Ook vegetarische dingen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
* richolandia houdt een barbeque en alle leiders in Europa zijn uitgenodigd
* Monopoly is veganist en vraagt ook of de organisatie rekening houdt met vleesvrije vleesvervangersquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Poep (Griekenland) + Etsuquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Als iedereen even zijn land + username post kan ik lijstje maken
Wijst uitnodiging af.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Bitterlemon - Turkijequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
spijkerbroek - Nederlandquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef richolio het volgende:
Daaromquote:
Binnenkort zal heel Europa Turks zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Delen we ook de strijd voor een Blank Europa?
Er is een speciale plek in de hel voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Binnenkort zal heel Europa Turks zijn.
quote:
Daar doet richolandia helaas niet aan. Iedereen hier is verplicht vlees te eten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Monopoly is veganist en vraagt ook of de organisatie rekening houdt met vleesvrije vleesvervangers
Blijf dan maar lekker in je eigen stinklandquote:
Ik heb geen vliegtuigquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Daar doet richolandia helaas niet aan. Iedereen hier is verplicht vlees te eten.
[..]
Blijf dan maar lekker in je eigen stinkland
Ik hoopte omdat je mij er op wilde wijzen dat ik maar een land per post mocht binnenvallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die vraag stelde?
Mooi, dan kom ik!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Daar doet richolandia helaas niet aan. Iedereen hier is verplicht vlees te eten.
[..]
Blijf dan maar lekker in je eigen stinkland
Ik kan het regelen maar dan wil ik wel 450 Soldaten hebben,quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is de algemene gedachte over de walvisvaart? Er heerst op dit moment een tekort aan levertraan in mijn Vierde Rijk.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik hoopte omdat je mij er op wilde wijzen dat ik maar een land per post mocht binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |