ik heb je gedmt! (je inbox is volquote:Op woensdag 3 december 2014 10:14 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Heb je mijn pm tjes nog gekregen? :-)
Ik moest 3 keer lezen voor ik zag wat er stond Karin, hahaha. Maar nee geen interesse.quote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb een megatobypak in de aanbieding. 3-5 jaar. Met masker. Nieuwstaat want lars haat verkleden.15 ¤
Broeken 122/128 (ligt ook een beetje aan waar ze vandaan komen, H&M 122 is nog prima, terwijl ze bij andere merken soms ook wel 128 aan heeft.)quote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Welke maat zoek je? Ik heb maybe wat broeken (skinny model) mt 122. Verder moet ik ff kijken
Heb je smal vallende spijkerbroeken met een schuifknoop in 110?quote:Op maandag 8 december 2014 14:40 schreef Sandous het volgende:
Cantare, heb hier denk ik nog wat liggen. Ik kijk vanavond voor je
Is er verder nog interesse in 98/104/110 meisjeskleding
(te lui om foto's te maken, pas bij interesse
110 past ze wel. Maar is O daar al uit?quote:Op maandag 8 december 2014 09:09 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb er 1 in 110 liggen... Net te klein?
Ja, E begint er net uit te groeien, dus dat klopt welquote:Op maandag 8 december 2014 16:37 schreef Kyara het volgende:
Ongedragen leren Carrozoo slofjes (off white) maat 6-12 maanden. Vallen groot. Eerder als 12-18 maanden.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en de achterkant)
Maat 80:
Gevoerde Hello Kitty tuinbroek van H&M, roze joggingbroekje van C&A, gevoerd spijkerbroekje van H&M
Ik heb hem ook nog, mocht iemand hem voor een tweeling zoeken.quote:Op maandag 8 december 2014 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fout pakje van de H&Mmaat 74 maar toch even erbij voor wie wil.
[spoiler]
Ah, die pakken bedoel je. Die staan helaas niet bij mijn baby, die bruine die jij hebt, heb ik ook. Geeeen gezicht bij Squote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Kyara het volgende:
Nee, andere. Die pakken met rits op de rug. Maar jouw rokje staat er ook nog tussen (die is inmiddels wel weg geloof ik). Even linkje opgezocht. Er is al wel eea weg maar boel ligt op zolder dus dat kan ik pas later checken.
Meisjeskleding maat 62 - 74/80
Heb ikquote:Op maandag 8 december 2014 20:21 schreef BlueEyes het volgende:
Tussen het meisjes geweld dan maar een vraag
Rompers gezocht met lange mouw maat 74/80 voor een jongetje!
Jah!!quote:Op maandag 8 december 2014 20:42 schreef mousemicky het volgende:
Blue, ik zag trouwens ergens een foto waar ie al past in dat blauwe shirtje met graafmachine (?) in maat 86/92Leuk!
quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Kyara het volgende:
No problem. Nou waren mijn meiden natuurlijk ook een stukje ouder toen ze in maat 68 zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |