Natuurlijk christenen mogen er ook bij. Samen tegen die enge moslims.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het heilige landMaar doe het Aramese rijk ( Assyrische rijk ) erbij dan heb je een land die vol zit met olie en heiligdommen
Erik-Jan Zürcher is een gerespecteerd man in Turkijequote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik al gelezen paar jaar geleden. Best wel anti-Turks en eenzijdig moet ik zeggen. Turkse perspectief laten ze er totaal buiten. Dat doet het natuurlijk wel goed in Europa maar natuurlijk niet objectief. Misschien kan je mij de bronnen geven in plaats van een boekje in mijn hand te frommelen.
Een boek is een bron.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Heb ik al gelezen paar jaar geleden. Best wel anti-Turks en eenzijdig moet ik zeggen. Turkse perspectief laten ze er totaal buiten. Dat doet het natuurlijk wel goed in Europa maar natuurlijk niet objectief. Misschien kan je mij de bronnen geven in plaats van een boekje in mijn hand te frommelen.
Mwah niks tegen normale moslims, behalve die vieze takfiri'squote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef waxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk christenen mogen er ook bij. Samen tegen die enge moslims.
Hahaquote:
Wij van WC eendquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Erik-Jan Zürcher is een gerespecteerd man in Turkije.
Atak gelooft alleen Atsız.quote:
Joden zijn niet te vertrouwen, jullie hebben Jezus ook afgemaakt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:20 schreef waxxx het volgende:
[..]
Natuurlijk christenen mogen er ook bij. Samen tegen die enge moslims.
99% kans van niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Atak het volgende:
Nog niet in internationaal nieuws:
http://awdnews.com/top-ne(...)within-3-months.html
Hoop dat het waar is
Jezus was een joodquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Joden zijn niet te vertrouwen, jullie hebben Jezus ook afgemaakt.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Atak het volgende:
Nog niet in internationaal nieuws:
http://awdnews.com/top-ne(...)within-3-months.html
Hoop dat het waar is
Waarschijnlijk deal gemaakt met Biden om YPG/PKK op te ruimen.
Normale moslims steunen ook Hamas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mwah niks tegen normale moslims, behalve die vieze takfiri's
Weg met de normale moslims!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef waxxx het volgende:
[..]
Normale moslims steunen ook Hamas.
Ze haten Israël meer dan de Ikhwan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef waxxx het volgende:
[..]
Normale moslims steunen ook Hamas.
Alleen kleine hoeveelheden zodat jullie door kunnen gaan om als kanonnenvoer te functioneren. Biden en Davutoglu hadden gisteren gesproken en het klopt wat Erdogan heeft gezegd. PKK/YPG gaan niet meedoen in het nieuwe Syrië. Een van de condities waren dat ze zich zouden aansluiten bij het FSA en dat willen ze niet doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef UpsideDown het volgende:
Biden die de YPG gaat ruimen.![]()
![]()
![]()
Geloof je het zelf?
De enige partij waar de VS speciaal wapens voor dropt.
En net zei je nog dat Barzani een schoothondje van Erdogan wasquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:27 schreef UpsideDown het volgende:
De YPG wordt gewoon de Peshmerga van Syrië en Rojava de KRG.
Kan de VS lekker hun bases planten. Hebben ze geen last meer van dwarsliggende Turken.
Leuk verhaal man. 3/10quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Alleen kleine hoeveelheden zodat jullie door kunnen gaan om als kanonnenvoer te functioneren. Biden en Davutoglu hadden gisteren gesproken en het klopt wat Erdogan heeft gezegd. PKK/YPG gaan niet meedoen in het nieuwe Syrië. Een van de condities waren dat ze zich zouden aansluiten bij het FSA en dat willen ze niet doen.
In de Bijbel wordt het joodse volk gezien als het uitverkoren volk en geeft God de Joden het recht op Groot-Israël.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:23 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Joden zijn niet te vertrouwen, jullie hebben Jezus ook afgemaakt.
Oude Testamentquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:32 schreef waxxx het volgende:
[..]
In de Bijbel wordt het joodse volk gezien als het uitverkoren volk en geeft God de Joden het recht op Groot-Israël.
Ikhwan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ze haten Israël meer dan de Ikhwan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |