam zijn gegooid.
.
  zondag 23 november 2014 @ 23:56:47 #288
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146944303
Dat gaan we niet zien (helaas), omdat F1 nog altijd een familiesport is en sponsoren geen klanten willen verliezen. Lang verhaal kort, dronken of obscene coureurs in de pers is slecht voor het geld :P

Maar ik ben sowieso wel benieuwd naar de avond in vele trailers/teamboxen. Vast een traan bij Rosberg, moedeloosheid bij Button denk ik, een flinke party bij Williams (een dronken Claire *RAWR*), melancholie maar tegelijkertijd ook een trots gevoel bij Caterham? Gescheld bij Ferrari, twijfel bij Vergne, het hele Sauber team dat van een flat af wil springen. Ik kan het me allemaal voorstellen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146944368
Tja, Sauber reed een erg kleurloze race vandaag. Van middenveld naar achterhoedeteam :{
  maandag 24 november 2014 @ 00:22:35 #290
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_146944870
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef zoem het volgende:
Tja, Sauber reed een erg kleurloze race vandaag. Van middenveld naar achterhoedeteam :{
Kleurloos team, kleurloze wagen (bijna letterlijk), kleurloze coureurs. Nu maar hopen dat ze het ook volgend jaar volhouden in de Formule 1. Maar qua coureurs wordt het alvast niet veel beter.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_146945387
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 15:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Rosberg feliciteerd hem niet
Rosberg heeft na afloop van de race een deur en raam kapot geslagen.
  maandag 24 november 2014 @ 05:37:25 #292
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146946165
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef Fer het volgende:
Maar belangrijker, komen er nog beelden van de afterparty? Enige wat ooit naar buiten kwam was Schumacher, dronken met een dikke havana en een shirt van een ander team aan. Er zou toen een koelkast uit het raam zijn gegooid.

_O_ feestje :7
  maandag 24 november 2014 @ 05:39:13 #293
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146946167
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Kleurloos team, kleurloze wagen (bijna letterlijk), kleurloze coureurs. Nu maar hopen dat ze het ook volgend jaar volhouden in de Formule 1. Maar qua coureurs wordt het alvast niet veel beter.
Nasr was toch wel een van de leukere coureurs in het GP2 veld dit jaar. Imho absoluut niet kleurloos :)
pi_146946437
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef twiFight het volgende:
Dat gaan we niet zien (helaas), omdat F1 nog altijd een familiesport is en sponsoren geen klanten willen verliezen. Lang verhaal kort, dronken of obscene coureurs in de pers is slecht voor het geld :P

Maar ik ben sowieso wel benieuwd naar de avond in vele trailers/teamboxen. Vast een traan bij Rosberg, moedeloosheid bij Button denk ik, een flinke party bij Williams (een dronken Claire *RAWR*), melancholie maar tegelijkertijd ook een trots gevoel bij Caterham? Gescheld bij Ferrari, twijfel bij Vergne, het hele Sauber team dat van een flat af wil springen. Ik kan het me allemaal voorstellen.
Die moedeloosheid bij Button valt wel mee, als je naar zijn interview met Sky kijkt. Fans (zoals ik) hebben er meer moeite mee :D
  maandag 24 november 2014 @ 07:40:08 #295
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_146946510
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  maandag 24 november 2014 @ 08:59:04 #296
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146947168
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 07:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Die moedeloosheid bij Button valt wel mee, als je naar zijn interview met Sky kijkt. Fans (zoals ik) hebben er meer moeite mee :D
Ja, op de BBC was hij ook nog wel positief en zei hij al dat hij er minder mee bezig was dan zijn fans. Toch heb ik sterk het idee dat hij nog wat te bewijzen heeft, want hij kan m.i. met een competitieve auto makkelijk top 3 plaatsen rijden. Beetje Ricciardo/Bottas resultaten, zeg maar. En gezien zijn moedeloze houding van vooral de voorgaande 5 races denk ik dat de positiviteit van dit weekend een beetje out of place was. Of hij moet ondertussen al een deal voor de WEC o.i.d. getekend hebben en daarom alvast opgelucht zijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 24 november 2014 @ 09:04:34 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146947233
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:59 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ja, op de BBC was hij ook nog wel positief en zei hij al dat hij er minder mee bezig was dan zijn fans. Toch heb ik sterk het idee dat hij nog wat te bewijzen heeft, want hij kan m.i. met een competitieve auto makkelijk top 3 plaatsen rijden. Beetje Ricciardo/Bottas resultaten, zeg maar. En gezien zijn moedeloze houding van vooral de voorgaande 5 races denk ik dat de positiviteit van dit weekend een beetje out of place was. Of hij moet ondertussen al een deal voor de WEC o.i.d. getekend hebben en daarom alvast opgelucht zijn.
Iedere coureur van dit seizoen was met de Mercedes 2e geworden dus dat zegt niet zoveel, bij McLaren weten ze wel of hij nog snel is of niet.
pi_146947728
quote:
Ja joh, geniaal gewoon om te doen :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')