wat je net zagquote:Op zondag 23 november 2014 16:25 schreef Sinister-D- het volgende:
d1ebc07debdeacf358e6252c9571f330175a7fc1 acestream ID van Sky F1 [ afbeelding ]
quote:
zit je er een maand aan vast. Ik heb mooi op tijd opgezegd. En kijken of ze het volgend jaar ook 3 maanden voor 5 euro hebben.quote:Op zondag 23 november 2014 16:23 schreef Geralt het volgende:
Ik zeg weer op deze week, dat was ik vergeten
omdat ze in Nederland geen bekwame autosport-journalisten hebben, op wat uitzonderingen van de geschreven journalistiek na....quote:
True.quote:Op zondag 23 november 2014 16:28 schreef k_man het volgende:
Respect voor Nico.
Lijkt me heel verleidelijk om de auto voortijdig in de garage te parkeren en stilletjes door de achterdeur weg te gaan. Zijn "I'd like to go to the end", de felicitaties aan Lewis, het mooie interview met de BBC... ik weet niet of ik het allemaal op had kunnen brengen.
Formula E is een winterseriequote:Op zondag 23 november 2014 16:30 schreef WEST het volgende:
Nou jongens en meisjes een goede winterslaap
Schaatsen en voetbalquote:Op zondag 23 november 2014 16:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat ze in Nederland geen bekwame autosport-journalisten hebben, op wat uitzonderingen van de geschreven journalistiek na....
Ja en er valt genoeg te lullen deze winter. En tis maar 3,5 maand zonder F1 races.quote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Formula E is een winterserie [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
Seizoen om snel te vergeten, op naar het volgende met hoop ik wat meer concurrentie
Hij heeft gelijk Hans, na de zomerstop was alleen Belgie om aan te glurenquote:
vandaag vond je het ook niet leuk??quote:Op zondag 23 november 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk Hans, na de zomerstop was alleen Belgie om aan te gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |