Van GOMAD krijg je zo'n vieze dikke vethuid man.quote:
Klopt, maar teveel water is ook niet goed. Probeer me aan de 1 á 1.5 liter per dag te houden. 's ochtends neem ik al 600ml water met Joylent. Voor het sporten PWO met 500ml water en tijdens het sporten nog water.quote:
Kan je ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sorry ik snap niet wat ik hier moet lezen
google:quote:
het is gewoon een ik geef geen neuk plaatje jezusquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:14 schreef Varg89 het volgende:
[..]
google:
barren = not able to produce crops.
onvruchtbare grond dus, maar wat heeft dat te maken met Israel?
als 70 kilo al overgewicht isquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom een eiwitshake drinken wanneer je toch al overgewicht hebt?
niet volgende zomer op het strand shinen met je goddelijke lijfquote:
Het zijn de Barrens. Duh.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:16 schreef .sfinx het volgende:
[..]
het is gewoon een ik geef geen neuk plaatje jezus
welke server? ik zie dat je vrouw bent, ik smijt gold naar je als je dan striptease doet op IF bank mailbox.quote:
Darkspear, horde.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef .sfinx het volgende:
[..]
welke server? ik zie dat je vrouw bent, ik smijt gold naar je als je dan striptease doet op IF bank mailbox.
Hordequote:
Want?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:24 schreef Kiid het volgende:
Als je het alleen maar drinkt na het trainen dan kan je het net zo goed niet doen
Best wel erg ja, dan te bedenken dat de prullenbak echt 2 stappen verder staat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:57 schreef Robophatt het volgende:
Lege pakken in je koelkast laten staan
Als je er serieus mee bezig bent dan moet je iedere dag een x aantal gram eiwit uit je voeding halen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Want?
Edit: Ja als je verder niks doet de dagen erna inderdaad wel
De grootste onzin, mensen drinken veel te weinig water. Voor een optimale functie van je nieren en andere organen zou een volwassen man 2,9 liter water per dag binnen moeten krijgen. Uiteraard niet in te grote porties en verdeeld over de dag.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Klopt, maar teveel water is ook niet goed. Probeer me aan de 1 á 1.5 liter per dag te houden. 's ochtends neem ik al 600ml water met Joylent. Voor het sporten PWO met 500ml water en tijdens het sporten nog water.
Neem het elke dag na het sporten en op rustdagen (weekend 2x per dag). Daarnaast vreet ik gewoon veel ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je er serieus mee bezig bent dan moet je iedere dag een x aantal gram eiwit uit je voeding halen.
Een normaal persoon haalt niet zoveel gram alleen uit zijn voeding, dus eet je meer producten hoog in eiwit (kwark/vlees/yoghurt) en de meeste nemen meerdere keer een shake per dag ter aanvulling van die behoefte. Zo nu en dan lukraak een shake met een yolo dieet dan heeft zo'n shake niet zoveel nut. Kan je die 30 euro beter besteden aan een FOK! abonnement
Vind mezelf meer een Charlie.quote:
Was je wel binnen 30 minuten? Anders heb je anabolic window gemist en was je training voor niksquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef .sfinx het volgende:
Net terug van het keiharde pompen, aders poppen uit m'n voorhoofd en polsen. Omdat ik de ecto leef leef, ben ik een beetje afhankelijk van de supplementen. Elke dag na trainen dus een lekker eiwitpoeder/creatine melange. Echter bij het openen van de koelkast merkte ik dat de melk op is, er stonden enkel nog 3 lege pakken melk.
Omdat ik het toch nodig heb, besloot ik maar met water te gaan mixen. Maar GADVERDAMME, wat is dat smerig zeg. Na het benuttigen van deze kots moest ik ook bijna nekken van de ranzigheid. Water met vanillesmaak![]()
grgr
Sportschool is hier 5 min vandaan, dus ja binnen de schwarzenegger timezonequote:Op zaterdag 22 november 2014 16:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Was je wel binnen 30 minuten? Anders heb je anabolic window gemist en was je training voor niks
Zo beta dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
Je bent een ecto DUS je hebt supplementen nodigmet zulke kennis ben je idd een ecto ja. Freten jij skinny flikker
Ik kom liever pagga zetten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kom fittie plaatsen, ik plaats een beta op je nosso frind.
Zal wel weer ja, zeker op kleine jongetjes?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kom liever pagga zetten.
niet zo mirren bollequote:Op zaterdag 22 november 2014 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
Je bent een ecto DUS je hebt supplementen nodigmet zulke kennis ben je idd een ecto ja. Freten jij skinny flikker
Hij heb gelijkquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij heb gelijk
Leer eten schrale satéprikker
1 pot creatine kost evenveel als 20 pakken havermout. Reken je gains maar uit met beide. Duik nog is in wat literatuur.quote:
Geld speelt geen rol, eerder tijd. Ik heb geen zin om met een weegschaaltje alles te staan wegen en te berekenen wat ik per dag moet innemen, ben in 7 maanden tijd 10 kilo aangekomen door meer te gaan eten en te sporten. Ben ik ruim tevreden mee. Misschien dat ik later me er meer in ga verdiepenquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
1 pot creatine kost evenveel als 20 pakken havermout. Reken je gains maar uit met beide. Duik nog is in wat literatuur.
'Ik kan niet zonder supplementen aankomen'quote:
beachboy-alertquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol, eerder tijd. Ik heb geen zin om met een weegschaaltje alles te staan wegen en te berekenen wat ik per dag moet innemen, ben in 7 maanden tijd 10 kilo aangekomen door meer te gaan eten en te sporten. Ben ik ruim tevreden mee. Misschien dat ik later me er meer in ga verdiepen
Ben je van 50 naar 60 kilo gegaan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:38 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol, eerder tijd. Ik heb geen zin om met een weegschaaltje alles te staan wegen en te berekenen wat ik per dag moet innemen, ben in 7 maanden tijd 10 kilo aangekomen door meer te gaan eten en te sporten. Ben ik ruim tevreden mee. Misschien dat ik later me er meer in ga verdiepen
Train chest niet, wil geen tieten krijgen. Ben toch verdomme geen wijf?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
beachboy-alert
Monday chestday zeker
63 naar 73quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:41 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ben je van 50 naar 60 kilo gegaan?
Als je ondervoed bent is het ook heel makelijk om snel aan te komen.
10kg in 7 maanden zegt niks.
Misschien dat het met aardbei anders is, maar vanille is niet te nassen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik drink dagelijks een shake met water.. helemaal niks mis mee.. water met aardbeien smaak.. no problem..
Je kan er zelfs ijs van maken, in de ijsmachinequote:Op zaterdag 22 november 2014 19:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik drink dagelijks een shake met water.. helemaal niks mis mee.. water met aardbeien smaak.. no problem..
Ook met vanille en met chocolade gedaan..quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:45 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Misschien dat het met aardbei anders is, maar vanille is niet te nassen.
Smaken verschillen dan denk ik, een shake hoort gewoon met de witte motorquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ook met vanille en met chocolade gedaan..
weet niet welke whey shake jij hebt maar hier in Amerika is ON (Optimum Nutrition) lekker en Syntha6 ook heel goed.
En havermout smaakt ook lekkerder met melk ipv water..quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
1 pot creatine kost evenveel als 20 pakken havermout. Reken je gains maar uit met beide. Duik nog is in wat literatuur.
Whey met cocaine is helemaal niet goed voor je man!!!quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:47 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Smaken verschillen dan denk ik, een shake hoort gewoon met de witte motor
Haha, bijna witte kerstquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Whey met cocaine is helemaal niet goed voor je man!!!
Nee maar in all seriousness.. met melk is idd het lekkerst.
Dit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:04 schreef VarkensHart het volgende:
Stelletje fags met jullie fitness
zijn ws van die dikke nekbaardenquote:
omdat ik te lui ben om die in de prullenbak 1.5meter verder te gooienquote:Op zondag 23 november 2014 10:38 schreef haan33 het volgende:
waarom laat je drie lege pakken melk staan in de koelkast TS
Dat is lang niet genoeg, wil je in de buurt komen moet je er iedere dag 20 etenquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:26 schreef SideEffect het volgende:
Gewoon elke dag 10 eieren eten! 💪
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |