Op g2play.net staat premium voor 30 euries geloof ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef zamory het volgende:
Heb even die 7 dagen trial op mijn pc gezet en het speelt best wel lekker op PC. mijn vraag dus of iemand een site weet waar ik BF4 goedkoop kan oppikken? Het liefst met premium anders is het zo'n half spel.
thanksquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:20 schreef Catkiller het volgende:
http://www.g2play.net/cat(...)-edition-origin-key/
Die bedoel je dan. Goedkoper zal je het wel niet vinden nee.
Bedank ems maar, ik wist niet eens van het bestaan van die site af.quote:
Je verwacht het niet! Je verwacht het niet!quote:WE ARE AWARE OF A LOGIN AND CONNECTIVITY ISSUE AT THIS TIME. THANK YOU FOR YOUR PATIENCE AS WE WORK TO RESOLVE THIS AS SOON AS POSSIBLE.
Staat er nu niet meer.. Jij moet gewoon je agenda niet met hun delen want altijd als jij tijd hebt om te kijken is er iets aan de hand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je verwacht het niet! Je verwacht het niet!
Vandaag was er een update aangekondigd, maar ik vind het bijna hilarisch worden dat met de release van Hardline BF4 nog steeds niet naar behoren draaitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staat er nu niet meer.. Jij moet gewoon je agenda niet met hun delen want altijd als jij tijd hebt om te kijken is er iets aan de hand.
Voor zover ik heb begrepen was het een EA-breed probleem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vandaag was er een update aangekondigd, maar ik vind het bijna hilarisch worden dat met de release van Hardline BF4 nog steeds niet naar behoren draait
Ik ook niet maar nu dus wel. Gewoon als bookmark erbij voor de toekomst.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Bedank ems maar, ik wist niet eens van het bestaan van die site af.
Ik koop nooit meer games ergens anders. Belachelijke prijzen bij Nederlandse winkels en op steam, zelfs tijdens de sales.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook niet maar nu dus wel. Gewoon als bookmark erbij voor de toekomst.
Nu wel, 3 februari.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef zamory het volgende:
Is het al bekend wanneer de BF Hardline open beta is?
Adviesprijzen bedoel je?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer games ergens anders. Belachelijke prijzen bij Nederlandse winkels en op steam, zelfs tijdens de sales.
BF4 valt vies tegenquote:Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef FireFox1 het volgende:
JAAAAAAAHHHHH!!!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk Rank 100 met Battlefield 3!!![]()
En dat gebeurde hier:
http://battlelog.battlefi(...)/83571249/170511471/
Ik heb er 972 uur en 48 minuten over gedaan
Wat valt tegen?quote:
Vind het eik wel meevallen. Maar goed, ik serieus nog nooit echt (performance) issues gehad met BF4 games die niet onoverkomenlijk waren. (teniminste, ik ga er vanuit dat je het daar over hebt, en niet over gameplay?) Bij issues even een andere videodriver proberen en bam, draait als een zonnetje. Hardline draait naar mijn gevoel overigens smoother dan bijv. BF4 op mijn ouwe hardware dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef robuust89 het volgende:
Het loopt als dikke stront (joh!) maar verder best vermakelijk.
tx voor je info. vind het vervelend om steeds 5 sec te moeten wachten met spawnen maar snap nu wat je bedoelt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:03 schreef Catkiller het volgende:
Advanced warfare is wel vermakelijk hoor. Spellen zijn te verschillend om te kunnen vergelijken. Goed zijn in Battlefield is een stuk makkelijker omdat je meer keuze hebt om een bepaalde weg in te slaan en de vijand te ontwijken en de spawns worden nooit omgedraaid en zo.
Automatisch spawnen kan niet lijkt mij. Ook redelijk onzinnig aangezien je zelf mag kiezen waar je spawnt, als je dan niet op let zit je in je deployment terwijl je eigenlijk drie vlaggen verder wilde zijn.
Wapens krijg je door punten met het type wapen in je handen te maken. Maak je een pistool kill dan kom je dichter bij je volgende pistool etc. Je kan jezelf ook richten op assingments om bepaalde wapens vrij te spelen. Zitten wel wat goede tussen.
Ja dat wachten kom je niet onderuit. Is niet verkeerd ook want dan kan je twee tellen nadenken en het is al erg genoeg soms dat mensen terug spawnen op een vlag waar je ze net hebt gekilled. Als je insta spawn zou hebben dan zou je nooit in je eentje een vlag kunnen cappen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Beursaap het volgende:
[..]
tx voor je info. vind het vervelend om steeds 5 sec te moeten wachten met spawnen maar snap nu wat je bedoelt.
in het begin heb je 4 classes, ik kies voor de class waarbij je een assault rifle hebt. met dit wapen heb ik al iets van 50 kills gemaakt maar nog steeds niks extra's erbij gekregen, moet dus nog flink door killen zo te lezen...
Enkel van achteren knifen dan kunnen ze niet counteren. Alleen dat valt ook wel eens tegen en kunnen ze het ineens wel omdat ze door crappy verbinding in werkelijkheid net op tijd omdraaiden wat bij jou nog niet door kwam.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:42 schreef Beursaap het volgende:
hoe kun je iemand het beste kniven? als ik iemand van voren knife, blockt hij mn mes in multiplayer en krijg ik zelf ervan langs. in COD is het gwn in een keer tsjak, wtf is dit?
Je hebt wel al attachments vrijgespeeld voor die gun (AK-12) zowiesoquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:12 schreef Beursaap het volgende:
[..]
tx voor je info. vind het vervelend om steeds 5 sec te moeten wachten met spawnen maar snap nu wat je bedoelt.
in het begin heb je 4 classes, ik kies voor de class waarbij je een assault rifle hebt. met dit wapen heb ik al iets van 50 kills gemaakt maar nog steeds niks extra's erbij gekregen, moet dus nog flink door killen zo te lezen...
Misschien moeten ze gewoon de knoop doorhakken en wallhack inbouwen voor de mensen die nog steeds normal spelen. Het kan niet makkelijk genoeg voor ze wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:37 schreef Catkiller het volgende:
1. Ja, fantastisch dat je per verdieping kan zien waar iemand zit aan het icoontje wanneer ze gespot zijn. Want de minimap en spotting spam was nog niet erg genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |