Wat een onzin.quote:Op zondag 23 november 2014 09:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kost tijd en veel geld. Er staan ook nog veel Nederlanders te wachten.
Het is niet meer bij te houden en derhalve is ons land op dit moment vol.
Als het wel kan is jouw "probleem" dan opgelost?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef luxerobots het volgende:
Nederland is echter maar een klein land en we kunnen m.i. geen opvang bieden aan al deze mensen.
Dik 50 miljoen vluchtelingen wereldwijd, maar het Telegraaf/PVV/SBS6-volk weet dat weer te versimpelen tot 'ons' probleem.quote:Op zondag 23 november 2014 09:33 schreef TheWeeknd het volgende:
gadverdamme wat een reacties
die mensen hebben weet ik veel wat meegemaakt en dan hopen ze op een beter leven en dan heb je mensen die er zo over nadenken
Tja, we kunnen die huizen ook niet bouwen. Maar dan moet je niet gaan huilen dat er Nederlanders op wachtlijsten staan en dat asielzoekerscentra vol zitten. Er is namelijk een oplossing, maar die vind jij te duur. Je hebt er dus zelf voor gekozen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kost tijd en veel geld. Er staan ook nog veel Nederlanders te wachten.
Het is niet meer bij te houden en derhalve is ons land op dit moment vol.
Je weet dat ze lange tijd niet mogen werken en zo?quote:Op zondag 23 november 2014 09:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de statistieken zijn van alle vluchtelingen die hier komen wonen, hoeveel daarvan werk krijgen en echt iets bijdragen aan de maatschappij, hoeveel procent daarvan problemen veroorzaakt en hoeveel procent daarvan gewoon hun handje omhoog houd en niks meer doet.
Ah ik had het dan verkeerd geformuleerd, ik bedoelde nadat ze een verblijfsvergunning hadden gekregenquote:Op zondag 23 november 2014 09:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je weet dat ze lange tijd niet mogen werken en zo?
http://www.rijksoverheid.(...)ederland-werken.html
Gelukszoekers? Ken je ook mensen die geen enkele boodschap aan geluk hebben?quote:Op zondag 23 november 2014 09:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Volgens Teeven zijn de asielzoekers uit Syrie geen gelukszoekers. Als Teeven het zegt dan zal het wel waar zijn!
Mijn punt is dat de Syriers inderdaad ook gelukszoekers zijn. De (illegale) oversteek van Syrie naar Nederland kost namelijk nogal wat terwijl buurland Turkije ook veiligheid en onderdak biedt. Dat maakt het verschil, er wordt door de Syriers geinvesteerd om in een later stadium te kunnen cashen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gelukszoekers? Ken je ook mensen die geen enkele boodschap aan geluk hebben?
Dus geen vluchtelingen hier, want de regio lost het maar op? En waarom kunnen wij dan niks bijdragen?quote:Op zondag 23 november 2014 09:54 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de Syriers inderdaad ook gelukszoekers zijn. De (illegale) oversteek van Syrie naar Nederland kost namelijk nogal wat terwijl buurland Turkije ook veiligheid en onderdak biedt. Dat maakt het verschil, er wordt door de Syriers geinvesteerd om in een later stadium te kunnen cashen.
Ja? Ben je erg bang?quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De deuren staan wagenwijd open inderdaad. Behoorlijk zorgelijk.
Als je zo'n grote bakkes hebt mag je daar ook wel eens wat acties aan verbinden, dus hup hup neem maar een paar asielzoekers in huis.quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus geen vluchtelingen hier, want de regio lost het maar op? En waarom kunnen wij dan niks bijdragen?
Ik betaal 1500 euro aan inkomstenbelasting alleen al. Mag ik dan misschien ook enige inspraak?quote:Op zondag 23 november 2014 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je zo'n grote bakkes hebt mag je daar ook wel eens wat acties aan verbinden, dus hup hup neem maar een paar asielzoekers in huis.
Hoe koppel je zorgelijk dan aan het woord bang.quote:Op zondag 23 november 2014 09:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een van mijn sterkste kanten zelfs. Ik krijg er in het dagelijks leven geld voor.
Nederland is een van de rijkste landen ter wereld.quote:Op zondag 23 november 2014 09:59 schreef hoas het volgende:
[..]
Nee ik niet, alleen dat wij dat allemaal niet kunnen betalen.
1500 maar? Ik meer, dus ik heb meer recht van spreken. Mond dicht en opnemen die asielzoekers, flinke kerel dat je er bent.quote:Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik betaal 1500 euro aan inkomstenbelasting alleen al. Mag ik dan misschien ook enige inspraak?
Wauw.quote:Op zondag 23 november 2014 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe koppel je zorgelijk dan aan het woord bang.
We kunnen wel bijdragen maar je moet het motief van de asielzoekers niet vergeten. Zij investeren duizenden euro's in een verblijfsvergunning en als ze die straks niet krijgen onstaat er mot.quote:Op zondag 23 november 2014 09:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus geen vluchtelingen hier, want de regio lost het maar op? En waarom kunnen wij dan niks bijdragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |