SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Voccar op 22-11-2014 23:33:17 ]![]()
lopen op rockmuziek is het beste![]()
speaking of, net voor de 2e keer gelopen op m'n nieuwe Nimbus schoentjes![]()
![]()
Ah, mijn afspeellijst is vijfenenhalf uur nu. Dan hoop ik toch echt wel binnen te zijn
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
marathon-lijstquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Cynic het volgende:
Ah, mijn afspeellijst is vijfenenhalf uur nu. Dan hoop ik toch echt wel binnen te zijn![]()
![]()
Volgende maand kan-ie inderdaad meequote:
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
ik heb o.a. the Clash, Rage Against the Machine, Pixies op m'n koptelefoon als ik loop, ook wat dance zoals Prodigy en Kraftwerk![]()
![]()
Ik loop sinds een tijdje nooit meer met muziek. Had gedacht dat ik dan wel minder plezier in het lopen zou krijgen, maar bevalt eigenlijk wel prima.![]()
Morgenvroeg even een generale lopen voor de Bruggenloop. Al zal ik met de toevoeging van de Willemsbrug meer klimmen dan volgende week. Gewoon, omdat het kan.
Zondag wil ik eigenlijk van Hoek van Holland richting Scheveningen lopen. Wordt een mooi weekend!Get stoned![]()
ik kan zonder muziek lopen maar loop liever metquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:12 schreef Voccar het volgende:
Ik loop sinds een tijdje nooit meer met muziek. Had gedacht dat ik dan wel minder plezier in het lopen zou krijgen, maar bevalt eigenlijk wel prima.![]()
Ik heb nog nooit met muziek gelopen. Dus ik weet niet beter
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Meeste mensen die ik ken rennen zonder, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:40 schreef trolley het volgende:
Ik heb nog nooit met muziek gelopen. Dus ik weet niet beter![]()
![]()
Ah! Kamp-met!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
de bruggenloop is over 2 weken he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:14 schreef Hinder het volgende:
Morgenvroeg even een generale lopen voor de Bruggenloop. Al zal ik met de toevoeging van de Willemsbrug meer klimmen dan volgende week. Gewoon, omdat het kan.
Zondag wil ik eigenlijk van Hoek van Holland richting Scheveningen lopen. Wordt een mooi weekend!![]()
Da's eigenlijk wel waar, in het bos loop ik zonder... Hmmmquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn marathon was beter met muziek dankzij een super playlist
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
share ?quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn marathon was beter met muziek dankzij een super playlist![]()
![]()
Ik weet niet of die playlist net zo waardevol is voor jou als-ie was voor mij, zitten namelijk nummers tussen waar ik lang mee heb getraind, die doen denken aan een fijne vakantie. Anyway:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed dat je 't zegt. Anders zou ik in de verkeerde stad staan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de bruggenloop is over 2 weken he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet of die playlist net zo waardevol is voor jou als-ie was voor mij, zitten namelijk nummers tussen waar ik lang mee heb getraind, die doen denken aan een fijne vakantie. Anyway:thanks for sharing ! Ik ga die van mij binnenkort ook maar 's vervangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had bijna yurkakMoest vanaf km 5, verschríkkelijk! En dat terwijl de 14 km verder geweldig gingen, steady op 6:40 min/km
![]()
![]()
Hebben jullie ook wel eens aan de vooravond voor een wedstrijdje heulemaal geen zin om de volgende dag te 'moeten' lopen en presteren? Ik heb dat nu dus. Morgen een 5km loopje - hopelijk deze keer wel écht 5km uitgemeten- waar ik hoogstwaarschijnlijk een PR ga lopen, maar ik heb er op dit moment nog helemaal geen zin in op de één of andere manier ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: