2010 en 2012 waren spannenderquote:Op zondag 23 november 2014 16:41 schreef Fer het volgende:
Spannender dan de afgelopen 4 jaren denk ik, zelfs 2012 viel tegen.
Niet bijzonder nee. Kampioenshap was snel beslist en verder was het alleen spannend of Massa Hamilton bij zou halenquote:
typisch engelsquote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie vroeg er daarstraks ook alweer naar die meid wat in de Mercedes box stond naast Nicole Slutsinger?
hier: https://twitter.com/MelGrevatt
Over slutsingers gesproken, wel leuk voor de broer van want normaliter far out of his league.quote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie vroeg er daarstraks ook alweer naar die meid wat in de Mercedes box stond naast Nicole Slutsinger?
hier: https://twitter.com/MelGrevatt
Vergeet niet hoe godsgruwelijk veel Brits belastinggeld naar de BBC gaat. Dat zouden 'wij' hier niet accepteren ten opzichte van de NOS.quote:
Tegenover Massa bedoel je?quote:Op zondag 23 november 2014 16:01 schreef PirE het volgende:
Leuk van Brundle om hem daar aan te herinneren.
Ja dat was niet echt aardig. Wel goed dat Massa compleet voorbij ging daaraan en er verder niet over sprak.quote:Op zondag 23 november 2014 17:05 schreef Vriezzer het volgende:
Tegenover Massa bedoel je?
Dat vond ik wel even pijnlijk zeg.
Verandering van spijs doet etenquote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef Geralt het volgende:
Massa heeft overigens wel echt weer vechtlust hoor, mooi om te zien. Een van zn betere races wat mij betreft
Zoiets vermoed ik ook, jaren 90 scenario's breken weer aan.. Williams zit zeker weer in de lift. Hoop dat ze deze vorm vast kunnen houden en zoals Mol ook zei vanmiddag, tactisch wat sterker worden, zoals vandaag.quote:Op zondag 23 november 2014 18:26 schreef twiFight het volgende:
Mijn god, wat moet Vettel wel niet denken nu hij naar Ferrari gaat. Ze waren nergens die rode auto's. Waarschijnlijk hoopt hij hetzelfde geluk als Hamilton te hebben, maar ik zie die Ferrari de komende 2 jaar echt nog niet weer om het kampioenschap strijden. Eerder Williams (en mijn god wat gun ik het hun).
Doe de hulk dan maar weer naar williamsquote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook, jaren 90 scenario's breken weer aan.. Williams zit zeker weer in de lift. Hoop dat ze deze vorm vast kunnen houden en zoals Mol ook zei vanmiddag, tactisch wat sterker worden, zoals vandaag.
Volgend jaar nog Massa en Bottas. Bottas straks echt 1e rijder met een snel (b)rookie naast hem.
Niki Lauda is gescheiden na zijn carrière. Maar die was volgens mij al getrouwd met haar (Marlene) voordat hij echt succesvol was.quote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik gooi het eens in de groep (want geen zin in googlen): je ziet al die coureurs met de mooiste vrouwen aan hun zijde. Vaak komen ze overigens verder als compleet leeghoofd over, maar dat terzijde. Nu vraag ik me af: als de carierre van een coureur op zijn einde loopt of nog wat later... zijn die vrouwen dan nog steeds bij hen? Hoe zit dat bij de oudgedienden? Zijn die al tiental(len) jaren gelukkig getrouwd? Ik kan het me namelijk totaal niet voorstellen...
Zolang er geld op de bankrekening staat wel lijkt mequote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef flipsen het volgende:
Goed, ik gooi het eens in de groep (want geen zin in googlen): je ziet al die coureurs met de mooiste vrouwen aan hun zijde. Vaak komen ze overigens verder als compleet leeghoofd over, maar dat terzijde. Nu vraag ik me af: als de carierre van een coureur op zijn einde loopt of nog wat later... zijn die vrouwen dan nog steeds bij hen? Hoe zit dat bij de oudgedienden? Zijn die al tiental(len) jaren gelukkig getrouwd? Ik kan het me namelijk totaal niet voorstellen...
Inderdaad, en hij is zo scheel als wat zie ik nu in haar tweetsquote:Op zondag 23 november 2014 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over slutsingers gesproken, wel leuk voor de broer van want normaliter far out of his league.
moderne Stevie Wonderquote:Op zondag 23 november 2014 20:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij is zo scheel als wat zie ik nu in haar tweets
Ralph Schumacher.quote:Op zondag 23 november 2014 20:13 schreef Blister1980 het volgende:
Hakkinen gescheiden en Verstappen ook.
logisch, geen enkele vrouw wil met een zuiplap als Kimi samen levenquote:Op zondag 23 november 2014 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ralph Schumacher.
Corrina Schumacher is ooit vertrokken bij Heinz-Harald Frentzen nadat MSCH succesvoller bleek te zijn dan HHF, maar nooit getrouwd geweest.
Raikkonen en Alonso zijn ook beide gescheiden.
Best een lange lijst eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |