Ik weiger Russische propaganda te bekijken en stel voor om The Notebook te kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef Faux. het volgende:
De Democratische Republiek van de Orde van de Letten heeft overigens alleen Russische en Letse films, dus als jij ook iets mee willen nemen zou dat fijn zijn.
We missen nog de faroer eilandenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mooi dan beheren we alle eilanden. Pak jij noorwegen/nl? Trek ik op richting wit-NL
*gaat met gillende strijdmacht naar Denemarken*quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verbondje doen?
Jij gaat richting Denemarken, ik richting Rusland.
Als jij em meeneemtquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weiger Russische propaganda te bekijken en stel voor om The Notebook te kijken.
daar beslit de EU over ;pquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
ik heb babyvodka gewoon
jij ligt eruit
Ik heet Turkije hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
* Turkijke bezit nu El Paso
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland/Noorwegen is al lang overgenomen door Nieuw Marokkoquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Doe even lokquote dan mi mangquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nederland/Noorwegen is al lang overgenomen door Nieuw Marokko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |