Ook vegetarische dingen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
* richolandia houdt een barbeque en alle leiders in Europa zijn uitgenodigd
* Monopoly is veganist en vraagt ook of de organisatie rekening houdt met vleesvrije vleesvervangersquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Poep (Griekenland) + Etsuquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Als iedereen even zijn land + username post kan ik lijstje maken
Wijst uitnodiging af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Bitterlemon - Turkijequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
spijkerbroek - Nederlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Daaromquote:
Binnenkort zal heel Europa Turks zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Delen we ook de strijd voor een Blank Europa?
Er is een speciale plek in de hel voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Binnenkort zal heel Europa Turks zijn.
quote:
Daar doet richolandia helaas niet aan. Iedereen hier is verplicht vlees te eten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Monopoly is veganist en vraagt ook of de organisatie rekening houdt met vleesvrije vleesvervangers
Blijf dan maar lekker in je eigen stinklandquote:
Ik heb geen vliegtuigquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Daar doet richolandia helaas niet aan. Iedereen hier is verplicht vlees te eten.
[..]
Blijf dan maar lekker in je eigen stinkland
Ik hoopte omdat je mij er op wilde wijzen dat ik maar een land per post mocht binnenvallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraag stelde?
Mooi, dan kom ik!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Daar doet richolandia helaas niet aan. Iedereen hier is verplicht vlees te eten.
[..]
Blijf dan maar lekker in je eigen stinkland
Ik kan het regelen maar dan wil ik wel 450 Soldaten hebben,quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is de algemene gedachte over de walvisvaart? Er heerst op dit moment een tekort aan levertraan in mijn Vierde Rijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik hoopte omdat je mij er op wilde wijzen dat ik maar een land per post mocht binnenvallen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kan het regelen maar dan wil ik wel 450 Soldaten hebben,
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:24 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die grap een beetje heel erg uitgemolken.
Ik heb walvissen op strand.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is de algemene gedachte over de walvisvaart? Er heerst op dit moment een tekort aan levertraan in mijn Vierde Rijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Duitsland heet nu Turkijke
[..]wordt geregeld
We hebben een deal. Ik zal 450 vrouwen opdragen om nieuwe mannen te baren om het gat weer op te vullen. De levertraan is een afrodisiac in mijn land, dus dat is een win-win.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik kan het regelen maar dan wil ik wel 450 Soldaten hebben,
Klopt, vond hem wel toepasselijk. En CTR-V is makkelijke dan zelf typen.quote:
Afgeweerd. Wegwezen met je gespuisquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef RingBewoner het volgende:
* RingBewoner Valt Richolandia aan. Hatseflats.
De trucks komen morgenmiddag binnen rijden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hebben een deal. Ik zal 450 vrouwen opdragen om nieuwe mannen te baren om het gat weer op te vullen. De levertraan is een afrodisiac in mijn land, dus dat is een win-win.
Tevens, om de goede relaties tussen onze beide Rijken te benadrukken doneer ik een half opgegeten krentenbol.
Ik zal een grensopening bewerkstelligen. De soldaten staan klaar met schoon ondergoed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
De trucks komen morgenmiddag binnen rijden.
babyvodka is van mij hoorquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef richolio het volgende:
Legenda maken is zo veel werkNevermind, richolio eet een soepje
[ afbeelding ]
Helaas had de aanval weinig succes. Het tekort aan knoflook speelde het leger van Richolandia parten. Als straf en tegenaanval dump ik 11,5 Fyra treinstellen terug op jullie spoorwegnet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:25 schreef richolio het volgende:
* richolandia valt Mono's Penis Paradijs aan met grote dildo's, om ze niet helemaal van streek te maken
Zorg dat ze ook een lunchpakketje hebben voor de reis.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal een grensopening bewerkstelligen. De soldaten staan klaar met schoon ondergoed.
* Tassendief Hangt de vlag halfstok.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:26 schreef richolio het volgende:
* richolandia houdt een dag van nationale rouw na een vreselijk ongeluk en hoopt op steun van andere landen
Runderbloed om te drinken en verse Ementhaler kaas als voedsel. Mijn soldaten zijn beresterk.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:26 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zorg dat ze ook een lunchpakketje hebben voor de reis.
Prima. Ik neem GB wel dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Sluit je aan bij mij en samen regeren we over Europa
haha, richoleraquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:26 schreef richolio het volgende:
* richolandia houdt een dag van nationale rouw na een vreselijk ongeluk en hoopt op steun van andere landen
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Prima. Ik neem GB wel dan.
Welk land heb jij? D
IJsland.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Prima. Ik neem GB wel dan.
Welk land heb jij? D
nein! Alleen aangrenzende landen. Dus ook niet met vliegtuigen enzquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:27 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens, mag je landen aanvallen die niet naast je liggen?
* babyvodka ik zorg voor Europese crisis grens is dicht vanaf poepquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:26 schreef richolio het volgende:
* Tassendief voelt zich bedreigt en sluit alle havens en scholenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:27 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens, mag je landen aanvallen die niet naast je liggen?
nee jij hebt babyvodka niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
* babyvodka ik zorg voor Europese crisis grens is dicht vanaf poep
* richolandia is aanwezigquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:28 schreef Faux. het volgende:
LETLAND KONDIGT STAATSFILMAVOND AAN
Door onze verslaggever
De Letse regering heeft vanmiddag bekend gemaakt dat zij ter gelegenheid van het nieuwe Europa een filmavondje organiseert voor alle nieuwe regeringsleiders. Zaterdagavond 22 november zijn zij welkom in de hoofdstad Riga. 'Gelieve chips, fris en andere lekkernijen mee te nemen', vroeg de Letse minister-president tijdens zijn wekelijkse persmoment.
* richolio gaat niet naast je zitten bij de Filmavond van DROLquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:29 schreef RingBewoner het volgende:
* RingBewoner Valt nogmaals Richolandia aan!
* Monopoly gaat in op deze uitnodiging. Ik als Grootste Leider Ooit neem bloedworst mee en een handjevol zoutjes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:28 schreef Faux. het volgende:
LETLAND KONDIGT STAATSFILMAVOND AAN
Door onze verslaggever
De Letse regering heeft vanmiddag bekend gemaakt dat zij ter gelegenheid van het nieuwe Europa een filmavondje organiseert voor alle nieuwe regeringsleiders. Zaterdagavond 22 november zijn zij welkom in de hoofdstad Riga. 'Gelieve chips, fris en andere lekkernijen mee te nemen', vroeg de Letse minister-president tijdens zijn wekelijkse persmoment.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:24 schreef Bitterlemon het volgende:
* Bitterlemon stuurt alle Turken op El Paso af
Ik bezit nu El Paso.quote:
Sorry, maar ik heb geen verdere buurlanden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:29 schreef richolio het volgende:
[..]
* richolandia is aanwezig
[..]
* richolio gaat niet naast je zitten bij de Filmavond van DROL
Nederland is succesvol overgenomen door de Finnen en heet nu ook Nieuw Marokkoquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:25 schreef CrashO het volgende:
* CrashO stuurt alle Finnen op Nederland af
Ik weiger Russische propaganda te bekijken en stel voor om The Notebook te kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef Faux. het volgende:
De Democratische Republiek van de Orde van de Letten heeft overigens alleen Russische en Letse films, dus als jij ook iets mee willen nemen zou dat fijn zijn.
We missen nog de faroer eilandenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mooi dan beheren we alle eilanden. Pak jij noorwegen/nl? Trek ik op richting wit-NL
*gaat met gillende strijdmacht naar Denemarken*quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verbondje doen?
Jij gaat richting Denemarken, ik richting Rusland.
Als jij em meeneemtquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weiger Russische propaganda te bekijken en stel voor om The Notebook te kijken.
daar beslit de EU over ;pquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
ik heb babyvodka gewoon
jij ligt eruit
Ik heet Turkije hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
* Turkijke bezit nu El Paso
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland/Noorwegen is al lang overgenomen door Nieuw Marokkoquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even lokquote dan mi mangquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nederland/Noorwegen is al lang overgenomen door Nieuw Marokko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |