het is een fetish van ipa om de resten eruit te etenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah bah, hij heeft vast etensresten erin zitten.
Je moet wat als je geen aandacht van het andere geslacht krijgt he...quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een fetish van ipa om de resten eruit te eten
iedereen heeft zo zijn fetishenquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen aandacht van het andere geslacht krijgt he...
Aaah nee, das gemeen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Verstandige mensen dus. Waren er maar meer van in die regio, zou het er wellicht een stuk anders uit zien.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Malatyali0691 het volgende:
...of zijn op zijn minst zeer seculiere Moslims.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Verstandige mensen dus. Waren er maar meer van in die regio, zou het er wellicht een stuk anders uit zien.
Jij bent jood?quote:
Omdat Islamieten niet bestaan, Moslims wel.quote:
Islamieten bestaan wel degelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Omdat Islamieten niet bestaan, Moslims wel.
Je bent joods dusquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:19 schreef theunderdog het volgende:
Islamieten bestaan wel degelijk.
Hmm...quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Omdat Islamieten niet bestaan, Moslims wel.
En precies daarom is dat de enige groep daar die mijn sympathie heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Gast bijna alle PKK-Koerden zijn atheïsten man of zijn op zijn minst zeer seculiere Moslims.
Ze zijn seculier.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
Maar wat is er mis met seculiere moslims?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |