Gangnam Style, ik sla overquote:
Ik kan geld gebruiken en een knuffel. Ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Professionele knuffelaar, wat?
Start je bedrijfquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan geld gebruiken en een knuffel. Ik zie mogelijkheden
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Professionele knuffelaar, wat?
Denk niet dat mensen in de rij staan om mij te knuffelen andersquote:
Kun je niet in de shop pinnen dan? Ik heb White Widow, eigenlijk altijd. Goed wietje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er van genieten. Heel Arnhem door gelopen voor een Rabobank want ik had mijn borg al gepind vandaag dus moest bij eigen bank. Moge de Amnesia Haze smaken.
Je weet maar nooit. Er zijn van die chicksquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen in de rij staan om mij te knuffelen anders
In Arnhem nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je niet in de shop pinnen dan? Ik heb White Widow, eigenlijk altijd. Goed wietje.
Gekke mensenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Er zijn van die chicks![]()
![]()
quote:
Kan het wel aanraden, ik kan goed knuffelen, schijntquote:
Ja gewoon starten danquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het wel aanraden, ik kan goed knuffelen, schijnt
Spijtig... Hier in Assen kun je ook pinnen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In Arnhem nietZutphen dan weer wel
Ik zat er eerst aan te denken het op vrijwillige basis te doen bij mensen die ik zelf ook leuk vind.quote:
Ja, maar wat moet ik in Assen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Spijtig... Hier in Assen kun je ook pinnen.
BL, wanneer gw2quote:
Hij had een date vandaagquote:
Je fixt je pc maar, met je masterracequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als die kutdevs hun spel fixen.
Jij hebt een Mac en dus geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je fixt je pc maar, met je masterrace
Geen idee. Je mag hier op de koffie komen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik in Assen?
Het werkt hier tenminste, die bèta versiequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij hebt een Mac en dus geen recht van spreken.
Die downloadtijden ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Consoles zitten ook vol bugs, je wordt helemaal lijp van al die updates die je moet installeren op de playstation
Sure, mocht het er eens van komen. Of jointje doenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Je mag hier op de koffie komen.
Ik installeer het wel weer, misschien werkt het nu wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het werkt hier tenminste, die bèta versie
Mac Masterracequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het werkt hier tenminste, die bèta versie
/dancequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik installeer het wel weer, misschien werkt het nu wel.
Vind beide wel goedquote:
Ook een dikke care hoor. Ik gebruik dit, ben tevredenquote:
Ook een macbook toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook een dikke care hoor. Ik gebruik dit, ben tevreden
Zekers. Alles is hier, jontjes, koffie, alcohol...quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sure, mocht het er eens van komen. Of jointje doen
Wat dan weer prima combineert met koffie
Ja ik mis mijn desktop met 2 schermen wel. Op volgende kamer waarschijnlijk groter bureau neerzetten, kan ik ook met de tijd een tweede scherm kwijtquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook een macbook toch?
Ik wil een desktop, mis dat soms wel
Nicequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik mis mijn desktop met 2 schermen wel. Op volgende kamer waarschijnlijk groter bureau neerzetten, kan ik ook met de tijd een tweede scherm kwijt
Boeiequote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde jas
Maar dan ook echt heel veel meisjes hebben die jas. Valt me nu pas opquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde jas
Geo komt nooit buitenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boeieze wonen in een ander land.
Klopt. Ik vind ski-jassen veel mooier staan bij vrouwenquote:Op zaterdag 22 november 2014 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan ook echt heel veel meisjes hebben die jas. Valt me nu pas op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |