Altijd net toevallig in een buurt waar geen enkele lokale politicus woontquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:16 schreef 10minuteman het volgende:
Lekker als je huis in de verkoop hebt staan en precies in de buurt worden er 1400 asielzoekers gestalt.
True story.
Ze leren de Nederlandse samenleving dus snel kennen. Goed voor de integratie.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:18 schreef hoas het volgende:
Eenmaal binnen beginnen ze te zeiken over racisme, de honden.
Ik denk dat dit niet zo snel gebeurt. Wel dat de kosten erg hoog zullen zijn en dat er in sociale voorziening zal worden gesneden. De belasting op arbeid is al zo hoog dat de neiging de handdoek in de ring te gooien toeneemt.quote:Op zondag 23 november 2014 01:01 schreef Bloemkool het volgende:
Dat gaat net zolang Door to belasting betalend Nederland vertrekt en dan heb je een grote zooi hier.
Er is ruimte genoeg in Nederland.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef luxerobots het volgende:
Vandaag is in het nieuws dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst de instroom van asielzoekers nauwelijks aankan. http://www.telegraaf.nl/b(...)acht_12_weken__.html
INederland is echter maar een klein land en we kunnen m.i. geen opvang bieden aan al deze mensen.
Daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat er simpelweg geen plek is voor deze mensen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Met een beter (lees: dwingender) integratiebeleid zouden veel problemen opgelost kunnen worden.
Onzin. Plek zat.quote:Op zondag 23 november 2014 09:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat er simpelweg geen plek is voor deze mensen.
Nederland is nog lang niet vol hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 09:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat er simpelweg geen plek is voor deze mensen.
Daarom is de doorstroming naar een woning helemaal vastgelopen, zitten er meer dan 6000 mensen te wachten op een beschikking en zitten er tienduizenden in AZC's te wachten op een woning.quote:
Ik heb het niet over ruimte maar woningen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nederland is nog lang niet vol hoor.
Woningen kunnen we bouwen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb het niet over ruimte maar woningen.
Dat betekent niet dat er geen plek is, maar dat de faciliteiten niet op orde zijn.quote:Op zondag 23 november 2014 09:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Daarom is de doorstroming naar een woning helemaal vastgelopen, zitten er meer dan 6000 mensen te wachten op een beschikking en zitten er tienduizenden in AZC's te wachten op een woning.
Kost tijd en veel geld. Er staan ook nog veel Nederlanders te wachten.quote:Op zondag 23 november 2014 09:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Woningen kunnen we bouwen.
Wat een onzin.quote:Op zondag 23 november 2014 09:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kost tijd en veel geld. Er staan ook nog veel Nederlanders te wachten.
Het is niet meer bij te houden en derhalve is ons land op dit moment vol.
Als het wel kan is jouw "probleem" dan opgelost?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef luxerobots het volgende:
Nederland is echter maar een klein land en we kunnen m.i. geen opvang bieden aan al deze mensen.
Dik 50 miljoen vluchtelingen wereldwijd, maar het Telegraaf/PVV/SBS6-volk weet dat weer te versimpelen tot 'ons' probleem.quote:Op zondag 23 november 2014 09:33 schreef TheWeeknd het volgende:
gadverdamme wat een reacties
die mensen hebben weet ik veel wat meegemaakt en dan hopen ze op een beter leven en dan heb je mensen die er zo over nadenken
Tja, we kunnen die huizen ook niet bouwen. Maar dan moet je niet gaan huilen dat er Nederlanders op wachtlijsten staan en dat asielzoekerscentra vol zitten. Er is namelijk een oplossing, maar die vind jij te duur. Je hebt er dus zelf voor gekozen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kost tijd en veel geld. Er staan ook nog veel Nederlanders te wachten.
Het is niet meer bij te houden en derhalve is ons land op dit moment vol.
Je weet dat ze lange tijd niet mogen werken en zo?quote:Op zondag 23 november 2014 09:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de statistieken zijn van alle vluchtelingen die hier komen wonen, hoeveel daarvan werk krijgen en echt iets bijdragen aan de maatschappij, hoeveel procent daarvan problemen veroorzaakt en hoeveel procent daarvan gewoon hun handje omhoog houd en niks meer doet.
Ah ik had het dan verkeerd geformuleerd, ik bedoelde nadat ze een verblijfsvergunning hadden gekregenquote:Op zondag 23 november 2014 09:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je weet dat ze lange tijd niet mogen werken en zo?
http://www.rijksoverheid.(...)ederland-werken.html
Gelukszoekers? Ken je ook mensen die geen enkele boodschap aan geluk hebben?quote:Op zondag 23 november 2014 09:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Volgens Teeven zijn de asielzoekers uit Syrie geen gelukszoekers. Als Teeven het zegt dan zal het wel waar zijn!
Mijn punt is dat de Syriers inderdaad ook gelukszoekers zijn. De (illegale) oversteek van Syrie naar Nederland kost namelijk nogal wat terwijl buurland Turkije ook veiligheid en onderdak biedt. Dat maakt het verschil, er wordt door de Syriers geinvesteerd om in een later stadium te kunnen cashen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukszoekers? Ken je ook mensen die geen enkele boodschap aan geluk hebben?
Dus geen vluchtelingen hier, want de regio lost het maar op? En waarom kunnen wij dan niks bijdragen?quote:Op zondag 23 november 2014 09:54 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de Syriers inderdaad ook gelukszoekers zijn. De (illegale) oversteek van Syrie naar Nederland kost namelijk nogal wat terwijl buurland Turkije ook veiligheid en onderdak biedt. Dat maakt het verschil, er wordt door de Syriers geinvesteerd om in een later stadium te kunnen cashen.
Ja? Ben je erg bang?quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De deuren staan wagenwijd open inderdaad. Behoorlijk zorgelijk.
Als je zo'n grote bakkes hebt mag je daar ook wel eens wat acties aan verbinden, dus hup hup neem maar een paar asielzoekers in huis.quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus geen vluchtelingen hier, want de regio lost het maar op? En waarom kunnen wij dan niks bijdragen?
Ik betaal 1500 euro aan inkomstenbelasting alleen al. Mag ik dan misschien ook enige inspraak?quote:Op zondag 23 november 2014 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je zo'n grote bakkes hebt mag je daar ook wel eens wat acties aan verbinden, dus hup hup neem maar een paar asielzoekers in huis.
Hoe koppel je zorgelijk dan aan het woord bang.quote:Op zondag 23 november 2014 09:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een van mijn sterkste kanten zelfs. Ik krijg er in het dagelijks leven geld voor.
Nederland is een van de rijkste landen ter wereld.quote:Op zondag 23 november 2014 09:59 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee ik niet, alleen dat wij dat allemaal niet kunnen betalen.
1500 maar? Ik meer, dus ik heb meer recht van spreken. Mond dicht en opnemen die asielzoekers, flinke kerel dat je er bent.quote:Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik betaal 1500 euro aan inkomstenbelasting alleen al. Mag ik dan misschien ook enige inspraak?
Wauw.quote:Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe koppel je zorgelijk dan aan het woord bang.
We kunnen wel bijdragen maar je moet het motief van de asielzoekers niet vergeten. Zij investeren duizenden euro's in een verblijfsvergunning en als ze die straks niet krijgen onstaat er mot.quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus geen vluchtelingen hier, want de regio lost het maar op? En waarom kunnen wij dan niks bijdragen?
Ik heb niet de indruk dat iemand die niet weet wat 'zorgelijk' betekent in staat is tot een normaal gesprek.quote:Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1500 maar? Ik meer, dus ik heb meer recht van spreken. Mond dicht en opnemen die asielzoekers, flinke kerel dat je er bent.
Kerel, ik betaal het tienvoudigequote:Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik betaal 1500 euro aan inkomstenbelasting alleen al. Mag ik dan misschien ook enige inspraak?
Het motief van een asielzoeker is bescherming. Daarom heten ze asielzoekers.quote:Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
We kunnen wel bijdragen maar je moet het motief van de asielzoekers niet vergeten. Zij investeren duizenden euro's in een verblijfsvergunning en als ze die straks niet krijgen onstaat er mot.
Dat jouw indrukken keer op keer niet kloppen was allang duidelijk ja, met je 1500 eurotjes afdracht per maandquote:Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat iemand die niet weet wat 'zorg betekent in staat is tot een normaal gesprek.
Het initiele motief inderdaad, uiteindelijk willen ze gewoon een verblijfsvergunning inclusief aanspraak op alle uitkeringen die ze maar kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het motief van een asielzoeker is bescherming. Daarom heten ze asielzoekers.
Kerel, je moet nou echt gauw op gaan houden met trollen hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het motief van een asielzoeker is bescherming. Daarom heten ze asielzoekers.
Kijk, weer zo'n onnozel riedeltje. Jij vindt dat ik maar moet gaan bijdragen aan vluchtelingenopvang, ik zeg dat ik dat al ruimschoots doe, en vervolgens is het weer niet genoeg, omdat... Nou ja, laat maar. Telegraaf van dit weekend al uit?quote:Op zondag 23 november 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat jouw indrukken keer op keer niet kloppen was allang duidelijk ja, met je 1500 eurotjes afdracht per maand
Maak jij even een karikatuur van jezelf.quote:Op zondag 23 november 2014 10:03 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het initiele motief inderdaad, uiteindelijk willen ze gewoon een verblijfsvergunning inclusief aanspraak op alle uitkeringen die ze maar kunnen krijgen.
Weer zo'n aanname van niks. Jij roept dat iedereen maar klakkeloos asielzoekers ongeacht motief moet opnemen, vervolgens vraag ik om een call to action van jou die je gewoonweg niet wil waarmaken omdat je 'al genoeg afdraagt' terwijl dat totale onzin is (1500 afdrachtquote:Op zondag 23 november 2014 10:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n onnozel riedeltje. Jij vindt dat ik maar moet gaan bijdragen aan vluchtelingenopvang, ik zeg dat ik dat al ruimschoots doe, en vervolgens is het weer niet genoeg, omdat... Nou ja, laat maar. Telegraaf van dit weekend al uit?
Nee, het is gewoon de werkelijkheid. Waarom stranden deze Syriers helemaal in Nederland (na duizenden euro's smeergeld te hebben betaald voor de illegale oversteek) terwijl ze ook een beschermend dak bij de nabije buurlanden hebben kunnen vinden.quote:Op zondag 23 november 2014 10:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maak jij even een karikatuur van jezelf.
Dat gebeurt ook. Turkije heeft (even uit het hoofd) al zo'n 1 miljoen Syriërs opgevangen. Jordanië heeft er ook enorm veel opgevangen. Libanon en Irak kunnen vrijwel niemand opvangen, Libanon omdat het nog aan het opkrabbelen is van de recente (burger)oorlogen en Irak omdat het al genoeg interne vluchtelingen heeft. Dan blijft Israël over en die zullen nevernooitniet grote hoeveelheden moslims willen opvangen omdat ze al zo veel gezeik hebben met hun eigen moslims.quote:Op zondag 23 november 2014 10:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Zou het eigenlijk niet beter zijn als die mensen zoveel mogelijk in omringende landen worden opgevangen? (cultuur, waarden en normen lijken daar meer op elkaar dan bijvoorbeeld Nederland met Syrie).
Echt... PVV-volk...quote:Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weer zo'n aanname van niks. Jij roept dat iedereen maar klakkeloos asielzoekers ongeacht motief moet opnemen, vervolgens vraag ik om een call to action van jou die je gewoonweg niet wil waarmaken omdat je 'al genoeg afdraagt' terwijl dat totale onzin is (1500 afdrachtfucking jan modaal dat je er bent) en dan zijn anderen degenen die het niet snappen
gooi jezelf gewoon weg, waardeloos figuur dat je er bent. Je draag niks bij aan het hele asielzoekersgebeuren, je bent gewoon een onwetende blater met een hersendefect.
Omdat het 'beschermend dak' in de nabije buurlanden niets is dan een tent in een overvol vluchtelingenkamp dat ze niet mogen verlaten.quote:Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon de werkelijkheid. Waarom stranden deze Syriers helemaal in Nederland (na duizenden euro's smeergeld te hebben betaald voor de illegale oversteek) terwijl ze ook een beschermend dak bij de nabije buurlanden hebben kunnen vinden.
Ik wacht nog steeds op je uitleg hoe je erbij komt dat zorgelijk gelijk staat aan bang zijn. Succes ermee Floris Jan. Met je ad hominemsquote:
aahhh op die manier.quote:Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook. Turkije heeft (even uit het hoofd) al zo'n 1 miljoen Syriërs opgevangen. Jordanië heeft er ook enorm veel opgevangen. Libanon en Irak kunnen vrijwel niemand opvangen, Libanon omdat het nog aan het opkrabbelen is van de recente (burger)oorlogen en Irak omdat het al genoeg interne vluchtelingen heeft. Dan blijft Israël over en die zullen nevernooitniet grote hoeveelheden moslims willen opvangen omdat ze al zo veel gezeik hebben met hun eigen moslims.
Voor het geld dat ze hebben betaald voor de oversteek kunnen ze prima een appartement huren voor een lange termijn. De meeste Syriers zijn namelijk vrij om zich te verplaatsen net zoals dat in Nederland ook kan.quote:Op zondag 23 november 2014 10:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat het 'beschermend dak' in de nabije buurlanden niets is dan een tent in een overvol vluchtelingenkamp dat ze niet mogen verlaten.
In tegenstelling tot het huis in NL (formaat klein villa), gratis geld, spullen, telefoons, kleding, eten en alles wat je hartje maar begeert voor noppes. En dan zijn er figuren zoals jigzagnogwattes die denken dat deze lui totaal toevallig hier terecht komen voor 'bescherming' alleenquote:Op zondag 23 november 2014 10:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat het 'beschermend dak' in de nabije buurlanden niets is dan een tent in een overvol vluchtelingenkamp dat ze niet mogen verlaten.
"De overgrote meerderheid van de bijna 2 miljoen vluchtelingen wordt opgevangen in de regio, in vaak instabiele landen die een stuk minder welvarend zijn dan wij." is natuurlijk geen zin die je moet zetten in een artikel waarin je mekkert dat we een paar duizend vluchtelingen moeten opnemen. Dat zouden de lezers wel eens verkeerd kunnen opvatten.quote:Op zondag 23 november 2014 10:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
aahhh op die manier.
Wist ik niet!, thanks for the info. Hoorde en las altijd redelijk wat over immigranten en asielzoekers die richting Europa vertrekken maar nooit bij de buurlanden worden opgevangen.
Anyhow moeten er wel wat strengere regels komen waardoor het echt puur voor asiel is maar als het over is of is gesust dat mensen wel terug moeten..
Nee. Turkije en Jordanië geven die Syrische vluchtelingen geen vrijheid. Ze mogen in hun kamp zitten en that's it. Het zijn vluchtelingen, geen geregulariseerde immigranten. Werken, een huis huren of op een andere manier meedoen zit er niet in.quote:Op zondag 23 november 2014 10:11 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Voor het geld dat ze hebben betaald voor de oversteek kunnen ze prima een appartement huren voor een lange termijn. De meeste Syriers zijn namelijk vrij om zich te verplaatsen net zoals dat in Nederland ook kan.
Huh? De asielzoekerscentra lopen over omdat de asielzoekers allemaal een huis (formaat klein villa) krijgen?quote:Op zondag 23 november 2014 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het huis in NL (formaat klein villa), gratis geld, spullen, telefoons, kleding, eten en alles wat je hartje maar begeert voor noppes. En dan zijn er figuren zoals jigzagnogwattes die denken dat deze lui totaal toevallig hier terecht komen voor 'bescherming' alleenben je dan simpel of wat.
De eerste opvang is in een azc, maar daarna worden er gewoon huizen toegewezen.quote:Op zondag 23 november 2014 10:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Huh? De asielzoekerscentra lopen over omdat de asielzoekers allemaal een huis (formaat klein villa) krijgen?
Maar om antwoord te geven op je vraag: je lijkt inderdaad nogal simpel, afgaande op je post.
Nee. Er worden wasmachines geïnstalleerd in het asielzoekerscentrum. Dat is iets anders.quote:Op zondag 23 november 2014 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De eerste opvang is in een azc, maar daarna worden er gewoon huizen toegewezen.
En wasmachines gegeven.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ele_wasmachines.html
Geen smartphones, maar telefoonkaarten:quote:
Smartphones komen in doosjes, telefoonkaarten niet.quote:[b]Op zondag 23 november 2014 10:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:[
Geen smartphones, maar telefoonkaarten:
http://www.ed.nl/regio/cr(...)nkel-budel-1.4371990
Ik zie één doosje staan. Bovenkant doosje, onderkant doosje, man heeft de smartphone in handen. Voor de rest nergens smartphones te zien.quote:Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Smartphones komen in doosjes, telefoonkaarten niet.
[ afbeelding ]
Wel leuke poging, 7/10 voor de moeite.
Wat is het nou, telefoonkaarten of telefoons? Of beide? Welk verhaal wil je voor gaan?quote:Op zondag 23 november 2014 10:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zie één doosje staan. Bovenkant doosje, onderkant doosje, man heeft de smartphone in handen. Voor de rest nergens smartphones te zien.
Die ene koopt een telefoon, de rest koopt telefoonkaarten.quote:Op zondag 23 november 2014 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is het nou, telefoonkaarten of telefoons? Of beide? Welk verhaal wil je voor gaan?
Wat ben je toch een frustiquote:Op zondag 23 november 2014 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weer zo'n aanname van niks. Jij roept dat iedereen maar klakkeloos asielzoekers ongeacht motief moet opnemen, vervolgens vraag ik om een call to action van jou die je gewoonweg niet wil waarmaken omdat je 'al genoeg afdraagt' terwijl dat totale onzin is (1500 afdrachtfucking jan modaal dat je er bent) en dan zijn anderen degenen die het niet snappen
gooi jezelf gewoon weg, waardeloos figuur dat je er bent. Je draag niks bij aan het hele asielzoekersgebeuren, je bent gewoon een onwetende blater met een hersendefect.
Nou je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 23 november 2014 09:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de statistieken zijn van alle vluchtelingen die hier komen wonen, hoeveel daarvan werk krijgen en echt iets bijdragen aan de maatschappij, hoeveel procent daarvan problemen veroorzaakt en hoeveel procent daarvan gewoon hun handje omhoog houd en niks meer doet.
Dus 1 asielzoeker koopt een smartphone en de rest denkt 'fuck it, ik ga oldskool doen en wil geen nieuw speelgoed, geef mij maar zo'n kekke telefoonkaart'? Dat is je verhaal ja? Oke dan.quote:Op zondag 23 november 2014 10:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Die ene koopt een telefoon, de rest koopt telefoonkaarten.
Hey Etto de betweter zonder ruggengraat is er weerquote:
Nee. 1 persoon koopt een smartphone en de rest denkt: "Ik zou willen dat ik daar ook geld voor had, maar dat heb ik niet dus koop ik maar een telefoonkaart."quote:Op zondag 23 november 2014 10:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus 1 asielzoeker koopt een smartphone en de rest denkt 'fuck it, ik ga oldskool doen en wil geen nieuw speelgoed, geef mij maar zo'n kekke telefoonkaart'? Dat is je verhaal ja? Oke dan.
Alsjeblieft niet zeg, alle weg-met-ons-etto-figuren gaan nu een enorme aanklacht ophangen aan de maatschappij, dat deze mensen uitsluit bladiebla en dat het vooral niet hun eigen schuld is en meer van zulke onzin.quote:Op zondag 23 november 2014 10:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou je haalt me de woorden uit mijn mond.
Het moet toch niet al te moeilijk zijn om die gegevens te verzamelen.
Frappant, ik geloof dat ik nog niets heb gezegd over asielzoekers.quote:Op zondag 23 november 2014 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey Etto de betweter zonder ruggengraat is er weerhoe is het jongen ? Heb je al asielzoekers in huis met je grote bakkes of sta je nog steeds aan de zijlijn zo hard te schreeuwen over anderen,
Geert Wilders-style?
Je wordt wel steeds creatiever met aannames verzinnen. Ik vind het mooi geweest, je snapt zelf ook wel dat de rest stiekem ook gewoon voor een telefoon kwamquote:Op zondag 23 november 2014 10:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. 1 persoon koopt een smartphone en de rest denkt: "Ik zou willen dat ik daar ook geld voor had, maar dat heb ik niet dus koop ik maar een telefoonkaart."
Nederland is te zuur. PVV'ers eruit flikkeren en opvangen in landen waar het wél echt kut is.quote:Op zondag 23 november 2014 10:48 schreef superniger het volgende:
Nederland is vol. Grenzen moeten ze dichtgooien voor niet westerse mensen.
Opvangen moeten ze in de regio/buurlanden doen.
Ik sta op het punt met de Old Boys even een saunatje te pakken na een leuke sportsessie in de gym, ik zal ze gelijk even op de hoogte brengen van de grappige personen die ik hier op Fok tegenkom, kan iedereen even meelachen om die linkse malloten zoals jijquote:Op zondag 23 november 2014 10:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant, ik geloof dat ik nog niets heb gezegd over asielzoekers.
Jongen, kennelijk zwem je in het geld en heb je je zaakjes goed voor elkaar. Ga lekker naar buiten, koop leuke spulletjes, lees een spannend verhalenboek... En laat politieke discussies over aan volwassen mensen.
M.a.w. ga lekker genieten, man... is beter voor je gemoedstoestand.
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon meenemen naar de golfbaan, of de bossen... even lekker de buitenlucht in.quote:Op zondag 23 november 2014 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik sta op het punt met de Old Boys even een saunatje te pakken na een leuke sportsessie in de gym, ik zal ze gelijk even op de hoogte brengen van de grappige personen die ik hier op Fok tegenkom, kan iedereen even meelachen
Niet zo flauw doen, ze moeten toch naar de familie kunnen bellen om door te geven wat ze hier allemaal gratis krijgen. (en hoe de rest van de familie hier kan komen)quote:Op zondag 23 november 2014 10:31 schreef Scorpie het volgende:
Je ziet gewoon letterlijk een van die gasten een smartphone vasthouden, en nog gelooft men in de telefoonkaart mythe. Mooi man.
Vertaling van je post: "Jouw aannames zijn fout, want ze bevallen me niet. Mijn aanname is zonder meer juist, want dat sluit mooi aan bij het narratief dat ik gecreëerd heb rond asielzoekers. We hoeven geen discussie te hebben over de juistheid van mijn aannames, want die zijn juist."quote:Op zondag 23 november 2014 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wordt wel steeds creatiever met aannames verzinnen. Ik vind het mooi geweest, je snapt zelf ook wel dat de rest stiekem ook gewoon voor een telefoon kwamlaten we weer lekker ontopic gaan.
Als die mensen als asielzoeker in een vreemd land al niet bereid zijn om cultuurverschillen te accepteren, waarom zouden wij dat onvrijwillig in ons eigen land wel moeten zijn?quote:Op zondag 23 november 2014 10:52 schreef trucker3 het volgende:
Afrikanen en Syriërs gaan elkaar te lijf want de verschillen tussen de culturen zijn te groot, OMG!! En dit is nog maar het begin!!![]()
![]()
Nee wij zijn realistisch waarom zouden wij de zwakkeren moeten helpen?quote:Op zondag 23 november 2014 10:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nederland is te zuur. PVV'ers eruit flikkeren en opvangen in landen waar het wél echt kut is.
Precies.quote:Op zondag 23 november 2014 10:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die mensen als asielzoeker in een vreemd land al niet bereid zijn om cultuurverschillen te accepteren, waarom zouden wij dat onvrijwillig in ons eigen land wel moeten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |