Dus als een vrouw je mee naar de slaapkamer wil nemen, zeg jij nee?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Dan heb je dat fout.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere man hier wel een date met een Fokster heeft gehad.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik al. Na het pyjama-incident.
Download maar, dan stuur ik wel een 10 seconden filmpje. Because I'm the 10second man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?
Ja ik weet ook niet wat ik met jou moet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey Serg, sorry dat ik niet op je mailtje heb gereageerd. Wist niet goed wat ik ermee moest.
Ik zou dit ook ongeloofwaardig vinden inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus als een vrouw je mee naar de slaapkamer wil nemen, zeg jij nee?
Ha...hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, afgelopen woensdag. Maar die is niet in bed geëindigd. Dat doe ik niet op een eerste date. Maar vrijdag staat date twee gepland
Scherp.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
30cm grote roedes!quote:vrijdag 21 november 2014 @ 22:02 • 298
-Strawberry-
Gewoon filmpjes sturen via Snapchat
Heb geen Snapchat. Mis ik wat?
Nee,ik zei alleen dat het mijn insteek nooit is op een eerste date en er ook nooit vanuit ga dat het gebeurd. Ik zie wel hoe een date loopt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet.. Ik wil ergens wel.. Hoe lang is 't nu geleden.. 3 of bijna 4 weken? Tijd gaat best snel..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik nog niet in ieder geval, maar als je denkt dat het je goed zal doen, dan doen
* aeque pakt de popcornquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat ik met jou moet.
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje was vergeten te beantwoorden.... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Ik zou niet weigeren denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
My bad. Evenals die date, was ook my bad.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik al. Na het pyjama-incident.
Welke date?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou niet weigeren denk ik.
[..]
My bad. Evenals die date, was ook my bad.
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje vergeten te beantwoorden was..... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Ik kon toch geen TT bedenkenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh shitIk dacht serieus dat ik lapo had. Hij werd rood na mijn bericht. Sorry dude.
Sjezus wat kinderachtigquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Eerst zeg je wanneer we gaan afspreken via de mail. Dat was ik vergeten. Zag ik vandaag pas dat ik je mailtje was vergeten te beantwoorden.... beantwoord ik alsnog. En dan blokkeer je me op de fok dm. Maar ik heb jou nu ook geblokkeerd op de whatssapp om wat terug te doen; want dat moet misschien ofzo ik snap er niets meer van. Dus dan weet je dat....
Holy crap, over oude koeien uit de sloot halen gesprokenquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).
Serious request in Enschede of zo toch? Ben er uiteindelijk niet geweest. En ja ik was je DMs zat.
Mag ik je dan nog wel mailen voor een date?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gozer, dat was een mailtje van 2011 (!).
Serious request in Enschede of zo toch? Ben er uiteindelijk niet geweest. En ja ik was je DMs zat.
Hier heb je ook wat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hand me some! Ik ga er even voor zitten.
Bij jou zou ik het niet durven.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |