Nu bijna rank 98. Nog even en ik mag eindelijk BF4 spelenquote:Op maandag 24 november 2014 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
IkBen nu rank 94, en bij 100 stop ik en ga ik over op BF4 die al 5 maanden onbespeeld op mijn PC staat
Lamzak.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)764024960/380601984/
RPG POWAH
Verwacht er niet te veel vanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu bijna rank 98. Nog even en ik mag eindelijk BF4 spelen
Zucht...quote:WE ARE AWARE THAT SOME PLAYERS ARE HAVING ISSUES TO SEARCH FOR SERVERS ON PC AND WANTED TO LET YOU KNOW THAT WE'RE WORKING ON SOLVING THE PROBLEM.
nope.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:13 schreef robuust89 het volgende:
http://www.battlefield.co(...)1574556&sf35417959=1
HYPE
De nieuwe consoles passen hier prima tussen wat betreft spelersaantallen en maps. De oude consoles zijn niet meer populair genog denk ik anders was het topic er wel.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beetje teleurgesteld dat er geen console-topic is.
Bring it on, babequote:Op maandag 19 januari 2015 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat deed ik met LMG's, bipod en 4x scopes, snipers opjagen en vaak extra neusgaten voorzien.
No explosive prut, ik kan er niks aan doen dat iemand aan de andere kant weinig health heeft of explosieven neer gooit.quote:Error
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: for Grenade > Blendgranate !
Hmjah als je c4 ergens heen gooit en flashbang ook die kant op, gaat die c4 af door de FB en krijg je dus een FB kill, vandaar dat die gebanned is dus wss.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
No explosive prut, ik kan er niks aan doen dat iemand aan de andere kant weinig health heeft of explosieven neer gooit.Ze hebben zeker nog geen genoeg smoke en flare spam.
Ja ik weet het maar het is wel een achterlijk iets omdat je zo een normale speler ook bestraft. Een andere optie is er dan ook weer niet dus vooruit, maar het is wel irritant.quote:Op woensdag 21 januari 2015 01:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah als je c4 ergens heen gooit en flashbang ook die kant op, gaat die c4 af door de FB en krijg je dus een FB kill, vandaar dat die gebanned is dus wss.
Naja, iig nog geen permban omdat de admin een niet tegen zijn verlies kunnende noob is.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:02 schreef Verbal het volgende:
En ook uitgemaakt voor hacker en aimbotter omdat ik iemand op 500 meter voor zijn knar schoot(na ook nog eens twee keer gemist te hebben
)
Die is blijkbaar echt niks gewend
V.
Precies...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Naja, iig nog geen permban omdat de admin een niet tegen zijn verlies kunnende noob is.
Wat te denken van een admin die je een 1 minuut voor het einde van de ronde kickt zodat hij de MVP (1ste plaats) ribbon kan opstrijken. Ook geweldig zo'n droeftoetersquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Naja, iig nog geen permban omdat de admin een niet tegen zijn verlies kunnende noob is.
Zitten wel veel trieste figuren in bf4 heb ik het idee. Ik was nog nooit gebanned voor cheaten. Nu al 3 keer.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wat te denken van een admin die je een 1 minuut voor het einde van de ronde kickt zodat hij de MVP (1ste plaats) ribbon kan opstrijken. Ook geweldig zo'n droeftoeters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |