Klopt ja. Nu moet ik wel zeggen dat die tijden, bij ons in ieder geval, wel erg krap zijn. Als er een keer ook maar iets tegen zit en de vrachtwagen komt 10 minuten te laat dan zijn sommige kasten al niet meer te halen qua afvoertijd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:22 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Logisch.
De (richt)afvoertijden staan/stonden toch op bordjes bovenop de kast?
Als ik daarna nog een kwartier achter mijn centen aan moet wel ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Maar als je dagen van 7.5 uur hebt en geen pauze neemt terwijl je daar recht op hebt, vind je het dan niet raar dat je zelf een beetje 'overwerkt' raakt ?
Is een hoax.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef V__L_N het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
https://www.facebook.com/(...)37795&type=1&theater
Het is je al eerder gezegd dat je dan niet goed bezig bent. En (te) veel uren draaien waar je moeite mee hebt om te weigeren, geen pauze en elke keer achter je centen aanlopen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:27 schreef posje het volgende:
[..]
Als ik daarna nog een kwartier achter mijn centen aan moet wel ja.
Idd. Sinds dat weer! op FaceBook staat, krijg ik het ook weer te horen. Ook al vertel je dat het niet waar is (het staat zelfs vermeld op de website van WELZORG), krijg je toch: ja maar.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar officieel is het toch echt zo dat je pas NA 3.10 uur recht hebt op die 10 min. koffiepauze. Ik heb het nagevraagd bij de bond. Neemt niet weg dat op veel vestigingen het niet zo strikt wordt uitgelegd, want in ons team gaat iedereen om dezelfde tijd koffie drinken, of je nu om 6.15 uur bent begonnen of 7.15. Zou ook wel raar zijn als je een dienst hebt van 3.15, dat je dan na 3.10 uur 10 min. koffie gaat drinken, dan 5 min. werken, en dan naar huis.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens verkeerd uitgelegd. Het maakt namelijk in principe niet uit op welk moment van je dienst je de pauze neemt, terwijl sommige vestigingen het uitleggen als pauze na 3 uur en 10 minuten. Meestal wordt het zo geregeld dat na het voorbereiden van een bepaalde serie wijken er een pauze is.
Dat komt bij ons dus geregeld voor. Tot grote ergernis van onze TC.quote:Op zondag 30 november 2014 09:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als je een dienst hebt van 3.15, dat je dan na 3.10 uur 10 min. koffie gaat drinken, dan 5 min. werken, en dan naar huis.
.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:04 schreef V__L_N het volgende:
Me tc kwam net de jaarlijkse chocoladeletter brengen. Zelfs daar wordt op bezuinigd... Ze zijn een flink stuk kleiner geworden.
je kreeg in ieder geval nog wat, hier geen chocoladeletters gezienquote:Op zondag 30 november 2014 12:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
.
Daarbij chocolade van erg matige kwaliteit. Leek haast wel bros-chocolade.
In de HaH planning hier zie ik idd een AH kerstgids van 146 gram op zaterdag, al heb ik de C1000 kerstmagazine die 89 gram is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:55 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier toevallig nog een zaterdagje vrij
Zie al wel op de planning dat er hier volgende week zaterdag extra veel tassen HAH zijn, iemand een idee wat er bij kan zitten? De HAH planning zou volgens de info volgens mij onder berichten moeten komen in Mijn Werk, maar dat staat er tot nu toe dus nog niet in.. mis hem wel
Hier is het de C1000 kerstspecial (89 gram) en dan nog de gebruikelijke AH, Karwei en 5 grams-blaadje van de C1000.quote:Zie al wel op de planning dat er hier volgende week zaterdag extra veel tassen HAH zijn, iemand een idee wat er bij kan zitten?
quote:Op zondag 30 november 2014 06:26 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh op deze zondag.
4T-scooters binnenkort al verleden tijd?
[ afbeelding ]
Ik vind dat ding best stoer om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bromfietsen en bakfietsen wat is het volgende? Het pand waar ze nu in Almelo zitten had ooit, toen Otto Simon daar in nog zat een aansluiting op het spoor.![]()
Volgens mij moet je wel heel gek doen wil die fiets omvallen, nog een paar extra bumpertjes en het is perfect voor als het glad is.quote:Op zondag 30 november 2014 16:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind dat ding best stoer om heel eerlijk te zijn
Precies, ik zie mezelf als gaan op dat ding hoor!quote:Op zondag 30 november 2014 16:26 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wel heel gek doen wil die fiets omvallen, nog een paar extra bumpertjes en het is perfect voor als het glad is.
Vorig jaar kregen we hem in de week van 5 december. Dus waarschijnlijk komt die deze week. Post doet eerst nog aan sinterklaas he.quote:Weet iemand of we dit jaar wel of niet een kerstgift krijgen? Vorig jaar rond deze tijd hadden we toch al lang een linkje gekregen om iets uit te zoeken?
ik denk wel dat je deze een stuk lastiger weer uit de sloot krijgtquote:Op zondag 30 november 2014 17:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies, ik zie mezelf als gaan op dat ding hoor!
Oh ja!quote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Vorig jaar kregen we hem in de week van 5 december. Dus waarschijnlijk komt die deze week. Post doet eerst nog aan sinterklaas he.
Weet niet wat het volgende is. Maar een paar van de vroegere voertuigen waren toch best interessant.quote:Op zondag 30 november 2014 16:01 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
wat is het volgende? Het pand waar ze nu in Almelo zitten had ooit, toen Otto Simon daar in nog zat een aansluiting op het spoor.![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 21:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik denk wel dat je deze een stuk lastiger weer uit de sloot krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |