Gedaan, alvast bedankt!quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef Burdie het volgende:
DM even je mailadres, dan stuur ik hem per mail
Ook leuk!quote:Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 23 november 2014 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
maar als ik er op klik zie ik sowieso geen randen maar ik heb al een ander groot project, ik heb alleen nog geen idee of ie leuk gaat worden
https://www.pinterest.com/pin/312789136593947665/
Ow dat is balen ja! Dat had ik bij een groene. Maar gelukkig bij mijn nabestelling een nieuwe gekregenquote:Op zondag 23 november 2014 16:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Shit zeg 1 van mijn promarkers lijkt bij de normale punt wel leeghet is een grijze die heb ik nog niet gebruikt
Die onderste is echt prachtig!quote:Op zondag 23 november 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
Met potloden:
[ afbeelding ]
Met stiften:
[ afbeelding ]
Hee, die heb ik ook gemaakt, heel anders ook weer.quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je zoietsDe achterkant doet het nog wel maar daar werk je niet zo fijn mee
Mooi!!!quote:Op zondag 23 november 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
Met potloden:
[ afbeelding ]
Met stiften:
[ afbeelding ]
Ow dat is idd niet mooi nee!quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je zoietsDe achterkant doet het nog wel maar daar werk je niet zo fijn mee
Mooiquote:Op zondag 23 november 2014 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Automatic, wat een mooie kleurplaat is dat geworden met neon!
En de andere platen zijn ook mooi!
Zonde zeg, dat sommige Promarkers al leeg zijn. Ik heb dat probleem met mijn fuchsia pink.
Vanmiddag heb ik weer een kleurplaat uit Lotus Designs gekleurd:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2014 20:25 schreef Sylvana het volgende:
Gave platen NedKelly (paars) en automatic_
Leuk dat er nog meer paars fans zijnquote:Op zondag 23 november 2014 21:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel mooie kleurencombinatie NedKelly! Ipaars.
En automatic, wat een superleuke kleurplaat is dat! Zoiets zou ik nou ook willen kleuren.
Nice!quote:Op zondag 23 november 2014 20:18 schreef NedKelly het volgende:
Lightning in paars en roze.
[ afbeelding ]
Haha ik woon samen met mijn vriend en van hem mag ik geen paarse muren. Maar hier wel veel accessoires in het paarsquote:Op zondag 23 november 2014 21:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat er nog meer paars fans zijn![]()
In mijn huis heb ik ook een aantal muren in paarstinten. In mijn vorige huis had ik overal lila behang. Toen ik hier ging wonen dacht ik, nee niet weer paars, dus witte muren met groene accessoires. Maar werd het snel zat. Eerst de accessoires en lampen naar paars en roze, nu dus ook die muren paars. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan![]()
In de enige echte boeken staan heel veel van dat soort platen. Ik sla die zelf juist over omdat ik ze veel te druk vind. Maarja, smaken verschillenquote:Op zondag 23 november 2014 21:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel mooie kleurencombinatie NedKelly! Ipaars.
En automatic, wat een superleuke kleurplaat is dat! Zoiets zou ik nou ook willen kleuren.
Ik had een lila keuken in mijn vorige huis (zelf uitgezocht, want een nieuwbouwhuis). Sinds augustus wonen we in een ander huis, maar die kleur mis ik wel.quote:Op zondag 23 november 2014 21:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat er nog meer paars fans zijn![]()
In mijn huis heb ik ook een aantal muren in paarstinten. In mijn vorige huis had ik overal lila behang. Toen ik hier ging wonen dacht ik, nee niet weer paars, dus witte muren met groene accessoires. Maar werd het snel zat. Eerst de accessoires en lampen naar paars en roze, nu dus ook die muren paars. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan![]()
Haha ik word zo al helemaal gek van die kleurplatenquote:Op zondag 23 november 2014 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Mijn huisjes komen uit 'het derde enige echte kleurboek voor volwassenen'.
Vinden jullie deze ook leuk? Want die kan ik nog wel scannen. Ik denk niet dat ik daar snel aan begin haha.
[ afbeelding ]
Ik ook hoor!! Haha. Al ga ik er misschien toch ooit aan beginnenquote:Op zondag 23 november 2014 21:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ik word zo al helemaal gek van die kleurplaten
Is Mesmerizing Mandalas van Creative Haven. Veel van dit soort patronen. Ik vind het fijn kleuren.quote:Op zondag 23 november 2014 21:21 schreef Lijnloos het volgende:
Nedkelly en spuug, mooie platen! Welk boek is dat nedkelly? Ziet er tof uit!
Ja automatic, waar haal je dat vandaan, daar zou ik ook wel wat van willen!mooi gekleurd ook!
Syl ook lekker bezig
Oh wat een gepriegel! Toch als je het gaat kleuren, dan schept dat rust en zie je ineens wel beter alle figuurtjes.quote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook hoor!! Haha. Al ga ik er misschien toch ooit aan beginnen
Dit huis ziet er echt mooier en rustiger uit met paars en lila muurquote:Op zondag 23 november 2014 21:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ik woon samen met mijn vriend en van hem mag ik geen paarse muren. Maar hier wel veel accessoires in het paarsEn heb heel veel paarse kleding
En owja, ik heb hier op Fok! mijn eigen reacties in het paars staan
Wauw een lila keuken! Heb ik nog nooit gezien. Had je een losse keuken of open keuken in woonkamer? Ben echt heel benieuwd naar hoe ie eruit zag.quote:Op zondag 23 november 2014 21:36 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik had een lila keuken in mijn vorige huis (zelf uitgezocht, want een nieuwbouwhuis). Sinds augustus wonen we in een ander huis, maar die kleur mis ik wel.
Ik zie een uitdaging :pquote:Op zondag 23 november 2014 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Vinden jullie deze ook leuk? Want die kan ik nog wel scannen. Ik denk niet dat ik daar snel aan begin haha.
[ afbeelding ]
Ik ga hem morgenavond scannen!quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga hem morgenavond scannen!
Zal ook kijken of er nog meer van dat 'soort' zijn
Er zit in ieder geval nog een huisjes plaat in
nieuwe plaat voor de gemeenschappelijke kleur opdracht?quote:Op zondag 23 november 2014 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we er dan 4 weken voor?quote:Op zondag 23 november 2014 23:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
nieuwe plaat voor de gemeenschappelijke kleur opdracht?
Nou....quote:Op zondag 23 november 2014 23:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
nieuwe plaat voor de gemeenschappelijke kleur opdracht?
Ik vind het mooi hoor, zeg dat maar tegen haar!quote:Op zondag 23 november 2014 23:43 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn dochter wilde ook in dit topic dus ik zei jij bent nog niet volwassen
Zegt ze maar ik ben wel BIJNA gewassen!........eeuhm tja![]()
[ afbeelding ]
Oooh maar ze kan wel mooi kleuren! Hoe oud is je gewassen dochter?quote:Op zondag 23 november 2014 23:43 schreef gebakken-koekje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 23 november 2014 23:43 schreef gebakken-koekje het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee?quote:Op zondag 23 november 2014 17:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ok, ik ga nu een hele blonde vraag stellenIk krijg bij de promarkers de ´verklein´ punt ( kan niet op het woord komen) er niet op! Ik zal vast iets fout doen, maar ik dacht gewoon erop klikken, over de normale heen.
Ik heb wel lekker gekleurd alsnog, niet overal even netjes maar ach.
Soms misstaat wit helemaal niet hoorquote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
![]()
zie ik op de foto hier ddatrondjes ben vergeten bij de kleine bloemetjes!!
quote:Op maandag 24 november 2014 11:29 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
![]()
zie ik op de foto hier ddatrondjes ben vergeten bij de kleine bloemetjes!!
En ook al ben je nog niet "gewassen", de tekening past hier primaquote:Op zondag 23 november 2014 23:43 schreef gebakken-koekje het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je. Is inderdaad met promarkers gedaan.quote:Op maandag 24 november 2014 11:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind trouwens die kleuren in de mandala van nedkelly ook heel mooi! ook met promarkers gedaan?
Dat staat idd prima jaquote:Op maandag 24 november 2014 11:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
bij dit projectje wat nooit af gaat komen heb ik ook wit gebruikt en vind ik het best leuk geworden
[ afbeelding ]
Denk idd dat dat er wel goed bij past. En idd goed excuus om dan grijstinten te kopenquote:Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
Ingekleurd met promarkers.
Weet nog niet helemaal wat ik met de binnenkant ga doen...
Lijnloos raadde aan om grijstinten te gebruiken, maar die heb ik (nog) niet.
Wel een goed excuus om ze nu aan te schaffen.
Leuk! Echt een knusse kleurplaatquote:Op maandag 24 november 2014 13:22 schreef mocha het volgende:
Die huisjes van automatic![]()
Hier eentje waar ik nu mee bezig ben (naast de mandala)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Skoap het volgende:
[ afbeelding ]
Ingekleurd met promarkers.
Weet nog niet helemaal wat ik met de binnenkant ga doen...
Lijnloos raadde aan om grijstinten te gebruiken, maar die heb ik (nog) niet.
Wel een goed excuus om ze nu aan te schaffen.
Ik zou hem zo laten. Hij is mooi!quote:Op maandag 24 november 2014 16:20 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Verder kleuren of zo laten? Hier vind ik het witte eigenlijk wel heel mooi en vind de plaat wel af.
[ afbeelding ]
uit het inspiratie kleurboek
Ik zie er niks van. Ik vind hem geslaagd.quote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Sylvana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens op zoek naar dikker printpapier, want dit leek wel vloeipapier
Thanks.quote:Op maandag 24 november 2014 16:22 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Mooi Sylvana, je ziet er niks van dat het zo lastig kleurde.
leuke kerst plaat![]()
mooie mandala tussendoor mocha!
Ik ben er ook erg blij meequote:Op maandag 24 november 2014 15:57 schreef SummerBreeze het volgende:
ik ben vorige week overstag gegaan: ik heb Letraset bleed proof marker papier gekocht. En dat werkt toch wel heel erg lekker moet ik zeggen. Nog streeplozer, minder inkt en geen doordruk naar andere papieren (of mijn bureau).
Wel duur, ik heb 20 cent per vel betaald (10tje voor 50 vel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |