Hij is al een tijdje zijn realiteitszin compleet verloren. Eigen waarheden, eigen wereldbeeld, eigen constateringen en eigen overtrokken conclusies.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef sp3c het volgende:
met claimen dat kinderen niet dol zijn op het theaterspel zet je jezelf afschuwelijk buitenspel
afschuwelijk
geef mij 1 filmpje van 1 willekeurig sinterklaasfeest in 1 willekeurige stad waar en/of wanneer ter wereld waarin je 1 verveeld kindje hebt kunnen spotten ... iedereen mag meedoen en houd bij hoelang je ernaar hebt moeten zoeken aub
Wie claimt dat ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef sp3c het volgende:
met claimen dat kinderen niet dol zijn op het theaterspel zet je jezelf afschuwelijk buitenspel
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie claimt dat ?
Het is toch bekend dat veel donkere kinderen niet zo happy zijn met ene ZP die hen imiteert?
Maar dat wordt massaal genegeerd.. of gebagatelliseerd
.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:37 schreef Bluesdude het volgende:
we gaan ermee door voor de kinderen. Niet dat die dol zijn op het theaterspel, maar wel willen ze snoepjes en kadootjes.
[..]
Wie claimt dat ?
Het is toch bekend dat veel donkere kinderen niet zo happy zijn met ene ZP die hen imiteert?
.
Niet dat die dol zijn op het theaterspel, maar wel willen ze snoepjes en kadootjes.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef sp3c het volgende:
afschuwelijk
geef mij 1 filmpje van 1 willekeurig sinterklaasfeest in 1 willekeurige stad waar en/of wanneer ter wereld waarin je 1 verveeld kindje hebt kunnen spotten ... iedereen mag meedoen en houd bij hoelang je ernaar hebt moeten zoeken aub
JIJ CLAIMT DATquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
we gaan ermee door voor de kinderen. Niet dat die dol zijn op het theaterspel, maar wel willen ze snoepjes en kadootjes.
Kinderen kijken helemaal niet uit naar dat sintspel ... ojee dikke pret als die sint op school komt en door de straten loopt.quote:
tjonggguh wat ben jij slap bezig zo.quote:jou reageer ik niet meer op, dit is klaar, ik raad iedereen aan hetzelfde te doen
Er zijn veel te weinig onderzoeken gedaan naar wat donkere mensen nu vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:17 schreef sp3c het volgende:
daarnaast is het niet bekend dat veel donkere kinderen niet blij zouden zijn met een zp zouden zijn die ze zou imiteren ... nergens op gebaseerd
Ik lees nog mee, maar als niemand reageert op die wandelende tijdbom zou dat het topic een stuk leuker maken. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:10 schreef sp3c het volgende:
JIJ CLAIMT DAT
LETTERLIJK!!!!
jou reageer ik niet meer op, dit is klaar, ik raad iedereen aan hetzelfde te doen
we gaan ermee door voor de kinderen. Niet dat die dol zijn op het theaterspel, maar wel willen ze snoepjes en kadootjes
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:19 schreef sp3c het volgende:
afschuwelijk
[..]
Wie claimt dat ?
.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
Kinderen kijken helemaal niet uit naar dat sintspel ... ojee dikke pret als die sint op school komt en door de straten loopt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:58 schreef Bluesdude het volgende:
Er zijn veel te weinig onderzoeken gedaan naar wat donkere mensen nu vinden.
I'm in.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lees nog mee, maar als niemand reageert op die wandelende tijdbom zou dat het topic een stuk leuker maken. Ik ben voor.
Hij heet ook niet zwarte neger, zou beetje dubbel zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:39 schreef bijdehand het volgende:
ik al blanke vind neger een zeer kwalijke term om zwarte piet mee aan te duiden
ja dat is ook racismequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:42 schreef sp3c het volgende:
wat ik me wel afvraag is of al die arme blanke kindertjes zich niet gedissed voelen want die worden ook gewoon geimiteerd met sinterklaas
seniele dude, vergane glore, de roetmoppen nemen de show over
das toch ook racisme?
Is een parodie op Forrest Gump.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Cyaa het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dutch_history_x.html
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
gewoonquote:
net als iedereenquote:godskolere wat slecht .. zeker nog gesubsidieerd ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |