Leuke plaat!quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:04 schreef Sylvana het volgende:
Splash!!!
[ afbeelding ]
14 van de 24 kleuren blauw gebruikt
Dankjequote:
Ja dat is wel het nadeel bij veel kleurboeken. Niet alleen bij die van de enige echte voor volwassenen. Ik heb dat eigenlijk bij alle kleurboeken wel dat er ook veel tussen zitten die ik niet echt leuk vind. Maar maak me er maar gewoon niet zo druk om, kleur gewoon wat ik leuk vind en verder jammer dan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:43 schreef ColorColour het volgende:
Ik heb toch ook maar ProMarkers (standaardset 1) en het enige echte Kleurboek voor Volwassenen deel 1 gekocht
Baal alleen een beetje van de inhoud van dat kleurboek, er zitten mooie tussen maar ook erg veel saaie dingen, zo'n pagina met 100 dezelfde hondjes of allemaal willekeurige strepen die niet eens echt te kleuren zijn.
Zie dit album voor de duidelijkheid, de laatst 3 vind ik echt mooi maar de rest (en zie de bijna-dubbele)....
http://imgur.com/a/r5oTk
Ik wil juist meer van die mooie patronen, heb Terrific Tesselations van Creative Haven gekocht, hoop dat er daar veel mooie in zitten.
Voor deze met ProMarkers moet ik alles ook nog eens kopieren, niet echt handig design.
Wauw, ze zijn echt allemaal supergaafquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Zoals gezegd liep ik achter met posten. Ik heb er maar even twee frames van gemaakt en 1 losse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef fresta het volgende:
Leuk!!![]()
Die van Sylvana is ook erg mooi
Heb zelf ook wat kleurplaten gekopieerd met 120 gram papier en ben er erg blij mee! Mijn stabilo's drukken niet doorquote:Op zaterdag 22 november 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk dikker papier besteld (120 gram, hopelijk dik genoeg)Heb ook al een leuk mapje met kleurplaten op de pc, allemaal even uitprinten als het papier er is
Wauw die is echt gaaf met die neon! Jij hebt ook echt een goed kleurgevoel!quote:
+1quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:41 schreef cactussoep het volgende:
Ben trouwens geen held met kleurencombinaties makenHoe doen jullie dat toch.
Ben er ook niet echt goed in, hoop dat dat met oefening komtquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:41 schreef cactussoep het volgende:
Ben trouwens geen held met kleurencombinaties makenHoe doen jullie dat toch.
Waarschijnlijk moet je bij de printopties even instellen dat ie hem hetzelfde moet houden en niet moet aanpassen aan formaat of oid. Of juist andersom. In het venstertje zie je wat er gebeurt met het plaatjes tov de pagina als je die optie aan- en uitvinkt.quote:Op zondag 23 november 2014 12:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wil die uiltjes ook wel es proberen maar als ik hem opsla die afbeelding dan krijg ik de randen er niet bij en is de plaat op een hele rare manier afgesneden, iemand een oplossing?
Op zondag 23 november 2014 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
De uiltjes uit ronde 2? Daarvoor had je het aangepaste bestand (PDF) uit het topic moeten hebben, maar die is nu offline. Ik kan hem je morgen mailen of misschien heeft iemand anders 'm nog digitaal bij de hand?quote:Op zondag 23 november 2014 12:54 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wil die uiltjes ook wel es proberen maar als ik hem opsla die afbeelding dan krijg ik de randen er niet bij en is de plaat op een hele rare manier afgesneden, iemand een oplossing?
Gedaan, alvast bedankt!quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef Burdie het volgende:
DM even je mailadres, dan stuur ik hem per mail
Ook leuk!quote:Op zondag 23 november 2014 14:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 23 november 2014 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
maar als ik er op klik zie ik sowieso geen randen maar ik heb al een ander groot project, ik heb alleen nog geen idee of ie leuk gaat worden
https://www.pinterest.com/pin/312789136593947665/
Ow dat is balen ja! Dat had ik bij een groene. Maar gelukkig bij mijn nabestelling een nieuwe gekregenquote:Op zondag 23 november 2014 16:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Shit zeg 1 van mijn promarkers lijkt bij de normale punt wel leeghet is een grijze die heb ik nog niet gebruikt
Die onderste is echt prachtig!quote:Op zondag 23 november 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
Met potloden:
[ afbeelding ]
Met stiften:
[ afbeelding ]
Hee, die heb ik ook gemaakt, heel anders ook weer.quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je zoietsDe achterkant doet het nog wel maar daar werk je niet zo fijn mee
Mooi!!!quote:Op zondag 23 november 2014 18:11 schreef Burdie het volgende:
Met potloden:
[ afbeelding ]
Met stiften:
[ afbeelding ]
Ow dat is idd niet mooi nee!quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Dan krijg je zoietsDe achterkant doet het nog wel maar daar werk je niet zo fijn mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |