SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
There is no TTtHIS IS NOT THE tt YOU'RE LOOKING FORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk niet, ben best druk morgenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef DrNick het volgende:
LB morgen chillen? Ik ga nog langs Theemaas en moet om 1500 in utreg zijn.
Ah, ok. Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ben best druk morgen
Dingenquote:
quote:
Babysitten, watquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga morgen babysitten, wordt een hel
Die zoontjequote:
wilquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Schattige jongen die alles wilt aanraken
IDGAFquote:
quote:
Fruitvliegjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zoemt een fruitvliegje in m'n kamer![]()
![]()
He must'ta know ur sweetquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zoemt een fruitvliegje in m'n kamer![]()
![]()
Ik zit bij mijn ouders thuis dus ik kan geen muziek gaan pompenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
Sinds ik thuis ben nog geen muziek gedraaid..vond het al zo stil.. slecht zaak.
Denk dat ik straks voor het slapen een hasjjointje draaiquote:
Dat gaat lekker ruiken in mn kamer jaquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Probeer afwasmiddel in een bekertje te doen met wat azijn erin. Heeft bij mij goed gewerkt.
Wow, maar uitproberen als ik morgen weer in Arnhem ben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Probeer afwasmiddel in een bekertje te doen met wat azijn erin. Heeft bij mij goed gewerkt.
Goed topicquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel
Dank!quote:
Tja, gebeurt wel vaak hè, als jij op FOK! zit.quote:
Hahahaquote:
Geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, gebeurt wel vaak hè, als jij op FOK! zit.
Ja, ik begin al wat ouder te worden enzo.quote:
https://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.htmlquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, loop al 3 / 4 maanden te kloten en het uit te stellen
Nee, kun je niet lezen ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
tijd om je handwagen op te starten blijkbaar.
En waarom?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Dat is een mooie presse-papier van een paar tientjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Wel een prima prijs. Thanks zal eens bekijken later.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof ding. Wij hebben hem ook staan beneden.
Sorry ik val niet op mannen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb behoefte aan affectie. Daarom mijn eerdere uitspraak.
Het is ook een prima router hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een mooie presse-papier van een paar tientjes.
Mwah, heb zelf een oude Linksys. Maar ik ben erg skeptisch over Chinees spul van een paar tientjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het is ook een prima router hoor
Wat raad jij aan dan?
Het is allemaal goedkoop chinees plastic spulquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, heb zelf een oude Linksys. Maar ik ben erg skeptisch over Chinees spul van een paar tientjes.
Ja precies, ik had hier een WRT54G, maar beneden hebben we nu die andere en die werkt al een jaar naar tevredenheid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, heb zelf een oude Linksys. Maar ik ben erg skeptisch over Chinees spul van een paar tientjes.
Al geprobeerdquote:
Stom kind dat niet nadenkt..quote:
Het verschil tussen "gemaakt in China" en "gemaakt door China" is aanwezig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is allemaal goedkoop chinees plastic spul
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Eenzaamheid vormt steeds meer een probleem, daarom neem ik nog maar een biertje.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Eenzaamheid vormt steeds meer een probleem, daarom neem ik nog maar een biertje.
Ja, dit was een begin, de eerste zin.quote:
e3000 hier, gewoon b/g/n, dual channel. Zat instellingen. Prima. Misschien nog een keer OpenWRT op mikken. Maar eerst verhuizen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja precies, ik had hier een WRT54G, maar beneden hebben we nu die andere en die werkt al een jaar naar tevredenheid.
Ik ben sterker dan medicijnen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
En dan komen ook nog eens de feestdagen er aan.. alleen zijn met kerst en nieuwjaar.. haal de anti depressiva maar vast in huis
Dat heeft toch een ander effect bij uitgaansgelegenheden hoor..quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Des te meer bier ik drink, hoe meer vrede op aarde. Het is goed voor ons allemaal, geloof ook in bier, het zal de wereld redden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |