quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal wiedes dat autochtonen de meeste snelheidsboetes krijgen want dat is ook de grootst vertegenwoordigde groep in het verkeer.Ik benoem in mijn quote 2 feiten: dat er 3 mensen dood zijn en dat er iemand veroordeeld is. Dat is tegenwoordig "raaskallen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk nooit doodslag. Maar dergelijke figuren zouden wel zeer lang van de weg gehouden moeten worden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doodslag met voertuig het zou wel in de wet moeten staan.
In 2030 kan dat dan weer weg, als we zelfrijdende zelfrijders hebben.
Nou en?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens mij mankeerde er niets aan het voertuig, had hij geen alcohol, drugs of medicijnen op enz.
Soms kunnen voertuigen defecte remschoenen of stuurbekrachtigingen hebben. Ik zeg niet dat dat hier van toepassing was.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens mij mankeerde er niets aan het voertuig, had hij geen alcohol, drugs of medicijnen op enz.
Idd, ik hoor van die jonge jongens die bonnen op bonnen stapelen en zich gewoon niet kunnen gedragen in het verkeer. Wachten op een ernstig ongeluk, is dat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit doodslag. Maar dergelijke figuren zouden wel zeer lang van de weg gehouden moeten worden.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef mig72 het volgende:
[..]
Soms kunnen voertuigen defecte remschoenen of stuurbekrachtigingen hebben. Ik zeg niet dat dat hier van toepassing was.
2 jaar + behandeling dacht ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Pupp3t het volgende:
2 jaar voor het gooien van een waxinelichtje.
120 uur fopstraf voor het doodrijden van 3 mensen !!
Iets klopt hier niet in dit land ......
Weinig mensen geven ene neuk om deze 3 mensen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:19 schreef Pupp3t het volgende:
2 jaar voor het gooien van een waxinelichtje.
120 uur fopstraf voor het doodrijden van 3 mensen !!
Iets klopt hier niet in dit land ......
Nee, daarom juist. Of hij reed te hard, of hij kon gewoon niet rijden. Bij beiden lijkt me een veroordeling voor een paar jaartjes wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens de rechter niet. Het zijn aannames waar je geen uitspraak over kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:22 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Of hij reed te hard, of hij kon gewoon niet rijden. Bij beiden lijkt me een veroordeling wel op z'n plaats.
Dus alle vaders zijn criminelen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:24 schreef danny081 het volgende:
[..]
Uiteraard is dit een excessief overdreven reactie, maar als vader ben je daar denk ik wel toe in staat, dan valt een stoeltje gooien nog wel mee
Ehm wat?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een kansloos strafje weer, schoffering naar de nabestaanden.
Ik zie het verschil prima, ik maakte simpelweg een foutje. De hele dag sporten terwijl ik al hoofdpijn heb maakt ems. een warrige forummer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dt jij in jouw emotionele toestand het verschil tussen een man en een vrouw niet ziet.
De video zou niets veranderen aan de reactie, natuurlijk.quote:Dat gezegd hebbende is het natuurlijk diep triest dat je de video niet even kijkt voordat je een reactie typt.
Ik begrijp je volkomen, mijn post is overdreven, dat begrijp ik. Ten eerste denk ik dat een vader deze woede wel voelt, en dan valt een stoeltje gooien wel mee denk ik. 120 uur taakstraf voor iemand die je halve familie doodrijd is wel een beetje vervelend natuurlijk. Vandaar ook mijn overdreven post, om aan te geven wat je voelt als vader, ik heb alleen een nichtje , niet eens een eigen kind, en voor haar zou ik ook iedereen pijn kunnen doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is pas een niet begrijpelijke post.
Of juist wel hequote:Op vrijdag 21 november 2014 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb er eigenlijk niet zoveel begrip voor. Het is namelijk niet dat hij het nieuws te horen krijgt dat zijn dochter is overleden, maar dat is vastgesteld dat het een ongeluk was doordat een automobilist de macht over het stuur verloor. Had hij dan liever gewild dat zijn dochter was verongelukt dankzij een dronken hardrijder? Ging hij naar de rechtszitting omdat dat hem troost zou bieden? Of dat er iemand hoe dan ook schuldig moet zijn, want ongelukken gebeuren niet?
Daarnaast, als je geen zelfbeheersing hebt ga je niet naar zo'n zitting.
Je post ging veel te ver, daarom is ie weg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:30 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, mijn post is overdreven, dat begrijp ik.
Wat een niveau laat je hier zijn. Voor hetzelfde geld overkomt het jou dat je een ongeluk veroorzaaktquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hard rijden doet ook niet ter zake, hij heeft 3 mensen doorgereden omdat het een bosmongooltje uit Polen is. Meer dan genoeg reden om hem jaren op te sluiten.
Nee waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik denk dat als dit met je gebeurd je wel zeker tot zulke acties in staat bent. Er is zoiezo allang bewezen dat ieder mens in staat is een moord kan plegen. De meeste moorden worden dan ook uit liefde, wraak, gepleegd. Ik denk niet dat als je zelf daar in de zaal zou zitten je dan bij je eigen denkt. "Zo pak aan 120 uur taakstraf, je verdiende loon, het recht heeft weer gezegenvierd"quote:
Wat voor straf wil je dan zien voor een ongeluk?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef Loekie1 het volgende:
Taakstraf voor zoiets, dit geloven ze niet in het buitenland. Kunnen we er niet een CNN bijhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |