Zo laten, prachtigquote:Op maandag 24 november 2014 16:20 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Verder kleuren of zo laten? Hier vind ik het witte eigenlijk wel heel mooi en vind de plaat wel af.
[ afbeelding ]
uit het inspiratie kleurboek
Mooi zo! Ja echt goeie service daarquote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben een nieuwe stift opgestuurd echt een goede service![]()
Mooie platen komen er voorbij
Mooi! En toepasselijke naamquote:Op maandag 24 november 2014 18:29 schreef ColorColour het volgende:
Mijn eerste kleurplaat is af, gekleurd met ProMarkers, pfoeeee wat kleurt dat fijn!
Lime groen is alleen wel bijna hetzelfde als geel
Als je twee lagen doet ook streeploos, met 1 laag is het soms nog een beetje te zien.
Het donkerblauw had ik vooraf niet getest en is veel donkerder dan ik voor ogen had maar ik vind hem wel erg mooi geworden.
Ik weet niet meer wie dezelfde plaat hier ook postte maar 'great minds color alike'
Het is trouwens echt vet om een timelapse te maken van je kleurplaat die je inkleurt, ik gebruik de Android-app Framelapse, gewoon gratis zonder watermerken of reclame. Echt een aanrader om zo'n timelapse te maken![]()
[ afbeelding ]
Dat was ook de eerste die ik met promarkers kleurde. Echt leuk!quote:
Graagquote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Nog meer mensen interesse in de huisjes?
Spuuglokje en Lijnloos hebben PM![]()
Ha! Zag ik net ook op Instagramquote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
vintage patterns
http://instagram.com/p/viS67gR7J8/quote:Op zondag 23 november 2014 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Mijn huisjes komen uit 'het derde enige echte kleurboek voor volwassenen'.
Vinden jullie deze ook leuk? Want die kan ik nog wel scannen. Ik denk niet dat ik daar snel aan begin haha.
[ afbeelding ]
Toch best leukquote:Op maandag 24 november 2014 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/viS67gR7J8/
Awesome!quote:Op maandag 24 november 2014 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/viS67gR7J8/
Ja graag! Altijd leuk gepriegelquote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Met promarkers gaat dat?quote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
vintage patterns
Welke wil je?quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef fresta het volgende:
[..]
Ja graag! Altijd leuk gepriegel
Oeps dacht dat het over die andere plaat ging.. te snel gelezen![]()
quote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
vintage patterns
Super!!quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik probeer de monsters morgen nog even te doenIk neem mijn boek anders wel even mee naar het werk en probeer ik hem daar te scannen. Mits ik eraan toe kom haha.
Haha wauw daar heb je echt een zonnebril bij nodig jaquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Skoap het volgende:
Zonnebril in de aanslag
[ afbeelding ]
Promarkers. Helaas een stomme fout maar die heb ik maar gewoon herhaald
Geen idee, ik heb geen promarkers. Dit is met stabilo ' s.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 19:19 schreef automatic_ het volgende:
Oooh die ben ik nu ook aan t maken!quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Vooruit, nog eentje dan[ afbeelding ]
Vintage patterns
ben benieuwd hoe die van jou er uit komt te zien!quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:00 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oooh die ben ik nu ook aan t maken!
Het leken net promarkersquote:Op maandag 24 november 2014 22:16 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen promarkers. Dit is met stabilo ' s.
Paarsbeestje: dat kan op instagram, that's me!(en jij bent..??)
Vintage patterns is echt een aanrader, net als het inspiratie kleurboek. Zelfde serie.
Wat een toffe tekening! Wat ga je daarmee doen?quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef Nijna het volgende:
Mijn kleurtjes liggen even aan de kant, ik ben met deze aan het crea-en... hoort niet helemaal onder kleuren, maar het heeft wel met kleurtjes te maken, dus tja... ik kom wel showen als 'ie klaar is
.
[ afbeelding ]
Bij kleine oppervlakken zie je het streperige van stabilo niet zo. Daardoor lijkt het hier wel op promarkers. Voor grotere oppervlakken (zoals de vogel in de andere plaat) gebruik ik toch liever potlood, stabilo vind ik dan niet zo mooi. Maar ze drukken niet door, in geen enkel boek dat ik heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het leken net promarkersen met stabilos druk je niet door in dat boek?
Mijn kinderen noemen het "snipperen", oftewel invullen met snippers. Als het af is dan kom ik wel showen... dus ik ga gauw weer verderquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een toffe tekening! Wat ga je daarmee doen?
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:42 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mijn kinderen noemen het "snipperen", oftewel invullen met snippers. Als het af is dan kom ik wel showen... dus ik ga gauw weer verder
Goede servicequote:Op maandag 24 november 2014 18:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben een nieuwe stift opgestuurd echt een goede service![]()
Mooie platen komen er voorbij
Mooie kleuren.quote:Op maandag 24 november 2014 18:29 schreef ColorColour het volgende:
Mijn eerste kleurplaat is af, gekleurd met ProMarkers, pfoeeee wat kleurt dat fijn!
Lime groen is alleen wel bijna hetzelfde als geel
Als je twee lagen doet ook streeploos, met 1 laag is het soms nog een beetje te zien.
Het donkerblauw had ik vooraf niet getest en is veel donkerder dan ik voor ogen had maar ik vind hem wel erg mooi geworden.
Ik weet niet meer wie dezelfde plaat hier ook postte maar 'great minds color alike'
Het is trouwens echt vet om een timelapse te maken van je kleurplaat die je inkleurt, ik gebruik de Android-app Framelapse, gewoon gratis zonder watermerken of reclame. Echt een aanrader om zo'n timelapse te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 20:25 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
vintage patterns
quote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef Skoap het volgende:
Zonnebril in de aanslag
[ afbeelding ]
Promarkers. Helaas een stomme fout maar die heb ik maar gewoon herhaald
quote:Op maandag 24 november 2014 22:12 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Vooruit, nog eentje dan[ afbeelding ]
Vintage patterns
Ja, dat wilde ik even horen. Ik heb vorige week vvv-bonnen gekregen, dus die ga ik straks spenderen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef mocha het volgende:
Ik heb zondag Stabilo fineliners van m'n schoonvader gekregen ("ik heb ze toch dubbel") en ben er erg blij mee.
Ik heb Hema fineliners die ik wel ok vind, maar Stabilo kleurt toch echt veel lekkerder.
2015 is nog maar 5 weken hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:29 schreef gebakken-koekje het volgende:
Oeh ik wil dat het enige echte enorme boek! 2015 pas
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
ja maar dat is LANGen dan ook nog wachten tot 13 februari
Wat ook mooi is, is een tint donkerder gebruiken dan de buitenkant. Maar die donkere kleur is al heel donker, dus dan kan dat niet. Grijs is inderdaad ook een goede keuze.quote:Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
Ingekleurd met promarkers.
Weet nog niet helemaal wat ik met de binnenkant ga doen...
Lijnloos raadde aan om grijstinten te gebruiken, maar die heb ik (nog) niet.
Wel een goed excuus om ze nu aan te schaffen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb ook weer een kleurplaat af.
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik las '2015' en dacht: nog twee jaar?!quote:
Mooi!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel mooi!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb hem nog niet binnen. Heb wel Kaleidoscope designs en Geometric allover patterns binnengekregen vandaagquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie, niet zoveel gekleurd als verwacht want er waren eekhoorns![]()
Kennen jullie deze boeken al? Ik heb een double pack van diabolically detailed, maar ze hebben ook adorable animals, decorative designs, iets met flowers, iets met birds, herfst, kerst, blaadjes, stained glass, paisley, hartjes, zeebeesten, en vast nog meer. Mijn verlanglijstje is alweer vol![]()
edit: ook optische illusies voor de liefhebbers.
Iemand al die limited edition 2013 van de promarkers binnen? Ik twijfel nog een beetje.
Had ik ook bij eentje dat de hele kop eraf kwam en ik de stift erin zag zitten. Terug naar de winkel, kreeg gelijk een andere. De verkoper was niet zo tevreden dat de promarkers tegenwoordig in China worden gemaakt en niet meer in Engeland. Het was de kwaliteit niet ten goede gekomen volgens hem. Hij zei dat ze beter 10 cent extra hadden kunnen vragen en de productie in Engeland hadden moeten laten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn set is binnenook de metallics zijn leuk.
Alleen uit de set zijn 2 stiften niet goed. De ene doet het niet en de ander gaat de kop er af als je hem open maakt. Dus ik ga maar even mailen want zeker 1tje is een hele leuke kleur.
Ik heb ook de kaleidescope designs binnen gekregen vandaag (de 2e die tegelijk verstuurd is zal dan nog wel komen).quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet binnen. Heb wel Kaleidoscope designs en Geometric allover patterns binnengekregen vandaag
Supertof weer!quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die rondjes!quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja ik zit ook te twijfelen over die metallic markers. Ben bang dat ik er niets mee ga doen. Dus denk dat ik verstandig ben en die niet bestel.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Neeee?! Das balen!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuck en nu is er ook nog 1 onwijs aan het lekkenop mijn tafelkleed natuurlijk
Waarom post jij dat?????quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
https://winkel.bol.com/wi(...)assenen/list/31541/0
De nieuwe boeken van de enige echte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |