Voice zal wel uit zijn gelopen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:53 schreef tralalala het volgende:
Sinds wanneer gaat Humberto langer door dan Pauw?
Vriendin van VBL was te gast.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voice zal wel uit zijn gelopen.
Judith Osborn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:57 schreef tralalala het volgende:
Dat vieze wijf van Bert van der Veer
Ik vind Pauw een vreemde show. Af en toe een goed item met achtergrondinformatie. Zoals inderdaad dat Panama-item.quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:50 schreef opperkleurder het volgende:
Alle krediet die Pauw de afgelopen 2 weken heeft opgebouwd is hij weer kwijt bij mij. Wat een dramatische show op het Panama item na.
jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Rmie het volgende:
[..]
Gefundeerde kritiek op bijbel = bashen?
Marike Stellinga komt ook nog langs.quote:Op maandag 24 november 2014 14:12 schreef tralalala het volgende:
Meeste gasten maken ze pas rond 17:00 bekend.
Mani heeft zijn broek al uit.quote:Op maandag 24 november 2014 16:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Marike Stellinga komt ook nog langs.![]()
![]()
![]()
Ik denk het niet. Alberto Stegeworst heeft Mani betrapt toen hij seks wou hebben met een 16-jarige meisje zonder condoom.quote:Op maandag 24 november 2014 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani heeft zijn broek al uit.
Hahhahaquote:Op maandag 24 november 2014 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Alberto Stegeworst heeft Mani betrapt toen hij seks wou hebben met een 16-jarige meisje zonder condoom.
[ afbeelding ]
Overslaan dus.quote:Op maandag 24 november 2014 13:44 schreef Zipportal het volgende:
Peter Aerts
Remy Bonjasky
Ernesto Hoost
Rico Verhoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |