SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PicoMMP op 22-11-2014 22:37:59 ]![]()
Ze moeten het verdienen, zo werkt het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat heeft Andersen laten zien dan? Er is geen enkele Ajacied die elke week een 8 scoort, maar een talent zoals Kishna hoort er altijd in te staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hare Kishna![]()
Dit is hoe ik Ajacieden wil zien
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Cillessen;
Owusu, Tete, ?, ?;
Klaassen, Riedewald, Andersen;
El Ghazi, Milik, Kishna
Nog even achterin wat moois erbij en we kunnen genieten met deze basis.![]()
Duurde langquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:30 schreef wickedmen het volgende:
Wat zijn dit voor geintjes? Ik had Lapo.![]()
Bazoerquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen;
Owusu, Tete, ?, ?;
Klaassen, Riedewald, Andersen;
El Ghazi, Milik, Kishna
Nog even achterin wat moois erbij en we kunnen genieten met deze basis.![]()
Beide backs vandaag op zijn zachtst gezegd niet bepaald goed gespeeld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze moet in de OP
[ afbeelding ]![]()
![]()
van rhijn deed het wel verdienstelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Beide backs vandaag op zijn zachtst gezegd niet bepaald goed gespeeld.![]()
In die 10 minuten alweer laten zien waarom hij niet moet spelenquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gelukkig vind hij dat zelf ook en gunde hij Milik zijn goaltjequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
In die 10 minuten alweer laten zien waarom hij niet moet spelen
Oh.![]()
Ik kan hier echt naar blijven kijken, wat een heerlijke geile actie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze moet in de OP
[ afbeelding ]
Hiervoor kijk je voetbal, meteen die hele slechte wedstrijd vergeten
Oh.![]()
Wat zitten ze nu te zeiken over een 100% pingel voor Heerenveen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die zal wel balen... versiert een penalty en dan mag zijn concurrent hem feilloos binnenschietenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig vind hij dat zelf ook en gunde hij Milik zijn goaltje![]()
![]()
Ze vinden die penalty van Sigthorsson ook terecht, maar dat was ook geen 100% pingel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze nu te zeiken over een 100% pingel voor Heerenveen ?![]()
Hij staat nu onderop de lijst omdat hij die vorige penalty de Noordzee inschoot.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die zal wel balen... versiert een penalty en dan mag zijn concurrent hem feilloos binnenschietenOh.![]()
Was ook helemaal geen penalty joh.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze nu te zeiken over een 100% pingel voor Heerenveen ?
Al vond ik die rode kaart ook overdreven.Oh.![]()
De tweede gele was terecht en oliedom. De eerste heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook helemaal geen penalty joh.
Al vond ik die rode kaart ook overdreven.![]()
Hij kon die 2e geven. Maar vaak geven ze hem niet als de speler al een gele kaart heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook helemaal geen penalty joh.
Al vond ik die rode kaart ook overdreven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Overigens gebeurd het niet veel dat er bij de tegenstander van Ajax een rode kaart valt. Mocht ook wel weer eens een keer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je kan er wel geel voor geven, maar ik vind het vaak zo zwaar om daarvoor dan ook meteen rood te geven. Je verziekt toch een beetje de wedstrijd. Al pakt het voor ons wel goed uit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De tweede gele was terecht en oliedom. De eerste heb ik even gemist.Oh.![]()
En de tweede penalty van het seizoen. Jackpot vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Overigens gebeurd het niet veel dat er bij de tegenstander van Ajax een rode kaart valt. Mocht ook wel weer eens een keer.Oh.![]()
Hij verziekt zelf de wedstrijd. Geel = geel. Shirtje vasthouden is geel. Staat in de regels. Duidelijker kon het ook niet niet. Ik vind het juist zo frustrerend dat scheidsrechters hem "dan maar niet" geven omdat dan de wedstrijd is verziekt. Grootste onzin.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er wel geel voor geven, maar ik vind het vaak zo zwaar om daarvoor dan ook meteen rood te geven. Je verziekt toch een beetje de wedstrijd. Al pakt het voor ons wel goed uit.
Net als dat je in de eerste vijf minuten gewoon iemand een rotschop mag geven, zonder gele kaart als gevolg. De Roon had gewoon geel moeten hebben binnen een paar minuten, maar kennelijk ben je vogelvrij als je het vroeg in de wedstrijd doet.
Scheidsrechters zouden wat consequenter de regels moeten hanteren.![]()
KNJBquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Overigens gebeurd het niet veel dat er bij de tegenstander van Ajax een rode kaart valt. Mocht ook wel weer eens een keer.![]()
Gelukkig geen averij opgelopen qua punten, wel een domme gele kaart van KishnaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
enorm dom, daar zal De Boer het nog wel even over hebben met hem.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig geen averij opgelopen qua punten, wel een domme gele kaart van Kishna
Maar het was weer flink mopperen in het stadion vandaag. En toch winnen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ik zie liever Moisander banken.quote:Op zondag 23 november 2014 00:43 schreef Scorpie het volgende:
Veltman man echt wel een tijdje gaan banken zeg. Wat een drama.
Hoe hij die bal corner schootWat een wildebras zeg.
Oh.![]()
Moisander-van der Hoornquote:Op zondag 23 november 2014 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Reuzebenieuwd naar het centrale duo komende dinsdag.
Topshow
Oh.![]()
Eerst morgen kijken wat PSV doet en volgende week is er ook PSV v Feyenoord dus we kunnen alleen maar goeie zaken doen.![]()
Tegen wie moeten wij volgende week?quote:Op zondag 23 november 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst morgen kijken wat PSV doet en volgende week is er ook PSV v Feyenoord dus we kunnen alleen maar goeie zaken doen.Oh.![]()
Wanneer mogen de spelers eigenlijk inlopen bij een strafschop? Toch pas als de bal geschoten is? Moisander stond al bijna naast hem toen hij schoot.![]()
Ado jonguquote:Op zondag 23 november 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen wie moeten wij volgende week?![]()
Inderdaad helemaal mee eens, bij Willem II ook al zo'n moment, scheids durft niet eens twee keer achter elkaar penalty te geven voor een handsbal. Triest gedrag.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij verziekt zelf de wedstrijd. Geel = geel. Shirtje vasthouden is geel. Staat in de regels. Duidelijker kon het ook niet niet. Ik vind het juist zo frustrerend dat scheidsrechters hem "dan maar niet" geven omdat dan de wedstrijd is verziekt. Grootste onzin.
Net als dat je in de eerste vijf minuten gewoon iemand een rotschop mag geven, zonder gele kaart als gevolg. De Roon had gewoon geel moeten hebben binnen een paar minuten, maar kennelijk ben je vogelvrij als je het vroeg in de wedstrijd doet.
Scheidsrechters zouden wat consequenter de regels moeten hanteren.![]()
quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax blijft wel bezig met bloemetjes sturen naar scheidsrechters.![]()
![]()
![]()
GebeurT moet met een t.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Overigens gebeurd het niet veel dat er bij de tegenstander van Ajax een rode kaart valt. Mocht ook wel weer eens een keer.![]()
Heb jij nog tips wat voor bloemetjes we dit keer zullen sturen?quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax blijft wel bezig met bloemetjes sturen naar scheidsrechters.Oh.![]()
Schaamrood op de kaken de arena verlaten. Man wat was dit op zijn psvs winnen. Raar dat je thuis tegen Barca wel kan vlammen en het vandaag zo af laat weten. Moisander is een drol.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Je kan niet elke wedstrijd goed spelen.quote:Op zondag 23 november 2014 03:44 schreef Planga het volgende:
Schaamrood op de kaken de arena verlaten. Man wat was dit op zijn psvs winnen. Raar dat je thuis tegen Barca wel kan vlammen en het vandaag zo af laat weten. Moisander is een drol.Oh.![]()
Feyenoord heeft acht thuiswedstrijden gespeeld, daarvan hebben ze er drie verloren. In drie van de vijf overige thuiswedstrijden kreeg de tegenstander van Feyenoord een rode kaart. En dan heb ik het nog niet eens over de eerste (uit)wedstrijd van het seizoen tegen ADO toen Manu aan rood ontsnapte, ADO er wel eentje kreeg en Feyenoord met alle geluk/hulp van de wereld won. Daar hoor je dan niemand over.quote:Op zondag 23 november 2014 02:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax blijft wel bezig met bloemetjes sturen naar scheidsrechters.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Word rustig gebrachtquote:Op zondag 23 november 2014 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer krijgt die Zimling eens speeltijdOh.![]()
Hey Shreyas wat vond jij van de wedstrijd?quote:Op zondag 23 november 2014 04:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft acht thuiswedstrijden gespeeld, daarvan hebben ze er drie verloren. In drie van de vijf overige thuiswedstrijden kreeg de tegenstander van Feyenoord een rode kaart. En dan heb ik het nog niet eens over de eerste (uit)wedstrijd van het seizoen tegen ADO toen Manu aan rood ontsnapte, ADO er wel eentje kreeg en Feyenoord met alle geluk/hulp van de wereld won. Daar hoor je dan niemand over.
Oh.![]()
Ik vond Ajax de eerste helft niet goed spelen. Over het algemeen vind ik de aanval goed, het middenveld is ook best aardig Serero is nuttig, Klaassen is goed, Andersen is Ajax-onwaardig, maar goed Frank de Boer gelooft in hem, dus dat laat ik even.quote:Op zondag 23 november 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey Shreyas wat vond jij van de wedstrijd?
Maar de verdediging is echt heel slecht, ook vandaag weer. Er vallen echt gaten waarvan je je zit af te vragen hoe dat dan kan. Niet alleen individuele fouten, maar het lijkt wel of ze niet goed staan, niet goed communiceren en het moet de technische staf ook zorgen baren dat je in 13 wedstrijden al 15 goals tegen hebt gekregen. Frank de Boer en Jaap Stam waren in hun tijd goede verdedigers die bij de wereldtop hebben gespeeld en toch krijgen ze de boel niet goed georganiseerd. Dat is heel jammer want met een beetje pech sta je voor rust met 0-2 achter en wordt het een heel lastig verhaal.
In de tweede helft kan Heerenveen (zoals verwacht) het met een man minder niet meer belopen (beide gele kaarten waren overigens wel terecht). Maar zo een meevaller (want dat is het wel voor Ajax) heb je zeker niet elke wedstrijd, dus het blijft niet goed aflopen. Tot de winterstop zijn er nog twee lastige wedstrijden om 12:30 waar je ook punten kan verspelen, dus we moeten hopen dat dat niet gebeurt. In de winterstop zal Ajax echt de portemonnee moeten open trekken voor een goede ervaren verdediger. Dat hoeft echt jonge (onervaren) speler te zijn, maar iemand die er direct staat. Verder zou het mooi zijn als Sinkgraven komt, maar als Heerenveen een exceptioneel hoog bedrag gaat vragen aan Ajax hoeft dat niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 23 november 2014 04:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vond Ajax de eerste helft niet goed spelen. Over het algemeen vind ik de aanval goed, het middenveld is ook best aardig Serero is nuttig, Klaassen is goed, Andersen is Ajax-onwaardig, maar goed Frank de Boer gelooft in hem, dus dat laat ik even.
Maar de verdediging is echt heel slecht, ook vandaag weer. Er vallen echt gaten waarvan je je zit af te vragen hoe dat dan kan. Niet alleen individuele fouten, maar het lijkt wel of ze niet goed staan, niet goed communiceren en het moet de technische staf ook zorgen baren dat je in 13 wedstrijden al 15 goals tegen hebt gekregen. Frank de Boer en Jaap Stam waren in hun tijd goede verdedigers die bij de wereldtop hebben gespeeld en toch krijgen ze de boel niet goed georganiseerd. Dat is heel jammer want met een beetje pech sta je voor rust met 0-2 achter en wordt het een heel lastig verhaal.
In de tweede helft kan Heerenveen (zoals verwacht) het met een man minder niet meer belopen (beide gele kaarten waren overigens wel terecht). Maar zo een meevaller (want dat is het wel voor Ajax) heb je zeker niet elke wedstrijd, dus het blijft niet goed aflopen. Tot de winterstop zijn er nog twee lastige wedstrijden om 12:30 waar je ook punten kan verspelen, dus we moeten hopen dat dat niet gebeurt. In de winterstop zal Ajax echt de portemonnee moeten open trekken voor een goede ervaren verdediger. Dat hoeft echt jonge (onervaren) speler te zijn, maar iemand die er direct staat. Verder zou het mooi zijn als Sinkgraven komt, maar als Heerenveen een exceptioneel hoog bedrag gaat vragen aan Ajax hoeft dat niet.
Andersen is een van de grootste talenten van Ajax. Dit niet zien
Oh.![]()
Andersen is een waardeloze speler van het niveau Jupiler League.quote:Op zondag 23 november 2014 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Andersen is een van de grootste talenten van Ajax. Dit niet zien
Maar goed, zo ging het vorig jaar ook met Bojan, tot speelronde 20 was men lovend over hem en kon hij niets verkeerd doen want hij kwam van Barcelona. Hij was een groot talent, dit dat, maar eind van het seizoen gaven de meeste mij gelijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat betreft Andersen zit je er dus echt wel naast.quote:Op zondag 23 november 2014 04:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Andersen is een waardeloze speler van het niveau Jupiler League.
Maar goed, zo ging het vorig jaar ook met Bojan, tot speelronde 20 was men lovend over hem en kon hij niets verkeerd doen want hij kwam van Barcelona. Hij was een groot talent, dit dat, maar eind van het seizoen gaven de meeste mij gelijk.
Je ziet aan alles dat hij een geweldig groot talent is. Vandaag had hij ook weer geweldige bewegingen in huis. Zijn rendement komt ook vanzelf wel.Oh.![]()
Ja als je een beetje kijk hebt op voetbal herken je dat unieke wat hij heeft. Herken je dat niet, moet je t misschien houden bij een EK Of WK om de paar jaar en leuk in t oranje ronddansen. Leuk en gezellig.quote:Op zondag 23 november 2014 04:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat betreft Andersen zit je er dus echt wel naast.
Je ziet aan alles dat hij een geweldig groot talent is. Vandaag had hij ook weer geweldige bewegingen in huis. Zijn rendement komt ook vanzelf wel."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Pius Ikedia en Jody Lukoki hebben de bewegingen ook, maar hij hebben totaal geen overzicht. Zonder overzicht heb je er niets aan en daarom geloof ik ook niet dat Andersen rendabel gaat worden. Andersen maakt bijna altijd de verkeerde keuzes, verovert nooit een bal, maar levert ballen veel te makkelijk in. Verder is hij fysiek vrij zwak en heeft hij niet het karakter om duels in te gaan en die te winnen.quote:Op zondag 23 november 2014 04:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat betreft Andersen zit je er dus echt wel naast.
Je ziet aan alles dat hij een geweldig groot talent is. Vandaag had hij ook weer geweldige bewegingen in huis. Zijn rendement komt ook vanzelf wel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het unieke aan Andersen is dat hij Jupiler-league niveau heeft en toch wekelijks bij Ajax in de basis staat. Verder is hij overrated en hoop ik dat hij zo snel mogelijk verkocht gaat worden.quote:Op zondag 23 november 2014 04:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja als je een beetje kijk hebt op voetbal herken je dat unieke wat hij heeft. Herken je dat niet, moet je t misschien houden bij een EK Of WK om de paar jaar en leuk in t oranje ronddansen. Leuk en gezellig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat fysieke ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat dat wel zal verbeteren.quote:Op zondag 23 november 2014 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pius Ikedia en Jody Lukoki hebben de bewegingen ook, maar hij hebben totaal geen overzicht. Zonder overzicht heb je er niets aan en daarom geloof ik ook niet dat Andersen rendabel gaat worden. Andersen maakt bijna altijd de verkeerde beweging, verovert nooit een bal, maar levert ballen veel te makkelijk in. Verder is hij fysiek vrij zwak en heeft hij niet het karakter om duels in te gaan en die te winnen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Kijk eens naar de wedstrijd tegen barcelone bv. Daar zie je dat hij een van de weinigen is die meekan.quote:Op zondag 23 november 2014 04:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het unieke aan Andersen is dat hij Jupiler-league niveau heeft en toch wekelijks bij Ajax in de basis staat. Verder is hij overrated en hoop ik dat hij zo snel mogelijk verkocht gaat worden.
En dat voor iemand die net dit jaar pas echt op zijn positie speelt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
We zullen het zien, ik hoop het echt voor hem, voor Ajax, voor Frank de Boer, maar ik geloof er gewoon niet in. Misschien ben ik wel de enige die het zo ziet, hopelijk heb ik ongelijk.quote:Op zondag 23 november 2014 04:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat fysieke ben ik met je eens. Maar ik denk ook dat dat wel zal verbeteren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij moet ook wel stappen zetten.quote:Op zondag 23 november 2014 04:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik hoop het echt voor hem, voor Ajax, voor Frank de Boer, maar ik geloof er gewoon niet in. Misschien ben ik wel de enige die het zo ziet, hopelijk heb ik ongelijk.
Ik denk dat hij die kan zetten. Ik denk dat hij iig alle aspecten op voetbaltechnisch gebied beheerst om die stappen te zetten."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Dat is geen goed voorbeeld. Barcelona is een club die middenvelders van de tegenpartij toevallig vrij veel ruimte geeft, dus heeft hij meer tijd om keuzes te maken. Ongeveer 15 van de overige 17 eredivisieclubs zullen niet zo tegen Ajax spelen. Die houden de ruimtes kort, zetten steeds druk, gaan meteen bovenop je zitten, daar kan Andersen niet mee omgaan, Serero en Klaassen duidelijk wel.quote:Op zondag 23 november 2014 04:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Kijk eens naar de wedstrijd tegen barcelone bv. Daar zie je dat hij een van de weinigen is die meekan.
En dat voor iemand die net dit jaar pas echt op zijn positie speelt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ook in NL laat hij genoeg zien hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 04:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is geen goed voorbeeld. Barcelona is een club die middenvelders van de tegenpartij toevallig vrij veel ruimte geeft, dus heeft hij meer tijd om keuzes te maken. Ongeveer 15 van de overige 17 eredivisieclubs zullen niet zo tegen Ajax spelen. Die houden de ruimtes kort, zetten steeds druk, gaan meteen bovenop je zitten, daar kan Andersen niet mee omgaan, Serero en Klaassen duidelijk wel."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Vind het eigenlijk wel jammer dat Bazoer is omgebouwd tot cvm. We hebben de laatste tijd juist meer moeite met goede CV's te vinden.![]()
Maakt nog te vaak de verkeerde keuze.quote:Op zondag 23 november 2014 04:54 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar ook in NL laat hij genoeg zien hoor.![]()
Daley Sinkgraven nam alvast een voorschot op zijn Amsterdamse carriere gisteren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ze lijken allebei het voetballen ineens compleet verleerd. Onbegrijpelijk. In alle media aangekondigd dat de inhaalrace (tot aan de winterstop althans) nu moet gaan beginnen, en dan leg je zo'n eerste helft op de mat. Ik denk dat ze in Eindhoven lachend van de bank rolden.quote:Op zondag 23 november 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever Moisander banken.
Hoe hij die bal corner schootWat een wildebras zeg.
Boilesen, man man, als je die gast ziet voetballen dan denk je dat het een fan is die met de Postcode Loterij '30 minuten meedoen met je favoriete club' heeft gewonnen. Die kan er echt helemaal niks meer van. Er gaat geen bal meer (vooruit) naar dezelfde kleur. Hoe kan dit toch?![]()
Boilesen speelt al het hele seizoen dramatisch. Ik heb hem echt nog op geen enkele goede wedstrijd kunnen betrappen sinds de seizoensstart..quote:Op zondag 23 november 2014 10:59 schreef Fargo het volgende:
Boilesen, man man, als je die gast ziet voetballen dan denk je dat het een fan is die met de Postcode Loterij '30 minuten meedoen met je favoriete club' heeft gewonnen. Die kan er echt helemaal niks meer van. Er gaat geen bal meer (vooruit) naar dezelfde kleur. Hoe kan dit toch?![]()
Het mag duidelijk zijn dat ik het hiermee volledig eens ben. Onbegrijpelijk dat JR schijnbaar aan werkelijk álles kan zien dat het een supertalent is. Ik mis het blijkbaar volledig.quote:Op zondag 23 november 2014 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pius Ikedia en Jody Lukoki hebben de bewegingen ook, maar hij hebben totaal geen overzicht. Zonder overzicht heb je er niets aan en daarom geloof ik ook niet dat Andersen rendabel gaat worden. Andersen maakt bijna altijd de verkeerde keuzes, verovert nooit een bal, maar levert ballen veel te makkelijk in. Verder is hij fysiek vrij zwak en heeft hij niet het karakter om duels in te gaan en die te winnen.![]()
Ik zie het ook. Het is een goddelijke voetballerquote:Op zondag 23 november 2014 11:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat ik het hiermee volledig eens ben. Onbegrijpelijk dat JR schijnbaar aan werkelijk álles kan zien dat het een supertalent is. Ik mis het blijkbaar volledig.![]()
One of the happy few!quote:Op zondag 23 november 2014 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie het ook. Het is een goddelijke voetballer![]()
Eerste geel vond ik wel zwaar. Wordt vaak genoeg niet gegeven. Maar met geel op zak is die tweede overtreding oerdom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Talent heeft hij, ontbreekt nog rendement, nu al afschrijven slaat nergens op.quote:Op zondag 23 november 2014 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie het ook. Het is een goddelijke voetballer![]()
MaradonnyHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En nu al de hemel in prijzen slaat ook nergens op. Is dan met als met fischer of met bojan. Lijkt er in te zitten maar komt/kwam er bijna nooit uit.quote:Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Talent heeft hij, ontbreekt nog rendement, nu al afschrijven slaat nergens op.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Spelers die zó worden opgehemeld vragen natuurlijk ook een beetje om tegengas.quote:Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Talent heeft hij, ontbreekt nog rendement, nu al afschrijven slaat nergens op.![]()
Ado uit volgende week, wordt weer punten morsen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Op kunstgras is Ajax nog ongeslagen, daar gaat hopelijk geen verandering in komen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Ado uit volgende week, wordt weer punten morsen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Milik spits dusquote:Op zondag 23 november 2014 14:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op kunstgras is Ajax nog ongeslagen, daar gaat hopelijk geen verandering in komen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij is pas net basisspeler, dat rendement komt echt wel. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 23 november 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Talent heeft hij, ontbreekt nog rendement, nu al afschrijven slaat nergens op.
Alleen daarin en fysiek moet hij nog stappen maken. Nou dat is makkelijker te trainen dan zo heerlijk voetballen als Andersen kan. Die is zo goed in de kleine ruimte.(inb4 Sunri5e met een opmerking)
Oh.![]()
Volgende week gelijkspel tussen PSV en Feyenoord en we hebben het gat weer gedicht.quote:Op zondag 23 november 2014 14:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Als Frank de Boer zegt dat Ajax wil inlopen, dan gebeurt dat gewoon.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: