wel interpunctiefouten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zit niet in de gevangenis, en er zitten geen taalfouten in deze zin.
Jawel hoor, emigreer naar België. Waar je thuis hoortquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van dat patat-gespuis valt ook niet af te komen..
Met het verraad van boven de rivieren zou dat voor sommigen inderdaad een aanlokkelijk idee zijn. Slappe weg-met-ons-mentaliteit die daar heerst in de steden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel hoor, emigreer naar België. Waar je thuis hoort
Ja, want boven de rivieren heb je alleen maar steden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Met het verraad van boven de rivieren zou dat voor sommigen inderdaad een aanlokkelijk idee zijn. Slappe weg-met-ons-mentaliteit die daar heerst in de steden.
Geef niet alles boven de rivieren de schuld hoor. Ik stel slechts dat er verraad is boven de rivieren en ik rep daarbij niet over de grootte of hoeveelheid daarvan. Dat zul je veel minder Vlaanderen zien. Om een historisch parallel te trekken met betrekking tot dit fenomeen zou ik het over de vroomheid van Iberische- en Franse katholieken kunnen hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, want boven de rivieren heb je alleen maar steden.
TS durft niet mee te praten met de grote mensen op 4chan en probeert het daarom hierquote:
yoloquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
TS durft niet mee te praten met de grote mensen op 4chan en probeert het daarom hier
3 4x per dag?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef TheWeeknd het volgende:
ik poets mijn tanden 3-4 x per dag en ben niet blank HALLO.
Dat staat ook altijd bij die meiden van myfreecams.quote:
quote:
kauwgomquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zij*
en tandenpoetsen vind ik gewoon fijn, een schoon gevoel hebben
net als handen wassen
had je een scheef gebit?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nog lekkerder na het tandenpoetsen
dit komt vast vanwege mijn beugel vroeger, dat vele poetsen
Oepsquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:45 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zij*
en tandenpoetsen vind ik gewoon fijn, een schoon gevoel hebben
net als handen wassen
beste gebit ooitquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had je een scheef gebit?
Jammer dat u de onjuiste benaming van friet gebruikt, aangezien niemand perfect is blijf ik u respecteren.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jammer dat u de onjuiste benaming van friet gebruikt, aangezien niemand perfect is blijf ik u respecteren.
Toch blijft het merkwaardig dat jij Free Beverton in je UI hebt, terwijl hij de TS was van dat topicquote:Op maandag 24 november 2014 19:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Met name deze post van u brengt mij goeden herrieneringen naar boven:
[..]
Omdat ik die reactie gewoon grappig vond, los van wie de TS is.quote:Op maandag 24 november 2014 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch blijft het merkwaardig dat jij Free Beverton in je UI hebt, terwijl hij de TS was van dat topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |