vertel dat aan Brenniequote:Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch, geen enkele vrouw wil met een zuiplap als Kimi samen leven
Was dat een record geweest? 2x de laatste race van het seizoen winnen terwijl dezelfde andere coureur WC wordt?quote:Op zondag 23 november 2014 19:18 schreef nils7 het volgende:
Toch nog een mooie seizoensfinale... had bijna Massa weer gewonnen als Lewis WK wordt
Wat is deze?quote:
Hij heeft een vorm van hersenverlamming.quote:Op zondag 23 november 2014 20:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
moderne Stevie Wonder![]()
[ afbeelding ]
ik dacht misvormde spieren in zijn been?quote:Op zondag 23 november 2014 21:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hij heeft een vorm van hersenverlamming.
Kleurloos team, kleurloze wagen (bijna letterlijk), kleurloze coureurs. Nu maar hopen dat ze het ook volgend jaar volhouden in de Formule 1. Maar qua coureurs wordt het alvast niet veel beter.quote:Op zondag 23 november 2014 23:58 schreef zoem het volgende:
Tja, Sauber reed een erg kleurloze race vandaag. Van middenveld naar achterhoedeteam
quote:Op zondag 23 november 2014 23:32 schreef Fer het volgende:
Maar belangrijker, komen er nog beelden van de afterparty? Enige wat ooit naar buiten kwam was Schumacher, dronken met een dikke havana en een shirt van een ander team aan. Er zou toen een koelkast uit het raam zijn gegooid.
Nasr was toch wel een van de leukere coureurs in het GP2 veld dit jaar. Imho absoluut niet kleurloosquote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Kleurloos team, kleurloze wagen (bijna letterlijk), kleurloze coureurs. Nu maar hopen dat ze het ook volgend jaar volhouden in de Formule 1. Maar qua coureurs wordt het alvast niet veel beter.
Die moedeloosheid bij Button valt wel mee, als je naar zijn interview met Sky kijkt. Fans (zoals ik) hebben er meer moeite meequote:Op zondag 23 november 2014 23:56 schreef twiFight het volgende:
Dat gaan we niet zien (helaas), omdat F1 nog altijd een familiesport is en sponsoren geen klanten willen verliezen. Lang verhaal kort, dronken of obscene coureurs in de pers is slecht voor het geld
Maar ik ben sowieso wel benieuwd naar de avond in vele trailers/teamboxen. Vast een traan bij Rosberg, moedeloosheid bij Button denk ik, een flinke party bij Williams (een dronken Claire *RAWR*), melancholie maar tegelijkertijd ook een trots gevoel bij Caterham? Gescheld bij Ferrari, twijfel bij Vergne, het hele Sauber team dat van een flat af wil springen. Ik kan het me allemaal voorstellen.
Ja, op de BBC was hij ook nog wel positief en zei hij al dat hij er minder mee bezig was dan zijn fans. Toch heb ik sterk het idee dat hij nog wat te bewijzen heeft, want hij kan m.i. met een competitieve auto makkelijk top 3 plaatsen rijden. Beetje Ricciardo/Bottas resultaten, zeg maar. En gezien zijn moedeloze houding van vooral de voorgaande 5 races denk ik dat de positiviteit van dit weekend een beetje out of place was. Of hij moet ondertussen al een deal voor de WEC o.i.d. getekend hebben en daarom alvast opgelucht zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 07:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die moedeloosheid bij Button valt wel mee, als je naar zijn interview met Sky kijkt. Fans (zoals ik) hebben er meer moeite mee
Iedere coureur van dit seizoen was met de Mercedes 2e geworden dus dat zegt niet zoveel, bij McLaren weten ze wel of hij nog snel is of niet.quote:Op maandag 24 november 2014 08:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, op de BBC was hij ook nog wel positief en zei hij al dat hij er minder mee bezig was dan zijn fans. Toch heb ik sterk het idee dat hij nog wat te bewijzen heeft, want hij kan m.i. met een competitieve auto makkelijk top 3 plaatsen rijden. Beetje Ricciardo/Bottas resultaten, zeg maar. En gezien zijn moedeloze houding van vooral de voorgaande 5 races denk ik dat de positiviteit van dit weekend een beetje out of place was. Of hij moet ondertussen al een deal voor de WEC o.i.d. getekend hebben en daarom alvast opgelucht zijn.
Ja joh, geniaal gewoon om te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |