Jij hebt zeker dat stukje gemist waar ze onderzoek deden etc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Ik vind de uitspraak trouwens echt angstaanjagend. Dit is bijna het aanmoedigen van slecht weggedrag of zelfs moord. Rij iemand dood, gooi het op "ik verloor de macht over het stuur" en je staat zo weer buiten.
Dit.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Ik vind de uitspraak trouwens echt angstaanjagend. Dit is bijna het aanmoedigen van slecht weggedrag of zelfs moord. Rij iemand dood, gooi het op "ik verloor de macht over het stuur" en je staat zo weer buiten.
Jij gaat er gelijk van uit dat de veroorzaker een verkeershufter is. Maar dat hoeft dus helemaal niet te zijn. Iedereen kan in een omstandigheid terechtkomen waarin een ongeluk in een heel klein hoekje zit, en bij iedereen kan dat mis gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
En denk je dat zo iemand zich sociaal wenselijk gaat gedragen of gaat rijden zoals hij altijd doet, wanneer niemand op zijn vingers kijkt?
Idd, wat gek dat niet meer mensen het zo doen. Dat plan is gewoon waterdicht!quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Hij speelde crimineel spel, dus hij moest branden in de helquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zoals de Maya's iemand in de rivier gooien naar de onderwereld.Iemand moet bloedn.
Snap je nou niet dat er per geval onderzoek wordt gedaan naar de omstandigheden en dat je er dus echt niet zomaar mee wegkomt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Was dat zijn verdedigingspleidooi dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Overigens wel mijn complimenten dat er op fok op dit soort dingen gecontroleerd word.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ok, zal het niet meer doen. Maar was een mening over wat de gevolgen van zo'n uitspraak kunnen zijn. Soms moet je mensen extremen voorleggen voor er dingen doordringen. Ik begrijp je reactie volkomen, ben het er ook mee eens. Echter is het in Nederland nog wel een vrijheid van menings uiting hoe ver die ook gaat.
Hij geeft aan dat ie voor de bocht 80 / 85 reed en dat de auto ging slingeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Was dat zijn verdedigingspleidooi dan?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:54 schreef Tha_Duck het volgende:
En als die stoel het kind van de rechter naar de andere wereld had geholpen, hoeveel straf had deze man dan gekregen? 20 jaar?
120 uur, ze zouden die rechter levenslang moeten opsluiten!!
Sorry, even vergeten dat een kwart van Nederland al permanent niet meer normaal functioneert omdat beide ouders dood zijn.quote:
Die rechters kijken naar gelijkwaardige zaken dus dit zal doorgaan, mits de wet wordt veranderd. Daarvoor moeten we wachten tot het de kinderen en ouders van Diederik Samson zijn die worden uitgesmeerd over het asfalt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:44 schreef beantherio het volgende:
Daar geloof ik niet zo in. Het valt me gewoon al sinds jaar en dag op dat bepaalde types, Golf GTI'tje BMW uit de jaren '90, je kent het wel, zeer onfatsoenlijk en potentieel gevaarlijk rijdt. Je rijbewijs is geen mensenrecht. Soms komt gewoon meer belang toe aan bescherming van de maatschappij, vind ik. No hard feelings, verder. Maar dan neem je maar de bus in vervolg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Jij gaat er gelijk van uit dat de veroorzaker een verkeershufter is. Maar dat hoeft dus helemaal niet te zijn. Iedereen kan in een omstandigheid terechtkomen waarin een ongeluk in een heel klein hoekje zit, en bij iedereen kan dat mis gaan.
Je vergeet het 2 jarige kind dat omgekomen is. En het feit dat allen niet van ouderdom zijn overleden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, even vergeten dat een kwart van Nederland al permanent niet meer normaal functioneert omdat beide ouders dood zijn.
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef znarch het volgende:
De onderbuik tokkies in dit soort topics altijd. Heerlijk
Ja? Ze zijn zo dom dat het gewoon pijn doet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:49 schreef znarch het volgende:
De onderbuik tokkies in dit soort topics altijd. Heerlijk
quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.
Ik snap het wel. Komt misschien omdat ik een dochter van die leeftijd heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:48 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Belachelijk
zoiets doe je niet tegen een rechter
Daarnaast terechte straf
Dat is natuurlijk ook weer zwaar overdreven, plaats je eens in zijn schoenen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus he. De vader is feitelijk de schurk in het verhaal.
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog heerlijker: de nep-intellectuelen die denken elke emotie weg te kunnen relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |