Ik heb hem ook nog, mocht iemand hem voor een tweeling zoeken.quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fout pakje van de H&Mmaat 74 maar toch even erbij voor wie wil.
[spoiler]
Ah, die pakken bedoel je. Die staan helaas niet bij mijn baby, die bruine die jij hebt, heb ik ook. Geeeen gezicht bij Squote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Kyara het volgende:
Nee, andere. Die pakken met rits op de rug. Maar jouw rokje staat er ook nog tussen (die is inmiddels wel weg geloof ik). Even linkje opgezocht. Er is al wel eea weg maar boel ligt op zolder dus dat kan ik pas later checken.
Meisjeskleding maat 62 - 74/80
Heb ikquote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef BlueEyes het volgende:
Tussen het meisjes geweld dan maar een vraag
Rompers gezocht met lange mouw maat 74/80 voor een jongetje!
Jah!!quote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef mousemicky het volgende:
Blue, ik zag trouwens ergens een foto waar ie al past in dat blauwe shirtje met graafmachine (?) in maat 86/92Leuk!
quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Kyara het volgende:
No problem. Nou waren mijn meiden natuurlijk ook een stukje ouder toen ze in maat 68 zaten
Uiteraardquote:Op maandag 8 december 2014 21:55 schreef Kyara het volgende:
Ze moesten hier natuurlijk ook van wat verder komen
Burdie, ik ga morgen even voor je kijken!
Ja, en aan de andere kant past de new born kleding t/m maat 62 ook niet meer bij een baby van 6/7 maanden. Ik was echt zoooooooooo blij dat ze eindelijk in maat 68 zaten en ik ook met goed fatsoen bij de H&M kon shoppenquote:Op maandag 8 december 2014 22:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Uiteraard . Dat scheelt wel hoor, veel kleding in mt 68 is al meteen zo 'groot', spijkerbroekjes, rokjes ed. Dat past nog helemaal niet bij een 3-maander vind ik. Hierdoor is de oude kledingcollectie van E ook niet echt geschikt voor S, helaas
En zo is het ook weerquote:Op maandag 8 december 2014 22:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, en aan de andere kant past de new born kleding t/m maat 62 ook niet meer bij een baby van 6/7 maanden. Ik was echt zoooooooooo blij dat ze eindelijk in maat 68 zaten en ik ook met goed fatsoen bij de H&M kon shoppen
quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik wil iig de roze gmk wel LB! In die andere kleurtjes lijkt ze teveel op een jochie denk ik, en dat vind ik niet zo leuk
Kyara, bedoel je ook die 'catsuit'?
wat een leuk spulquote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Kyara het volgende:
Nee, andere. Die pakken met rits op de rug. Maar jouw rokje staat er ook nog tussen (die is inmiddels wel weg geloof ik). Even linkje opgezocht. Er is al wel eea weg maar boel ligt op zolder dus dat kan ik pas later checken.
Heb je het oranje/roze moonkids setje en de roze moonkids crawler maat 74 nog?quote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Kyara het volgende:
graag!quote:Op maandag 8 december 2014 14:40 schreef Sandous het volgende:
Cantare, heb hier denk ik nog wat liggen. Ik kijk vanavond voor je
Is er verder nog interesse in 98/104/110 meisjeskleding
(te lui om foto's te maken, pas bij interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |