abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146912777
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is wat anders als waar ik op reageerde
:') kwartje valt, ik bedoelde dat er van al die speculaties niks bewezen is
pi_146912918
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:

[..]

:') kwartje valt, ik bedoelde dat er van al die speculaties niks bewezen is
Bij het nalezen van je post zie ik dat ik dat er eigenlijk wel uit had kunnen halen. Mea culpa. :D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_146913069
Lekker boeiend. Ze hebben gewoon pech gehad.
Ze hadden maar beter uit hun doppen kunnen kijken dan hadden ze nog waarshijnlijk geleefd, ipv "ik zit lekker in me eigen wereldje en op de stoep ben ik veilig" mentaliteit.

Ik had laatst ook in een drukke straat, waar ik overigens met 5-10km per uur voorbij reed (waar je 20 mocht) dat 5 meter voor me auto een jongetje van een jaar of 3 voor me auto kwam met z'n fietsje. Je kon hem helemaal niet zien aankomen oid. Omdat ik een snelle reactievermogen heb stond ik gelijk vol op me rem. Maar wat als ik 20km gereden had zoals het mocht? Dan had ik niet af kunnen remmen.. Had dan heel Nederland ook achter me kop aangezeten dat ik in de bak hoor bij de criminelen?
Naar mijn mening zou het de schuld zijn van de ouders die nergens te bekennen waren, maar hè .. Wat is nou mijn woord/mening met die van de wet?
Kind dood = altijd schuld van de chauffeur? Flikker lekker een eind op..

Vind het wel mooi om te zien, al die mensen die keihard zitten te haten op die pool. Ik wens voor zulken dat jullie eens iemand doodrijden perongeluk. Kijken of je jezelf dan opeens wel ziet als een crimineel.

Groetjes
  zaterdag 22 november 2014 @ 23:11:33 #104
395200 deadprez
One more rail
pi_146913099
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:10 schreef Diesell het volgende:
Ze hadden maar beter uit hun doppen kunnen kijken dan hadden ze nog waarshijnlijk geleefd, ipv "ik zit lekker in me eigen wereldje en op de stoep ben ik veilig" mentaliteit.

Ik had laatst ook in een drukke straat, waar ik overigens met 5-10km per uur voorbij reed (waar je 20 mocht) dat 5 meter voor me auto een jongetje van een jaar of 3 voor me auto kwam met z'n fietsje. Je kon hem helemaal niet zien aankomen oid. Omdat ik een snelle reactievermogen heb stond ik gelijk vol op me rem. Maar wat als ik 20km gereden had zoals het mocht? Dan had ik niet af kunnen remmen.. Had dan heel Nederland ook achter me kop aangezeten dat ik in de bak hoor bij de criminelen?
Naar mijn mening zou het de schuld zijn van de ouders die nergens te bekennen waren, maar hè .. Wat is nou mijn woord/mening met die van de wet?

Vind het wel mooi om te zien, al die mensen die keihard zitten te haten op die pool. Ik wens voor zulken dat jullie eens iemand doodrijden perongeluk. Kijken of je jezelf dan opeens wel ziet als een crimineel.

Groetjes
Uh, oké.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_146913242
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:10 schreef Diesell het volgende:

Groetjes
Die achterlijke kut Pool had op zijn minst zijn medeleven kunnen betuigen.

Dat minderwaardige misbaksel vond dat niet nodig.

Typisch Pool. Menselijkheid is ze vreemd.
pi_146913311
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:15 schreef Confetti het volgende:

[..]

Die achterlijke kut Pool had op zijn minst zijn medeleven kunnen betuigen.

Dat minderwaardige misbaksel vond dat niet nodig.

Typisch Pool. Menselijkheid is ze vreemd.
Waar haal je dat nou weer vandaan? Zijn advocaat zal heus wel een briefje maken hoor.
pi_146913336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan? Zijn advocaat zal heus wel een briefje maken hoor.
Dan is hij daar verdomd laat mee.
pi_146917905
Gewoon ophangen natuurlijk. Of het hem nou wel of niet te verwijten valt, er zijn 3 doden dus hij moet ook dood. Ook al kan hij er niks aan doen, door hem zijn er 3 doden, dus kop eraf! Die rechters weten ook helemaal niks natuurlijk. Die hebben jarenlang gestudeerd en ervaring opgedaan, terwijl mijn onderbuik het binnen 2 tellen wel weet. Dus hop, opknopen die vent. Desnoods pakken ze een andere Pool. Justice!
  zondag 23 november 2014 @ 11:43:12 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_146921439
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:49 schreef JenHermes het volgende:
dat deze Poolse man '' die ongetwijfeld de taal niet beheerst ''
Wat is de relevantie van dit stukje nou weer? :?
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')