abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147037804
Bedankt voor de reacties tot zo ver.
Canyon is inderdaad een merk dat ik ook veel voorbij zag komen in het rijtje meeste waar voor je geld.
Het nadeel van Canyon is, voor zover ik althans kan zien, dat de fietsen alleen via internet kunnen worden besteld.
Een rondje proefrijden is er dus niet bij en dat lijkt me toch geen overbodige luxe..
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een lokale fm zodat de fiets daar ook in onderhoud kan.
Ik zal me nog eens goed gaan ori๋nteren op fm's in de buurt, wellicht dat ik daar nog wat moois tegen kom.

Maar een Sensa raden jullie dus niet aan?
pi_147038368
Die Canyon Endurance CF ziet er trouwens wel lekker uit, maar moet ik hem dan ook zelf in elkaar zetten?
Ik kan mn remmen nog niet eens normaal afstellen, dat gaat hem dus niet worden |:(
  woensdag 26 november 2014 @ 22:10:10 #203
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_147038532
Er is ook een topic over het kiezen van een fiets. Lees daar ook wat rond. Hier sneeuwt t snel onder.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Pa฿ auf, da฿ du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  FOK!Fotograaf woensdag 26 november 2014 @ 22:26:29 #204
145146 Andyy
pi_147039348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef AeroxV8 het volgende:
Ik kan mn remmen nog niet eens normaal afstellen, dat gaat hem dus niet worden |:(
Iedereen kan het, desnoods met de hulp van Youtube
pi_147039479
GoPro Hero 4 Black Long Exposure Test op de fiets. Minder geslaagd dan de test met de auto, maar dit beeld vond ik nog best geinig:

SPOILER: meer van hetzelfde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_147039541
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:23 schreef Patroon het volgende:
Oke, oke, was garpje (voordat iedereen weer over elkaar struikelt om mij op mijn plek te wijzen ;) )
Ga jij nou maar ff trainen, anders wordt het in 2015 niet eens afstoppen voor je ploeggenoten ;)
pi_147039610
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:55 schreef AeroxV8 het volgende:
Bedankt voor de reacties tot zo ver.
Canyon is inderdaad een merk dat ik ook veel voorbij zag komen in het rijtje meeste waar voor je geld.
Het nadeel van Canyon is, voor zover ik althans kan zien, dat de fietsen alleen via internet kunnen worden besteld.
Een rondje proefrijden is er dus niet bij en dat lijkt me toch geen overbodige luxe..
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een lokale fm zodat de fiets daar ook in onderhoud kan.
Ik zal me nog eens goed gaan ori๋nteren op fm's in de buurt, wellicht dat ik daar nog wat moois tegen kom.

Maar een Sensa raden jullie dus niet aan?
Ja Sensa is prima qua prijs/kwaliteit. Kijk ook eens naar Cube. Als die een fiets met bijvoorbeeld 105 afmonteren is ook echt alles 105, dus ook de remmen en crank.
pi_147039751
Ik heb deze week wel een lekker fietsweekje btw;

Ma; 55 km op de crossert
Di; 72 km koerieren
Wo; niets
Do; 85 km naar m'n ouders fietsen
Vr; 25 km koerieren en 50-60 km op en neer naar een kennis
Za; niets
Zo; 120 km ofzo met de club
pi_147039881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:29 schreef very het volgende:
GoPro Hero 4 Black Long Exposure Test op de fiets. Minder geslaagd dan de test met de auto, maar dit beeld vond ik nog best geinig:

[ afbeelding ]

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best tof! Die in de spoiler zijn minder idd.
pi_147039955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:29 schreef very het volgende:

[ afbeelding ]

Doet me denken aan het reclamespotje van kaas.
pi_147040160
quote:
_O_
pi_147040202
quote:
^O^
People assume too much.
pi_147040228
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:36 schreef muzas het volgende:

[..]

Best tof! Die in de spoiler zijn minder idd.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Doet me denken aan het reclamespotje van kaas.
:?
People assume too much.
pi_147040403
Kaas zat in een reclamespotje op nationale TV, weet niet meer waarvan. Rabo ofzo?
pi_147040633
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:48 schreef Tommeke het volgende:
Kaas zat in een reclamespotje op nationale TV, weet niet meer waarvan. Rabo ofzo?
Joh? Geinig! Iemand een link? :P
People assume too much.
pi_147041736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ga jij nou maar ff trainen, anders wordt het in 2015 niet eens afstoppen voor je ploeggenoten ;)
Ik ben van plan in 2015 wat rustiger aan te doen, dan hoef ik bij de koppelkoers niet meer zo vaak achterom te kijken ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 26 november 2014 @ 23:25:39 #218
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_147042194
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb deze week wel een lekker fietsweekje btw;

Ma; 55 km op de crossert
Di; 72 km koerieren
Wo; niets
Do; 85 km naar m'n ouders fietsen
Vr; 25 km koerieren en 50-60 km op en neer naar een kennis
Za; niets
Zo; 120 km ofzo met de club
Wel verdomme mensen we hebben gewoon nog een prof in ons midden *O*
.
pi_147042803
En dan volgende week geen poot vooruit komen en geen moraal hebben :')
pi_147047006
quote:
Grappig, maar zo veel moeite is het toch niet om achterwiel eruit te halen ?
pi_147047103
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

|Als je zondag gaat kan ik evt. wel een stukje meefietsen als je dat leuk vind, of ga je met de ploeg trainen? Heb voor zondag een 120km op de planning mits goed weer.
Nee zondag ga ik heel vroeg in de ochtend ff 2 uurtjes want in de middag ga ik met mn moeder ergens heen. Zaterdag ga ik wel een lange rit doen en als het (noord)oostenwind is pak ik de lekdijk. Vind het wel leuk als je eens een stukje mee fietst.
Haters gonna hate.
pi_147047121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
Maandagmorgen om 7:35 op een hardlooopster geknald. Chickie rende ineens het fietspad op om straat over te steken bij een kruising (Maasboulevard bij Willem Ruyslaan). Ik keek net naar links want daar kwam allemaal fietsverkeer vandaan, 't licht stond net groen en ik reed rechtdoor.

Zij zag mij niet en stond dus ineens recht voor mijn wiel. Kon niet meer remmen niks. Boem erop. Zij viel op haar achterhoofd en was een minuut lang buiten kennis. Omstanders erbij, ambu gebeld en de popo's. Ze kwam bij en misselijk en duizelig.

Afgevoerd met de ambu naar 't ziekenhuis voor een check. Viel verder mee want haar moeder belde me die dag dat ze alleen hersenschudding had gelukkig. Ik mocht ook weer door van ome agent, het was ook niet mijn schuld.

Heb er wel een gekneusde rib aan over en mijn kuitspier heeft een optater gehad.
Pff lekker begin van de week zo. Had het druk verder dus geen tijd om hier te vertellen.
Dat is ook een klap geweest zeg. Gaat het nu weer wat beter?
Haters gonna hate.
pi_147047376
Heren,

Ik weet dat dit een fietsforum is, maar naast het fietsen doe ik in de winter ook hardlopen. Nu is mijn oog gevallen op een paar Asics, maar die zijn bijna nergens meer leverbaar in die kleur. Nu heb ik 2 sites gevonden maar ik twijfel of deze sites legitiem zijn. Willen jullie even mee kijken?

http://www.goedkope-asics(...)-groen-navy-sneakers

en

http://www.asics-gov.nl/a(...)-gel-kayano-18-dames

Thanks!
Haters gonna hate.
pi_147047540
Ze gebruiken allebei exact dezelfde (in mijn ogen dodgy) template. Ik zie geen thuiswinkel waarborg oid en geen enkele contactinformatie. Verder ook maar weinig hits/ervaringen op google. Voor mij genoeg redenen om niet met zo;n site in zee te gaan.
pi_147047566
Ik zal ze daar ook niet kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')