Dan moet het 1983 geweest zijn, als ik die link bekijk. Een jaar later begonnen ze om 19u en in 1981 was er nog geen Countdown Caféquote:Op maandag 24 november 2014 13:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het min of meer "toevallig" ontdekt heb, ik luisterde in die tijd altijd Countdown Café op vrijdagavond, en die ene vrijdag was er de top 100 allertijden, toen ben ik maar blijven luisteren. En zo is alle ellende begonnen
Hm, dan klopt mijn verhaal niet, want als ik naar de lijst van 1981 kijk, weet ik dat ik die geluisterd heb.quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet het 1983 geweest zijn, als ik die link bekijk. Een jaar later begonnen ze om 19u en in 1981 was er nog geen Countdown Café
Bart van Leeuwen en die paragnost, André nogwat...quote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het Zwarte Gat was toch op zondagmiddag?
Oh ja die ben ik wel eens vaker tegengekomen maar je bent daar niet zo heel erg actief toch?quote:
Weinig meer iddquote:Op maandag 24 november 2014 14:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh ja die ben ik wel eens vaker tegengekomen maar je bent daar niet zo heel erg actief toch?
Ik zie het ja laatste stem uitgebracht op 2 Maart.quote:
Ja, dat stemmen doe ik al helemaal niet meer. Af en toe posten, heel soms iets toevoegen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zie het ja laatste stem uitgebracht op 2 Maart.
Ik zit meestal op het spelletjes forum, lekker aan Ko's meedoen of gewoon aan de mumeladder.quote:Op maandag 24 november 2014 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat stemmen doe ik al helemaal niet meer. Af en toe posten, heel soms iets toevoegen.
Is echt een soort verslaving geworden hier, kijk er elke dag op en doe ook heel intensief mee met de spelletjes en dergelijkequote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mume kom ik eigenlijk nauwelijks meer. Lang geleden ditdat.
Ken je de Mumeladder?quote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind de spelletjes op MuMe juist helemaal niks aan. Niks te raden ofzo. Totaal geen uitdaging.
Vast ook wel eens gezien, naam komt me bekend voor.quote:
Ja daar doe ik ook niet al te veel aan mee, Mumeladder is wel leuk en altijd wel weer spannen hoe goed jouw nominaties het doen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast ook wel eens gezien, naam komt me bekend voor.
Maar vooral +1 spelletjes of 1 weghalen en 1 toevoegen ofzo, echt niet mijn ding.
Ik doe liever iets met parate kennis.
Sorry is was even wat afgeleidquote:Op maandag 24 november 2014 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laten we het maar weer gewoon over de Top2000 hebben hier, is al best lang geleden
Maar die stond vorig jaar ook al op 20 dus opzich niet heel erg vreemd.quote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zaterdag even wat ingezonden lijstjes via twitter bekeken, maar opvallend voor stemmen voor Fix You viel me op.
oh myquote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb zaterdag even wat ingezonden lijstjes via twitter bekeken, maar opvallend voor stemmen voor Fix You viel me op.
Teveel muziekprogramma's met Johan Derksen gezien zekerquote:Op maandag 24 november 2014 16:00 schreef Gehenna het volgende:
Het viel me op dat The Motions - 'Wasted Words' wel in de keuzelijst stond (die ik zelf echt vre-se-lijk vind, maar goed), maar deze knaller helemaal niet
Een van de leukste liedjes van eigen bodem imho
Die staat er gewoon elk jaar in dus dat is niet zo vreemdquote:Op maandag 24 november 2014 16:00 schreef Gehenna het volgende:
Het viel me op dat The Motions - 'Wasted Words' wel in de keuzelijst stond (die ik zelf echt vre-se-lijk vind, maar goed), maar deze knaller helemaal niet
Een van de leukste liedjes van eigen bodem imho
Haha teveel denk ik niet, maar daar kende ik het nummer wel vanquote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Teveel muziekprogramma's met Johan Derksen gezien zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |