Dit dus he. De vader is feitelijk de schurk in het verhaal.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb er eigenlijk niet zoveel begrip voor. Het is namelijk niet dat hij het nieuws te horen krijgt dat zijn dochter is overleden, maar dat is vastgesteld dat het een ongeluk was doordat een automobilist de macht over het stuur verloor. Had hij dan liever gewild dat zijn dochter was verongelukt dankzij een dronken hardrijder? Ging hij naar de rechtszitting omdat dat hem troost zou bieden? Of dat er iemand hoe dan ook schuldig moet zijn, want ongelukken gebeuren niet?
Daarnaast, als je geen zelfbeheersing hebt ga je niet naar zo'n zitting.
Sommige mensen zijn meer 'accident-prone' dan anderen. De samenleving mag best wat beter beschermd worden tegen deze brokkenpiloten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat een niveau laat je hier zijn. Voor hetzelfde geld overkomt het jou dat je een ongeluk veroorzaakt
120 uur taakstraf kan best moeilijk zijn overigens. Als je bijv een dak moet beklimmen in de schroeinde zon om tegels te leggen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:33 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nee waar zeg ik dat? Ik zeg dat ik denk dat als dit met je gebeurd je wel zeker tot zulke acties in staat bent. Er is zoiezo allang bewezen dat ieder mens in staat is een moord kan plegen. De meeste moorden worden dan ook uit liefde, wraak, gepleegd. Ik denk niet dat als je zelf daar in de zaal zou zitten je dan bij je eigen denkt. "Zo pak aan 120 uur taakstraf, je verdiende loon, het recht heeft weer gezegenvierd"
Jij vindt het niet begrijpelijk? Ik kan het namelijk best begrijpen dat iemand op zo'n moment zijn emoties niet meer in de hand heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:
Helemaal niet begrijpelijk, dit kan gewoon niet. Hij moet hier voor worden berecht, maar dat zal ook gebeuren.
Dat je boos bent is zeker begrijpelijk, maar een stoel naar iemands hoofd gooien?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef probeer het volgende:
Jij vindt het niet begrijpelijk? Ik kan het namelijk best begrijpen dat iemand op zo'n moment zijn emoties niet meer in de hand heeft.
Wat doet hij in de rechtszaal dan? Was maar thuis gebleven met zijn emoties.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij vindt het niet begrijpelijk? Ik kan het namelijk best begrijpen dat iemand op zo'n moment zijn emoties niet meer in de hand heeft.
Dat het niet mag, is een tweede. Dat ben ik, en iedereen hier wss, met je eens.
En dat beschermen doe je door middel van een flinke celstraf? Want dat lijkt me raar, op dat moment heeft het ongeluk al plaatsgevonden. En een ongeluk vind immers niet expres plaats.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn meer 'accident-prone' dan anderen. De samenleving mag best wat beter beschermd worden tegen deze brokkenpiloten.
Wat wil je dat ze doen dan? Lootjes trekken en een willekeurig iemand naar de slachtbank brengen voor genoegdoening voor de nabestaanden, ook al was het een ongeluk? Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef Loekie1 het volgende:
Uit zo'n zaak blijkt dat de rechtspraak geen enkele rekening met de nabestaanden houdt.
Dat zeg ik nergens. Ontzegging van de rijbevoegdheid van zo'n 5-10 jaar, lijkt mij wel gepast.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
En dat beschermen doe je door middel van een flinke celstraf? Want dat lijkt me raar, op dat moment heeft het ongeluk al plaatsgevonden.
Als je nu zou zeggen dat er strengere eisen voor een rijexamen zouden moeten komen of iets van tussentijdse toetsen dan zou ik het nog begrijpen, maar nu snap ik je opmerking echt niet.
Het zou ook niet mijn reactie zijn, nee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je boos bent is zeker begrijpelijk, maar een stoel naar iemands hoofd gooien?
Kom op man, dan ben je gewoon niet helemaal 100.
Eens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat doet hij in de rechtszaal dan? Was maar thuis gebleven met zijn emoties.
Tussentijdse toetsen bij ongelukken of bekeuringen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:39 schreef Zolder het volgende:
[..]
En dat beschermen doe je door middel van een flinke celstraf? Want dat lijkt me raar, op dat moment heeft het ongeluk al plaatsgevonden. En een ongeluk vind immers niet expres plaats.
Als je nu zou zeggen dat er strengere eisen voor een rijexamen zouden moeten komen of iets van tussentijdse toetsen dan zou ik het nog begrijpen, maar nu snap ik je opmerking echt niet.
Ok, zal het niet meer doen. Maar was een mening over wat de gevolgen van zo'n uitspraak kunnen zijn. Soms moet je mensen extremen voorleggen voor er dingen doordringen. Ik begrijp je reactie volkomen, ben het er ook mee eens. Echter is het in Nederland nog wel een vrijheid van menings uiting hoe ver die ook gaat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je post ging veel te ver, daarom is ie weg.
Was daar dan twijfel over? Die gozer heeft zijn ouders en zijn kind verloren: denk je serieus dat je dan ooit nog normaal functioneert?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat je boos bent is zeker begrijpelijk, maar een stoel naar iemands hoofd gooien?
Kom op man, dan ben je gewoon niet helemaal 100.
En denk je dat zo iemand zich sociaal wenselijk gaat gedragen of gaat rijden zoals hij altijd doet, wanneer niemand op zijn vingers kijkt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef mig72 het volgende:
[..]
Tussentijdse toetsen bij ongelukken of bekeuringen.
Lol, doe dan als taakstraf dat ie bij die vader het komende jaar als werkster moet fungeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
120 uur taakstraf kan best moeilijk zijn overigens. Als je bijv een dak moet beklimmen in de schroeinde zon om tegels te leggen.
Zoals de Maya's iemand in de rivier gooien naar de onderwereld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat wil je dat ze doen dan? Lootjes trekken en een willekeurig iemand naar de slachtbank brengen voor genoegdoening voor de nabestaanden, ook al was het een ongeluk? Hoe zie je dat precies voor je?
Idd. Zolang er maar iemand bloed, want er is zoveel verdriet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zoals de Maya's iemand in de rivier gooien naar de onderwereld.Iemand moet bloedn.
Ja?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was daar dan twijfel over? Die gozer heeft zijn ouders en zijn kind verloren: denk je serieus dat je dan ooit nog normaal functioneert?
Jij hebt zeker dat stukje gemist waar ze onderzoek deden etc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Ik vind de uitspraak trouwens echt angstaanjagend. Dit is bijna het aanmoedigen van slecht weggedrag of zelfs moord. Rij iemand dood, gooi het op "ik verloor de macht over het stuur" en je staat zo weer buiten.
Dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Ik vind de uitspraak trouwens echt angstaanjagend. Dit is bijna het aanmoedigen van slecht weggedrag of zelfs moord. Rij iemand dood, gooi het op "ik verloor de macht over het stuur" en je staat zo weer buiten.
Jij gaat er gelijk van uit dat de veroorzaker een verkeershufter is. Maar dat hoeft dus helemaal niet te zijn. Iedereen kan in een omstandigheid terechtkomen waarin een ongeluk in een heel klein hoekje zit, en bij iedereen kan dat mis gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
En denk je dat zo iemand zich sociaal wenselijk gaat gedragen of gaat rijden zoals hij altijd doet, wanneer niemand op zijn vingers kijkt?
Idd, wat gek dat niet meer mensen het zo doen. Dat plan is gewoon waterdicht!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Hij speelde crimineel spel, dus hij moest branden in de helquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zoals de Maya's iemand in de rivier gooien naar de onderwereld.Iemand moet bloedn.
Snap je nou niet dat er per geval onderzoek wordt gedaan naar de omstandigheden en dat je er dus echt niet zomaar mee wegkomt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Was dat zijn verdedigingspleidooi dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Overigens wel mijn complimenten dat er op fok op dit soort dingen gecontroleerd word.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ok, zal het niet meer doen. Maar was een mening over wat de gevolgen van zo'n uitspraak kunnen zijn. Soms moet je mensen extremen voorleggen voor er dingen doordringen. Ik begrijp je reactie volkomen, ben het er ook mee eens. Echter is het in Nederland nog wel een vrijheid van menings uiting hoe ver die ook gaat.
Hij geeft aan dat ie voor de bocht 80 / 85 reed en dat de auto ging slingeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Was dat zijn verdedigingspleidooi dan?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
En als die stoel het kind van de rechter naar de andere wereld had geholpen, hoeveel straf had deze man dan gekregen? 20 jaar?
120 uur, ze zouden die rechter levenslang moeten opsluiten!!
Sorry, even vergeten dat een kwart van Nederland al permanent niet meer normaal functioneert omdat beide ouders dood zijn.quote:
Die rechters kijken naar gelijkwaardige zaken dus dit zal doorgaan, mits de wet wordt veranderd. Daarvoor moeten we wachten tot het de kinderen en ouders van Diederik Samson zijn die worden uitgesmeerd over het asfalt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Daar geloof ik niet zo in. Het valt me gewoon al sinds jaar en dag op dat bepaalde types, Golf GTI'tje BMW uit de jaren '90, je kent het wel, zeer onfatsoenlijk en potentieel gevaarlijk rijdt. Je rijbewijs is geen mensenrecht. Soms komt gewoon meer belang toe aan bescherming van de maatschappij, vind ik. No hard feelings, verder. Maar dan neem je maar de bus in vervolg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij gaat er gelijk van uit dat de veroorzaker een verkeershufter is. Maar dat hoeft dus helemaal niet te zijn. Iedereen kan in een omstandigheid terechtkomen waarin een ongeluk in een heel klein hoekje zit, en bij iedereen kan dat mis gaan.
Je vergeet het 2 jarige kind dat omgekomen is. En het feit dat allen niet van ouderdom zijn overleden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, even vergeten dat een kwart van Nederland al permanent niet meer normaal functioneert omdat beide ouders dood zijn.
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef znarch het volgende:
De onderbuik tokkies in dit soort topics altijd. Heerlijk
Ja? Ze zijn zo dom dat het gewoon pijn doet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef znarch het volgende:
De onderbuik tokkies in dit soort topics altijd. Heerlijk
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.
Ik snap het wel. Komt misschien omdat ik een dochter van die leeftijd heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Belachelijk
zoiets doe je niet tegen een rechter
Daarnaast terechte straf
Dat is natuurlijk ook weer zwaar overdreven, plaats je eens in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus he. De vader is feitelijk de schurk in het verhaal.
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.
En na 8 uur op de heftruck ga je zeker weer met 140km per uur over snelweg naar huis?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hard rijden doet ook niet ter zake, hij heeft 3 mensen doorgereden omdat het een bosmongooltje uit Polen is. Meer dan genoeg reden om hem jaren op te sluiten.
De hele uitspraak lezen was zeker teveel werkquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Maar wat dan als je geen slechte intenties hebt, maar je verliest op een of andere manier dan toch de macht over het stuur? Dan ben je dus degene die een moordwapen heeft gebruikt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Komt misschien omdat ik een dochter van die leeftijd heb.
Sommige automobilisten moeten zich realiseren dat ze rondrijden in een potentieel moordwapen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
terechte actie van de vader. Misselijk rechtssysteem in Nederland
Het is gewoon bijna niet meer normaal hoeveel ik zit te smullen van dit topicquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Wat? Mensen weten niet dat auto's mensen kapot kunnen maken? En dit meen je, of?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:01 schreef stopnaald het volgende:
In de verkeerswet wordt nu al een verschil gemaakt tussen auto's en bijv. fietsers. De reden daarvoor is, dat de gevolgen van een ongeluk met een auto veel ernstiger zijn, dan met bijv. een fiets.
Ik snap dan ook werkelijk niet waarom er überhaupt taakstraffen kunnen worden opgelegd voor ongelukken met auto's. Ja, een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat snap ik best. Maar als iedereen zich wat vaker en beter realiseert dat een auto de potentie heeft om mensen te doden, dan kijk je wel uit om je al te roekeloos te gedragen. En celstraffen ipv taakstraffen kunnen daarbij helpen om die mentaliteitsverandering te verkrijgen.
Ja oke, maar waarom zou je je emoties niet weg kunnen relativeren dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna niet meer normaal hoeveel ik zit te smullen van dit topic
Onmogelijk volgens een hoop mensen. Er zijn doden gevallen dus de cel in! Een ongeluk bestaat niet. Ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar wat dan als je geen slechte intenties hebt, maar je verliest op een of andere manier dan toch de macht over het stuur? Dan ben je dus degene die een moordwapen heeft gebruikt?
Goede vergelijking! Echt, helemaal zuiver.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooi , ik ga vanavond iemand de strot doorsnijden , 120 uur is wel te doen
Vind ik nou ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goede vergelijking! Echt, helemaal zuiver.
Ik zou in jouw ideale wereld in ieder geval niet willen leven, dan ben je als automobilist en als gebruiker van een potentieel moordwapen bij voorbaat al schuldig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:01 schreef stopnaald het volgende:
In de verkeerswet wordt nu al een verschil gemaakt tussen auto's en bijv. fietsers. De reden daarvoor is, dat de gevolgen van een ongeluk met een auto veel ernstiger zijn, dan met bijv. een fiets.
Ik snap dan ook werkelijk niet waarom er überhaupt taakstraffen kunnen worden opgelegd voor ongelukken met auto's. Ja, een ongeluk zit in een klein hoekje en kan iedereen overkomen. Dat snap ik best. Maar als iedereen zich wat vaker en beter realiseert dat een auto de potentie heeft om mensen te doden, dan kijk je wel uit om je al te roekeloos te gedragen. En celstraffen ipv taakstraffen kunnen daarbij helpen om die mentaliteitsverandering te verkrijgen.
Ik zeg ook niet dat hij het hier niet moeilijk mee heeft, maar kom op hé, zijn hele verdere leven niet meer normaal kunnen functioneren?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je vergeet het 2 jarige kind dat omgekomen is. En het feit dat allen niet van ouderdom zijn overleden.
Ja want als die per ongeluk om het leven zouden komen zou ze meteen de doodstraf eisen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heeft mevrouw de rechter een kind en ouders? Die even doodrijden? Kijken of ze dan ook een voorwaardelijk hark strafje geeft....
Nederlands rechtssysteem is een faalhuis ten top
hij zal helaas een hogere straf krijgen dan die Pool die zijn ouders en kind heeft doodgereden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:
Helemaal niet begrijpelijk, dit kan gewoon niet. Hij moet hier voor worden berecht, maar dat zal ook gebeuren.
Mensen die het niet met de wetboek-adepten eens zijn snappen er niks van en zijn maar domme tokkies.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:25 schreef Pandaplint het volgende:
Al die onderbuik reacties op geenstijl
Als ik zie hoeveel mensen in de auto bellen/appen/twitteren whatever dan zie ik helaas wel dat hij gelijk heeft..quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat? Mensen weten niet dat auto's mensen kapot kunnen maken? En dit meen je, of?
Ik snap niet dat ze die stoelen niet in de vloer verankeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Belachelijk
zoiets doe je niet tegen een rechter
Daarnaast terechte straf
In een rechtbank is het vooral belangrijk dat een stoel recht staat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die stoelen niet in de vloer verankeren.
Niet iedereen is Vulcan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja oke, maar waarom zou je je emoties niet weg kunnen relativeren dan?
En in een krombank vliegen ze door de lucht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef Morendo het volgende:
In een rechtbank is het vooral belangrijk dat een stoel recht staat.
Oh dus er zijn heel veel domme mensen, ja vertel mij wat. Maar wat doe je eraan hè.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mensen in de auto bellen/appen/twitteren whatever dan zie ik helaas wel dat hij gelijk heeft..
Dus jij laat je emoties gewoon de vrije loop? zonder na te denken?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen is Vulcan.
[ afbeelding ]
Tussen zwart en wit zit grijs.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij laat je emoties gewoon de vrije loop? zonder na te denken?
Hoe heftiger, hoe lastiger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, maar er werd beweerd dat je je emoties niet kan relativeren.
Dat is voor iedereen anders toch? er zijn best mensen op deze wereld die zich in vrijwel elke situatie kunnen beheersen, daarentegen heb je ook weer mensen die om het kleinste agressief worden.quote:
Correctquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders toch? er zijn best mensen op deze wereld die zich in vrijwel elke situatie kunnen beheersen, daarentegen heb je ook weer mensen die om het kleinste agressief worden.
De meesten mensen zitten daar ergens tussen in.
Maar zeg nu eens eerlijk, heb jij echt begrip voor de reactie van deze man? ik bedoel, het is niet alsof hij deze uitspraak niet kon verwachten he. Hij is bewust naar die zitting gegaan en als hij zich een beetje had verdiept in de Nederlandse rechtszaak dan zou hij weten dat wij geen hoge straffen uitdelen voor ongelukken, hoe tragisch de consequenties van dat ongeluk ook zijn geweest.quote:
Ik snap dat je boos wordt, maar je gaat de rechterlijke macht niet bekogelen met stoelen!quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hopelijk mag die vader straks lekker meeschoffelen met die Pool.
Ik had net een dergelijke comment geplaatst en die werd verwijderd omdat het te ver ging volgens de moderator. Lijkt me niet meerquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heeft mevrouw de rechter een kind en ouders? Die even doodrijden? Kijken of ze dan ook een voorwaardelijk hark strafje geeft....
Nederlands rechtssysteem is een faalhuis ten top
Als vader zou je ook boos worden, met zo een stoel gooien is nog het minste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hopelijk mag die vader straks lekker meeschoffelen met die Pool.
Dit systeem is iddquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
De reactie van de man vind ik niet constructief, maar wel begrijpelijk. Vermoedelijk zal hij ervoor worden veroordeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zeg nu eens eerlijk, heb jij echt begrip voor de reactie van deze man? ik bedoel, het is niet alsof hij deze uitspraak niet kon verwachten he. Hij is bewust naar die zitting gegaan en als hij zich een beetje had verdiept in de Nederlandse rechtszaak dan zou hij weten dat wij geen hoge straffen uitdelen voor ongelukken, hoe tragisch de consequenties van dat ongeluk ook zijn geweest.
En op basis van de huidige wetgeving, soortgelijke gevallen en wat er bewezen is van de tenlastelegging, wat had jij een redelijke straf gevonden?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:49 schreef Skillstorm het volgende:
Deze 'straf' Is kanker in zijn puurste vorm, dit kan je niet maken.
Heel begrijpelijk de reactie, Had die stoel maar geraakt.
Op basis van? Ervaringen uit het verleden dat familie van slachtoffers emotioneel werden of onderbuikgevoel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Perrin het volgende:
Vermoedelijk zal hij ervoor worden veroordeeld.![]()
Wat voor straf wil je dan? het is uiteindelijk altijd arbitrair he.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
De reactie van de man vind ik niet constructief, maar wel begrijpelijk. Vermoedelijk zal hij ervoor worden veroordeeld.![]()
Verder vind ik in deze zaak geen gerechtigheid gedaan, nee. De dader heeft geen berouw getoond en hoogstwaarschijnlijk verwijtbaar gehandeld.
verbaastquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als vader zou je ook boos worden, met zo een stoel gooien is nog het minste wat je kan doen.
OT : Zielige troll reacties hierverbaasd me niet in NWS.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:47 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik had net een dergelijke comment geplaatst en die werd verwijderd omdat het te ver ging volgens de moderator. Lijkt me niet meer
Dan vrijheid van meningsuiting dit eerlijk gezegd. Wel gek dat mijne word verwijder en al die andere niet.
Lijkt me logisch dat je het gooien van stoelen naar rechters niet toestaat.. Veroordeeld met een voorwaardelijke straf, verwacht ik. Jij verwacht dat hij ermee wegkomt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op basis van? Ervaringen uit het verleden dat familie van slachtoffers emotioneel werden of onderbuikgevoel?
Ik verwacht inderdaad dat hij een waarschuwing krijgt, maar niets zo zwaars als een veroordeling.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:59 schreef Perrin het volgende:
Op basis van? Ervaringen uit het verleden dat familie van slachtoffers emotioneel werden of onderbuikgevoel?
Weltschmerz represent!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat vond die vader dus ook, alleen verpakte hij zijn argument met de kinetische energie van een zetel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:59 schreef Ixnay het volgende:
De winnaar is de dader, de verliezer is de vader. Het Nederlands recht is de veroorzaker van het onrecht dat de rechter wordt aangedaan. Dat is mijn uitspraak en daarmee zullen jullie het moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |