Op g2play.net staat premium voor 30 euries geloof ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef zamory het volgende:
Heb even die 7 dagen trial op mijn pc gezet en het speelt best wel lekker op PC. mijn vraag dus of iemand een site weet waar ik BF4 goedkoop kan oppikken? Het liefst met premium anders is het zo'n half spel.
thanksquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef Catkiller het volgende:
http://www.g2play.net/cat(...)-edition-origin-key/
Die bedoel je dan. Goedkoper zal je het wel niet vinden nee.
Bedank ems maar, ik wist niet eens van het bestaan van die site af.quote:
Je verwacht het niet! Je verwacht het niet!quote:WE ARE AWARE OF A LOGIN AND CONNECTIVITY ISSUE AT THIS TIME. THANK YOU FOR YOUR PATIENCE AS WE WORK TO RESOLVE THIS AS SOON AS POSSIBLE.
Staat er nu niet meer.. Jij moet gewoon je agenda niet met hun delen want altijd als jij tijd hebt om te kijken is er iets aan de hand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verwacht het niet! Je verwacht het niet!
Vandaag was er een update aangekondigd, maar ik vind het bijna hilarisch worden dat met de release van Hardline BF4 nog steeds niet naar behoren draaitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staat er nu niet meer.. Jij moet gewoon je agenda niet met hun delen want altijd als jij tijd hebt om te kijken is er iets aan de hand.
Voor zover ik heb begrepen was het een EA-breed probleem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vandaag was er een update aangekondigd, maar ik vind het bijna hilarisch worden dat met de release van Hardline BF4 nog steeds niet naar behoren draait
Ik ook niet maar nu dus wel. Gewoon als bookmark erbij voor de toekomst.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Bedank ems maar, ik wist niet eens van het bestaan van die site af.
Ik koop nooit meer games ergens anders. Belachelijke prijzen bij Nederlandse winkels en op steam, zelfs tijdens de sales.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook niet maar nu dus wel. Gewoon als bookmark erbij voor de toekomst.
Nu wel, 3 februari.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef zamory het volgende:
Is het al bekend wanneer de BF Hardline open beta is?
Adviesprijzen bedoel je?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer games ergens anders. Belachelijke prijzen bij Nederlandse winkels en op steam, zelfs tijdens de sales.
BF4 valt vies tegenquote:Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef FireFox1 het volgende:
JAAAAAAAHHHHH!!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk Rank 100 met Battlefield 3!!![]()
En dat gebeurde hier:
http://battlelog.battlefi(...)/83571249/170511471/
Ik heb er 972 uur en 48 minuten over gedaan
Wat valt tegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |