Ik ben een voorstander van minimalisme.quote:
Waar zeurde ik dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan zeuren dat mijn filmpje lang was
Blijft lekkerquote:
quote:
Watquote:Ah I remember playing this song on my first date with my girlfriend at the planetarium. She squashed my juice box and we woke up naked in the Australopithecus display with a bunch of school kids looking at us.
Good times.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
I might be wrongggg, I might be wroonggggg
Nah...quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Draai hem regelmatig, tof nummer.
Proostquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar weer een pilsener open.
Proost, ik trek een cola blikje open. Verwacht toch niet voor 3 uur te slapen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar weer een pilsener open.
Hoiquote:
Ik ga zo slapen, maar luister steeds weer van die lekker muziek.quote:
quote:
Dank.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Proost, ik trek een cola blikje open. Verwacht toch niet voor 3 uur te slapen.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, maar luister steeds weer van die lekker muziek.
Wat een lafbekquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:25 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tappen_in_emmen.html
HahaAltijd ruzie daar
Wat is dat voor tyfusfilmpje waar je niets aan hebt dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:25 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tappen_in_emmen.html
HahaAltijd ruzie daar
Wanneer ga je slapen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dat voor tyfusfilmpje waar je niets aan hebt dan?
Nog even dit Griekse nummer:quote:
Maar het is allemaal zo goed! Slapen kan altijd nog! Zelfs als de stroom uitvalt en ik geen muziek meer kan luisteren. Snap je.quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar het is allemaal zo goed! Slapen kan altijd nog! Zelfs als de stroom uitvalt en ik geen muziek meer kan luisteren. Snap je.
Luister dit nummer, zonder iets anders te doen.quote:
Neequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luister dit nummer, zonder iets anders te doen.
Je mist echt wat, seriously.quote:
Heb al gekliktquote:
Jelly?quote:
quote:
Valt meequote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 06:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Omdat iemand zo slim was om een collega te bedreigen was hij op staande voet ontslagen. Wie mag zijn 0700-1700 shift invullen? Deze man.
AAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHH
Je kan ook nee zeggenquote:Op zaterdag 22 november 2014 06:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Omdat iemand zo slim was om een collega te bedreigen was hij op staande voet ontslagen. Wie mag zijn 0700-1700 shift invullen? Deze man.
AAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHH
Dit had om flashcore gevraagdquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:01 schreef wietparkiet het volgende:
ben als eerste in het huis wakker
slipknot of slayer?
Was zeker een goed feestje gisteren?quote:
Ja zeker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was zeker een goed feestje gisteren?
Leuk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag Johan Derksen, die staat hier te signeren...
Met een sigaar?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag Johan Derksen, die staat hier te signeren...
quote:
Verkapte, vroeg was alles beter faceboek pagina?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
https://facebook.com/toenfeyenoordvoorhetlaatstkampioenwerd
Mwa valt mee, enkele postsquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Verkapte, vroeg was alles beter faceboek pagina?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:11 schreef KitKatChunky het volgende:
fuck, waar ben ik nu weer uitgekomen
youtube's "gerelateerde video's" bij drum en bass zijn toch apart als je bij o-zone uitkomtquote:
Yoquote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
youtube's "gerelateerde video's" bij drum en bass zijn toch apart als je bij o-zone uitkomt
Ik ben nu bij Tenacious D
Je tat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
kwam zojuist onder de douche uit en ik keek naar mijn arm
blijft wennen
Wotquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
er is een bushalte en de bus die daar langskomt gaat naar de vechtsebanen
als je bij die bushalte uitstapt ben je net zo snel bij de vechtsebanen wanneer je blijft zitten en bij de vechtsebanen uitstapt
Ik snap je post nietquote:
okee er is een bushalte (missisipidreef) voor de bushalte vechtsebanen (een schaatsbaan). vanaf die bushalte (missipidreef) doe je er ongeveer een minuut over om naar de bushalte vechtsebanen te lopen. je kan dus net zo goed die bushalte (vechtsebanen) weghalen.quote:
Ohquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee er is een bushalte (missisipidreef) voor de bushalte vechtsebanen (een schaatsbaan). vanaf die bushalte (missipidreef) doe je er ongeveer een minuut over om naar de bushalte vechtsebanen te lopen. je kan dus net zo goed die bushalte (vechtsebanen) weghalen.
Ik vergeet nu al dat ik er 1 hebquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
heb hem al meer dan een half jaar ondertussen
Goedquote:
Goed, gisteravond uiteten geweest met collega's. En daarna naar een verjaardagsfeest geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed, beetje frisjes binnen en ik moet nog even eten halen dus ik moet naar buiten
maar verder prima. Met jou?
Nicequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, gisteravond uiteten geweest met collega's. En daarna naar een verjaardagsfeest geweest.
Vanavond thuis lekker chillen. Ik ga zo pasta eten had ik nog over.
Vlees met saté en patat. Niet zo bijzonder maar was wel lekker. En werk betaalde het uiteten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nicewat heb je gegeten?
Ik heb nog macaroni in de koelkast maar die is van woensdag dus dat vertrouw ik niet meer, dus die gooi ik weg.
Het is frietquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vlees met saté en patat. Niet zo bijzonder maar was wel lekker. En werk betaalde het uiteten.
Lang niet gehad sate met frietquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vlees met saté en patat. Niet zo bijzonder maar was wel lekker. En werk betaalde het uiteten.
Hey Geoquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi LB
Laten we niet die discussie weer starten
quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lb grijpt elke mogelijkheid aan
Het was een restaurant met Amerikaanse gerechten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang niet gehad sate met frietkan ik niet zo goed tegen maar wel lekker ja
goed excuus om vaker uit eten te gaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het was een restaurant met Amerikaanse gerechten.
Er werken leuke serveersters daar trouwens
Was ze Amerikaans.. dik?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het was een restaurant met Amerikaanse gerechten.
Er werken leuke serveersters daar trouwens
En dan als een creep starenquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed excuus om vaker uit eten te gaan
Ja die mogen mijn vlees wel proberen dan ik in plaats van hun vleesquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed excuus om vaker uit eten te gaan
You just made it nastyquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja die mogen mijn vlees wel proberen dan ik in plaats van hun vlees
quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja die mogen mijn vlees wel proberen dan ik in plaats van hun vlees
Ik moet ook nog steeds naar die filmquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
IK WIL NAAR DUMB AND DUMBER TO.. waarom kunnen mensen niet
Nee maar ze mogen mijn witte saus wel proberen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald wil je dan ook dat ze met 1 vingertje door jouw satesaus pot roeren?
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef wietparkiet het volgende:
lb mag dan binnenkort wel 19 worden ze blijft een klein meisje jongens
graag rekening mee houden
klein vrouwtjequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
Al is ze 70 dan is ze nog een klein meisje
SUKKELquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
Godver mijn pasta is nog beetje bevroren.
Gefrituurde pastaquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
deep fried pasta altijd lekker
Met zijn vriendin erbij?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
FL wou gister meeten, maar ik was niet in de mood, plus dan was ik het 3e wiel.
Ja. Met 3 dudes is het niet echt ongemakkelijk (tenzij homo's) maar met het 3e wiel wordt inderdaad gesuggereerd dat er een koppeltje is en dan 1 single.quote:
Ja dat is wel minder dan inderdaad.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Met 3 dudes is het niet echt ongemakkelijk (tenzij homo's) maar met het 3e wiel wordt inderdaad gesuggereerd dat er een koppeltje is en dan 1 single.
Nice. Ja rond kerst komen er altijd wel leuke films in de bios.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:59 schreef Geo4kant het volgende:
Horrible bosses 2 ook binnekrot in de bios
was aan het eten zeikstraalquote:
iwanius is een debielquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
Die posts van Iwanius in dit topic
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #312 Oesters smaken ook in november
Iwaniusquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:25 schreef Ro-ald het volgende:
Die posts van Iwanius in dit topic
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #312 Oesters smaken ook in november
Gaat nergens overquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is niet zo raar
heel fok ziet jou als een of andere godin
quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter zien ze mij als een god
shit roald would say
ja in de bus en op het werk en als ik 's avonds zit te blowen beetje world star vines kijkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Wp, kijk je nog wel eens op Twitter?
Moet lachen om de tweets van Krulquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja in de bus en op het werk en als ik 's avonds zit te blowen beetje world star vines kijken
die shit is echt geniaal
ja had het met mijn baas daarover vandaagquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet lachen om de tweets van Krul
"feminist"quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja had het met mijn baas daarover vandaag
domme feminist is het geworden
kk dit kk dat like srsly fuck off
maar is vermakelijk af en toe dus ik ontvolg haar niet
love you krul als je dit leest
Is vermakelijk inderdaadquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja had het met mijn baas daarover vandaag
domme feminist is het geworden
kk dit kk dat like srsly fuck off
maar is vermakelijk af en toe dus ik ontvolg haar niet
love you krul als je dit leest
wow je bent dichtbijquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
Groeten uit Tivoli Vredenburg Utrecht
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
zandpad here i come
moet ik nog de groetjes doen geo?
Vertel vertelquote:
Inderdaad tijdens je date op FOK! postenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Als je dit post tijdens je date, weet ik niet of het gevoel wederzijds is
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over negen maanden heeft ze twee kinderen.
zelfs ik snap ditquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad tijdens je date op FOK! posten
minecraft?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ] mijn nieuwe vriend
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:35 schreef KitKatChunky het volgende:
NSFW: imgur.com/gallery/QY1Xq9Y
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, de nieuwe console graphics zijn gewoon bagger.
Tegen wie praat je?quote:
okequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm.. ten eerste slecht en ten tweede weet ze wel wie hij is want het is der buurjongen.
Die tweede is vetquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kankerlelijkquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige zijn wel leuk. Al is het niet mijn ding...quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die message van je op tumblrquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey schatjes. Ik heb vanaf 1 december definitief een nieuwe kamer
Ik ben jaloers, ik heb de hele dag rond zitten zoekenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey schatjes. Ik heb vanaf 1 december definitief een nieuwe kamer
Arnhem is ook achterlijk makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik heb de hele dag rond zitten zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Je kan je altijd ombouwenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Had ik maar een vangijn, dan was ik vast ook populair hier
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan je altijd ombouwen
Geo4kantin
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik snel door de man zou vallen.. mijn benen onder een rokje
Stond die aan de andere kant van een ruit en deed hij precies het zelfde als jij?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet, had vroeger zelfs een fan.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stond die aan de andere kant van een ruit en deed hij precies het zelfde als jij?
Ik ookquote:
Ik steek er zo eentje opquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik water en rook een joint. Eigenlijk heb net gerookt, ga daarvoor naar buiten.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik steek er zo eentje op
neequote:
Ik ga er van genieten. Heel Arnhem door gelopen voor een Rabobank want ik had mijn borg al gepind vandaag dus moest bij eigen bank. Moge de Amnesia Haze smaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |