SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar toen zat het topic dicht.quote:
davy alles goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed Memphis ook laatst. Goed gekeken van hem
Dat zegt eigenlijk wel veel als dit de mooiste actie van het seizoen is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen zat het topic dicht.
En ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat mensen hier de mooiste actie van dit seizoen missen.
Kort houden, die Afrikaantjes. Niet teveel voedsel en water geven, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kocht vanmiddag Afrikaantjes bij de intratuin. Ik vrees nu ook voor ebola
gespierdquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je al een ban aangesmeerd, hoef je davy niets voor te vragen.
Raymannquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
SCHAKEL NIET NAAR NEDERLAND 1 IK HERHAAL SCHAKEL NIET NAAR NEDERLAND 1
Ja ik vond het ook heel gewaagd hoor, mijn vriendin hield voet bij stuk!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kort houden, die Afrikaantjes. Niet teveel voedsel en water geven, dan komt het wel goed.
Nu je het zegt, die Afrikaantjes niet te dicht bij elkaar planten. Voor je het weet zit heel je tuin er mee vol.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel gewaagd hoor, mijn vriendin hield voet bij stuk!
Ik zei nog ik ken maar 2 planten; de komseklariaaa en de vingerplant....
Ik heb geen tuinquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die Afrikaantjes niet te dicht bij elkaar planten. Voor je het weet zit heel je tuin er mee vol.
Dan moet je helemaal uitkijken. Ze schijnen elkaar er nog wel eens af te stoten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin
Ik heb een dakterras.
Ze zijn allemaal bootje Lampedusa gewend...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal uitkijken. Ze schijnen elkaar er nog wel eens af te stoten.
Bedankt, Hans.quote:
Plas in je broekquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet echt zooooo nodig poepen....!!
pics via dmquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ga je toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt wel mee. Zo ordinair ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou jij wel leuk vinden hé..?
Jammer. Ik geef graag golden showers.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zo ordinair ben ik nou ook weer niet.
jelly?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)_geluk_aan_hun_zijde
Ik zie dit nu pas
Je verwacht toch ander gedrag van een keeper van Oranje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo blijkt het ineens toch heel diep te zitten.
Als hij maar gewoon de waarheid zegt toch. En dat gaat prima.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je verwacht toch ander gedrag van een keeper van Oranje.
PSV vecht elke week voor de 3 punten, scoort na 45 minuten domineren en aanvallen een keer in de laatste minuut, en het is allemaal geluk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar gewoon de waarheid zegt toch. En dat gaat prima.
Het resultaat van die poll zegt genoegquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV vecht elke week voor de 3 punten, scoort na 45 minuten domineren en aanvallen een keer in de laatste minuut, en het is allemaal geluk.
Oké Jasper
Je bent er blijkbaar wel erg mee bezig, dus je beseft waarschijnlijk dat Jasper ergens wel een punt heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV vecht elke week voor de 3 punten, scoort na 45 minuten domineren en aanvallen een keer in de laatste minuut, en het is allemaal geluk.
Oké Jasper
Je hebt het over Davy. Die loopt mensen af te kraken zonder dat hij inhoudelijke argumenten toont.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent er blijkbaar wel erg mee bezig, dus je beseft waarschijnlijk dat Jasper ergens wel een punt heeft.
Welke argumenten post je dan net?quote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk dat jullie het weer proberen om te draaien
Vervolgens zeggen dat ik geen argumenten heb, die ik net nog post, en dan zelf met niks aan kunnen komen.
Zo kennen we je weer Stinho
quote:Op zondag 23 november 2014 03:04 schreef hafcfan het volgende:
Een rooie kaart nodig hebben om te winnen van Heerenveen
Cocu staat er niet om bekend een tacticus te zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 12:04 schreef hafcfan het volgende:
Hendrix was volgens bepaalde users een top talent, maar wordt al weer gepasseerd...
Ik geef je gelijk Davy. Voor wat het waard is.quote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk dat jullie het weer proberen om te draaien
Vervolgens zeggen dat ik geen argumenten heb, die ik net nog post, en dan zelf met niks aan kunnen komen.
Zo kennen we je weer Stinho
Haha he mad he madquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)_geluk_aan_hun_zijde
Ik zie dit nu pas
819 doet anders vermoeden moet jij weten.quote:Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu staat er niet om bekend een tacticus te zijn.
Oh, jij dacht dat dat PSV door Cocu op 1 staat?quote:Op zondag 23 november 2014 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
819 doet anders vermoeden moet jij weten.
0-8quote:
Dat spreekt voor zich, selectie is niet veel namelijk. Lucky PSV.quote:Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat dat PSV door Cocu op 1 staat?
Die gozer weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat dat PSV door Cocu op 1 staat?
Straks iedereen weer madquote:Op zondag 23 november 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, selectie is niet veel namelijk. Lucky PSV.
Ik zat wel oprecht met een beetje vertwijfeling naar de bank van PSV te kijken, het is wel stukken minder hé. Als bepaalde spelers wegvallen, is het ook echt een hele forse stap achteruit.quote:Op zondag 23 november 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, selectie is niet veel namelijk. Lucky PSV.
WAT DE FUCKquote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zei in juli nog dat Groningen 2e zou kunnen worden.
.
Waarop was dat gebaseerd?quote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Dat was in een van je minder slimme buien.quote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
.
En JR style uitlachen om zijn uitspraak die vooralsnog kloptquote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Hoogtepunt uit de carriere van Chery. Vergeleken worden met Depay.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoogtepunt uit de carriere van Chery. Vergeleken worden met Depay.
FM simulatie.quote:
Ach, elke keer wordt de 10-0 tegen Feyenoord ook weer genoemdquote:Op zondag 23 november 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd vergelijken met vorig jaar
Valt bij Jan L gelukkig erg meequote:Op zondag 23 november 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Firstrowsports heeft de ads weer lekker kut staan
Die loopt 20 seconden verder achter. Bij Firstrowsports word ik niet gespoilerd, maar ik kan het geluid niet aan zettenquote:Op zondag 23 november 2014 12:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt bij Jan L gelukkig erg mee
Je kijkt toch naar het scherm i.p.v FOK als je team speelt, dus hoezo spoilers.quote:Op zondag 23 november 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die loopt 20 seconden verder achter. Bij Firstrowsports word ik niet gespoilerd, maar ik kan het geluid niet aan zetten
Koop gewoon een FOX abonnement, man man manquote:Op zondag 23 november 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die loopt 20 seconden verder achter. Bij Firstrowsports word ik niet gespoilerd, maar ik kan het geluid niet aan zetten
Neuh.quote:Op zondag 23 november 2014 12:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Koop gewoon een FOX abonnement, man man man
Gras is groen, je punt edwin?quote:Op zondag 23 november 2014 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Narsingh lijdt alleen maar balverlies
quote:Op zondag 23 november 2014 12:43 schreef Zorro het volgende:
Als de assists van Willems wat beter zouden worden afgewerkt stond hij mijlenver bovenaan de assist-lijst.
Maradonnytwitter:RikElfrink twitterde op zondag 23-11-2014 om 12:46:04Grote kans voor Donny Hoesen en open kopkans voor #Memphis, het blijft wonderlijk genoeg 0-0. #gropsv reageer retweet
quote:Op zondag 23 november 2014 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Psv vandaag wint zijn ze zo goed als verzekerd van nog een jaar eredivisie
Mooi.quote:Op zondag 23 november 2014 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 23 november 2014 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niks van jou bij.quote:Op zondag 23 november 2014 12:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Liep De Jong net nou bijna op onze eigen 16?
Oké.quote:Op zondag 23 november 2014 12:58 schreef Brammess het volgende:
dit gaan de lampjes never nooit winnen
Omdat Narsingh hem laag inschiet i.p.v. wat hoger.quote:Op zondag 23 november 2014 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The fuck, hoe kan die er niet in
Nog een bepaalde score in gedachten?quote:Op zondag 23 november 2014 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komende week Feyenoord even oprollen
Tsja, een 10-0 ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 13:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog een bepaalde score in gedachten?
Ja Groningen zal het ergens anders moeten gaan verdienen.quote:
Voor allebei.quote:
PSV heeft al een jaar niet meer gelijksgespeeld, dus het zit er een keer aan te komen zou je zeggen ja.quote:
Zal wel weer de welbekende optelsom zijnquote:Op zondag 23 november 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, hier dan wel geel voor geven. Restecp.
Met vriendelijke groetjes van Jan van Halst en Kenneth Perez die graag niemand boeiende analyses willen doen van allerlei aidswedstrijden.quote:
Waarom nou weer Jan-Jood?quote:Op zondag 23 november 2014 13:23 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder praat met gasten uit de voetbalwereld:
(Ron Jans, Jan Mulder, Dick Advocaat & Jan Joost van
Gangelen)
Fixed.quote:Op zondag 23 november 2014 13:31 schreef Brammess het volgende:
Ik kijk geen eens analyses meer. Open deuren in trappen voor geld. Kijk ik liever een kwartier naar F1 voorbeschouwing
mad?quote:Op zondag 23 november 2014 13:33 schreef Brammess het volgende:
PSV maakt hands en komt er mee weg
GOH
Inderdaad. Tegenstander rood als je achter staat en... O wacht.quote:Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
nee joh, het went uiteindelijk wel dat penalty sport vereniging altijd bevoordeeld wordt
Haha, iemand is heel jelly.quote:Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
nee joh, het went uiteindelijk wel dat penalty sport vereniging altijd bevoordeeld wordt
He be mad.quote:Op zondag 23 november 2014 13:34 schreef Brammess het volgende:
[..]
"gasten uit de voetbalwereld"quote:Op zondag 23 november 2014 13:23 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder praat met gasten uit de voetbalwereld:
(Ron Jans, Jan Mulder, Dick Advocaat & Jan Joost van
Gangelen)
Pedofielenseksvereniging XDquote:Op zondag 23 november 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Penalty Sport Vereniging, boeiende variant.
PolitiekeSeksVerenigingquote:Op zondag 23 november 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pedofielenseksvereniging XD
Over Roda JC zei ik altijd dat het Ruige Opa's Doen Aan Jeugd Criminaliteit was.quote:Op zondag 23 november 2014 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pedofielenseksvereniging XD
Toch jammer dat jeugdcriminaliteit één woord is.quote:Op zondag 23 november 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Roda JC zei ik altijd dat het Ruige Opa's Doen Aan Jeugd Criminaliteit was.
Vroeger was ik nog niet zo hoogbegaafd.quote:Op zondag 23 november 2014 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch jammer dat jeugdcriminaliteit één woord is.
"nog"quote:Op zondag 23 november 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog niet zo hoogbegaafd.
"vroeger"quote:Op zondag 23 november 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog niet zo hoogbegaafd.
Ik doe niet aan vuurwerk dus waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 23 november 2014 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brammess doet me een beetje denken aan Tom.
Het was een gevoel dat ik kreeg bij het lezen van jouw posts.quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vuurwerk dus waar haal je dat vandaan?
Eerder aan de eerste de beste kuttrollquote:Op zondag 23 november 2014 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brammess doet me een beetje denken aan Tom.
Depay weet dat hij in mijn manager staat, hij doet dit om mij te kwellen.quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het met Depay? Is hij geblesseerd of zo? Enorm onzichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |