Ik luister ook al vanaf het begin, maar in 1999 hadden we toch wel internet?quote:Op maandag 24 november 2014 06:03 schreef TLC het volgende:
Ik luister al naar de Top 2000 vanaf het prille begin ; de nummers waarop ik destijds gestemd heb heb ik allemaal opgenomen op een cassettebandje (het pre internet tijdperk), dus via teletekst moet je wel tijdig bij het cassettedeck zijn om het nummer te kunnen opnemenzo hoor je Frits Spits nog meezingen aan het einde van 'We all stand together'
![]()
Dank je, maar ik zie daar dus het nut niet van in...quote:Op maandag 24 november 2014 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
of je liked mijn Facebook gewoon even
De Veronica versie die op Goede Vrijdag vaak werd uitgezonden in de 80'er jaren heb ik nog helemaal op cassette. Moet ik eens over gaan zetten, alleen al vanwege de fantastische jingles die ze gebruikten.quote:Op maandag 24 november 2014 07:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik luister ook al vanaf het begin, maar in 1999 hadden we toch wel internet?
Vroeger, met de top 100 allertijden zat ik wel de hele nacht met mijn vingers aan de knoppen van de cassetterecorder
quote:Op maandag 24 november 2014 08:02 schreef Fred_B het volgende:
De nummer 1 daar was toen trouwens de Macarena
Heb je nog hulp nodig voor het overzetten?quote:Op maandag 24 november 2014 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Veronica versie die op Goede Vrijdag vaak werd uitgezonden in de 80'er jaren heb ik nog helemaal op cassette. Moet ik eens over gaan zetten, alleen al vanwege de fantastische jingles die ze gebruikten.
In 1999 had ik wel internet, maar interactief luisteren zat er toen nog niet in. Dat kwam pas rond 2004/2005, denk ik...
Goede vrijdag was later inderdaad. Begin jaren 80 werd die nog snachts uitgezonden.quote:Op maandag 24 november 2014 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Veronica versie die op Goede Vrijdag vaak werd uitgezonden in de 80'er jaren heb ik nog helemaal op cassette. Moet ik eens over gaan zetten, alleen al vanwege de fantastische jingles die ze gebruikten.
In 1999 had ik wel internet, maar interactief luisteren zat er toen nog niet in. Dat kwam pas rond 2004/2005, denk ik...
's Nachts?quote:Op maandag 24 november 2014 09:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Goede vrijdag was later inderdaad. Begin jaren 80 werd die nog snachts uitgezonden.
Nee, ik kom er wel doorheen.quote:Op maandag 24 november 2014 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je nog hulp nodig voor het overzetten?
Hmm Blof, U2, Stomae. Weinig variatie en niet echt mijn kopje thee. ik denk dat jij vaak Radio Veronica luistert?quote:Op maandag 24 november 2014 11:21 schreef eeltje1988 het volgende:
Ik weet het, het is een schande maar beter laat dan nooit zonet voor de 1e keer mijn lijstje ingediend.
Voorheen wel veel geluisterd naar de Top2000 maar nog nooit zelf een lijstje ingestuurd.
Onderstaande is het geworden:
The Offspring - Self Esteem
Golden Earring - Radar Love
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Metallica - One
Pearl Jam - Alive
Scorpions - Wind of Change
U2 - Sunday - Bloody Sunday
The Verve - Bittersweet Symphony
Goo Goo Dolls - Iris
Katy Perry - Roar
Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue
Otis Redding - Sitting on the dock of the bay
Blof - Hemmingway
Stromae - Formidable
Bruce Springsteen - The River
Vrije Keuze:
Offspring - Dirty Magic
Goo Goo Dolls - Bulletproof
ACDC - Thunderstruck
ACDC - Highway to Hell
Blur - Song 2
Graag hoor ik wat jullie van bovenstaand lijstje vinden
Dat ik inderdaad veel naar Radio Veronica luister heb je inderdaad wel bij het goede eind.quote:Op maandag 24 november 2014 11:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Hmm Blof, U2, Stomae. Weinig variatie en niet echt mijn kopje thee. ik denk dat jij vaak Radio Veronica luistert?
Maar dat is het mooie van muziek: Ieder heeft een andere smaak.
En Blur - Song 2 stond toch in de keuzelijst?
The River heb ik trouwens ook in mijn lijst
Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar het enige wat ik kan vinden is deze discussie:quote:Op maandag 24 november 2014 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Nachts?
Ik kan me dat niet herinneren, ik luisterde elk jaar naar de 'Top 100 Allertijden, de beste hitlijst aller tijden'...
Ik denk dat ik dan ook te jong was voor nachtuitzendingen, want dat is letterlijk een zwart gat voor mij, terwijl Veronica wel altijd bij ons aan stond...quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar het enige wat ik kan vinden is deze discussie:
http://www.internetradioc(...)top100-aller-tijden/
Hij is dus een paar keer 's-nachts uitgezonden (op hilversum 1, want hilversum 3 stopte in die tijd na 12.00 uur...)
Die nachtuitzendingen kan ik me nog goed herinneren
(Die van '81 vast stiekem geluisterd, want ik was toen nog te jong om de hele nacht op te mogen blijven...)
Ik heb je daar ook wel eens gezien jaquote:Op maandag 24 november 2014 00:13 schreef laxus13 het volgende:
Ik zit ook nog op Musicmeter, weet niet of iemand dat kent hier.
Het Zwarte Gat was toch op zondagmiddag?quote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ook te jong was voor nachtuitzendingen, want dat is letterlijk een zwart gat voor mij, terwijl Veronica wel altijd bij ons aan stond...
Was dat niet Tong die toen uitzond met zijn spleenheup?quote:Op maandag 24 november 2014 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het Zwarte Gat was toch op zondagmiddag?
Ik denk dat ik het min of meer "toevallig" ontdekt heb, ik luisterde in die tijd altijd Countdown Café op vrijdagavond, en die ene vrijdag was er de top 100 allertijden, toen ben ik maar blijven luisteren. En zo is alle ellende begonnenquote:Op maandag 24 november 2014 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ook te jong was voor nachtuitzendingen, want dat is letterlijk een zwart gat voor mij, terwijl Veronica wel altijd bij ons aan stond...
Heb je daar ook een account dan?quote:Op maandag 24 november 2014 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb je daar ook wel eens gezien ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |