SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar toen zat het topic dicht.quote:
davy alles goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed Memphis ook laatst. Goed gekeken van hem
Dat zegt eigenlijk wel veel als dit de mooiste actie van het seizoen is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen zat het topic dicht.
En ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat mensen hier de mooiste actie van dit seizoen missen.
Kort houden, die Afrikaantjes. Niet teveel voedsel en water geven, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kocht vanmiddag Afrikaantjes bij de intratuin. Ik vrees nu ook voor ebola
gespierdquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je al een ban aangesmeerd, hoef je davy niets voor te vragen.
Raymannquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
SCHAKEL NIET NAAR NEDERLAND 1 IK HERHAAL SCHAKEL NIET NAAR NEDERLAND 1
Ja ik vond het ook heel gewaagd hoor, mijn vriendin hield voet bij stuk!quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kort houden, die Afrikaantjes. Niet teveel voedsel en water geven, dan komt het wel goed.
Nu je het zegt, die Afrikaantjes niet te dicht bij elkaar planten. Voor je het weet zit heel je tuin er mee vol.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel gewaagd hoor, mijn vriendin hield voet bij stuk!
Ik zei nog ik ken maar 2 planten; de komseklariaaa en de vingerplant....
Ik heb geen tuinquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die Afrikaantjes niet te dicht bij elkaar planten. Voor je het weet zit heel je tuin er mee vol.
Dan moet je helemaal uitkijken. Ze schijnen elkaar er nog wel eens af te stoten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin
Ik heb een dakterras.
Ze zijn allemaal bootje Lampedusa gewend...quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal uitkijken. Ze schijnen elkaar er nog wel eens af te stoten.
Bedankt, Hans.quote:
Plas in je broekquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet echt zooooo nodig poepen....!!
pics via dmquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ga je toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt wel mee. Zo ordinair ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou jij wel leuk vinden hé..?
Jammer. Ik geef graag golden showers.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zo ordinair ben ik nou ook weer niet.
jelly?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)_geluk_aan_hun_zijde
Ik zie dit nu pas
Je verwacht toch ander gedrag van een keeper van Oranje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo blijkt het ineens toch heel diep te zitten.
Als hij maar gewoon de waarheid zegt toch. En dat gaat prima.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je verwacht toch ander gedrag van een keeper van Oranje.
PSV vecht elke week voor de 3 punten, scoort na 45 minuten domineren en aanvallen een keer in de laatste minuut, en het is allemaal geluk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij maar gewoon de waarheid zegt toch. En dat gaat prima.
Het resultaat van die poll zegt genoegquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV vecht elke week voor de 3 punten, scoort na 45 minuten domineren en aanvallen een keer in de laatste minuut, en het is allemaal geluk.
Oké Jasper
Je bent er blijkbaar wel erg mee bezig, dus je beseft waarschijnlijk dat Jasper ergens wel een punt heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV vecht elke week voor de 3 punten, scoort na 45 minuten domineren en aanvallen een keer in de laatste minuut, en het is allemaal geluk.
Oké Jasper
Je hebt het over Davy. Die loopt mensen af te kraken zonder dat hij inhoudelijke argumenten toont.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent er blijkbaar wel erg mee bezig, dus je beseft waarschijnlijk dat Jasper ergens wel een punt heeft.
Welke argumenten post je dan net?quote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk dat jullie het weer proberen om te draaien
Vervolgens zeggen dat ik geen argumenten heb, die ik net nog post, en dan zelf met niks aan kunnen komen.
Zo kennen we je weer Stinho
quote:Op zondag 23 november 2014 03:04 schreef hafcfan het volgende:
Een rooie kaart nodig hebben om te winnen van Heerenveen
Cocu staat er niet om bekend een tacticus te zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 12:04 schreef hafcfan het volgende:
Hendrix was volgens bepaalde users een top talent, maar wordt al weer gepasseerd...
Ik geef je gelijk Davy. Voor wat het waard is.quote:Op zondag 23 november 2014 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja leuk dat jullie het weer proberen om te draaien
Vervolgens zeggen dat ik geen argumenten heb, die ik net nog post, en dan zelf met niks aan kunnen komen.
Zo kennen we je weer Stinho
Haha he mad he madquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)_geluk_aan_hun_zijde
Ik zie dit nu pas
819 doet anders vermoeden moet jij weten.quote:Op zondag 23 november 2014 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu staat er niet om bekend een tacticus te zijn.
Oh, jij dacht dat dat PSV door Cocu op 1 staat?quote:Op zondag 23 november 2014 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
819 doet anders vermoeden moet jij weten.
0-8quote:
Dat spreekt voor zich, selectie is niet veel namelijk. Lucky PSV.quote:Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat dat PSV door Cocu op 1 staat?
Die gozer weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zondag 23 november 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat dat PSV door Cocu op 1 staat?
Straks iedereen weer madquote:Op zondag 23 november 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, selectie is niet veel namelijk. Lucky PSV.
Ik zat wel oprecht met een beetje vertwijfeling naar de bank van PSV te kijken, het is wel stukken minder hé. Als bepaalde spelers wegvallen, is het ook echt een hele forse stap achteruit.quote:Op zondag 23 november 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, selectie is niet veel namelijk. Lucky PSV.
WAT DE FUCKquote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zei in juli nog dat Groningen 2e zou kunnen worden.
.
Waarop was dat gebaseerd?quote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Dat was in een van je minder slimme buien.quote:Op zondag 23 november 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |