Voice zal wel uit zijn gelopen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:53 schreef tralalala het volgende:
Sinds wanneer gaat Humberto langer door dan Pauw?
Vriendin van VBL was te gast.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voice zal wel uit zijn gelopen.
Judith Osborn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:57 schreef tralalala het volgende:
Dat vieze wijf van Bert van der Veer
Ik vind Pauw een vreemde show. Af en toe een goed item met achtergrondinformatie. Zoals inderdaad dat Panama-item.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
Alle krediet die Pauw de afgelopen 2 weken heeft opgebouwd is hij weer kwijt bij mij. Wat een dramatische show op het Panama item na.
jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Rmie het volgende:
[..]
Gefundeerde kritiek op bijbel = bashen?
Marike Stellinga komt ook nog langs.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef tralalala het volgende:
Meeste gasten maken ze pas rond 17:00 bekend.
Mani heeft zijn broek al uit.quote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marike Stellinga komt ook nog langs.![]()
![]()
![]()
Ik denk het niet. Alberto Stegeworst heeft Mani betrapt toen hij seks wou hebben met een 16-jarige meisje zonder condoom.quote:Op maandag 24 november 2014 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani heeft zijn broek al uit.
Hahhahaquote:Op maandag 24 november 2014 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Alberto Stegeworst heeft Mani betrapt toen hij seks wou hebben met een 16-jarige meisje zonder condoom.
[ afbeelding ]
Overslaan dus.quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef Zipportal het volgende:
Peter Aerts
Remy Bonjasky
Ernesto Hoost
Rico Verhoeven
quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef Zipportal het volgende:
Peter Aerts
Remy Bonjasky
Ernesto Hoost
Rico Verhoeven
quote:De vader van het 2-jarige meisje dat vorig jaar met haar opa en oma werd doodgereden, heeft vrijdag in de rechtbank een stoel naar de rechter gegooid. Hij deed dat nadat deze de verdachte een taakstraf van 120 uur had opgelegd. De uitspraak en de actie van de vader leidde dit weekend tot veel ophef. Pauw bespreekt de uitspraak vanavond met rechter Peter Lemaire en Elly Winkel van de Vereniging Verkeersslachtoffers.
De man zelf toch?quote:Op maandag 24 november 2014 23:05 schreef superniger het volgende:
Tan heeft wel een betere gast over dit onderwerp.
Als je emotv wilt wel ja.quote:Op maandag 24 november 2014 23:05 schreef superniger het volgende:
Tan heeft wel een betere gast over dit onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |